ست اداری چیست ؟

ست اداری چیست ؟

کسب و کارهای مختلف به خوبی می دانند که وقتی ساختار اداری و دفتری خود را راه اندازی می کنند نیازمند برخی ملزوماتی مانند اقلام تبلیغات چاپ سربرگ یا تراکت و نیز ست اداری هستند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که ست اداری چیست؟

در پاسخ به این سوال که گفته می شود ست اداری چیست؟ باید گفت اقلامی است که در آن تبلیغات کسب و کارهای مختلف نهفته است. در واقع کسب و کارها برای معرفی خود در قالب این اقلام خود را به مشتریان خود معرفی می کنند.

ست اداری

ست اداری مجموعه ای از کاغذهایی مانند چاپ پاکت اداری a4 است که از ان برای انجام امور اداری کسب و کارها استفاده می شود. این کاغذها و ست ها در واقع به نوعی در کنار معرفی و تبلیغ کسب و کارها معرف آن ها نیز می باشد و می تواند اعتماد مشتریان را نیز بیشتر جلب کند. به طور مثال چاپ سربرگ یا فاکتور با لوگو و معرفی یک کسب و کار اعتبار بیشتری به برند مورد نظر می دهد. علاوه بر اینکه این ست های اداری به طور غیرمستقیم کار بازاریابی را نیز برای شرکت ها و سازمان ها انجام می دهد.

البته در نظر داشته باشید که ست اداری الزاما منحصر به کاغذهای تبلیغاتی نیست و می تواند سایر اقلام مانند سررسید و تقویم را نیز شامل شود.

از مهمترین ویژگی های ست های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبایی و خاص بودن آن
  2. اعتباربخشی به برند
  3. انتقال دهنده اهداف و فعالیت های برند
  4. بازاریابی غیر مستقیم برند

شرکت چاپ بازار از جمله شرکت های معتبر و با سابقه کشور در زمینه تولید اقلام تبلیغاتی و انواع ست های اداری است. در صورتی که می خواهید اقدام به سفارش طراحی ست اداری و سایر اقلام تبلیغاتی کنید چاپ بازار را به شما پیشنهاد می کنیم. از مهمترین مزیت های این شرکت طراحی حرفه ای، چاپ با کیفیت و هزینه مقرون به صرفه ای است که بابت سفارشات خود می پردازید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.  

اقلام و کاربرد ست اداری

اقلام و کاربرد ست اداری

اقلام مختلفی در زمره  ست اداری تعریف می شود که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • چاپ پاکت نامه در اندازه ها و ابعاد مختلف
  • چاپ فولدر
  • چاپ سربرگ
  • چاپ سررسید
  • چاپ کاغذهای یادداشت
  • چاپ انواع پاکت نامه اداری
  • چاپ فاکتورهای اختصاصی
  • چاپ تراکت
  • چاپ کارت ویزیت
  • چاپ پاکت کرافت

مهمترین کاربردهایی که ست های اداری دارند عبارت است از:

  • تبلیغات با اهدای اقلام مختلف ست اداری
  • برقراری ارتباط با مشتریان در قالب ارائه فاکتور، هدایای تبلیغاتی و…
  • ارتباط با سازمان ها و نهادهای مختلف در قالب نامه هایی با سربرگ و پاکت های اختصاصی

 دانستن نکته ضروری است که ست های اداری غالبا به دو شکل اختصاصی و عمومی مورد استفاده قرار می گیرند.  

چاپ ست اداری

اینکه از چه روش هایی برای چاپ ست اداری استفاده می شود یکی از سوال هایی است که ممکن است برای شما ایجاد شود. با توجه به فناوری های نوین که در صنعت چاپ ایجاد شده استفاده از روش های زیر را می توان به عنوان بهترین روش های چاپ برشمرد:

  • چاپ دیجیتال: یکی از روش های سریع و فوری در چاپ به شمار می آید. از این روش می توان برای چاپ برگه های A6تا A3 استفاده کرد.
  • چاپ افست: روش چاپی دیگری که می توان برای چاپ ست اداری مورد استفاده قرارداد، چاپ افست است. روشی اقتصادی که کیفیت چاپ بالایی دارد و می توان برای اقلام مختلف ست اداری مثل کارت ویزیت، پاکت یا پوستر از آن استفاده کرد.

مزایای سفارش چاپ ست اداری

مزایای سفارش چاپ ست اداری

ست اداری برای کسب و کارها مزیت های زیادی به همراه دارد که در صورت استاندارد بودن این ست ها می توانند از آن بهره مند شوند.

از مهمترین مزیت هایی که استفاده از ست های اداری برای کسب و کارها به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حرفه ای دیده شدن برند: زمانی که در تعاملات ادا
  2. اعتبار بخشی به کسب و کار
  3. رسمیت دادن به مکاتبات کسب و کار با نهادهای مختلف
  4. امکان دسترسی آسان با کسب و کار
  5. ایجاد امنیت و پیشگیری از سوءاستفاده از برند  
  6. گسترش دامنه فعالیتی کسب و کار
  7. بازاریابی غیر مستقیم برند
  8. افزایش میزان روابط عمومی کسب و کار

در نظر داشته باشید که امروزه از روش های چاپی مختلفی مانند چاپ مش برای اقلام مختلف ست اداری استفاده می شود. انتخاب نوع چاپ به مواد اولیه ست اداری مورد نظر و تیراژ آن بستگی دارد که در زمان عقد قرارداد با شرکت مورد نظر این موارد مشخص می شود.

نکات طراحی ست اداری

نکات طراحی ست اداری

زمانی که می خواهید برای چاپ ست اداری اقدام به سفارش طراحی و تولید کنید لازم است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • دریافت مشاوره و نظرات تخصصی از کارشناسان طراحی
  • هماهنگی رنگ ها و طرح ها و نیز بخشهای مختلف این ست ها با هم
  • درج اطلاعات  ضروری روی ست های اداری
  • رعایت استانداردهای مورد نظر در طراحی و چاپ ست های اداری
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید ست اداری
  • سایز و نوع فونت مورد نظر برای ست اداری
  • انتخاب رنگ و طراحی مناسب
  • کیفیت بالا برای ست اداری مورد نظر
  • خوانا و شکیل بودن فونت نوشته های درج شده روی ست های اداری

قیمت طراحی و چاپ ست اداری

یکی از مهمترین دغدغه هایی که مشتریان در زمان سفارش طراحی و چاپ ست اداری در نظر دارند، قیمت نهایی است. در نظر داشته باشید که ست های اداری برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف طراحی و مورد استفاده است، از همین رو طبیعی است که قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه ای که باید برای ست اداری یک شرکت تجاری بپردازید طبیعتا با هزینه ای که برای ست اداری یک باشگاه ورزشی یا یک کافه می پردازید تفاوت دارد. از همین رو در زمان سفارش ست اداری حتما موارد زیر را در قرارداد مربوطه ذکر کنید تا در نهایت متحمل هزینه های سنگین نشوید.

قیمت طراحی و چاپ ست اداری

از مهمترین مواردی که باید در قرارداد سفارش چاپ ست اداری مورد نظر قرار دهید عبارت است از:

  • تعیین تعداد ست اداری و نوع آن: تعداد و مواردی که برای ست در نظر دارید را مشخص کنید.
  • طراحی استاندارد ست های اداری مورد نظر و تایید آن پیش از چاپ: طراحان باید از برنامه های روز و جدید برای طراحی استفاده کنند. حتما پیش از قطعی شدن سفارش طرح مورد نظر را تایید کنید.  
  • جنس ست اداری مورد نظر: در زمان سفارش حتما جنس و نوع موادی که برای ست های اداری در نظر دارید مشخص کنید. در نظر داشته باشید که حتما از بهترین متریال برای سفارشات خود استفاده کنید. البته هرچه کیفیت بالاتر باشد هزینه ها نیز افزایش پیدا می کند.
  • تعداد و تیراژ مورد نظر: هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. از همین رو حتما تیراژ مورد نظر را با هزینه ها مشخص کنید.

روش سفارش چاپ ست اداری به چاپ بازار

  امروزه از روش های مختلف چاپی مانند چاپ فلکسو برای چاپ اقلام تبلیغاتی استفاده می شود که نوع استفاده از این چاپ ها ارتباط مستقیم با تعداد تیراژ و نیز جنس متریال چاپی دارد. در صورتی که بخواهید  اقدام به ثبت سفارش ست اداری با شرکت چاپ بازار کنید لازم است با کارشناسان و طراحان با تجربه این شرکت مشورت کنید.

چاپ بازار در راستای کسب رضایت مشتریان اقدام به ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود می کند تا در نهایت بهترین محصول را به آن ها ارائه کند. از همین رو برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره تماس 02128421995 اقدام کنید.

روش سفارش چاپ ست اداری به چاپ بازار

نتیجه گیری

تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم امروزه به یکی از مهمترین روش های جلب مشتری و افزایش فروش محصول و خدمات تبدیل شده است. ست اداری نیز یکی از روش هایی است که علاوه بر اعتبار بخشی به برند کسب و کارهای مختلف کار بازاریابی غیر مستقیم و تبلیغات را نیز برای ان ها به عهده دارد. این روش می تواند به اندازه اهدای هدایای تبلیغاتی موثر باشد. 

 از آنجا که ست اداری یکی از اشکال رسمی برای برقراری ارتباط یک کسب و کار با رقبا، سازمان ها و نهادهای مختلف و مشتریان است از همین رو باید برای طراحی و چاپ آن نهایت دقت و ظرافت را به کار برد. شرکت چاپ بازار از جمله شرکت های خبره در زمینه طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی در کشور است که طی سال های اخیر تلاش کرده با ایجاد شرایط مناسب برای دریافت مشاوره توسط مشتریان از طراحان زبده و با تجربه، بهترین محصولات و اقلام تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه کند.

در نظر داشته باشید که ست های اداری به شما کمک می کند به صورت غیرمستقیم علاوه بر برقراری ارتباط با مشتریان و رقبا، راه سوءاستفاده از برند خود را مسدود کنید. علاوه بر آن اعتباربخشی زیادی نیز در تعاملات شما با محیط خارج از کسب و کار ایجاد می کند. از همین رو در هر کسب و کاری که فعالیت دارید و سعی در دیده شدن خود دارید، طراحی و چاپ ست اداری مختص برند خود را در اولویت قرار دهید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021