15 ایده جذاب برای کارت ویزیت فست فود

15 ایده جذاب برای کارت ویزیت فست فود

طراحی کارت ویزیت فست فود یکی از ابزارهای به یاد ماندنی و قدرتمند برای برند شماست. یک کارت ویزیت جذاب و ارزشمند فرصتی برای ارتباط با افراد بالقوه جدید است. در محیط دیجیتال امروزی، یک کارت ویزیت خوب هرگز با افزونه های دیجیتال دیگر جایگزین نمی شود. کارت ویزیت فست فود هنوز برای افرادی که کسب‌وکار تجاری دارند، ضروری است. این ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نام تجاری، تماس با شرکای بالقوه یا مشتریان است. 

طراحی کارت ویزیت فست فود

بسیاری از رویدادهای بین‌المللی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا مخاطبین جدیدی را از طریق کارت‌های ویزیت جمع‌آوری کنند. کارت ویزیت‎های شیک و مدرن با شکل‌ها و رنگ‎های مختلف، حتی در عصر دیجیتال بسیار کاربردی هستند. هیچ چیز بهتر از یک کارت منحصر به فرد ساخته شده توسط شما نیست. کارت‌های عمومی را فراموش کنید که در مغازه‌ها خریداری شده‌اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام طراحی کارت‌های خود باید چندین مورد را مد نظر قرار دهید. گاهی اوقات این ابزارهای شبکه ساده می‌توانند تاثیر زیادی بر مشتریان و حتی افرادی که قبل از اینکه فرصتی برای ملاقات حضوری با شما داشته باشند، بگذارند. ظاهر آن‎ها می‌تواند اعتبار کسب‌وکار شما را افزایش دهد و تصویری از حرفه‌ای بودن ایجاد کند.

با این حال، یک کارت ویزیت فست فود ضعیف می‌تواند فرصت‌های تجاری را از بین ببرد و تأثیر بدی بر شرکت شما داشته باشد. حتما قبل از چاپ روی همه چیز فکر کنید. اگر برای طراحی به کمک نیاز دارید، ما اکنون خدمات طراحی گرافیکی و نکات طراحی کارت ویزیت فوری را برای هر یک از گزینه‎های چاپ کارت ویزیت خود ارائه می‌دهیم.

تاثیر چاپ کارت ویزیت فست فود در تبلیغات 

تاثیر چاپ کارت ویزیت

در عصر تجارتی که تحت سلطه بازاریابی دیجیتال بود، تبلیغات چاپی برای اکثر کسب و کارها از بین رفت. از آنجایی که اکثر مبادلات به صورت آنلاین انجام می‎شود، موارد شخصی کمی در دنیای تجارت باقی مانده است. با این حال، تأثیر کارت ویزیت و چاپ تراکت غیرقابل درک است.

چاپ کارت ویزیت فست فود حتی با سبک زندگی مدرن در دنیای دیجیتال همخوانی بسیار زیادی دارد. 

ارائه کارت ویزیت شما به مشتری می‌تواند اولین ملاقات شما را شخصی و واقعی کند. یک کارت ویزیت خوب طراحی شده اولین برداشت از برند شما است. لازم نیست گران باشد، اما نمی‎خواهید ارزان هم به نظر برسد. ممکن است یک کارت ویزیت با طراحی هوشمندانه به دیگران نشان داده شود و پتانسیل بازاریابی شما را افزایش دهد.

یک کارت ویزیت می‎تواند در عرض چند ثانیه بیانیه گسترده‌ای در مورد یک فرد یا کل کسب و کار بیان کند. این کارت‌ها می‌توانند چشم و حافظه هر کسی را که طرح شما را می‌بیند جلب کند، یا در برخی موارد، گیرندگان ممکن است کارت را فراموش کنند، آن را در کیف پول یا ماشین خود بیابند و سپس تعامل را به خاطر بسپارند.

فونت و متن مناسب در طراحی کارت ویزیت فست فود

فونت‎های Sans Serif بهترین انتخاب برای کارت ویزیت فست فود هستند. فونت‌های مختلف مانند Helvetica، Futura و Arial خوانایی آسان در چاپ کارت ویزیت دارند. هنگامی که در حال طراحی کارت ویزیت یک برنامه آنلاین یا استفاده از نرم افزار انتشار دسکتاپ هستید، آن‌ها همچنین روی نمایشگرهای دیجیتال به خوبی کار می‎کنند.

بسیاری از شرکت‌ها به فونت‎های کارت ویزیت سنتی مانند Arial، Helvetica و Times New Roman پایبند هستند. این‎ها فونت‌های استاندارد خوبی هستند؛ زیرا خواندن آن‌ها آسان است و بر روی کارت ویزیت لمینت برجسته نیز جلوه خاصی دارند، اما بسیار فراگیر هستند و کاری برای متمایز کردن برند شما یا متمایز کردن شما از رقبا انجام نمی‌دهند.

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت فست فود

ابعاد و جنس کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت تقریباً برای هر کسب‌وکاری، از شرکت‌ها گرفته تا فروشگاه‌ها، تا استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شوند.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید کارت ویزیت خود را طراحی کنید، باید بدانید که طراحی خود را در چه اندازه‎ای سازماندهی کنید. مردم اغلب می پرسند اندازه استاندارد کارت ویزیت چقدر است؟ از آنجایی که پاسخ می‎تواند تأثیر بسیار زیادی بر موفقیت کارت ویزیت شما داشته باشد، مطمئن شوید که تمام این گزینه‎های استاندارد را مطالعه کرده و گزینه‎ای را پیدا کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد!

جنس‌های مختلفی برای کارت ویزیت فست فود وجود دارد که شما بسته به نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر قصد دارید کارت ویزیت شما لوکس دیده شود بهتر است از کارت ویزیت سلفون براق استفاده کنید. اما در برخی از موارد ممکن است افراد به جای براق به سراغ کارت ویزیت سلفون مات بروند و آن را برای بیزینس خود انتخاب کنند. در زمان مراجعه به فروشگاه چاپ بازار تمامی این موارد برای شما به صورت کامل توضیح داده می‌شود. 

ابعاد 3.5 در 2.0

این ابعاد در هر نقطه از جهان پذیرفته شده است، این بهترین گزینه برای اندازه مناسب برای کارت ویزیت فست فود شما است. برای قرار دادن تمام اطلاعات مربوطه بر روی کارت خود، از جمله نام، نام شرکت، لوگوی برند، اطلاعات تماس و موارد دیگر مشکلی نخواهید داشت. متوجه خواهید شد که حتی پس از قرار دادن اصول اولیه روی یک کارت ویزیت با این اندازه، باز هم با یک فضای خالی روبه‎رو هستید. درست است، شما می توانید ادامه دهید و اطلاعات اضافی را نیز اضافه کنید! چاپ برچسب بر روی این ابعاد به نظر جالب و قابل تامل می‎رسد.

ابعاد 3.35 در 2.17

ابعاد کارت ویزیت

ممکن است اندازه کارت ویزیت قبلی را با این کارت اشتباه بگیرید. در یک نگاه، اشتباه گرفتن این دو در واقع نسبتاً آسان است، اما پس از بررسی دقیق‌تر متوجه خواهید شد که طول این کارت‌ها کمی کوتاه‌تر و عرض آن‌ها کمی ضخیم‌تر است. شما هنوز مشکلی برای جا دادن این کارت در کیف پول خود نخواهید داشت.

 این کارت‌های ویزیت با اندازه استاندارد همچنین می‌توانند تمام اطلاعات مربوطه را به راحتی شامل نام، شرکت، آرم، اطلاعات تماس و موارد دیگر شما را در خود جای دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات اضافی، طرح‌ها و موارد بیشتری را روی این کارت‌های ویزیت قرار دهید و آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای انواع مشاغل تبدیل کنید.

ابعاد 3.5 اینچ 1.25 اینچ

کارت ویزیت‎های کوچک بهترین راه برای ساده نگه داشتن کارها هستند. این ابعاد می‌توانند به راحتی … تقریباً در هر جایی قرار بگیرند.

ساده و موثر نگه داشتن طراحی خود به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان بالقوه خود بگویید دقیقاً تجارت شما در مورد چیست و در عین حال به آن‌ها بگویید چگونه با شما در تماس باشند.

اگر اطلاعات بیشتری به این موارد اضافه کنید، مناسب خواهد بود، اما باید در نظر داشته باشید که هرچه بیشتر اضافه کنید، خواندن آن دشوارتر می‎شود.

کارت ویزیت مینی دو طرفه کاملاً یک راه حل مناسب است. یک طرف را برای نام کسب و کار یا حتی فقط لوگوی خود و طرف دیگر را برای اطلاعات اولیه نگه دارید. کارت ویزیت‎های کوچک به دلیل اندازه منحصر به فردشان برای جلب توجه بسیار عالی هستند. کارت ویزیت لمینت مات در این ابعاد بسیار زیبا می‌شوند. 

ابعاد 2.5 در 2.5 (مربع استاندارد)

مربع استاندارد

اکنون وارد کارت ویزیت‎هایی می‎شویم که شکل‌ها و اندازه‌‎های غیر معمول‎تری دارند. درست مانند دیگر گزینه‌های مربوط به اندازه کارت ویزیت، این سایز نیز مشکلی برای قرار دادن در کیف پول یا پوشه‌های شما ندارند.

اندازه و شکل این موارد توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می‎کند، بنابراین این شما هستید که باید از آنجا در تعیین نحوه حفظ این توجه اقدام کنید. به نظر ما بهترین راه این است که به سراغ طرحی بروید که از رنگ‎های غنی یا زنده برای طراحی کارت ویزیت فست فود استفاده کند.

همه چیز را ساده، باکلاس و به خوبی تعریف کنید. کارت ویزیت لمینت براق در این ابعاد بسیار دلربا می‌شوند. 

ابعاد 3 در 3

مانند گزینه قبلی، این کارت ویزیت‌های مربع شکل کمتر رایج اما هنوز هم بسیار متنوع هستند. این‌ها کارت‌های ویزیت مربعی بزرگ‌تری هستند که برای نشان دادن طرح‌ها و خلاقیت شما از طریق گرافیک‌های سنگین لوگو، گزینه‌‌ای عالی هستند.

می‌توانید تمام اطلاعات مربوطه را به کارت‌های ویزیت مربعی، از جمله نام یا نام کارمندان، موقعیت شغلی، نام شرکت، آرم و اطلاعات تماس را اضافه کنید.

ابعاد 3.37 در 2.125

اگرچه کمتر از اندازه‌های استاندارد کشور استفاده می‌شود، اما مطمئناً می‌توانید تمام اطلاعات مربوطه را در کارت‌های ویزیت که اندازه کارت‌های اعتباری هستند، قرار دهید. از جلو و پشت کارت به صورت تمام رنگی استفاده کنید و همه چیز را از نام کارمند، موقعیت و شرکت گرفته تا اطلاعات تماس، مدارک تحصیلی و موارد دیگر در آن جای بدهید. 

کارت ویزیت کتان در این ابعاد با یک طراحی مینیمالیستی بسیار کاربر پسند است. 

ابعاد 2.5 در 2.5 (دایره)

دایره شکل

کارت ویزیت دایره‌ای راه بسیار خوبی برای نشان دادن ظاهری منحصر به فرد است. شما می‌خواهید همان مسیر طراحی کارت ویزیت مربعی را در پیش بگیرید؛ به همین خاطر شما می‌توانید آرم و نام را در یک طرف، و سایر اطلاعات مربوطه را در طرف دیگر کارت ویزیت فست فود جای دهید. از آنجایی که کارت ویزیت دایره‎ای به خودی خود یک بیانیه هنری است، باید مطمئن شوید که طرحی که روی آن‎ها استفاده می‎کنید مطابق با انتظارات مشتری است. در این ابعاد استفاده از کارت ویزیت سلفون مات دورگرد بهترین گزینه است. بسته به نیازی که دارید چاپ بازار برای شما بهترین ابعاد را انتخاب می‌کند. 

ویژگی های کارت ویزیت فست فود

برای موفقیت با کارت، کارت ویزیت فست فود شما باید جذاب باشد و اطلاعات مربوطه را به درستی ارائه کند. به طور معمول، هم نام شرکت و هم نام نماینده روی کارت وجود دارد، اما بسته به اینکه نماینده در چه زمینه‎ای فعالیت می‎کند، اطلاعات می‎تواند متفاوت باشد. این کارت‌های کوچک می‌توانند در هر چمدان، کیف، جیب یا کیف پولی جا شوند و در عرض چند ثانیه بیرون کشیده شوند.

اگر بخشی از شغل شما شامل حضور در نمایشگاه‌های تجاری یا سفرهای کاری است، این ابزارهای کوچک می‌توانند تأثیر احتمالی کسب‌وکار شما را بر کسانی که با آن‌ها در تعامل هستید، تقویت کنند.

معرفی 15 نمونه کارت ویزیت فست فود

15 ایده جذاب

طرح‌ها و ایده‌های مختلفی برای کارت ویزیت فست فود وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به هر یک از آن‌ها به طراحی کارت ویزیت خود بپردازید. ما برای شما 15 ایده جذاب را گردآوری کرده‌ایم تا شما بهترین طراحی را برای کارت ویزیت خود داشته باشید.

  • طرح اول: استفاده از عکس و تصاویر مربوط به فست فود بر روی کارت ویزیت.
  • طرح دوم: استفاده از رنگ‌هایی که اشتها آور هستند. 
  • طرح سوم: انتخاب رنگ‎های مکمل که چشم نواز هستند می‎تواند به ظاهر حرفه‌ای کارت شما بیافزاید.
  • طرح چهارم: اگر لوگو دارید، استفاده از آن بر روی کارت‌های ویزیت می‌تواند به شما کمک کند تا هویت شرکت خود را مشخص کنید.
  • طرح پنجم: از طرح‌های مینیمال استفاده کنید. 
  • طرح ششم: عکس کوچکی از محیط رستوران خود بر روی کارت ویزیت قرار دهید. 
  • طرح هفتم: نام رستوران و برند خود را با حروف بزرگ به نمایش بگذارید. 
  • طرح هشتم: از فونت‌های جدید و غیر معمول برای کارت ویزیت فست فود خود استفاده کنید. 
  • طرح نهم: ساده بودن کارت بدون هیچ تصویری باعث دیده شدن بهتر کارت شما می‌شود. 
  • طرح دهم: استفاده از تصاویر کارتونی جلوه بیشتری به کارت شما می‌دهد. 
  • طرح یازدهم: استفاده از همبرگر و پیتزا در کارت ویزیت خود. 
  • طرح دوازدهم: ارائه طرح‌هایی برای افرادی که گیاهخوار هستند. 
  • طرح سیزدهم: کمک گرفتن از بارکد بر روی کارت ویزیت می‌تواند جذاب باشد. 
  • طرح چهاردهم: یک طرف کارت را به لوگو و طرف دیگر را به اطلاعات رستوران اختصاص دهید. 
  • طرح پانزدهم: از تمیز بودن و محیط تمیز رستوران خود برای طراحی کارت ویزیت استفاده کنید. 

نتیجه گیری

انتخاب یک شرکت چاپ معتبر می‌تواند بر کیفیت کارت ویزیت فست فود شما تأثیر زیادی بگذارد. کارت ویزیت شما بسیار فراتر از باورهای اولیه شما است و می‌تواند تأثیر زیادی بر مخاطب بگذارد. در حالی که همه کارت ها برابر نیستند، همه شرکت های چاپ نیز چنین نیستند.

 با چاپ بازار، ما تضمین می کنیم که چاپ با کیفیتی مطابق با هر نیاز شما باشد، مهم نیست در کجای ایران هستید. ما برای شما بهترین کارت ویزیت را با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کارت ویزیت لطفا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- چه ابعادی برای طراحی و چاپ کارت ویزیت فست فود در نظر گرفته می‌شود؟

  • ابعاد 2.5 در 2.5
  • ابعاد 3 در 3
  • ابعاد 3.5 در 2.0

2- کارت ویزیت دارای چه جنسی است؟

  • جنس لمینت 
  • جنس کتان 
  • جنس سلفون 
  • و …

3- کارت ویزیت فست فود چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

  • بازاریابی بهتر 
  • افزایش اعتبار 
  • دیده شدن 
  • و 
رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021