7 دلیل جهت انتخاب چاپ لیبل شبرنگ و انواع آن 

7 دلیل جهت انتخاب چاپ لیبل شبرنگ و انواع آن 

قطعا همه شما تابلوهایی را در تاریکی دیده‌اید که طرح‌های موجود بر روی آن حتی در تاریکی به راحتی قابل مشاهده هستند. به این طرح‎ها شبرنگ گفته می‌شود. از طریق چاپ لیبل شبرنگ نگرانی بابت ایجاد حوادث نخواهید داشت. در این مقاله قرار است به بررسی 7 دلیل جهت انتخاب چاپ لیبل شبرنگ و انواع آن بپردازیم تا شما در صورت انتخاب، بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید. 

لیبل شبرنگ چیست؟

لیبل‌های شبرنگ همان برچسب‌های براق هستند که معمولا در شب بر روی سطوح مختلف جهت دیده شدن در شب استفاده می‎شوند. مواد موجود در شبرنگ مانند فلورسنت و فسفر باعث بازتاب نور می‌شوند. چاپ شبرنگ مانند بسیاری از لیبل‌های دیگر، بر روی PVC انجام می‌شود و بر تمامی سطوح قابل استفاده هستند. لیبل شبرنگ خاصیت کشسانی دارد؛ همچنین ضد آب است و در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم است. معمولا بر روی برچسب‌های شبرنگ یک لایه لمینت می‌چسبانند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. 

از کاربردهای مهم چاپ لیبل شبرنگ می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کامیون‌های جهت دیده شدن در شب استفاده می‎کنند. 
  • بر روی تابلوهای مختلف از جمله تابلوهای راهنمایی رانندگی
  • برای پارتیشن بندی دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • جهت جلوگیری از عبور نور و دیده نشدن بر روی پنجره‌ها نصب می‎شود. 

انواع چاپ لیبل شبرنگ 

انواع چاپ لیبل شبرنگ را معرفی کنید

لیبل شبرنگ در 2 مدل اصلی قابل استفاده و تولید است. هر کدام از این 2 مدل دارای ویژگی‌های متفاوتی از یک دیگر هستند؛ به همین خاطر است که نمی‌توان آن را بر دیگری ترجیح داد. بسته به کاربرد و هدفی که جهت استفاده از آن دارید باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. 

  1. چاپ روی شبرنگ اکریلیک
  2. چاپ روی شبرنگ معمولی

چاپ روی شبرنگ اکریلیک

این نوع برچسب که به برچسب خوردشونده هم معروف است بیشتر برای مصارف امنیتی، تبلیغاتی، اموال و … مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چراکه این برچسب به صورت یک تکه است و به راحتی قابل جدا شدن نیست و در صورت کنده شدن هم خورد می‌شوند. این خاصیت باعث شده است که بیشتر در محیط‌های امنیتی مورد استفاده قرار گیرد. 

چاپ روی شبرنگ معمولی

 به شبرنگ‌های معمولی، شبرنگ پت هم گفته می‎شود. این مدل از شبرنگ به صورت یکجا جدا می‌شود، اما از مقاومت بالایی برخوردار است. شبرنگ اکریلیک و معمولی، هر دو از لحاظ ظاهر شبیه به هم هستند و هیچ تفاوت ظاهری ندارند. 

7 دلیل جهت انتخاب چاپ لیبل شبرنگ 

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد قصد دارند لیبل شبرنگ چاپ کنند. ما در این بخش به 7 تا از مهم‌ترین دلایلی که باید لیبل شبرنگ چاپ کرد، اشاره می‎کنیم. در کنار چاپ لیبل در محیط کار خود می‌توانید به چاپ ست اداری هم برای کارمندان خود بپردازید. تا هم در محیطی زیبا و با وسایلی خاص و منحصر به فرد به کار مشغول شوند. 

کاربردهای فراوان 

کاربردهای فراوان لیبل شبرنگ

مهم‌ترین دلیلی که افراد به چاپ لیبل شبرنگ اقدام می‌کنند این است که به دلیل رفلکس نور خوبی که دارد، دید در شب را برای افراد به خصوص رانندگان آسان می‌کند. همچنین برچسب شبرنگ بر روی سطوح مختلف (چوبی، فلزی، پلاستیکی، شیشه‌ای و …) قابل نصب است. از دیگر کاربردهای لیبل شبرنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • پلاک سوم کامیون‌ها
  • محوطه کارخانه‌ها
  • راه‌پله آپارتمان و محیط‎‌های کارگاهی
  • تابلو‌ر راهنمایی و رانندگی
  • برچست پلمپ
  • شیشه فروگاه‌ها و محیط‌های صنعتی

قابلیت برش در هر شکل و اندازه ای 

به دلیل جنس لیبل شبرنگ به راحتی می‌توانید آن را در اشکال مختلف برش بزنید. چاپ و برش این برچسب‌ها توسط دستگاه کاترپلاتر انجام می‌شود. به عبارتی شما این ویژگی امکان شخصی سازی را به شما می‎دهد. 

تنوع در رنگ 

لیبل شبرنگ دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است. این خاصیت آن باعث شده است که در محیط‌های مختلف برای جذب مخاطب مورد استفاده قرار گیرد. این برچسب‌ها در رنگ‌های زرد، قرمز، سبز، نارنجی، آبی و مشکی طراحی و تولید می‌شوند. همچنین می‌توانید در یک طرح از چندین رنگ مختلف استفاده کنید. با کمک روانشناسی رنگ برای محیطی که قصد نصب شبرنگ را دارید بهترین رنگ را انتخاب کرده و شاهد جذب متقاضیان بیشتر باشید.

مقاومت بالا 

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، چاپ لیبل شبرنگ در مقابل نور خورشید و گرمای 290 درجه مقاوم است. همچین ضد آب است و در مقابل باران و در محیط‌های باز دچار هیچ مشکل و آسیبی نمی‎شود. 

ماندگاری طرح و رنگ بر روی شبرنگ 

ماندگاری طرح و رنگ

شما هر طرح و رنگی که بخواهید را می‌توانید بر روی لیبل شبرنگ چاپ کنید و از مقاومت بالای آن در برابر حوادث مطمئن باشید. برای مقاومت بیشتر طرح‌ها می‎توانید یک لایه لمینت یا سلفون بر روی آن بکشید. این ویژگی در هر دو مدل شبرنگ قابل استفاده است اما با این تفاوت که در شبرنگ خوردشونده دیگر ویژگی خورد شدن وجود نخواهد داشت. 

کاربر پسند 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که لیبل شبرنگ دارد این است که کاربر پسند است. کاربر پسند بودن باعث شده است که افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن در محیط‌های کاری خود مثل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری، شرکت‌های ساختمانی و تعمیراتی، شرکت‌های خدماتی و … داشته باشند. 

مقرون به صرفه 

لیبل شبرنگ درست است که کاربردهای زیادی در محیط‌های مختلف دارد اما این ویژگی باعث افزایش قیمت آن نشده است و شما به راحتی می‌توانید در تعداد بالا و به صورت انبوه با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید.

نتیجه گیری

اگر شما هم به هر دلیلی علاقه مند هستید که به سراغ چاپ لیبل شبرنگ بروید بهتر است که یک فروشگاه معتبر را در این زمینه انتخاب کنید تا بهترین چاپ را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. 

فروشگاه چاپ بازار به شما در چاپ انواع ست اداری، چاپ پاکت، چاپ انواع لیبل‌ها راهنمایی خواهد کرد. 

سوالات متداول مقاله 7 دلیل جهت انتخاب چاپ لیبل شبرنگ و انواع آن 

چند دلیل باعث شده است که افراد به دنبال چاپ لیبل شبرنگ بروند؟

  1. کاربر پسند بودن 
  2. تنوع بالا در رنگ
  3. مقاومت بالا 
  4. کاربردهای فراوان
  5. و …

چند مدل چاپ لیبل شبرنگ وجود دارد؟

  • چاپ روی شبرنگ اکریلیک
  • چاپ روی شبرنگ معمولی

چاپ لیبل شبرنگ چه کاربردهایی دارد؟

  • کامیون‌های جهت دیده شدن در شب استفاده می‎کنند. 
  • بر روی تابلوهای مختلف از جمله تابلوهای راهنمایی رانندگی
  • برای پارتیشن بندی دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • جهت جلوگیری از عبور نور و دیده نشدن بر روی پنجره‌ها نصب می‎شود. 
  • و …
رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021