۳۹ نمونه کارت ویزیت خاص همراه با نکات طراحی آن‌ها

۳۹ نمونه کارت ویزیت خاص همراه با نکات طراحی آن‌ها

کارت‌های ویزیت قدرتمندترین ابزار بازاریابی مستقیم برای صاحبان مشاغل هستند. برای پیشرفت و معرفی برندتان لازم است که اقدام به چاپ کارت ویزیت نمایید.کارت ویزیت خاص و متفاوت می‌تواند نظر مخاطب را جلب‌کرده و باعث ماندگار‌شدن برندتان در ذهن مخاطب‌ شود. در این مقاله شما را با ۳۹ نمونه کارت ویزیت خاص و خلاقانه آشنا خواهیم کرد.

اگر یک تجارت جدید را راه‌اندازی کرده‌اید و به عنوان یک فریلنسر (خوداشتغال) کار می‌کنید، باید آن را جذاب کنید. شما باید خود را به بازار عرضه کنید تا مردم از وجود مشاغل یا خدمات شما مطلع شوند. روش‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید هویت برند خود را بسازید. اما وقتی نوبت به یک تجسم شخصی واقعی و برداشت اولیه‌ی محکم می‌رسد، هیچ‌چیز به اندازه کارت های ویزیتِ خلاقانه نمی‌تواند به شما کمک کند.

با گذشت سال‌ها، فناوری پیشرفت زیادی کرده و ارتقاء پیدا کرده است. فناوری شیوه‌ی ارتباط ما با سایر نقاط جهان را کاملاً دگرگون کرده است. نیمی از جمعیت جهان جزئی از دنیای اینترنت است و تقریباً 3 میلیارد نفر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. از آنجا که همه‌چیز بصورت دیجیتالی درآمده، ممکن است به راحتی احساس کنید که کارت‌های ویزیت دیگر کاربردی ندارند. اما آیا می‌دانید که در ایالات متحده آمریکا، روزانه 27 میلیارد کارت چاپ می‌شود؟

وقتی کارت ویزیت ردوبدل می‌شود، ممکن است به سطل زباله انداخته‌شده یا نگه داشته‌شود که هدفش همین است. برای شخصی که می‌خواهد شبکه‌ی خود را گسترش دهد، وضعیت اول می‌تواند افتضاح باشد. بنابراین چگونه اطمینان حاصل کنیم که شخصی که کارت ویزیت خود را به او داده‌اید، به آن نگاه می‌کند؟ از طریق طراحی کارت ویزیت! دقت داشته باشید برای استحکام بخشیدن به کارت ویزیت بهتر است از روکش سلفون استفاده نمایید و کارت ویزیت سلفون چاپ کنید .درصورتیکه به دنبال کارت ویزیت شیک و محکمی هستید میتوانید از کارت ویزیت لمینت استفاده نمایید.

اگر هیچ ایده‌ای برای طراحی کارت ویزیت ندارید و به‌دنبال الهام‌گرفتن برای طراحی کارت ویزیت هستید، به‌جای مناسبی آمده‌اید. ما ۳۹ نمونه  خلاق‌ترین کارت‌های ویزیت در سراسر جهان را گردآوری کرده‌ایم. امیدوارم از آنها الهام بگیرید تا کارت ویزیت خودتان را طراحی کنید.

۳۹ نمونه کارت‌ ویزیت خلاقانه را مشاهده

۱-کارت ویزیت گل‌دار

طرح های کارت ویزیت

حتما دیده‌اید که بسیاری از مشاغل عناصر گل‌دار را در طراحی کارت ویزیت خود درج‌کرده‌اند. این نوع طراحی نه تنها به آنها در تمایز محصولات یا خدمات‌شان کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود آنها نسبت به رقبا ایستادگی کنند.

اگر یک تجارت گل و گیاه را اداره می‌کنید، این گزینه می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد!

۲-کارت‌های ویزیت انتزاعی

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت انتزاعی

طرح کارت‌های ویزیت انتزاعی بسیار مدرن، تمیز و حرفه‌ای است. این طرح کاملاً تضمین می‌کند که به‌راحتی تغییراتی را در محتوا بوجود آورد.

ایده‌های کارت‌های ویزیت انتزاعی برای افرادی که به تجارت معماری، طراحی و عکاسی می‌پردازند مناسبند.

 

۳-کارت‌های تابشی و تحریک‌کننده

کارت ویزیت خاص - کارت‌های تابشی و تحریک‌کننده

به‌منظور جلب توجه، در این طرح کارت ویزیت از یک الگوی منحصر‌به‌فرد استفاده می‌شود. و برای حفظ تعادل آن، یک طرح تمیز در طرف دیگر آن ایجاد می‌شود.

این طرح می‌تواند یکی از بهترین نمونه‌های کارت با ابعاد کارت ویزیت عالی برای توسعه‌دهندگان وب، طراحان‌گرافیک و طراحان داخلی باشد.

۴- کارت ویزیت مت‌یوگا

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت مت‌یوگا

میلیون‌ها مربی یوگا در ایالات متحده وجود دارد. اگر می‌خواهید در این رقابت شرکت کنید، مهم است که تجارت خود را به روشی بی‌نظیر ارائه دهید. کارت ویزیت خود را به شکل تشک‌های یوگا طراحی کنید.

برای اینکه اولین برداشت از شما عالی باشد، کارت ویزیت خود را درست مثل یک تشک رول کنید و آن را با نخ ببندید.

۵- کارت‌های ویزیت طرح دار

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت طرح دار

ارائه‌ی ایده‌ها به‌صورت بصری همیشه اجباری نیست. یک طراحی ساده و تمیز با الگوهای بافت‌دار و متحرک نیز می‌تواند به انتقال پیام کمک کند.

با استفاده از تکنیک لتر پرس و هنر نوری می‌توانید بهترین کارت‌های ویزیت در صنعت را ایجاد کنید.

۶- کارت ویزیت سازگار با محیط زیست

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت سازگار با محیط زیست

افرادی که بیشتر نگران محیط زیست هستند و می‌خواهند همزمان درآمد نیز کسب کنند، می‌توانند یکی از بهترین نمونه‌های کارت ویزیت را درست کنند.

سادگی این طرح نه تنها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند بلکه این تصویر را منتقل می‌کند که نگران محیط‌زیست هستید.

۷-کارت‌های هوشمند و تعاملی

کارت ویزیت خاص - کارت‌های هوشمند و تعاملی

ایده‌های کارت ویزیت هوشمند و تعاملی حاکم بر صنعت هستند. بسیاری از طراحان گرافیک برای تهیه‌ی کارت‌های ویزیت جالب در حال آزمایش هستند. آنها نمادهای هوشمندانه‌ای را اضافه می‌کنند تا لبخندی به چهره‌ی مشتری ببخشند.

برای استفاده از این ایده‌ی کارت‌های ویزیت خلاق، باید مطمئن شوید که عناصر و نمادهای مورد استفاده‌ی شما کاملاً با شخصیت تجاری شما مطابقت دارند.

۸-کارت‌های ویزیت مربوط به بازی

کارت ویزیت خاص - -کارت‌های ویزیت مربوط به بازی

اگر می‌‌خواهید یک هویت کسب‌‌و‌کار مربوط به بازی و رنگارنگ ایجاد کنید، این گزینه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این کارت‌‌های ویزیت خلاقانه مستلزم ایجاد کارت‌های مختلفی هستند. گیرنده برای ایجاد تصویر نهایی، آن کارت‌ها را جمع می‌کند.

۹-کارت‌های سوراخ‌دار

کارت ویزیت خاص - کارت‌های سوراخ‌دار

در دنیای بسیار رقابتی امروز، طرح ایده‌های منحصر‌به‌فرد برای جلب توجه مشتریان کار چالش برانگیزی است. خب، کارت‌های سوراخ‌دار می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

اینها نوعی از کارت‌های ویزیت خلاقانه هستند که می‌توانند به دو بخش پاره شوند. یک قسمت کارت حاوی اطلاعات و گرافیک‌های مهم است در حالی‌که نیم دیگر شامل پیشنهادات ویژه است.

۱۰-کارت‌های هنری و شیک

کارت ویزیت خاص - کارت‌های هنری و شیک

اگر می‌خواهید با طرحی که به‌نظر می‌رسد هم شیک و هم هنری است پیش‌بروید، پس این ایده می‌تواند یکی از بهترین ایده‌های کارت ویزیت باشد. این سبک تقریباً در هر نوع کسب‌و‌کاری قابل استفاده است.

۱۱ -بوک‌مارک‌های کارت‌های ویزیت

کارت ویزیت خاص - بوک‌مارک‌های کارت‌های ویزیت

این نوع کارت ویزیت خلاقانه برای کسانی که در زمینه‌ی فروش کتاب فعالیت می‌کنند کاملا مناسب است. بوک‌مارک‌ها بیشتر مورد استفاده‌ی خوانندگان قرار می‌گیرند.

در هنگام فروش هر کتاب، دادن کارت ویزیت به شکل بوک‌مارک می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما بسیار عالی باشد. این کار نه تنها جلوه‌ای ماندگار در مشتری به‌وجود می‌آورد، بلکه شما از تبلیغات دهان‌به‌دهان نیز برخوردار خواهید شد.

۱۲-کارت‌های ویزیت لمسی

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت لمسی

همه کارت‌های ویزیت چاپی درس می‌کنند، اما اگر به‌دنبال کارت‌های ویزیت منحصر‌به‌فردی هستید، پس با کارت‌های ویزیت لمس پیش‌بروید. برای خواندن اطلاعات، باید کارت را در مقابل صفحه‌ی گوشی بگیرید. کارت‌های ویزیت لمسی یک نمونه‌ی عالی از ادغام کارت‌های سنتی با فناوری هستند.

۱۳-کارت‌های ویزیتِ دربازکن بطری

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیتِ دربازکن بطری

ایجاد یک تصویر عالی اولیه به‌اندازه ی یک تصویر ماندگار اهمیت دارد. این کارت ویزیت جالب با یک تیر دو نشان می‌زند.

این کارت جدا از آموزنده بودن، برش هوشمندانه‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای باز‌کردن بطری مورد استفاده قرار گیرد. طراحی کارت ویزیت هرگز به این راحتی نبوده است. همیشه توصیه می‌شود یک طراح گرافیک مستقل استخدام کنید.

۱۴- کارت‌های ویزیت پاپ آپ

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت پاپ آپ

طراحی و چاپ کارت ویزیت اداری مانند این مثال یک راه فوق‌العاده ی دیگر برای جالب‌تر و تعاملی‌تر کردن کارت ویزیت شما است. این یک روش منحصر‌به‌فرد برای انتقال اطلاعات مهم است. این نوع کارت‌ها به غیر از خلاق‎بودن و جالب‌بودن، می‌توانند تأثیرگذاری بسیاری داشته باشند.

۱۵-کارت‌های ویزیت رازآلود

کارت ویزیت خاص - -کارت‌های ویزیت رازآلود

بجای اینکه اطلاعات مهم را مستقیماً فاش کنید، کمی رمز و راز را به کارت ویزیت خود اضافه کنید. نگران نباشید، جزئیات خود مانند نام شرکت، آدرس ایمیل، شماره تماس و غیره را بنویسید.حتما سعی کنید طراحی لوگوی مخصوص به خودتان داشته باشید و از طرح لوگو در کارت ویزیت‌تان استفاده نمایید. ما شرط می‌بندیم که آنها مدت طولانی‌تری شما را به‌یاد خواهند آورد.

۱۶-کارت ویزیت آرایشگر

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت آرایشگر

اگر یک متخصص مو یا آرایشگر حرفه‌ای هستید، پس این ایده‌ی کارت ویزیت باید در لیست برتر شما قرار داشته باشد. این کارت به‌جای استفاده از یک روش استاندارد، از مدل تبلیغاتی قدیمی استفاده می‌کند که در آن شما نوارهای کاغذی را در شماره تماس خود در انتهای تبلیغ قرار می‌دهید.

این طرح به‌سادگی به‌یاد‌ماندنی خواهد شد و به مشتریان شما کمک می‌کند تا فرزندان خود را در حین کوتاهی مو سرگرم کنند.

۱۷- کارت‌های ویزیت بازی ویدیویی

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت بازی ویدیویی

این نوع کارت‌های ویزیت خلاقانه به نوعی خودشان را تبلیغ می‌کنند. دادن این نوع کارت احتمال ایجاد یک برداشت ماندگار را افزایش می‌دهد.

اطمینان داریم که مشتریان شما هرگز شما را به خاطر داشتن این ایده از طراحی کارت ویزیت فراموش نخواهند کرد. برای ایجاد این طراحی جالب، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات طراحی گرافیک طراحان حرفه‌ای استفاده کنید.

۱۸- کارت ویزیت مالک لگو

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت مالک لگو

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که کارت‌های ویزیت می‌توانند به همین سادگی خلاقانه باشند؟ شما می‌توانید کارت ویزیت خود را با یک مینیاتور شخصیتی که نمایانگر شما و یا تجارت شما باشد، طراحی کنید.

نام و لوگوی تجاری خود را روی بدنه‌ی جلوی مینیاتور و سایر اطلاعات را در قسمت پشتی آن قرار دهید.

۱۹-کارت‌های ویزیت پاکتی

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت پاکتی

حتماً دیده‌اید که شرکت‌ها به‌منظور تبلیغ محصولات جدید خود، نمونه‌هایی از آنها را در هنگام خرید کالاهای دیگر به فروش می‌رسانند. این اساساً بخشی از استراتژی بازاریابی آنها است. چرا از این استراتژی در کارت ویزیت خود استفاده نمی‌کنید؟ با ایجاد کارت ویزیت پاکتی می‌توانید نمونه محصولات خود را درون آن قرار دهید.

برای مثال، شما بذر می‌فروشید، پس می‌توانید آنها را درون کارت اضافه کنید تا مشتری شما از کیفیت محصول‌تان ایده بگیرد. دریافت چیزی به صورت رایگان مطمئناً باعث خواهد شد که آنها تجارت را بصورت دهان به دهان تبلیغ کنند.

۲۰- کارت‌های ویزیت مینی لوله کش

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت مینی لوله کش

اگر وارد کار لوله‌کشی شده‌اید یا قصد شروع آن را دارید، باید از این واقعیت آگاه باشید که این صنعت بسیار رقابتی است. بنابراین، اگر می‌خواهید جایگاه خود را در بازار کسب کنید، پس جدا از خدمات، باید خود را به شکلی خلاقانه نمایش‌دهید.

و چه روشی بهتر از نمایش خودتان با کارت ویزیت است؟ پیستون‌های لوله‌کش مینیاتوری را با اطلاعات تماس ایجاد کنید. فراموش نکنید که لوگوی شرکت خود را روی دسته قرار دهید. به آرم احتیاج دارید؟ 

۲۱-کارت‌های ویزیت پنیر رنده‌شده

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت پنیر رنده‌شده

یکی از فروشگاه‌های پنیر برزیلی کارت‌های ویزیت خلاقانه‌ای را طراحی کرد. این کارت ویزیت فلزی لوکس انواع پنیر و مواد‌غذایی را رنده می‌کند. همچنین دارای آستر محافظ چرمی است به‌گونه‌ای که می‌توانید با خیال راحت آن را در جیب خود قرار دهید.

اگر می‌خواهید طرح ‌های کارت ویزیت خلاقانه‌تر را تماشا کنید،Designhill  باید یکی از توقفگاه‌های بعدی شما باشد.

۲۲- کارت‌های ویزیت صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند

آیا می‌دانید چه کسی این کارت ویزیت خلاقانه را معرفی کرده است؟ یکی از مهندسان اپل این طرحی را ایجاد کرده است. این کارت مانند صفحه نمایش آیفون به نظر می‌رسد. حروف به صورت لیزری در داخل گوریلا گلسِ سخت قرار گرفته‌اند.

۲۳- کارت ویزیت صندلی اسباب بازی

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت صندلی اسباب بازی

می‌توانید کاتالوگ‌هایی برای تبلیغ محصولات مبلمان خود داشته‌باشید. اما یک کارت ویزیت درخشان که می‌تواند به یک مینی صندلی یا هر نوع مبلمان دیگری تبدیل شود می‌تواند شما را از رقبای دیگر متمایز کند.

جدا از اطلاعات تماس خود، فراموش نکنید که راهنما را در کارت قرار دهید. اگر کسی نتواند یک مبلمان مینیاتوری بسازد، ممکن است ناراحت شود.

۲۴- کارت ویزیت نمک‌پاش

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت نمک‌پاش

مینیمالیسم و اجرای هوشمندانه‌ی این ایده باعث شده تا این طرح در فهرست خلاقانه‌ترین کارت‌های ویزیت ما قرار بگیرد. سوراخ‌های نمک‌پاش و متنِ ارائه‌شده چشم‌انداز خوبی دارند.

این طرح کارت ویزیت می‌تواند توسط تمام صاحبان مشاغل که در صنعت مواد‌غذایی فعالیت می‌کنند مورد استفاده قرار بگیرد. وقتی که مشتریان منتظر غذای خود هستند، می‌توانید این کارت ویزیت بی‌نظیر را به آنها بدهید تا موقع آماده شدن غذا از آنها استفاده کنند.

۲۵ -کارت ویزیت با تم راک‌کلاسیک

کارت ویزیت خاص - کارت ویزیت با تم راک‌کلاسیک

این کارت ویزیت خلاقانه برای اولین بار در ایتالیا تولید شد. این کارت ویزیت شانه مانند وقتی با انگشتان دست لمس شود یک تم راکت کلاسیک را می‌نوازد. این طرح ماهیت کسب‌و‌کارتان را بسیار هوشمندانه نشان می‌دهد.

اگر صاحب یک سالن هستید و یا شغلی دارید که به نوعی به موسیقی مربوط باشد، می‌توانید از این طرح برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. طراحی شانه نشان‌دهنده‌ی تجارت موسیقی شما خواهد‌بود. اگر یک سالن داشته باشید، خود شانه برای تجارت شما بکار می‌رود.

۲۶-گونگ كانتاپون

کارت ویزیت خاص -گونگ كانتاپون

گونگ کانتاپون یک تصویرگر مستقر در نیویورک است که کارت ویزیتش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کانتاپون پوستر یک زن را در کارت های کوچک پوشانده بود، که رهگذران می توانستند پوستشان را بکنند و دور بیندازند. مردم با دیدن چیزی که در زیر روکش دیدند تعجب کردند.

۲۷ –کارت‌های ویزیت پنبه‌ای

کارت ویزیت خاص - کارت‌های ویزیت پنبه‌ای

این کارت‌های ویزیت متعلق به MOO ممکن است چیزی غیر‌عادی به‌نظر نرسند، اما در واقع آنها کاملاً از پیراهن‌های پنبه‌ای ساخته شده‌اند (پارچه پس از بریدن این الگو باقی‌مانده است). این شرکت با Mohawk Fine Papers  کار کرد تا یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تولید کاغذ را احیا کند.

تی‌شرت‌ها جمع‌آوری شده، به یک خمیر تبدیل می‌شوند و سپس خشک می‌شوند و به کاغذ سفید قوی، انعطاف‌پذیر و به طور طبیعی روشن فشرده می‌شوند و آماده‌ی تبدیل شدن به کارت‌های ویزیت ممتاز می‌گردند. 

۲۸- Engraved (حکاکی)

کارت ویزیت خاص - Engraved (حکاکی)

سرنخ در عنوان این کارت های ویزیت منحصر به فردِ «Engraved» توسط طراح جان تی کیم نیویورک مستقر در نیویورک طراحی شده است. این طرح چوبی که با برش لیزری و تراشیدن لاله درختی ایجاد شده، هر کارتی را واقعا بی نظیر می کند. Engraved به عنوان یک پروژه با بودجه ی 1

500 دلار آغاز شد. این پروژه به مدت 30 روز به طول انجامید و در این مدت توجه کافی را جلب کرد و نزدیک به 24،000 دلار بدست آورد.

۲۹- Bentply

کارت ویزیت خاص - Bentply

آنچه در اینجا مشاهده می‌کنید یک کارت ویزیت لتر پرس دلپذیر برای فروشگاه مبلمان Bentply در لندن است که می‌تواند یک مینی صندلی تخته سه‌لا را ایجاد کند. این کارت هوشمندانه توسط طراح ریچارد سی ایوانز طراحی شده و توسط Elegante Press در لیتوانی تولید شده است. فقط دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا این کارت با به یک صندلی تخته سه‌لایی مینیاتوری سال 1934 که توسط جرالد سامرز طراحی شده تبدیل کنید.

۳۰- یونانی

کارت ویزیت خاص - یونانی

خب، این‌ها احتمالاً کاربردی‌ترین کارت‌های ویزیت در جهان نیستند، اما ایده‎‌ی بسیار جالیی هستند. این کارت های خلاقانه که توسط آژانس خلاق مستقر بر کیپ تاون FCB  برای یک رستوران یونانی ساخته شده بودند و طبق رسم یونانیِ صدا‌دادن بشقاب‌ها پیش می روند. این طرح منحصر‌به‌فرد از قطعات سفالی شکسته، صرفاً با نام و شماره تلفن رستوران تزئین شده است.

۳۱- چوکو لا

کارت ویزیت خاص - چوکو لا

این کارت ویزیت بسته‌بندی شکلات به طرز شگفت‌آوری یک طراحی محبوب است؛ یک طرح دیگر توسط آژانس تبلیغاتی FCB اما این‌بار برای تبلیغ طیف وسیعی از شکلات‌های خوشمزه. این طرح شامل دو‌جنبه است: یک شکلات و یک کارت ویزیت خلاقانه.

۳۲- Techkeys

کارت ویزیت خاص - Techkeys

متوجه‌شدیم که چه چیزی می‌تواند بهترین خدمات جهانی را ارائه دهد. این یک کارت ویزیت است که بصورت یک صفحه کلید رایانه‌ای توسط Techkeys طراحی شده است. این شرکت می‌گوید: «این PCB با یک ATMEGA16U2  از پیش برنامه‌ریزی شده قابلیت انعطاف‌پذیری کامل را برای هکرها، عاشقان دستگاهها و سازندگان فراهم می‌کند. یکی از این‌ها را به عنوان یک پروژه، نمایش صفحه کلید، تستر سوئیچ، یا شورت کات (TechKeys.us) به خانه‌ی خود ببرید».

۳۳-مارتینا وودزیکا

کارت ویزیت خاص - مارتینا وودزیکا

طراح لهستانی مارتینا وودزیکا این کارت‌های ویزیت زیبا را طراحی‌کرده تا بر روش عملی خود برای پروژه‌ها و به‌طور‌کلی طراحی تأکید کند. بوم‌های شفاف به وودزیکا اجازه می‌دهند تا ایده‌ی شخصی خودش را به هنر doodle art  اضافه کند.

۳۴- الفرید-لیلی فریدبرگ

کارت ویزیت خاص - الفرید-لیلی فریدبرگ

الفرید-لیلی فریدبرگ یک تصویرگر و طراح گرافیک مستقر در برلین است که شخصیت‌ها و الگوهای الهام‌بخش، رنگارنگ و زیبایی را ایجاد می‌کند و تضمین کننده‌ی لبخند شما است. این کارت‌های ویزیت درخشان که مملو از رنگ‌های پاستلی و دست‌ساز هستند بخوبی فریدبرگ را نمایش می‌دهند.

۳۵ -سروفسکی

کارت ویزیت خاص - سروفسکی

این کارت‌های ویزیت برای سروفسکی ایجاد شده‌اند – یک استودیوی تولید چاپ در کرواسی که با چالش «اتمام کارها، نسخه‌های میکروسکوپی، مواد باطله و مهلت‌های دیوانه‌کننده» روبرو است. آژانس طراحی لندن Bunch مسئول توسعه‌ی کل این برند بود که شامل یک نوع لوگو و سبک حروف بود اما ما عاشق کارت‌های ویزیت آنها شدیم.

۳۶-دکتر زامنهاف

کارت ویزیت خاص - دکتر زامنهاف

هدف استودیوی طراحی مستقر در اسپانیا به نام دکتر زامنهاف، «تشخیص» مشکلات طراحی و ارائه‌ی راه‌حل‌ها است. این تیم با این مضمون پزشکی، مجموعه‌ای از کارت‌های ویزیت نسبتاً درخشان را طراحی‌کرده است که از عضلات منقبض‌کننده‌ی زبان تقلید می‌کنند. شکل چوب تمام اطلاعات تماس استودیوی طراحی را نشان می‌دهد و مطمئناً با دیگر کارت‌های ویزیت متمایز خواهد بود.

۳۷- ویکتور بوناتس

کارت ویزیت خاص - ویکتور بوناتس

این کارت ویزیت شخصیِ طراح ویکتور بونات چقدر جالب است؟ بوناتس که عاشق موسیقی و وینیل بود، کارت خود را بر اساس سوابق کلاسیک وینیل پایه‌گذاری کرد، نام آهنگ و جزئیات را با مال خودش جایگزین کرد و طرح را با یک آستین که رکورد ماکت را نگه می‌دارد، به‌پایان رساند؛ یک ایده‌ی ساده اما درخشان.

۳۸- BDH Millwork

کارت ویزیت خاص - BDH Millwork

استودیوی تبلیغاتی کانادایی WAX تیم پشت این کارت‌های پیچیده و جذاب برای برند کابینت براد هانیاکِ BDH Millwork  است. تیم WAX با بودجه‌ای اندک ایده‌ای را برای مهرزنی لاستیکی اطلاعات کارت ویزیت هانیاک بر روی تکه‌های چوب باقیمانده، که به‌وفور در کارگاه نجاری موجود است، ارائه کرد.

۳۹-پاول پرالتا

کارت ویزیت خاص - پاول پرالتا

ما کمی عاشق این کارت‌های ویزیت اسکیت بورد مینیاتوری برای شرکت آمریکایی اسکیت بورد –Powell-Peralta شده‌ایم. این طرح از سبک اسکیت‌بورد واقعی الهام گرفته و از چوب نازک و نوار چسب در یک طرف و یک طراحی جمجمه در طرف دیگر ساخته‌شده است. این طرح که توسط یک مجموعه‌ی با استعداد در Jukebox ایجاد‌شده فقط به مجموعه‌ای از چرخ‌ها نیاز دارد!

جمع بندی

یک کارت ویزیت عالی موفقیت کسب‌و‌کار را تضمین نمی‌کند، اما مطمئناً می‌تواند در شکل‌گیری یک برداشت اولیه‌ی محکم کمک کند. بنابراین، وقت آن رسیده‌است که روی کارت‌های ویزیت خلاقانه سرمایه‌گذاری کنید. بگذارید همه با دیدن کارت ویزیت شما تعجب کنند و هوادار شما شوند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021