ساک دستی گلاسه چیست ؟

ساک دستی گلاسه چیست ؟

امروزه استفاده از ساک دستی های کاغذی با طرح و نقش های زیبا مخصوصا ساک دستی گلاسه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با استفاده از این شاپینگ بگ ها می توان به راحتی طرح مورد نظر و لوگوی بیزینس خود را روی آن چاپ کرده و به مشتریان ارائه کرد. از بین طیف گسترده ای از شاپینگ بگ ها، نوع گلاسه آن محبوبیت زیادی دارد. اما ساک دستی گلاسه چیست و چه کاربردی دارد؟ ساک دستی گلاسه مانند دیگر ساک های دستی، مخصوص جابجایی و حمل محصولات می باشد اما به دلیل ساختار و ظاهری که دارد در کاربری های متفاوت و همچنین برای هدیه دادن مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله به بررسی دقیق تر این سوال که ساک دستی گلاسه چیست و چه مزایایی دارد میپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

ساک دستی گلاسه

ساک دستی گلاسه جزو پرکاربردترین ساک دستی های کاغذی محسوب می شود و علت این موضوع جنس روغنی و براقی است که روی سطح کاغذ گلاسه وجود دارد و می تواند امکان ایجاد طرح های مختلف را فراهم کند. ساک دستی های گلاسه محبوبیت زیادی در بین ساک دستی های کاغذی موجود در صنعت چاپ و بسته بندی نیز دارد. علاوه بر موارد فوق ظاهر زیبا و همچنین استحکام بالا سبب شده تا انواع کسب و کارها از این نوع ساک دستی به همراه طراحی ساک دستی و چاپ نقش مورد نظر در کارهای خود استفاده کنند. بیزینس هایی مثل شرکت های خدماتی، پوشاک، انواع جواهرات، بخش های آموزشی، مواد غذایی، فست فود، رستوران و غیره از این ساک دستی به همراه پوشش چاپ برای ارائه محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

ساک دستی گلاسه

کاربرد ساک دستی گلاسه

استفاده از ساک های دستی به چند مورد محدود نمی شود و می تواند طیف گسترده ای از کاربری ها را داشته باشد. برای مثال مدل های ۳۰۰ گرمی و بالاتر را می توان در مراسم های طرحی که لازم است در عین زیبایی بهداشت نیز رعایت شود، استفاده کرد. می توان انواع میوه و اقلام پذیرایی را در این ساک دستی ها قرار داد و به مهمانان ارائه کرد.

انواع مدل های ساده دستی گلاسه در تعداد بالا به فروش می رسد و بیشتر در جهت هدیه های کوچک برای هدیه های ولنتاین یا تولد مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در طرح و شکل سبب شده تا برخی از افراد طرح های تایپوگرافی را با شکل های عاشقانه برای هدیه ولنتاین استفاده کنند‌. امکان استفاده از چاپ لیتوگرافی برای پیاده سازی طرح مورد نظر نیز روی این ساک دستی ها نیز وجود دارد.

همچنین برای سازمان ها شرکت ها و ارگان ها، خرده فروشی ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات این امکان وجود دارد که لوگوی سفارشی و طرح مخصوص خود را روی انواع ساک دستی های گلاس چاپ پلکسی کنند تا نام برند آنها همیشه در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.

مزایای چاپ ساک دستی گلاسه

از جمله ویژگی های منحصر به فرد ساک های دستی گلاسه در مقایسه با دیگر ساک های دستی با جنس های دیگری مثل پارچه، وزن سبک آن می باشد که حمل و نقل آن را به راحتی امکان پذیر می کند. از دیگر مزیت های این ساک های دستی، تنوع بالا در رنگ و طرح می باشد که می تواند مشتری را با هر سلیقه ای که دارد راضی کند. علاوه بر آن شما برای خرید این نوع ساک دستی برای کسب و کار خرد در حجم های بالا و هزینه معقول و کمتری را نسبت به دیگر متریال خواهید پرداخت. شما می‌توانید نامه یا کاغذ های اداری و همچنین هدایای تبلیغاتی خود را که وزن مناسبی دارند در داخل ساک دستی گلاسه قرار داده و به مشتریان خود به عنوان هدیه ارائه کنید.

ساک های دستی گلاسه از مرغوبترین و باکیفیت ترین کاغذ های موجود استفاده می کنند که امکان ایجاد تنوع را در طرح رنگ فراهم می کنند. سیم کارت چاپ عکس ها و لوگو برند بیزینس شما وجود دارد و می‌توانید به سادگی اطلاعات تماس خود و بیزینس خود را به راحتی روی آنها درج کرده و به مشتریان ارائه کنید. در آخر باید اشاره کرد که چاپ ساک دستی با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و می توانند با چاپ دیجیتالی و هم با چاپ افست سازگار شود.

طراحی شاپینگ بگ گلاسه

طراحی شاپینگ بگ گلاسه

ساک دستی های گلاس از نوع سلفون براق و مات از جمله پرطرفدار ترین و زیباترین انواع برگ های کاغذی محسوب می شود. انواع گلاسه از گلاسه ۱۷۰،۳۰۰، ۲۵۰ گرم با روکش سلفون مات و براق استحکام بالاتری پیدا خواهد کرد. سایز بندی آنها نیز می تواند جزو ابعاد استاندارد و غیر متعارف نیز باشد. چاپ روی این شاپینگ بگ گلاسه محدودیت در تعداد رنگ چاپ و همچنین خدمات تکمیلی مثل یووی به اضافه لوح برجسته و طلاکوب می باشد. همانطور که پیشتر به آن اشاره شد چاپ لوگو روی این برگ ها به شما کمک می کند تا یک ساک دستی تبلیغاتی کوچک را به راحتی به مخاطبان خود انتقال دهید. همچنین میتوانید اطلاعات و راه‌های ارتباطی را روی آن درج کرده و هدیه دهید.

دسته‌های قابل استفاده در شاپینگ بگ گلاسه

برای تولید بند و دسته شاپینگ بگ های گلاسه می توان از انواع مختلفی استفاده کرد که انتخاب آنها بستگی به نظر مشتری و کاربری مورد نظر دارد. در ادامه به بررسی چند نمونه پرکاربرد از دسته ها برای ساک دستی های گلاسه می پردازیم.

  • دسته مقوایی
    دسته های مقوایی عموما از مقوای با گرماژ بالا تولید می شوند و می توان در شاپینگ بگ های گلاسه در ابعاد کوچک و وزن کم استفاده کرد. دسته های مقوایی می تواند ظاهری زیبا و خاص به کادو و محصول شما بیفزاید.
  • دسته کنفی
    همانطور که می‌دانید کنف استحکام و مقاومت بهتری در مقایسه با دسته مقوایی دارد،بنابراین می توان از دسته های کنفی برای شاپینگ های گلاسه که وزن بالاتری دارند استفاده کرد. به واسطه این دسته ها می توانید ساک دستی را با محصولات بزرگ و حجیم به راحتی جابجا کنید. این دسته ها از جنس کناف میباشند و به شکل بافت ساخته شده و به ساک دستی اضافه میشوند.
  • دسته معمولی
    این نوع دسته عموماً قیمت مناسب تر و همچنین ماندگاری بالاتری دارد و می‌توان آنها را در اغلب ساک دستی ها یافت. متریال مورد استفاده برای ساخت این دستگاه ها از پلاستیک یا نخ میباشد که به وفور در دسته شاپینگ بگ ها استفاده می شود و ظاهر زیبایی دارد.
  • دسته تزیینی
    دسته های تزیینی ظاهر خاص و جذاب دارند و بر اساس سلیقه مشتری انتخاب و ساخته می شوند. این دسته ها علاوه بر کاربری که دارند زیبایی خود را به واسطه عناصری مثل اکلیل، مروارید و پولک کسب کردند و می تواند جلوه خاص و متفاوتی را به ساک دستی بدهند. این نوع دسته برای ساک دستی بیشتر بین نوجوانان و جوانان و همچنین دخترها محبوبیت دارند.

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی گلاسه

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی گلاسه

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی گلاسه کاملاً بستگی به ابعاد مورد نظر و طرح انتخابی می باشد. امکان ایجاد طرح های متنوع روی این نوع ساک دستی ها به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید انواع طرح های دلخواه خود را چاپ کنید. طرح مورد نظر می تواند شامل عکس یک دوست یا اطلاعات مربوط به کسب و کار شما باشد. هرچه ابعاد شاپینگ گلاسه شما بیشتر باشد و تعداد بیشتری از آنها را سفارش داده باشید، لازم است و هزینه بیشتری بپردازید.

سفارش چاپ ساک دستی گلاسه | چاپ بازار

امکان سفارش ساک دستی گلاسه به همراه چاپ مش طرح دلخواه از مجموعه چاپ بازار وجود دارد. این مجموعه با گرافیست های ماهر اری می‌کند که می‌تواند طرح شما را به راحتی توسط چاپ شاپینگ بگ گلاسه پیاده سازی کند. پیش از سفارش لازم است بدانید که این برگ ها قرار است در چه جهت مورد استفاده قرار بگیرد و بر طبق آن ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید. متریال مورد استفاده و چاپ بازار در بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود توجه داشته باشید که تمامی موارد فوق می تواند بر قیمت نهایی تاثیر گذار باشد و هر چقدر تعداد ساک دستی بالاتر باشد،قیمت نهایی نیز افزایش می یابد. جهت سفارش این نوع ساک دستی می توانید با مراجعه به سایت ما سفارش خود را تکمیل کنید.

جمع بندی

استفاده از کیسه های کاغذی به جای کیسه های پلاستیکی به دلیل ماهیت بازیافت و تجزیه آنها، راه آسانی برای محافظت از محیط زیست است. بنابراین، انتخاب نوع مناسب کیسه کاغذی برای ساخت کیسه های کاغذی نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه، محافظت بهتر از محصول می شود، بلکه باعث افزایش تجربه مشتری و افزایش رضایت محصول می شود. استفاده از چاپ ساک دستی گلاسه علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند می توانند بسیار کاربردی بوده و در زمینه تبلیغات به شما کمک کنند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021