ساک دستی چیست؟کاربرد ساک دستی تبلیغاتی و انواع آن

ساک دستی چیست؟کاربرد ساک دستی تبلیغاتی و انواع آن

در دنیای امروز تبلیغات تقریبا هیچ محدودیتی برای برندها وجود ندارد. استفاده از انواع اقلام تبلیغاتی تا ساخت تیزر و… . یکی از این راهکارهای تبلیغاتی پر کاربرد شاپینگ بگ  است. اگر بخواهید بدانید شاپینگ بگ یا همان ساک دستی چیست؟ می توان گفت در واقع همان ساک های خرید در ابعاد مختلف است که افراد از آن استفاده می کنند. در این مطلب بیشتر با پاسخ سوال  ساک دستی چیست آشنا می شوید.
پاسخ به این سوال که ساک دستی یا شاپینگ بگ چیست زیاد پیچیده نیست. این وسیله یکی از لوازم ساده اما پرکاربرد برای حمل یا بسته بندی کردن وسایل است. که امروزه به دلیل درگیر شدن این کالا با دنیای تبلیغات نام های مختلفی برای آن انتخاب کرده اند. در صورتی که از این کالا با هدف تبلیغاتی استفاده شود چاپ ساک دستی با لوگو یا طرح تبلیغاتی برند مد نظر تولید می شود.

_______________________________________________________________________________

حتما بخوایند: چاپ پلات و لمینت چیست؟

_______________________________________________________________________________

انواع شاپینگ بگ

پس از توضیحات لازم درباره اینکه ساک دستی تبلیغاتی چیست به معرفی انواع آن می پردازیم که در ادامه مهمترین و شناخته شده ترین ساک دستی ها معرفی شده است.

ساک دستی تبلیغاتی

این ساک دستی ها مانند چاپ فولدر هدف اصلی که دنبال می کند معرفی یک برند یا محصول است. از همین رو با چاپ لوگو یا طراحی و شعار مدنظر روی ساک محصول مورد نظر بسته بندی و در اختیار مخاطب یا مشتری قرار می گیرد.
نکته مهمی که باید برای ساک دستی تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد کارایی، ماندگاری، کیفیت و مقاومت بالای آن است. هر چه این ویژگی ها در ساک دستی بیشتر رعایت شود در ذهن مخاطب تاثیرگذارتر است.

ساک دستی برزنتی

این ساک دستی ها بسیار مقاوم، محکم و  پرکاربرد است. امکان شستشو و مصرف طولانی مدت از آن برای مشتری وجود دارد علاوه بر اینکه امکان حمل وسایل متناسب با سایز آن برای فرد فراهم است.

ساک دستی کتان

این نوع ساک دستی به نسبت انواع برزنتی نازک و حساس است از همین رو نمی توان هر وسیله ای را با آن حمل کرد. با این وجود یکی از انواع پر کاربرد به شمار می آید.

کاربرد ساک دستی

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی عمدتا برای بسته بندی اقلام سبک کاربرد دارد.

ساک دستی گلاسه

این نوع شاپینگ بگ نیز عمدتا برای اقلام لوکس و شکیل با وزن کم مورد استفاده قرار می گیرد.

ساک دستی کرافت

نوعی دیگر از ساک دستی های کاغذی به شمار می آید که از جنس کرافت تولید شده واست. چاپ بازار به عنوان یکی از مجموعه های تبلیغاتی حرفه ای با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی و چاپ محصولات تبلیغاتی اعم از چاپ برچسب و… است که می توانید با اطمینان خاطر سفارشات آنلاین خود را برای طراحی یا چاپ ساک دستی و سایر اقلام تبلیغاتی به آن بسپارید.

انواع دسته برای شاپینگ بگ

پس از تعریف اینکه شاپینگ بگ چیست و بررسی انواع آن حالا نوبت می رسد به بررسی انواع دسته این ساک های دستی. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید اینکه بسیاری از انواع ساک دستی های تبلیغاتی صرفا کارکرد غیرضروری دارند و همان هدف زیبایی و ظاهری را دنبال می کنند. خواه این وسیله هدف تبلیغاتی را دارا باشد یا نباشد.  ساک دستی ها به فراخور نوع مصرف تولید می شوند و یکی از بخش های قابل توجه آن دسته ساک است که شامل موارد زیر می شود:

دسته مقوایی

این دسته ها با توجه به ظرافتی که دارند برای بسته بندی اقلام سبک کاربرند دارند و عمدتا از جنس کاغذ کرافت ساخته می شود.

 دسته کنفی

دسته کنفی یکی از انواع محبوب و شکیل ساک دستی به شمار می آید.

 دسته معمولی

این دسته ها کم هزینه ترین، پرکاربردترین و البته ساده ترین دسته های شاپینگ بگ ها به شمار می آید و عمدتا در رنگ های سیاه و سفید تولید می شود.

 دسته تزئینی

این نوع دسته بیشتر جنبه ظاهری دارند و عمدتا برای بسته بندی اقلام لوکس مثل ساعت، لباس، جواهرات و… کاربرد دارد.

ساک دستی تبلیغاتی چیست

کاربرد ساک دستی

ساک دستی ها یا همان شاپینگ بگ ها کاربرد مختلفی دارند که وقتی با هدف تبلیغات تولید شوند می تواند یک بنر تبلیغاتی متحرک برای برندها به شمار بیایید. مهمترین کاربردهایی که ساک های دستی دارند عبارتند از:

  • بسته بندی هدایای تبلیغاتی برندهای مختلف اعم از تقویم، خودکار، لیوان، سالنامه و…
  • بسته بندی اقلام فروشگاهی لوکس مثل طلا و جواهرات یا اقلام ویژه مثل قطعات کامپیوتر و ساعت
  • بسته بندی و عرضه محصولات تبلیغاتی مثل کاتالوگ و بروشورها در مراسم رسمی مثل کنگره ها یا نمایشگاه ها

مزایای تبلیغات با ساک دستی

ساک دستی نیز  مانند بسیاری دیگر از اقلام تبلیغاتی مثل چاپ کارت ویزیت یکی از راهکارهای موثر برای تبلیغات و ماندگاری در ذهن مخاطب است. از مهمترین مزیت های این نوع تبلیغات:

  • ماندگاری در ذهن مخاطب
  • امکان استفاده طولانی مدت
  • معرفی توسط مشتریان
  • مقرون به صرفه

چرا باید از ساک دستی استفاده کنیم؟

زمانی که بنا دارید از ساک دستی مانند چاپ تراکت یا هر کالای تبلیغاتی دیگر استفاده کنید باید سلیقه و خلاقیت زیادی خرج کنید. در صورتی که قصد دارید در نگاه مخاطب برند خود را معرفی کنید لازم است محصول یا هدایای خود را در ساک دستی شکیل قرار داده و بسیار محترمانه و با ظرافت اهدا کنید. این کار در کنار معرفی ظاهر مناسب برند، این پیام را به مخاطب می رساند که احترام زیادی برای او قائل هستید، در نتیجه به هدف ماندگاری در ذهن مخاطب دست پیدا می کنید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021