نکات طراحی کارت ویزیت فوری

نکات طراحی کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت فوری یکی از ملزومات مهمی است که اکثر افراد و کسب و کارها تمایل دارند در مورد آن اطلاعات داشته باشند. برخلاف تصور اکثر افراد کارت ویزیت فوری یک کارت ویزیت بی‌کیفیت و تکراری نیست. بلکه می‌تواند در عین حالی که بسیار باکیفیت و منحصر به فرد است، مینیمال و به درد بخور باشد. در صورتی که شما هم تمایل دارید در مورد این نوع کارت ویزیت اطلاعات کسب کنید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: کارت ویزیت لمینت برجسته

_____________________________________________________________________

کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت فوری چیست؟

کارت ویزیت فوری یا “کارت ویزیت ضروری” یک کارت ویزیتی است که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید. کارت ویزیت می‌تواند یک ابزار بازاریابی بسیار مهم، مفید و تاثیرگذار باشد. چاپ کارت ویزیت فوری می‌تواند در میزان تاثیرگذاری آن بر روی مشتریان اثرگذار باشد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود حتما این موضوع را به یک مجموعه و شرکت با سابقه و معتبر بسپارید. به صورت کلی کارت‌های ویزیت در چند دسته مختلف قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به کارت ویزیت سلفون مات ، کارت ویزیت سلفون مخملی، کارت ویزیت طلاکوب، کارت ویزیت سلفون مات دورگرد و … اشاره کرد که در ادامه مهمترین آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

انواع کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت فوری یک کارت ویزیت است که در اولین فرصت و بدون تأخیر صادر می‌شود. اگر به دنبال کارت ویزیت فوری هستید بهتر است که مدل‌هایی از کارت‌های ویزیت را انتخاب کنید که بتوان آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی به چاپ رساند. برخی از انواع کارت ویزیت فوری عبارتند از:

  1. کارت ویزیت سلفون براق
    این کارت ویزیت یکی از کارت ویزیت‌های بسیار رایج است که از گذشته تا کنون کاربرد داشته است.  چاپ کارت ویزیت سلفون براق یکی از به صرفه‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین روش‌های چاپ کارت ویزیت فوری است. این کارت‌های ویزیت می‌تواند برای تیراژهای بالا بسیار مهم و کاربردی باشد. واضح است که در این کارت‌های ویزیت از یک روکش سلفون براق برای کارت استفاده می‌شود.
  2. کارت ویزیت سلفون مات
    کارت ویزیت بعدی که قرار است آن را بررسی کنیم کارت ویزیت سلفون مات است که علت نامگذاری آن داشتن یک سلفون مات به عنوان روکش است. این کارت ویزیت را می‌توان در دسته کارت ویزیت‌های فوری قرار داد زیرا پروسه چاپ آن یک پروسه زمانبر نیست.
  3. کارت ویزیت لمینت براق
    لمینت یکی از پوشش‌های مهم برای انواع کارت ویزیت است که باعث می‌شود افراد زیادی تمایل داشته باشند که از این روکش‌ها برای کارت ویزیت خود استفاده کنند. این پوشش بسیار مقاوم و باکیفیت است که باعث می‌شود افراد زیادی تمایل داشته باشند که چاپ کارت ویزیت لمینت براق را انجام دهند. علاوه بر مقاوم بودن لمینت، پوشش براق آن به علت بازتاب نور زیاد باعث می‌شود که رنگ‌ها زیباتر و زنده‌تر به نظر بیایند.
  4. کارت ویزیت لمینت مات
    کارت ویزیت لمینت مات نیز یکی از کارت ویزیت‌های بسیار مقاوم و شکیل است که افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده کنند. چاپ کارت ویزیت لمینت مات به علت ویژگی‌های بسیار خوب آن مثل بازتاب کم نور، اثر نداشتن لکه بر روی آن و … طرفداران بسیار زیادی دارد. اصولا پوشش لمینت انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.
  5. کارت ویزیت لمینت برجسته
    برای این نوع از کارت ویزیت نیز ویژگی‌ها و مشخصاتی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد. کارت ویزیت لمینت برجسته می‌تواند یک کارت ویزیت مقاوم، مستحکم و در عین حال بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. اگر شما فردی هستید که همیشه دوست دارید متفاوت از دیگران باشید، این کارت ویزیت می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

مهم است که بدانید که از آنجایی که کارت ویزیت فوری معمولاً برای مواردی استفاده می‌شود که مدت زمان زیادی وجود ندارد، هزینه آن بیشتر از کارت ویزیت عادی است.

راهنمای طراحی کارت

اصول طراحی کارت ویزیت

برای طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای، باید به برخی اصول کلی توجه کرد. این اصول عبارتند از:

  1. استفاده از لوگو شرکت: برای شناخت برندتان، لوگو شرکت شما در کارت ویزیت باید مشخص باشد. همچنین سعی کنید از محل قرارگیری لوگو در کارت ویزیت نیز استفاده حداکثری را داشته باشید.
  2. انتخاب رنگ‌های مناسب: برای یک کارت ویزیت جذاب و حرفه‌ای، باید از رنگ‌هایی که با هم تضاد دارند استفاده کنید. همچنین رنگ‌هایی را که با برند شما هماهنگی دارند انتخاب کنید.
  3. استفاده از فونت مناسب: انتخاب فونت مناسب برای کارت ویزیت بسیار مهم است. یک فونت مناسب، خوانایی آن را بالا می‌برد و بر زیبایی کارت تأثیر می‌گذارد.
  4. انتخاب تصویر مناسب: استفاده از یک تصویر مناسب و مرتبط با فعالیت شرکت شما در کارت ویزیت می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر به یاد ماندنی شوید.
  5. استفاده از فضای خالی مناسب: برای جلوگیری از شلوغ شدن کارت ویزیت، حتماً فضای خالی مناسبی را در نظر بگیرید. این فضا می‌تواند محیطی مناسب برای قرار دادن اطلاعات شما در کارت ویزیت باشد.
  6. قرار دادن اطلاعات مهم: در کارت ویزیت، اطلاعات مهم شما مانند نام، شماره تلفن و آدرس وب سایت شرکت باید در مکان مناسبی قرار داده شود.راهنمای طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت به چهار قسمت اصلی تقسیم می‌شود: انتخاب طرح ، انتخاب رنگ ، انتخاب متن و افزودن اطلاعات مهم برای تماس.

  1. انتخاب طرح: طرح کارت ویزیت خود را بر اساس صنعت خود، سبک شخصیت و ذائقه شما تعیین کنید. می‌توانید از طرح‌های حرفه‌ای و قالب‌های استاندارد استفاده کنید یا یک طرح اختصاصی برای خود طراحی کنید.
  2. انتخاب رنگ: قالب دلخواه خود را با استفاده از رنگ‌های مناسبی ایجاد کنید. دو یا سه رنگ با توجه به اشاره صنعت خود انتخاب کنید.
  3. انتخاب متن: خلاصه، واضح و قابل خواندن بودن متن‌هایی از مهم‌ترین بخش‌های کارت ویزیت است. از نوع فونت خوب، سایز و ضخامت بهینه استفاده کنید. جملاتی مناسب و بیانی مختصر و مفید درباره فعالیت‌ها و تخصص خود اضافه کنید.
  4. افزودن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس مهمی برای افزودن به کارت ویزیت شما هستند، شامل نام، شماره تلفن، آدرس، نشانی وب سایت، نشانی ایمیل و شبکه های اجتماعی است. توجه داشته باشید که تمام راه های ارتباطی مهم را ذکر کنید و تمام اطلاعات به دقت بررسی شده باشد. 

در نهایت، برای اطمینان از طریق صحیح و قابل قبول فرمت می‌توانید از برنامه‌های طراحی گرافیکی از قبیل Adobe Illustrator یا Corel Draw استفاده کنید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: کارت ویزیت هنوز مهم است؛ دلایل اهمیت کارت ویزیت

___________________________________________________________________

قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت

قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت، به عوامل مختلفی از جمله تعداد کارت‌ها، کیفیت مورد نظر، نوع کاغذ، نوع چاپ و… بستگی دارد. اما به طور کلی، قیمت طراحی و چاپ هر کارت ویزیت معمولا بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان قرار می‌گیرد. برای دقیق‌تر دانستن قیمت، بهتر است با چاپخانه‌ها و دفاتر طراحی مراجعه کرده و با توجه به شرایط شما قیمت نهایی را تعیین کنید.

سفارش آنلاین طراحی و چاپ کارت ویزیت فوری

سفارش آنلاین طراحی و چاپ کارت ویزیت فوری | چاپ بازار 

 می‌توانید به صورت آنلاین سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت فوری را به دست آورید. برخی از وب‌سایت‌های چاپ و طراحی کارت ویزیت، اجازه می‌دهند تا با انتخاب طرح مورد نظر، اطلاعات تماس و لوگوی شرکت خود، سفارش خود را به آن‌ها بدهید. مجموعه چاپ بازار یکی از مجموعه‌های باسابقه در حوزه طراحی و چاپ انواع کارت ویزیت است که می‌توانید به راحتی هر طرح، مدل و تیراژی از کارت ویزیت را به آن سفارش دهید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا همه چیز را در مورد چاپ کارت ویزیت فوری با شما در میان بگذاریم. شما می‌توانید به صورت فوری و با کیفیت بالا کارت ویزیت مخصوص به خود را داشته باشید و می توانید این سفارش را به صورت آنلاین در سایت چاپ بازار داشته باشید. 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021