طراحی ست اداری؛ ۲۷ نمونه ست اداری همراه با نکات طراحی آن‌ها

طراحی ست اداری؛ ۲۷ نمونه ست اداری همراه با نکات طراحی آن‌ها

با توجه به اینکه هر روز به تعداد رقبای تجاری در هر کسب‌وکاری اضافه می‌شود برای موفق شدن، برقراری تعامل و ایجاد ارتباط با سایر افراد و شرکت‌ها بایستی از تبلیغات موثر و چشم‌نواز بهره‌مند شد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی چاپ و طراحی ست اداری، ساک دستی و … زیبا و هماهنگ با برند و رنگ سازمانی مجموعه‌ی شماست. در این مقاله قصد داریم شما را با  ۲۷ نمونه طراحی ست اداری آشنا نماییم.

آیا می‌دانید که طراحی ست اداری به دهه ۱۸۶۰ برمی‌گردد؟ درست است – و در واقع، آبراهام لینکلن اولین کسی بود که از سربرگ استفاده کرد. او در حین مبارزات انتخاباتی مجدد، تصویر پرتره‌ی خود را در گوشه‌ی بالا سمت چپ نامه‌‌های خود چاپ کرد و همه چیز از اینجا شروع شد. رشد و شکوفایی ست اداری تجاری و سربرگ‌‌های حرفه‌‌‌ای تا دهه ۱۹۰۰ ادامه یافت – حتی نیکولا تسلا طراحی خاص خود را داشت که مهمترین اختراعاتش را در آن زمان در این سربرگ‌‌ها شرح می‌داد.

از دعوت نامه‌‌ گرفته تا کارت‌‌ ویزیت، ست اداری تقریباً هر روز بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. اما آیا واقعاً در مورد نامه‌‌های تشکری که می‌نویسید، کارت‌هایی که در بسته‌‌های پستی خود دریافت می‌کنید، دعوت نامه‌‌های عروسی که به دست‌تان می‌رسند یا نامه‌‌های تجاری که از طریق پست ارسال می‌کنید، فکر کرده‌اید؟ احتمالا خیر.

چرا طراحی ست اداری بسیار مهم است؟

ست اداری اولین محتوایی است که مشاغل دیگر و مصرف کنندگان با آن تعامل خواهند داشت.

شاید بپرسید که چرا طراحی آن اینقدر مهم است. خوب، شما می‌دانید که ست اداری در مورد برداشت‌‌های اول هستند – شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد یک تجربه‌ی خوب پیدا نمی‌کنید. خوب، در این مورد نیز همین طور است. یک طراحی خوب از همان ابتدا هماهنگی را انجام می‌دهد، مخصوصاً اگر برای بازاریابی تجارت با تجارت (B2B) استفاده شود.

طراحی سربرگ، طراحی و چاپ فولدر، USBها، جلدهای سی‌دی، طراحی پاکت نامه، از انواع بخش‌های ست اداری محسوب می‌شوند.

به‌طور کلی طراحی و چاپ ست اداری همراه با فاکتورهای فروش و کارت‌‌های بازرگانی در صورت اجرای صحیح می‌توانند برند و هویت شرکتی شما را تقویت کنند.

طرح‌‌های پرینت کسب و کار شما با توجه به ظاهرشان قضاوت می‌شوند.

انواع مختلف طراحی ست‌های اداری تجاری

طراحی خوبِ ست اداری از نظر زیبایی شناسی خوشایند و دلچسب است، اما فقط موارد فوق العاده واقعاً می‌توانند ارزش‌ها، رسالت و چشم‌انداز اصلی یک برند را منعکس کنند. طراحی می‌تواند با نگاهی كوچك به معانی نمادین، آنها را زنده كند.

انواع طراحی‌های ست اداری شامل هر چیزی است که طراح و برند توافق می‌کنند، بنابراین فهرست مشخصی از بهترین شیوه‌‌ها وجود ندارد. اما در مورد پرینت‌‌های تجاری، طرح‌‌ها و اندازه‌‌های استانداردی برای چاپ وجود دارد:

  • ۱ سربرگ آمریکایی – ۸.۵” x ۱۱”
  • ۱ سربرگ غیر آمریکایی – ۲۱۰ x ۲۹۷ mm
  • #۱۰ پاکت نامه آمریکایی – ۹.۵” x ۴.۱۲۵”
  • #۹ پاکت آمریکایی – ۸.۸۷۵” x ۳.۸۷۵”
  • ۱ کارت ویزیت – ۳.۵” x ۲
  • ۱ پوشه ارائه – ۹” x ۱۲”

سایر طرح‌‌های پرینت حرفه‌‌‌ای عبارتند از: قلم‌‌های مارک دار، جلدهای سی دی، امضاء ایمیل، فاکتور فروش، تمبر، دفترچه یادداشت، برچسب، برنامه ریز، بروشور، درایو فلش، مهر و امضاء، یادداشت‌‌های «تشکر»، کارت تبریک، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه، ماسک و هر چیز دیگری.

اما امروز، ما در مورد پرینت صحبت می‌کنیم.

برای اینکه به شما الهام ببخشیم تا تمام نیازهای طراحی‌تان را برطرف کنید، ما 15 طرح ست اداری را جمع آوری کردیم تا خلاقیت شما را تقویت کنیم – همراه با راهنمای ایجاد ست اداری مناسب و انواع طرح‌هایی که می‌توانید استفاده کنید.

وقتی به انواع طرح ست اداری فکر می‌کنید، چندین روش نتایج خوبی را ارائه می‌دهند. ما روش‌‌های مینیمالیستی، ظریف، مدرن، روستایی، کلاسیک و انتزاعی داریم. وقتی در مورد انواع رنگ صحبت می‌کنیم، می‌توانیم طرح‌‌های ست اداری موثر را در الگوهای تک رنگ یا مجموعه‌‌‌ای کامل از رنگ‌‌ها داشته باشیم.

و این ۲۷ طرح دامنه‌ی گسترده‌‌‌ای را برای شما فراهم می‌کنند که سبک‌‌های متنوعی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲۷ مورد از بهترین طراحی‌‌های ست اداری تجاری که باعث ایجاد یک برند کامل می‌شوند

۱. ست اداری مدرسه هنرهای آزاد  Francesco Petrarca

طراحی ست اداری - ست اداری مدرسه هنرهای آزاد  Francesco Petrarca

استودیوی Nueve ماهیت یک مدرسه هنرهای آزاد را برای بزرگسالان به تصویر کشید زیرا رسالت و دیدگاه آنها را کاملاً منتقل کرد. این پالت رنگ در ابتدا یک احساس غنی و با کلاس را ایجاد می‌کند، اما وقتی بیشتر به الگو و گرادیان رنگ می‌پردازید، متوجه می‌شوید که طراحی کلی آن هم بسیار مدرن و هم قدیمی است. سردر مدرسه به عنوان لوگو از یک عبارت لاتین «Bonum, Veritas, Pulchritudo» تشکیل شده که به معنای «خوبی، اعتماد و زیبایی» است.

رنگ زرد مایل به طلایی بر روی پرینت‌‌های مدرسه هنرهای آزاد Francesco Petrarca دارای یک گرادیان ظریف است که احساس پاپیروس روستایی را ایجاد می‌کند. مواردی که برای برقراری ارتباط در این ست اداری استفاده می‌شوند، متناسب با یک موسسه آموزشی با رویکرد مینیمالیستی طراحی می‌شوند. سردر مدرسه در بالای سربرگ قرار دارد و اطلاعات تماس در انتهای پایین نوشته شده است، که از لحاظ استانداردهای طراحی، مکانی غیرمعمول است اما بسیار به چشم می‌آید.

عناصری مانند دفترچه یادداشت، خودکار و دفتر با استفاده از طرح‌‌های تکراری، الگویی بدون نقص ایجاد می‌کنند. طراحی براق سردر مدرسه با خطوط روشن و تایپوگرافی با رنگ‌‌های متضاد سیاه و زرد به خوبی به چشم می‌آیند.

در طراحی پوشه‌ی ارائه و طراحی کارت ویزیت باید حساسیت زیادی به خرج دهید زیرا آنها دارای یک پرتره‌ی Petrarca هستند که تکرار را در کل از بین می‌برد. در پوشه‌ی ارائه، بخشی از عقیده‌ی مدرسه نیز بصورت بزرگ حک شده است تا بتوانیم کلمه‌ی «زیبایی» (Pulchritudo) را در بالا مشاهده کنیم.

۲. کاتالوگ Spectra Lighting

طراحی ست اداری - کاتالوگ Spectra Lighting

یکی دیگر از بخش‌های ست اداری طراحی بروشور و کاتالوگ است که می‌تواند علاوه بر دادن دیدی خوب از نوع فعالیت، اهداف و محصولات شما ، در نظر مشتری شما را بسیار حرفه‌ای نشان دهد. Spectra Lighting یک موسسه نورپردازی معماری است و ست اداری آنها قطعاً مطابق با نام و انتظارات یک شرکت نورپردازی است. همه چیز در مورد این طراحی حول ایده‌ی نور ساخته شده است. Ots از طریق فلز و مس، کاغذ ضخیم با کیفیت بالا، حروف برجسته و الگوی فایل ارائه به دست آمد. حس کلی که از این طراحی ناشی می‌شود می‌تواند بسیار مدرن و ساده باشد.

فایل ارائه تقریباً با درخششِ بیش از حد، توجه شما را جلب می‌کند، اما به خوبی با کاتالوگ تناسب دارد. الگوی نقطه‌‌‌ای براق و مسی در نگاه اول تقارن بی نظیری را ارائه می‌دهد و پس زمینه‌ی سیاه مات به سادگی حسِ مواد کاغذی که در دست دارید را منعکس می‌کند.

با این حال، به محض باز کردن آن، با آیکون‌‌های مینیمالیستی با خطوط براق و سبک، تقریباً بدون وزن و فونت مسیِ تیره و برجسته مواجه خواهید شد.

Spectra دقیقاً همانند خدمات نورپردازی قصد دارد شما را به سمت حس‌‌های مدرن و پیزاز جذب کند و شما را با سادگی درگیر نماید.

۳. برندینگ موسسه حقوقی آدم و حوا  (Adam & Eve)

طراحی ست اداری - برندینگ موسسه حقوقی آدم و حوا

Adam & Eve یک شرکت حقوقی مالکیت معنوی است که با طراحی عالی ست اداری خود از سایر رقبا متمایز شده است. شرکت‌‌های حقوقی معمولاً به دنبال یک حس درجه یک و گران قیمت هستند، اما ست اداری آنها معمولاً نامطلوب و خشک به نظر می‌رسد، که در مورد شرکت Adam & Eve اینگونه نیست.

بازی با عناصر یک داستان کتاب مقدس بر خلاف استفاده از نام وکلا در این شرکت، ست اداری جالب و متعادلی را تولید کرده که مینیمالیسم و ​​ظرافت را در بر می‌گیرد، اما با این وجود اصول مرسوم را به چالش می‌کشد. لوگوی شرکت نقطه‌ی قوت اصلی آن است. علامت «و» نماد مهمی از وحدت را در طول طراحی نشان می‌دهد. نماد نرم و گرد است و با خط شکسته و تایپوگرافی پررنگ نوشته شده است.

حتی مواد سازگار با محیط زیست که در این ست اداری استفاده شده‌اند چیزهای زیادی در مورد آدم و حوا و مأموریت آنها برای بازگشت به آغاز، ریشه‌‌های وجود و طبیعت تعریف می‌کنند. آنها با طومارهای باستانی در لوله‌‌های پستی مدرن، به طور هوشمندانه بر ارزش‌‌های سنتی تأکید می‌کنند. پوشه‌‌های ارائه کاملاً روستایی هستند و در وسط آنها برچسب‌‌های ساده‌‌‌ای قرار دارد. مهرهای چوبی و تمبرهای مومی به این تجربه‌ی کلی می‌افزایند.

هرکس سر نامه‌‌های (سربرگ های) آدم و حوا را از طریق نامه دریافت کند، بدون شک احساس خوشایندی را تجربه خواهد کرد.

۴. گونگ وو

طراحی ست اداری - گونگ وو

ایده‌ی ست اداری گونگ وو یک درخشش محض است که فقط وقتی بیشتر به آن بپردازید بهتر به معنای آن پی می‌برید. گونگ وو یک شرکت دفتر یادداشت است که لوگوی آن از Drosera، گیاه حشره خوار، الهام گرفته شده است.

حروف چاپی مانند ساقه‌‌های آویزان Drosera بسیار گرد است و حرف اول «O» دارای ۳ نقطه‌ی قرمز است که مانند یک وعده غذایی ترد و آماده برای میان وعده در بالای آن قرار می‌گیرد.

در نگاه اول، ممکن است ارتباط بین شرکت دفتر یادداشت و یک گیاه حشره خوار را مشاهده نکنید، اما این درخشش ناب در نحوه‌ی ثبت یادداشت‌ها، ایده‌‌ها و اطلاعات توسط فقط یک قلم (شبیه ابزار شکار) و دفتر یادداشت (بزرگ و گرسنه) منعکس می‌شود. نوار الاستیک اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز در داخل این دفتر با خیال راحت نگهداری می‌شود.

پالت رنگ بسیار پربار است و به فضای قرمز، آبی تیره و سفید تکیه می‌کند. دو الگوی دودل آبی (blue doodles) نیز از گیاه Drosera الهام گرفته شده و به خوبی با فضای منفی تناسب دارد. حتی به نظر می‌رسد که آنها پیکان‌هایی را نشان می‌دهند که به لوگو در مرکز اشاره دارند. کل تصویر بسیار متقارن و چشم نواز است.

کل طرح ست اداری با لوگو و دودل‌‌های تکراری در سراسر کارت ویزیت، سربرگ و بروشورها کاملاً متعادل است و باعث می‌شود کل طرح به صورت منسجم درآید. استفاده از رنگ‌‌های برجسته‌ی مشکی و طلایی مات جلوه‌ی ظریف‌تری به ارتباطات نوشتاری می‌بخشد.

۵.  Function Engineering

طراحی ست اداری - Function Engineering

Function Engineering شرکتی است که در زمینه‌ی تولید محصولات، طراحی مکانیکی و مهندسی تجهیزات صنعتی از جمله رباتیک تخصص دارد. آنها به خاطر سیستم‌‌های اتصال و لولا مشهور هستند و وقتی به چنین چیزی توجه کنید، ایجاد الگوهای بهم پیوسته و بدون درز یک راه حل منطقی ساده به نظر می‌رسد.

آنها یک شرکت جدی هستند که با عملکرد و دقت سر و کار دارند – و این ارزش‌‌ها دقیقأ در طراحی این ست جاسازی شده‌اند. یک طرح رنگی تک رنگ اصول و نگرش آنها را تقویت می‌کند. حتی نام برند نیز نشان دهنده‌ی چنین مسئله‌‌‌ای است – ساده و صریح است. همچنین چاپ سربرگ‌‌های تک رنگ در دفتر مقرون به صرفه است؛ آنها به خدمات چاپ حرفه‌‌‌ای احتیاج ندارند.

لوگو در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که تمام قطعات این پازل باید کاملاً شبیه چرخ دنده باشند و عملکرد خاصی را انجام دهند. اما وقتی از نزدیک نگاه می‌کنید، می‌بینید که چرخ دنده از عناصر هندسی کوچکتر و متصل بهم تشکیل شده است.

۶. آرگو

طراحی ست اداری - آرگو

هنگامی که یک آژانس مشاوره‌ی تحقیقات هنری و تاریخ دارید، که هدف اصلی آن پیدا کردن قطعات هنری جدید است، ست اداری شما باید پرماجرا، جسورانه و رنگارنگ باشد. آرگو یک مرز خوب را بین انتزاعی و مینیمال و همچنین ملایم و رنگارنگ ایجاد می‌کند.

سایه‌‌های طلایی و روشن در لوگوی آرگو ارزشی که آرگو ارائه می‌دهد را برجسته‌‌‌‌تر می‌کنند و باعث ایجاد احساس ارزش و کلاس هنری می‌شوند. اگر سایه زردتر بود، دید و ارزش واقعی برند از بین می‌رفت – آرگو در مورد لوکس و گران بودن نیست، بلکه این کیفیت است که اهمیت دارد.

نشان اصلی این طرح از یک قطب نما نشات می‌گیرد و از آنجا که آنها ماموریت پیدا کردن هنر جدید در جهان را دارند، تصویر نمادین آنها کاملاً منطبق بر ماموریت برند است. حروف چاپی بزرگ و پررنگ در لوگوی آرگو نشان دهنده‌ی افتخار آنها از کار خود است، در حالی که منحصر به فرد بودن آنها در طراحی این ست با استفاده از قطعات هنری زنده منعکس می‌شود. آرگو در مقایسه با رقبای محافظه کار خود، با ذکاوت متعادلی سردمدار است.

نکته‌ی منفی چنین رنگ‌‌های زنده و پررنگ و کارهای هنری پیچیده‌‌‌ای را می‌توان در هزینه‌ی خدمات چاپ حرفه‌‌‌ای مشاهده کرد. اما مطمئناً ارزشش را دارد.

۷. Mühendisler

طراحی ست اداری - Mühendisler

احتیاط! ساخت و ساز در حال انجام است.

Mühendisler یک شرکت ساخت و ساز قدیمی و قابل احترام است که بیش از ۱۰۰ سال در بازار قدمت دارد. اما آنها نیاز به یک ابتکار تجاری جدید داشتند تا تأکید کنند که در گذشته بسر نمی‌برند و بیش از این قادر به ارائه‌ی راه حل‌‌های مدرن هستند.

هنگام برخورد با صنعت ساخت و ساز و ماشین آلات سنگین، مشتریان خواهان قدرت، طول عمر و احساس امنیت هستند. ست اداری Mühendisler این صفت‌‌ها را به خوبی جمع کرده و آنها را در هر ست اداری درج می‌کند. با یک نگاه به این مجموعه‌‌ها می‌توانید ماهیت قدرتمند این برند را احساس کنید.

تم اصلی و عقیده‌ی ست اداری Mühendisler در لوگوی آن ثبت شده است. آنها ترکیبی از بلوک‌‌های ساختمانی به صورت سه بعدی، یک حرف بزرگ «M» را تشکیل می‌دهند و رنگ‌‌های استفاده شده همگی با نماد نوار امنیتی مطابقت دارند و به تصاویر پیچیده‌‌‌ای اشاره می‌کنند – برای یک شرکت ساختمانی کار جالبی است.

وسعت فضای منفی سیاه فقط بر درخشش متضاد لوگو تأکید می‌کند و نمی‌توان به آن توجه نکرد.

مطابقت با پالت رنگ مشکی مات و زردِ تقریباً فلورسنت (رنگ‌‌های مرتبط با کارگران ساختمانی) باعث ایجاد وحدت کلی در طرح می‌شود. با این حال، Mühendisler موفق می‌شود این چرخه را با سایه‌‌های مختلف سیاه روی پاکت نامه‌‌ها و دفترچه یادداشت خود بشکند. آنها حتی شبیه علامت‌‌های لاستیک به نظر می‌رسند.

کیفیت و ضخامت کاغذ همچنین نشان می‌دهد که Mühendisler به سمت مواد رده بالا گرایش دارد، خواه در مورد طراحی ست اداری یا ساختمان‌هایی که آنها می‌سازند.

۸. پیتایا

طراحی ست اداری - پیتایا

پیتایا یک فروشگاه مکزیکی است که گلدان‌‌های واقعی و دست ساز، مجسمه‌‌ها و سایر تزئینات سفالی را به فروش می‌رساند. پیتایا یک برند است که با مدل‌‌های مکزیکی بسیار ارتباط دارد، بنابراین ست اداری آنها از هر لحاظ ممکن از آن الگو بگیرد.

این ست اداری از عناصر طبیعی منطقه – گیاهان کاکتوس، گل‌‌ها و سایر تصاویر طبیعی و آلی در قالب آبرنگ استفاده می‌کند تا جوشش و خوشبختی را ترویج دهد.

منوهای زیبا، کارت‌‌های زرق و برق دار و الگوهای حروف هیجان انگیز این ست اداری را تشکیل می‌دهند و دیدنِ مطابقتِ این طراوت و مدرنیته با چنین سبکی خلاقانه و جالب واقعاً مسحورکننده است.

این ست اداری بسیار جلب توجه می‌کند، از رنگ‌‌های نارنجی، صورتی، بنفش و رنگ‌‌های دیگر برای روح بخشیدن به برند استفاده می‌کند و به تمام کسانی که با آن تعامل دارند می‌گوید که به گذشته‌ی خود اهمیت می‌دهد و آن را در تمام مراحل در اولویت قرار می‌دهد.

۹. نمایندگی Landmark Abstract

طراحی ست اداری - نمایندگی Landmark Abstract

این نمایندگی حرفه‌‌‌ای بر مشاغل مربوط به املاک و مستغلات تمرکز دارد و برای بهره گیری از این مهارت و ظرافت فوق العاده،Spotlight Design  از یک کمپین چاپی رونمایی کرد که شامل طراحی ست پاک، مینیمال و شرکتی بود تا برجستگی خود را در صنعت نشان دهد.

عناصر اصلی این پاکت نامه ها، سربرگ ها، سنجاق‌‌ها و کارت‌‌های ویزیت درواقع رنگِ مورد استفاده – یک رنگ آبی تیره و مجلل و نقره‌‌‌ای پیچیده – و طرح لوگوی خلاقانه و لبه دار است که به عنوان نقطه‌ی برجسته‌ی این طرح‌‌ها دیده می‌شود.

این لوگو از یک نماد با همپوشانی L و دو A ساخته شده است. L در وسط قرار می‌گیرد، خط میانی A از پایین L تشکیل شده است و سپس همانطور که با هم تداخل دارند، یک طرح غول پیکر و چند بعدی A ایجاد می‌شود. این طرح جذاب و سرگرم کننده است و از پیچیدگی خاصی برخوردار است.

و قسمت جدایی ناپذیر دیگر – رنگ‌‌ها – به قابلیت اطمینان و کیفیت کمک می‌کنند و به بیننده نشان می‌دهند این یک برند است.

اینها طرح‌‌های ست اداری خیره کننده و شیکی هستند که سایر نهادهای شرکتی می‌توانند در ماهیت مدرن و مینیمال خود از آنها بهره ببرند.

۱۰. هتل جید

طراحی ست اداری - هتل جید

هتل جید یک بوتیک با شور و نشاط وینتیج است. و این نشاط از داخل و خارج آن مشهود است – از معماری هتل و طراحی داخلی گرفته تا طرح‌‌های چاپی خیره کننده و قوی.

این هتل مظهر همه چیزِ NYC است که در دهکده گرینویچ واقع شده و تاریخ و انعطاف پذیری سیب بزرگ را در خود جای داده است. اما برای افزایش آگاهی از نام تجاری و هویت کامل آن، طرح‌‌های چاپی را به صورت کارت ویزیت، جای سوئیچی، پد ست اداری و موارد دیگر به بازار عرضه کرد تا بتواند واقعاً احساسات مربوط به این مکتب قدیمی و سلطنتی را منعکس کند.

به عقیده‌ی این نمایندگی – موکا:

هتل جید در قلب دهکده گرینویچ NYC، عاشقانه‌ی تاریخ شهر را در خود جای داده است، یعنی زمانی که سفر یک ماجراجویی بود و تلفن‌‌ها چرخان بودند. ما با گروه مهمان نوازی جوزا همکاری کردیم تا یک استراتژی برند ایجاد کنیم که از ارزش فزاینده‌‌‌ای برای تجربیات سفر محلی و معتبر استفاده کند. نتیجه‌ی نهایی یک هویت برند است که جذابیت یک دوره در گذشته را در هر جنبه از تجربه‌ی مهمان – از نشانه‌‌های سردر هتل و داخل هتل، کلیدهای اتاق و آویزهای درب و همچنین یک وب سایت مهمان نوازی قوی – برانگیخته است.

این چاپ‌‌ها پر از جذابیت، طرح‌‌های دلبرا و خلاقیت هستند که به هتل شخصیتی می‌بخشند که دنیای ۱۹۲۰ نیویورک را ثبت می‌کند و بلافاصله با بازدید کنندگان وارد خانه می‌شود.

۱۱. برندینگ Semet Interactive

طراحی ست اداری - برندینگ Semet Interactive

Semet Interactive دارای طراحی ست اداری عالی است که به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توان از یک لوگوی کوچک به صورت تکراری به عنوان الهامی از تم اصلی مجموعه استفاده کرد، درحالیکه همچنان به اندازه‌ی کافی فرق دارد.

لایه‌‌ها نقش مهمی در این طراحی‌ها ایفا می‌کنند و احساس کلی تعامل را ایجاد می‌نمایند، که کاملاً با نام برند Semet Interactive مطابقت دارد.

طرح رنگ بسیار پررنگ و چشم نواز است. این لوگو به صورت لایه‌‌‌ای و گرد با خطوط بسیار نرم طراحی شده است، اما نکته‌ی جالب اینجا است که طراح چگونه با پالت رنگ بازی کرده است. رنگ‌‌های صورتی، بنفش و قرمز در چنین طراحی گلدار و گردی تعبیه شده‌اند، معمولاً روشن و نرم احساس می‌شوند، اما در این ترکیب، به نظر می‌رسد بسیار نفس گیر و قدرتمند هستند. این لوگوی ساده همراه با فضای منفی سفید، مانند یک چراغ راهنما به چشم می‌خورد.

همین حرف را می‌توان برای نوع حروف درشت، مورب و کشیده زد که شکل هندسی آرم را تکمیل می‌کنند. آنها با هم فرم زیبایی از یک پیکان را ایجاد می‌کنند که نمادی قوی برای برند است و تمایل دارد شما را از ابتدا به نتیجه‌ی نهایی ببرد.

با توجه به اینکه این شرکت خدمات بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خود عرضه می‌کند، مهم است که لوگوی ست اداری نیز به مأموریت و چشم انداز آنها صحه بگذارد – نتایج نهایی مثبت.

طراحی سربرگ ساده و بدون حاشیه است که باعث می‌شود چاپگر دوست باشد. اطلاعات تماس را می‌توان در انتهای سربرگ مشاهده کرد، که به نظر می‌رسد جدیدترین ترند باشد. اینجا جایی نیست که شما عادت داشته باشید آن را ببینید، اما داشتن اطلاعات تماس در انتهای نامه و نه ابتدای کار منطقی است. این پاکت بدون استفاده‌ی بیش از حد از لوگوی برند، با رنگ و لایه‌‌ها به خوبی بازی می‌کند.

۱۲. ست اداری دعوت عروسی

طراحی ست اداری - ست اداری دعوت عروسی

ست اداری لازم نیست فقط برای اهداف تجاری استفاده شود – ست اداری عروسی نمونه‌ی کاملی از آن است. اگر به دنبال طراحی تمیز، ظریف و کلاسیک برای یک برند هستید، این زیرگروه از ست اداری می‌تواند الهام بخش خوبی برایتان باشد.

فقط جزئیات عروسی را با اطلاعات شرکت عوض کنید تا با یک طراحی عالی و موقر روبرو شوید. این ست اداری را برای یک رستوران، یک شرکت غذای کامل یا یک خط تولید آرایشی و بهداشتی ارگانیک تصور کنید. کاملاً مناسب خواهد بود.

مشاغل خلاق را می‌توان با خطوط نرم و حتی برخی از برجستگی‌‌های فلزی به زیبایی نمایش داد. از جستجو برای الهام بخشیدن به طرح‌‌های چاپی در جای دیگر نترسید، مسیرِ طی شده همیشه مسیر درستی نیست. گاهی فکر کردن در خارج از چارچوب پرسود خواهد بود.

۱۳. ست اداری جولیان لافتج

طراحی ست اداری جولیان لافتج

ولیان لافت یک جراح پلاستیک مشهور است که عمل‌‌های خود را مکانی برای برآورده کردن رویاها می‌داند و مشتریانش اثرات هنری وی هستند. با توجه به احساس کلی هنری (غیر معمول از نظر جراح پلاستیک)، این طراحی  و سربرگ زمینه ساز انتظارات مشتری است.

لوگو به خودی خود یک داستان است. این لوگو با یک تم هنری تصویری از یک چشم است که هنرمند با قلم مو آن را لمس کرده است. خطوط مشخص نیست، بلکه نمایشی زیبا و لکه دار و ناقص از یک اثر در دست انجام است.

از آنجایی که جراحی زیبایی جولیان لافت با چیزی بسیار فیزیکی و قابل لمس روبرو است، استفاده از ترفندهای نوری مانند حکاکی و برجسته سازی عناصر خاص کاملاً منطقی بوده است.

توجه به جزئیات در طراحی این ست برای نوع کسب و کار حیاتی است و همچنین نمایانگر مأموریت برند – فداکاری برای خلق کمال – است. اگر به دقت نگاه کنید، نشانه‌‌‌ای ظریف از الگوی کارت‌‌های ویزیت را مشاهده خواهید کرد که شبیه کاغذ دیواری به نظر می‌رسد. مواد ضخیم و پر جلوه‌ی خوبی دارند و با احساسات مشتری بازی می‌کنند.

زیبایی واقعی و تاج گل این ست اداری چیزی نیست جز سربرگ جولیان. این سربرگ عمداً به عنوان نمونه انتخاب شده است تا به شما نشان دهد که سمت پشت نباید خالی باشد. بلکه می‌تواند از طرح کلی تعریف کند. در این حالت، ظرافت را با الگوی یکپارچه از طرح گل می‌افزاید.

جولیان لافت یک پالت رنگی ساده دارد که زرق و برق دار یا فلزی نیست و بسیار نرم و صاف است. این پالت از رنگ‌‌های قهوه‌‌‌ای و خاکستری درجه یک تشکیل شده است که در کل ست اداری یکنواخت است.

۱۴.  Brass Union

طراحی ست اداری - Brass Union

ست اداری خیره کننده‌ی Brass Union شور و نشاط عالی و پیچیده‌‌‌ای را به کل برند می‌بخشد – این چاپ‌‌ها که بر اساس ماهیت زندان ساخته شده‌اند درواقع تاریخچه‌ی رستوران را زنده می‌کنند.

این کارت‌‌های ویزیت، نامه‌‌ها و پاکت نامه‌‌ها که از رنگ‌‌های پربار و لوکس مانند آبی، کرم و طلایی تشکیل شده‌اند، به شکلی تمیز، مدرن و پرتحرک به چشم می‌خورند. این رنگ‌ها، به علاوه‌ی علامت گذاری، عناصر برجسته و نمادهای مهر شده، شخصیت زندان مانندِ برند را بیشتر ترویج می‌کنند.

در این نمونه، ست اداری برای تبلیغ برند و هویت آن به روشی بازیگوشانه، در عین حال چشمگیر و جدی استفاده می‌شود. و این کار می‌تواند رستورانی را که به ایجاد تجربه‌‌های اصیل و فریبنده اختصاص داده شده است، به زیبایی به تصویر بکشد.

۱۵.  Reservoir Capital

طراحی ست اداری - Reservoir Capital

Reservoir Capital یک نشست سالیانه‌ی پیش رو با مدیر عامل و تیم اجرایی داشت و این برند برای ترویج رویداد به شکلی غرورآفرین، شرکتی و خیره کننده، به استودیوی طراحی GreyBox Creative متوسل شد تا دعوت نامه‌‌‌ای را برایش طراحی کند که مرز خوبی بین خلاقیت و شرکت ایجاد نماید.

طبق این نمایندگی:

دعوت برای یک نشست آتیِ سرمایه گذاران باید متفاوت و خلاقانه باشد، اما چیز خیلی مهم نیست. مشتری همیشه در طول برندینگ خود از تصاویر آب استفاده کرده است. بر اساس تصویر آبِ انتخاب شده، بافت و حرکتی را که برانگیخته است دوست داریم. ما بصورت سفارشی می‌خواهیم تاریخ را در جلوی دعوت نامه قرار دهیم تا آب را در سرتاسر آن نشان دهیم. نام تکراری این رویداد برای جلوه‌‌‌ای ظریف در یک رنگ و لعاب مات و شفاف در قسمت جلویی چاپ شده است. دعوتنامه دو بار تا می‌شود و حاوی جزئیات رویداد است.

این دعوت نامه‌‌ها با استفاده از برش‌‌های هوشمندانه، تصاویر آب و متن تقریباً هولوگرافیک برای ایجاد پس زمینه‌ی این چاپ‌ها، موفقیت آمیز خواهند بود. آنها خلاقانه هستند و بلافاصله تعامل را برمی انگیزند. آنها توانایی بالایی برای افزودن یک حس بازیگوش به یک برند حرفه‌‌‌ای دارند و این کار را بصورت یکپارچه انجام می‌دهند.

ادامه‌ی مطلب را بخوانید زیرا ۱۲ ایده‌ی خلاقانه‌ی انجمن Domestika روش‌‌های تولید ست اداری را برای برندهای مختلف، در نسخه‌ی ماکت یا چاپ شده به شما نشان می‌دهد و به شما برای شروع پروژه‌هایتان الهام می‌بخشد.

۱۶. ۱۹۱۰، توسط HUMAN

طراحی ست اداری - ۱۹۱۰، توسط HUMAN

این طرح بخشی از یک پروژه‌ی هویت برند برای یک رستوران مکزیکی در لندن بود. این طراحی معاصر از عناصر فرهنگ سنتی مکزیک و یک پالت رنگ با الهام آثار معمار لوئیس باراگان ساخته شده است.

۱۷.HragsDesigns Branding، توسط Hrag Simonian

طراحی ست اداری - HragsDesigns Branding، توسط Hrag Simonian

این ست اداری به عنوان بخشی از یک پروژه‌ی هویت برند برای استودیوی شخصی خودِ طراح در آلیکانته اسپانیا ایجاد شده است.

۱۸. Formo، توسط Destino Estudio

طراحی ست اداری - Formo، توسط Destino Estudio

این پروژه با الهام از تمرین‌‌ها و ژست‌‌های مختلف تمرین برای یک استودیوی پیلاتس انجام شد. این طرح برای دور شدن از سبک ساکن و ایجاد امکان انعطاف پذیری در طراحی ایجاد شده است.

۱۹.Marca personal، توسط آلبانی بالیاچه

طراحی ست اداری - Marca personal، توسط آلبانی بالیاچه

این لوگو یک آمیبگرام است که از حروف اول آلبانی تهیه شده است. این طرح نتیجه‌ی شرکت در دوره‌ی خلق لوگوی اصلی از Scratch است.

۲۰.Funfunny، توسط جیلیان گومس

طراحی ست اداری - Funfunny، توسط جیلیان گومس

این پروژه‌ی هویت برند برای خط تولید لباس کودکان مستقر در پورتو آلگره، برزیل است. هدف این پروژه انتقال ارزش‌‌های برند بود: تنوع، گنجایش (شمول) و سرگرمی.

۲۱.Academia de Negociación، توسط افراد برندینگ

طراحی ست اداری - Academia de Negociación، توسط افراد برندینگ

در این پروژه، استفاده از یک پالت رنگی مشخص، مطابق با هویت برند، کاملاً برجسته و چشم نواز است.

۲۲. ۹۵/ JUL/ توسط Fagerströmطراحی ست اداری - ۹۵/ JUL/ توسط Fagerström

این یک پروژه‌ی هویت برند برای یک شرکت مد مستقر در پراگ است که از مواد پایدار با اثرات زیست محیطی اندک استفاده می‌کند.

۲۳.Nu Ritual،توسط Menta Brandingطراحی ست اداری - Nu Ritual،توسط Menta Branding

این یک پروژه‌ی برندینگ برای صابونِ ساخت صنایع دستی است. طراحی آن شامل عناصر تصویربرداری گیاه شناسی و روش‌‌های چاپ کاغذ است که ویژگی‌‌های حسی لمسی را در بر می‌گیرد.

۲۴. Jabalina Country Tents، توسط Salvartes Design

طراحی ست اداری - Jabalina Country Tents، توسط Salvartes Design

Salvartes Design این طرح ست اداری را برای یک کمپینگ جدید در خلیج کادیز اسپانیا ایجاد کرده است. این ایده از طریق سبک حروف و عناصر طبیعی موجود در منطقه منتقل می‌شود.

۲۵. MadMad، توسط Revel Studio

طراحی ست اداری - Jabalina Country Tents، توسط Salvartes Design

این طرح برای هویت برند یک لباس که از موادِ مشتق شده از چوب تهیه شده ایجاد شده است. این استودیو همه چیز را با ایجاد نام، شعار و هویت بصری توسعه داد.

۲۶. Oomph، توسط جو شاکلتون

طراحی ست اداری - Oomph، توسط جو شاکلتون

این پروژه برای طرح بسته بندی است که شامل بروشور و مطالب اضافی درباره‌ی برند است که با تکنیک‌‌های مختلف چاپ ساخته شده است. در این طرح از کاغذ کرافت برای ترویج سبک دوستدار محیط زیست استفاده شد.

۲۷. Inkedo، توسط مایک دایلان ولز

طراحی ست اداری - Inkedo، توسط مایک دایلان ولز

این یک پروژه‌ی هویت برند و برندینگ برای یک پروژه آموزشی در کلمبیا است. لوگوی شخصی با هدف انتقال احساس انعطاف پذیری و گرما طراحی شده است.

طراحی‌ ست‌های اداری چگونه بر برندینگ تأثیر می‌گذارد

ست اداری اغلب اولین محتوای قابل لمسی است که مصرف کنندگان و مشاغل دیگر با آن تعامل خواهند داشت. و یک طراحی بد مطمئناً تصویری از شرکتی را نشان می‌دهد که فاقد جاه طلبی، اشتیاق و اقتدار است.

درست است که این عصر مدرن است، جایی که تقریباً همه چیز آنلاین است. اما این بدان معنا نیست که حضور فیزیکی ضروری نیست و ساده‌ترین راه برای ادغام هویت فیزیکی در برندینگ کلی شما، طرح‌‌های چاپی مانند نامه ها، کارت‌‌های ویزیت و سایر موارد است.

این موارد به شغل شما یک برتری حرفه‌‌‌ای می‌دهند و استعداد شما را از همان ابتدا نشان می‌دهند.

این طرح‌‌ها بخشی جدایی ناپذیر از هویت یک برند را در خود دارند – که از لوگوی آنها شروع می‌شود. طراحی لوگو تأثیرگذار است و می‌تواند جهت برند شما را تعیین کند. و بنابراین شما به یک طراحی لوگوی خوب نیاز دارید.

طراحی لوگو و برندینگ دست به دست هم می‌دهند. و شما باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا از یکپارچگی آن اطمینان حاصل کنید.

اما این فقط یک نمونه از عناصر طراحی است که در طرح‌‌های چاپی جاسازی شده است و به شما کمک می‌کند تا هویت کامل برند را به دست آورد. برندینگ شما از نظرات مصرف کننده تشکیل شده است – نحوه‌ی درک آنها و کاری که شما انجام می‌دهید. در ظاهر نمی توانید به آنها بگویید شما چه کسی هستید، بلکه باید به آنها نشان دهید.

با طراحی استیشنری، یک مبنای تجاری ایجاد می‌کنید که سالیان سال در آینده ادامه خواهد داشت.

نکات برتر طراحی ست‌های اداری تجاری

انتخاب مسیر درست به ارزش‌‌های تجاری بستگی دارد که قصد دارید به تصویر بکشید. برای مثال، ست اداری رنگارنگ و انتزاعی برای مشاغل خلاق، سختگیرانه و تک رنگ برای نهادهای شرکتی به خوبی عمل می‌کنند.

رنگ‌‌های پررنگ در مقابل فضاهای منفی فوق العاده هستند. هنگامی که در مورد بازاریابی و تجارت با تجارت صحبت می‌کنیم، اگر می‌خواهید نامه‌ی شما در انبوه نامه‌‌های الکترونیکی مورد توجه قرار گیرد، از رنگ‌‌های برنز استفاده کنید.

اگر در مورد تکنیک‌‌های چاپ مختلف که برای حیات بخشیدن به برند شما استفاده می‌شود صحبت می‌کنیم، آنگاه برخی از گزینه‌هایی که می‌توانید با آنها بازی کنید شامل نقش برجسته، حکاکی، UV نقطه‌‌‌ای برای برجسته سازی گرادیان‌‌های براق و جوهر فویل و مسدود کردن فویل برای بافت فلزی هستند.

اگر می‌خواهید یک احساس پایدار از برندینگ ایجاد کنید، مانند Echelon با طرح بازی کنید و عمداً تکرار را حذف کنید تا تصویر بزرگتری را ایجاد کنید. در اینجا، هر عنصر ست اداری مانند یک قطعه پازل در کنار هم قرار می‌گیرد.

همانطور که در برخی نمونه‌‌های بالا مشاهده کردیم، می‌توانید از یک لوگو به عنوان دکوراسیون استفاده کنید، آن را مقیاس بندی کنید یا از آن الگوی یکپارچه‌‌‌ای بسازید. شما می‌توانید هر کالای ست اداری خود را با یک لوگو برندسازی کنید، یا فقط از قسمت‌هایی از آن استفاده کنید. برخی از برندها دوست دارند از لوگوی بزرگ واترمارک بر روی سربرگ‌‌های خود استفاده کنند تا شناخت برند را افزایش دهند.

کاری که می‌توانید انجام دهید محدودیتی ندارد. احتمالات بی پایان هستند.

ست اداری تجاری مهم است زیرا لوازم جانبی دیگری از برند شما است

یک توصیه‌ی خوب قبل از شروع طراحی این است که واقعاً حس برند و احساسات مرتبط با آن را بدست آورید. در داستان اصلی برند خود غرق شوید. در اینجا، مشتری و مهارت‌‌های تحقیق شخصی شما نقش حیاتی دارند.

فراموش نکنید که قلب و روح برند خود را هدفگذاری کنید – این باید پایه و اساس تمام طرح‌‌های شما باشد.

حتماً از مشتری سؤال کنید که عناصر ست اداری چگونه چاپ شوند. اگر آنها از چاپگر سیاه و سفید اداری استفاده می‌کنند، هیچ دلیلی برای تحویل یک سربرگ رنگارنگ وجود ندارد. همچنین، چاپگرهای اداری اگر نزدیک به لبه باشند، بعضی اوقات قسمت‌هایی از طرح سربرگ را برش می‌زنند. اگر مشتری قصد دارد از خدمات چاپ حرفه‌‌‌ای استفاده کند، این مسئله‌‌‌ای نیست.

این اصطلاحات فنی را یاد بگیرید – منطقه‌ی بِلید، تریم و خطوط ایمنی. منطقه‌ی بلید بیرونی‌ترین لبه‌ی طرح است که باید خالی نگه داشته شود زیرا فرآیند پیرایش همیشه 100 درصد دقیق نیست. منطقه‌ی امن برای لوگوها و متن‌‌ها و تمام مواردی که نمی‌خواهید جمع و یا اصلاح شوند در نظر گرفته شده است. تصور کنید یک سربرگ با اطلاعات تماسِ کمرنگ را ارسال می‌کنید.

اینها برخی از جنبه‌‌های فنی‌‌‌‌تر طراحی چاپ است که به مرور زمان به عنوان یک برند یا به عنوان یک طراح خواهید آموخت. اما باید آنها را هنگام ایجاد این طرح‌‌های چاپی به خاطر داشته باشید. ست اداری مهم است زیرا آنها می‌توانند بر نحوه‌ی درک برند شما تأثیر بگذارند.

از این دستورالعمل‌‌ها و مثال‌‌ها به عنوان الهام بخشی برای طراحی‌های ست اداری بعدی خود استفاده کنید – شما هرگز نمی‌دانید چه کسی آنها را تماشا می‌کند.

برند شما شایسته‌ی بهترین‌‌ها است، بنابراین ما این فهرست از بهترین نمایندگی‌‌های طراحی لوگو و برندینگ DesignRush را تهیه کردیم!

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021