چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا

چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا

یکی از مهمترین سفارشاتی که امروزه در صنعت چاپ وجود دارد چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا است. این برچسب ها که غالبا برای نصب روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد از نظر کیفیت چاپ و قیمت برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. برخی بر این تصور هستند که چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا می تواند تا حد زیادی هزینه های آن ها را کاهش دهد، همین موضوع باعث غافل شدن از کیفیت چاپ می شود. در این مقاله هر آنچه که باید درباره چاپ برچسب بدانید، به شما خواهیم گفت.

برچسب یا لیبل چیست؟

همانطور که می دانید برچسب یا لیبل به برگه های کوچکی که یک طرف آن دارای چسب بوده و برای درج اطلاعات روی کالاهای مختلف استفاده می شود، می گویند. این برچسب ها برای اشیا خاصی مورد استفاده می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید لیبل برای نخستین بار در سال 1930 برای بارکد محصولات مورد استفاده قرار گرفت و امروزه با گذشت سالیان متمادی استفاده های زیادی از آن می شود.

در صورتی که بخواهید اقدام به چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا لازم است این سفارش خود را به شرکت های معتبر و با سابقه بسپارید. چاپ بازار یکی از شرکت های معتبر پایتخت در زمینه چاپ انواع اقلام تبلیغاتی می باشد.

از جمله محصولاتی که این شرکت تولید می کند چاپ برچسب کاغذی است که با توجه به نوع کاربری ان، می توانید سفارش تولید با انواع روش های چاپی مورد نظر را انجام دهید.

چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا

انواع برچسب و لیبل

برچسب ها به طور کلی انواع مختلفی دارند که براساس نوع کاربری می توان هر یک از این موارد را سفارش داد. از روش های مختلف مانند چاپ متالایز و… برای لیبل های مختلف استفاده می شود. به طور کلی از شناخته شده ترین انواع برچسب در بازار عبارت است از:

  1. چاپ لیبل کاغذی: یکی از پرکاربردترین لیبل ها نوع کاغذی آن است که تنوع زیادی دارد. بیشتر این لیبل ها روی کاغذهای گلاسه، مات یا نیمه مات است و در صورتی که در محیط های خشک  تمیز استفاده شود تا حدی دوام خواهد داشت. اما به طور کلی ماندگاری و عمر لیبل های کاغذی کوتاه است.  در گذشته از چاپ اوزالید یا روش های سنتی برای چاپ برچسب ها استفاده می شد. اما امروزه روش های نوینی برای چاپ لیبل با کیفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. لیبل های بی رنگ: این لیبل ها به صورت شفاف بوده و نوشته های آن از دو طرف قابل مشاهده است. برای نصب اطلاعات روی شیشه خودرو یا کارهای گارانتی از این لیبل ها استفاده می شود. برای این منظور می توانید از چاپ اکوسالونت برای تولید لیبل های بی رنگ و شفاف استفاده کنید.
  3. لیبل های حرارتی: این لیبل ها با حرارت مستقیم هد دستگاه و بدون ریبون صورت می گیرد. عمر این لیبل ها بسیار کوتاه است و نوشته های روی آن دوام زیادی ندارد. در آزمایشگاه ها از این برچسب ها بیشتر استفاده می شود.
  4. برچسب اموال: این لیبل ها بسیار ضخیم هستند و وقتی روی کالایی نصب شوند نمی توان آن را جدا کرد. این برچسب ها مقاومت کمی در برابر تماس با نور خورشید دارد. از محدودیت هایی که در استفاده از این برچسب ها وجود دارد منع استفاده از آن روی اجسام چرب و روغنی است.
  5. برچسب متال: لیبل های متال مقاومت زیادی در برابر پاک کننده ها دارد. علاوه بر اینکه در برابر تنش های دمایی از منفی 40 تا +220 درجه سانتیگراد مقاومت زیادی دارد. از این لیبل های برای لوازم برقی و خودرو می توان استفاده کرد.
  6. برچسب های پشت متال: قدرت چسبندگی بالای این برچسب ها باعث شده تا بتوان از آن برای محصولات پرکاربرد مثل تایر خودرو یا لاستیک های نرم استفاده کرد. کندن این لیبل ها از روی محصولات غیرممکن است.
  7. لیبل های وید: این لیبل ها مقاومت زیادی در برابر گرمای 80 درجه سانتیگراد دارد. عمدتا به دو شکل نقره ای یا شطرنجی تولید می شود و یکبار مصرف می باشد. از این لیبل های برای گارانتی محصولات استفاده می شود.
  8. لیبل های سکوریتی: از این لیبل های غالبا برای موارد مربوط به گارانتی یا برچسب اموال است که به دلیل نوع ساختار شکننده آن در زمان جدا کردن از کالا یا اشیا به آن سکوریتی می گویند.
  9. برچسب های پی وی سی: این لیبل های با دوام غالبا در دو نوع مات یا شفاف مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت دارد از آن برای نصب روی شیشه، لوازم خودرو و لوازم برقی استفاده می شود. جنس پلاستیکی آن به گونه ای است که مقاومت زیادی در برابر کشیدگی و آسیب های محیطی دارد.
  10. برچسب های تایوک: برای پوشاک و لوازم خودرو از این برچسب ها که متریال آن الیاف فشرده پارچه ای است، استفاده می شود.
  11. رول های پارچه ای: نوع دیگری از این لیبل ها را رول های پارچه ای تشکیل می دهند که غالبا در صنعت پوشاک کاربرد دارد.
  12. لیبل های امنیتی: به این نوع لیبل ها تگ لیبل نیز گفته می شود. کاربرد آن برای پیشگیری از سرقت است و بیشتر کاربرد امنیتی دارد. به طور مثال آن را برای پیشگیری از خروج غیرمجاز کالا مورد استفاده قرار می دهند.

یکی از نکات جالب اینکه در تاریخچه چاپ برچسب می توان گفت چاپ گراور یکی از قدیمی ترین روش های چاپ لیبل بوده که در ابتدا مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپی نه تنها سیستم چاپ تا حد زیادی دستخوش تغییرات شده بلکه تنوع زیادی نیز برای تولید و چاپ برچسب ایجاد شده است.

برچسب کاغذی چیست؟

برچسب کاغذی چیست؟

لیبل های کاغذی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع لیبل ها در بازار است که به دلیل تنوع و کیفیت بالای آن طرفداران زیادی دارد. این برچسب ها غالبا یک طرف چسب دار هستند و برای نصب روی محصولات مختلف به ویژه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد و مزایای برچسب کاغذی

از مهمترین کاربردهایی که می توان برای لیبل های کاغذی برشمرد عبارت است از:

  • صنایع غذایی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • صنعت خودروسازی
  • مورد استفاده در لوازم التحریر
  • قابل استفاده در صنعت پوشاک

یکی از مهمترین عواملی که استفاده از لیبل های کاغذی را برای مشتریان جذاب کرده مزیت هایی است که این برچسب ها دارند. از مهمترین مزیت های این برچسب ها می تون به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای انواع مختلف مات، نیمه مات و براق
  • کیفیت بالای چسب های این لیبل ها و قابلیت نصب آن روی اجسام مختلف
  • امکان تغییر در میزان چسبندگی آن
  • دارای قابلیت چاپ متن
  • دارای تنوع رنگ و طرح
  • قابل استفاده در صنایع مختلف
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • امکان چاپ با دستگاه های مختلف چاپی

چاپ لیبل و برچسب کاغذی

چاپ لیبل و برچسب کاغذی

لیبل های کاغذ به صورتی تولید می شوند که می توان آن را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف سفارش داد. با توجه به نوع برچسب مورد نظر و نیز تیراژی که به ان احتیاج دارید می توانید از روش های مختلف برای چاپ لیبل کاغذی استفاده کنید. به طور مثال در صورتی که بخواهید اقدام به سفارش تیراژ میلیونی لیبل های کاغذی کنید طبیعتا انواع چاپ دیجیتال نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این در حالی است که به راحتی می توانید از این روش چاپی برای سفارش چند صدتایی تا چند هزارتایی لیبل استفاده کنید.

قیمت چاپ برچسب کاغذی

چاپ لیبل کاغذی و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زمان سفارش باید در نظر داشته باشید. کیفیت چاپ، تیراژ برچسب، اندازه، طرح و رنگ برچسب، جنس برچسب، قدرت چسبندگی  و مات یا براق بودن برچسب کاغذی  از مهمترین مواردی است که می تواند بر قیمت چاپ برچسب های کاغذی تاثیرگذار باشد.

قیمت چاپ برچسب کاغذی

سفارش چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا + چاپ بازار 

در صورتی که بخواهید اقدام به چاپ برچسب کاغذی تیراژ بالا کنید چاپ هلیوگراور یکی از کارآمدترین روش ها است که می توانید سفارشاتی تا حد چند میلیون را با ان انجام دهید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره کارشناسان چاپ بازار استفاده کنید.

جمع بندی

امروزه از چاپ لیبل کاغذی برای صنایع مثل نساجی، پوشاک، غذایی و آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. نصب برچسب بارکد یا مشخصات کالا از ساده ترین کاربردهایی است که از لیبل های کاغذی می شود. این لیبل ها البته در جنس ها و طرح های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اما آنچه بیشتر مورد استفاده و روزمره افراد است، برچسب های کاغذی است که می توان روزمره آن را روی اقلام مختلف مشاهده کرد. از آنجا که برچسب های کاغذی اندازه، تنوع و رنگ های مختلفی است از همین کاربرد زیادی نیز در میان مشتریان در صنایع مختلفی دارد. روش های چاپی زیادی نیز وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان در تولید این محصول باشد. در صورتی که می خواهید اقدام به سفارش برچسب کاغذی کنید باید عوامل زیادی را مدنظر قرار دهید. طرح مورد نظر، جنس و اندازه برچسب ها، محتوای چاپی مورد نظر روی برچسب ها و نیز تیراژی که برای برچسب های کاغذی در نظر دارید می تواند تا حد زیادی در قیمت و هزینه های نهایی تاثیر گذار باشد.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021