۲۵ نمونه کارت ویزیت وکالت همراه با نکات طراحی آن‌ها

۲۵ نمونه کارت ویزیت وکالت همراه با نکات طراحی آن‌ها

درصورتی‌که شما وکیل هستید و نیازمند معرفی به مراجعین و یا جذب مشتری هستید باید خود را به بهترین شکل به آنها بشناسانید. بنابراین باید کارت ویزیت وکالت را برای کسب‌وکارتان طراحی نمایید. با چاپ کارت ویزیت علاوه‌بر قرار‌دادن اطلاعات تماس‌ و راه‌های دسترسی، حرفه‌ای بودن‌تان را نیز به مخاطب نشان می‌دهید. در این مقاله شما را با ۲۵ نمونه کارت ویزیت وکیل و نکات طراحی آن‌ها آشنا خواهیم کرد. 


Statista برآورد کرده که در حال‌حاضر بیش از یک میلیون وکیل در حال فعالیت در ایالات‌متحده هستند که این امر باعث شده این حرفه بسیار رقابتی شود. بنابراین، مهم است که شما و شرکت‌تان همیشه در مقابل موکلان هدف‌تان به چشم بیایید. با طراحی کارت ویزیت‌های وکالت بیاد ماندنی و تأثیرگذار شروع کنید تا برندتان را ترویج دهید.

در اینجا ۲۵ نکته‌ی ارزشمند برای طراحی کارت ویزیت وکالتِ تأثیرگذار را ملاحظه خواهید و مثال‌هایی در این زمینه ارائه خواهد‌شد.

۱-سطح حرفه‌ای را حفظ کنید

کارت ویزیت وکالت - سطح حرفه ای را حفظ کنید

یک طراحی کلاسیک و حرفه‌ای برای مواد بازاریابی یکی از راه‌های جذب موکل است. رنگ‌های جسورانه، تیره و خطوط درشت درواقع صلاحیت و مهارت‌هایی را که به‌عنوان یک وکیل حرفه‌ای به ارمغان می‌آورید به موکلان نشان می‌دهند. سعی کنید یک فریلنسر را از Fiverr استخدام کنید تا یک کارت ویزیت ساده و در عین حال پیچیده طراحی کند که به‌درستی نمایانگر شما و عملکردتان باشد. قیمت‌گذاری از 5 دلار شروع می‌شود. برای یافتن یک فریلنسر اینجا را کلیک کنید.

۲- یک چشم‌انداز مدرن مینیمالیستی را امتحان کنید

کارت ویزیت وکالت - یک چشم انداز مدرن مینیمالیستی را امتحان کنید

یک چشم‌انداز مدرن مینیمالیستی درواقع احساس ظریفِ یک طراحی مینیمالیستی همراه با شخصیتِ افزوده شده را القاء می‌کند که در یک رویکرد جوان‌تر در این حرفه مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که چگونه طرح‌های جلو و عقب آینه‌ی یکدیگر هستند. همچنین هیچ آرم یا تصویر وجود ندارد، اما عناصر قلم گنجانده شده‌اند تا یک احساس مدرن بدست بیاید.

۳- سعی کنید رنگ‌های تیره و روشن را با هم انطباق دهید

کارت ویزیت وکالت - سعی کنید رنگ های تیره و روشن را با هم انطباق دهید

اغلب کارت‌های ویزیت با زمینه‌های تیره و روشن را در هر طرف مشاهده می‌کنیم. هنگام استفاده از این نوع طراحی، این نکته مهم است که هر دو طرف یک تم رنگی منطبق بر هم‌داشته باشند. این امر باعث ایجاد یک نگاه منسجم و تقویت برند تجاری شما می‌شود.

۴-از نمادهای سنتی دوری کنید

کارت ویزیت وکالت - از نمادهای سنتی دوری کنید

همیشه لازم نیست که در هنگام طراحی کارت ویزیت وکالت خود از نماد سنتی عدالت استفاده کنید. بیشتر مردم به دنبال تازگی در مواد بازاریابی خود هستند و شانس زیادی به طرح‌های غیر سنتی نمی‌دهند. از یک آرم و برچسب استفاده کنید که بطور شخصی‌تر با موکلان بالقوه صحبت می‌کنند و آنها را در کارت ویزیت خود درج کنید.

۵-از یک پس زمینه ی بصری جذاب استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از یک پس زمینه ی بصری جذاب استفاده کنید

کارت ویزیت‌های رنگی رنگی عالی هستند، اما فرصتی خلاقانه نیز برای استفاده از پس زمینه‌های طرح دار وجود دارد. یک الگوی بصری جذاب را انتخاب کنید که نشانگر برند شما باشد و آن را در یک طرف کارت قرار دهید، جایی که آرم‌تان را اضافه می‌کنید، همانند مثال زیر.

۶-چشم‌اندازی ایجاد کنید که با موکلان هدف شما صحبت کند

کارت ویزیت وکالت - چشم اندازی ایجاد کنید که با موکلان هدف شما صحبت کند

ایده‌ی خوبی است که کارت ویزیت خود را به‌طور خاص طراحی کنید تا موکل خاص خود را جذب نمایید. این کار تضمین می‌کند که از اولین جلسه با موکلان بالقوه‌تان ارتباط برقرار می‌کنید. برای مثال، اگر موکلان هدف شما هنرمند باشند، بجای یک کارت ویزیت رسمی و سنتی، یک کارت ویزیت آزاد و خلاق را انتخاب کنید.

۷-یک طرح مونوگرام ساده را انتخاب کنید

کارت ویزیت وکالت - یک طرح مونوگرام ساده را انتخاب کنید

نگاهی جسورانه و حرفه‌ای برای کارت‌های ویزیت وکالت همیشه نباید محافظه‌کارانه باشد. این نوع طرح از یک مونوگرام ساده و جسورانه و یک بنر مستطیلی شکل استفاده می‌کند تا عناصر جالب را در یک طراحی خاکستری و سیاه جای دهد. این نوع طرح مدرن و به‌یاد ماندنی است، حتی بدون تصویر یا آرم.

۸-با تایپوگرافیِ بزرگتر از حد معمول بازی کنید

کارت ویزیت وکالت - با تایپوگرافیِ بزرگتر از حد معمول بازی کنید

اگر علاقه‌ای به اضافه کردن تصویر یا آرم در کارت ویزیت ندارید، یک ایده‌ی منحصر‌به فرد می تواند استفاده از تایپوگرافی بزرگ باشد. این روش بر انتخاب سبک حروف شما تأکید دارد، بنابراین برای ایجاد یک طرح با استفاده از رنگ برند و نام تجاری شما موثر است. یک نکته در استفاده از این سبک این است که قلم ساده باشد و از رنگ‌هایی استفاده شود که برجسته باشند اما کارت ویزیت را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

۹- یا از یک آرم بزرگ استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از یک آرم بزرگ استفاده کنید

برای برندینگِ قوی‌تر، شاید بخواهید آرم خود را در طرح بگنجانید. آرم را بزرگ‌نمایی کنید و آن را در یک گوشه ببُرید. اطمینان حاصل کنید که هنوز قابل تشخیص است. رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید باید در پشت و جلوی کارت ویزیت هماهنگ باشد.

10- قالب سفید برای کارت ویزیت وکلا

کارت ویزیت وکالت - قالب سفید برای کارت ویزیت وکالت

یک کارت ویزیت وکالت ارشد مستلزم آن است که به آن توجه شود. طراحی این قالب ساده است اما ظاهری با عزت به‌همراه دارد و پس‌زمینه‌ی سفید به‌راحتی می‌تواند بی‌طرفی را بیان کند. دقت کنید که طرحِ آراسته و انتخاب قلم‌ها چگونه باعث شده‌اند اطلاعات به‌راحتی خوانده شوند.

11- قالب قرمز برای کارت ویزیت وکلا

کارت ویزیت وکالت - قالب قرمز برای کارت ویزیت وکالت

انتخاب رنگ قرمز برای برند شما به‌معنای این است که می‌خواهید احساسات را برانگیزید. قرمز به‌طور جهانی برای نشان دادن قدرت، شجاعت و شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند برای وکلای متخصص در زمینه‌هایی مانند آسیب شخصی، جرم و جنایات و حتی طلاق مناسب باشد.

12- قالب سیاه برای کارت ویزیت وکالت

کارت ویزیت وکالت - قالب سیاه برای کارت ویزیت وکالت

آیا برند منحصربه‌فردی دارید؟ این کارت ویزیت لمینت سیاه با طراحی کلاسیک نشان‌دهنده‌ی ظرافت و منحصربه‌فرد بودن است که سطح صلاحیتی را که می‌توان از شرکت شما انتظار داشت به موکلان بالقوه منتقل می‌کند. نمای کلی با نام شرکت در ارتباط است و جلوه‌ای ماندگار در ذهن مخاطبان خود ایجاد می‌کند.

13- قالب کارت ویزیت دایکات (برش قالبی)

کارت ویزیت وکالت - قالب کارت ویزیت دایکات

کارت‌های ویزیت وکالت همیشه نباید خیلی رسمی باشند. برای کسب‌و‌کاری که می‌خواهد احساس مدرن و جوانی را نسبت به برند خود رقم بزند، افزودن یک عنصر دایکات به‌راحتی می‌تواند به ایستادگی برند شما کمک کند. این قالب در عین حال دارای طراحی جدید و مدرن و نگاهی حرفه‌ای است که موکلان بالقوه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 

14- قالب کارت ویزیت شرکت حقوقی

کارت ویزیت وکالت - قالب کارت ویزیت شرکت حقوقی

اگر می‌خواهید حس شرکت را بیشتر به کارت ویزیت خود تزریق کنید، این الگو برای شما مناسب است. این قالب از یک طراحی حرفه‌ای با پیچ و‌تاب استفاده می‌کند تا بیشتر از رقبای دیگر قابل تشخیص باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون با چیدمان پرتره و انتخاب رنگ ظاهری برجسته به آن می‌بخشد و به‌راحتی قابل‌تغییر است تا با برند شما مطابقت داشته باشد.

15- قالب کارت ویزیت وکالت شخصی

کارت ویزیت وکالت - قالب کارت ویزیت وکالت شخصی

اگر نماینده‌ی یک شرکت باشید، سعی کنید بیشتر شخصیت خود را بیرون بیاورید تا به‌یاد‌ماندنی باشید. در این قالب از خطوط تکراری در طراحی و تصویرگری استفاده شده است که می‌تواند به معنای استمرار و تمرکز باشد. این ویژگی‌ها همان خصوصیاتی هستند که موکلان در یک وکیل حرفه‌ای جستجو می‌کنند. همچنین حاوی بیانیه‌ی شخصی هستند که می‌تواند به مخاطب کمک کند تا برند شما را به‌راحتی به یاد‌ بیاورد.

16- از یک چیدمان تمیز و آراسته استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از یک چیدمان تمیز و آراسته استفاده کنید

یک‌طرح تمیز و آراسته تضمین می‌کند که اطلاعات مهم همیشه قابل‌خواندن بوده و توسط سایر عناصر طراحی اشباع نمی‌شوند. استفاده‌ی عاقلانه از فضا به مدیریت تصاویر و متن کمک می‌کند و بیشتر بر انتقال پیام شما به مخاطبان تمرکز دارد.

17- با استفاده از مقوای ویژه، کیفیت را بالا ببرید

کارت ویزیت وکالت - با استفاده از مقوای ویژه، کیفیت را بالا ببرید

با استفاده از مقوای ویژه، کیفیت متفاوتی را به کارت ویزیت خود اضافه کنید. اگر هدف شما این است که برندتان را به عنوان یک برند قابل‌اعتماد معرفی کنید، انتخاب یک گزینه کاغذی بادوام مانند مقوای لایه‌ای ابریشمی 34 نقطه‌ای در این مثال می‌تواند پیام درستی را ارسال کند. آن را با جوهر و فویل طلای فلزی مس و همچنین با استفاده از اشعه ماوراء بنفش نقطه‌ای جهت براق‌سازی طراحی کنید تا توجه دیگران را به سوی آرم خود جلب‌کنید.

18- یک عنصر منحصر‌به‌فرد برای تبلیغ برند خود اضافه کنید

کارت ویزیت وکالت - یک عنصر منحصر به فرد برای تبلیغ برند خود اضافه کنید

می‌خواهید کارت ویزیت‌تان به‌طور جذابی آغاز شود؟ پس این مثال را امتحان کنید. این کارت ویزیت وکالت طلاق است. توجه کنید که چگونه اطلاعات تماس دوبار چاپ شده اند و یک سوراخ ظریف از وسط کارت عبور کرده است. اگر می‌خواهید موکلان شما آشنایان خود را معرفی کنند، می توانید از این کار استفاده کنید چون هم شوخ‌طبع و هم کاربردی است.

19- یک تم تک‌رنگ را انتخاب کنید

کارت ویزیت وکالت - یک تم تک رنگ را انتخاب کنید

تم‌های تک رنگ ظاهری جالب‌تر به تصاویر می‌دهند و به‌عنوان پیش‌زمینه‌های بهتری برای برجسته‌کردن پیام شما استفاده می‌کنند. برای تأکید بر کلمات کلیدی و جزئیاتی که می‌خواهید مخاطب به‌خاطر بسپارد، از متن‌هایی با رنگ‌های تند استفاده کنید. فقط به‌خاطر داشته باشید که اطمینان حاصل کنید اطلاعات موجود در پس‌زمینه‌ی تک رنگ نیز قابل خواندن می‌باشند.

20- از رنگ‌های برند خود استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از رنگ های برند خود استفاده کنید

رنگ‌های برندتان به تعریف شغل شما کمک می‌کنند، بنابراین استفاده از آنها به‌عنوان پیش‌زمینه‌ی کارت به شما این امکان را می‌دهد تا هویت کسب‌وکار خود را به‌آسانی نمایش دهید. طرح خود را با در‌نظر داشتن نوع پیغامی که می‌خواهید ارائه دهید با دقت ترسیم کنید. اگر آرم دارید، اطمینان حاصل کنید که هم برجسته باشد و هم پیش‌زمینه‌ی شما را تکمیل کند.

21- از فویل مس برای یک تأکیدِ منحصربه‌فرد استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از فویل مس برای یک تأکیدِ منحصربفرد استفاده کنید

انواع مختلفی از گزینه‌های طراحی فویل برای کارت ویزیت وجود‌دارد، اما مس نادر است. رنگی که ایجاد می کند جلوه‌ای نرم‌تر به خود می‌بخشد و بسته به برند شما می‌تواند به‌عنوان تأکید یا یک ویژگی عالی عمل کند. با پس‌زمینه‌های رنگی مختلف و مقوا امتحان کنید تا مناسب‌ترین چیزها را برای کارت ویزیت‌تان پیدا کنید.

22- مطمئن شوید که فونت‌های شما در پس‌زمینه‌های تیره نیز قابل‌ خواندن باشند

کارت ویزیت وکالت - مطمئن شوید که فونت های شما در پس زمینه های تیره نیز قابل خواندن باشند

پس‌زمینه‌های تیره می‌توانند به شما کمک کنند تا جلوه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد را ایجاد کنید. با این حال، چالش شما این است که اطمینان حاصل کنید پیام شما با تن و تضاد درست همیشه قابل خواندن است. تمام متن‌ها از یک ارزش برخوردار نیستند، بنابراین از هایلایت‌ها برای تأکید بر اطلاعات کلیدی استفاده می‌شود درحالی‌که برای هر چیز دیگری از تن کمتری استفاده می‌شود. ترکیبی مناسب را پیدا کنید که نتیجه‌ی آن یک نگاه منسجم است، بدون اینکه یک عنصر بر دیگری غلبه کند.

23- از یک تم رنگی روشن‌تر استفاده کنید

کارت ویزیت وکالت - از یک تم رنگی روشن تر استفاده کنید

اکنون پس‌زمینه‌های رنگی جسورانه‎‌ای داریم. اگرچه تم‌های سیاه و سفید برای ظاهری حرفه‌ای و زیبا ترجیح داده می‌شوند، اما کارت‌های ویزیت با رنگ‌های روشن به‌راحتی توجه را جلب می‌کنند و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. رنگ‌هایی خارج از طیف سیاه، خاکستری، قهوه‌ای و سبز را امتحان کنید تا از رقبا متمایز شوید.

24- برای پس‌زمینه‌ی خود یک تصویر کامل با قاب اضافه کنید

کارت ویزیت وکالت - برای پس زمینه‌ی خود یک تصویر کامل با قاب اضافه کنید

در استفاده از تصاویر برای پس‌زمینه‌ی خود مراقب باشید تا کلیشه‌ای نشوید. از دست‌اندازها یا مقیاس‌های گرافیک سهام عدالت خودداری کنید، زیرا این امر می‌تواند باعث ایجاد خلاقیت ضعیف یا عدم تخیل شود. از طرح‌ها یا چکیده‌های سفارشی استفاده کنید تا به کارت ویزیت‌تان شخصیت دهید.

25- جزئیات برجسته را اضافه کنید تا به یک بافت منحصربه‌فرد برسید

کارت ویزیت وکالت - جزئیات برجسته را اضافه کنید تا به یک بافت منحصر بفرد برسید

اضافه کردن یک عنصر برجسته به کارت ویزیت یکی از راه‌های ایجاد یک طرح به‌یادماندنی بدون استفاده از فویل‌ها یا اشعه‌های UV است. این امر اغلب برای تحت‌تاثیر قرار دادن موکل استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که به‌جای یک روکش براق از یک روکش مات استفاده کنید و یک کارت ویزیت سلفون مات طراحی نمایید، زیرا با عناصر برجسته بهتر هم‌خوانی دارد و ظاهر حرفه‌ای‌تری به کارت ویزیت‌تان می‌دهد.

نوبت شما است

دسترسی به وکلا می‌تواند نگران‌کننده باشد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کارت ویزیت شما موکلان بالقوه را مطلع می‌کند که شما هم حرفه‌ای و هم قابل‌دسترسی هستید. نکات ما برای طراحی بهترین کارت ویزیت وکالت را دنبال کنید و برای ملاقات با موکلان جدید آماده شوید.

آیا می‌خواهید نکات کارت ویزیت مورد علاقه‌ی خود را به اشتراک بگذارید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021