۵۲ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و نکات طراحی آن‌ها

۵۲ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و نکات طراحی آن‌ها

با توجه به افزایش رقبا در زمینه‌ی کاری آرایشگاه زنانه باید برای جلب توجه و جذب مشتری اقدام به طراحی و چاپ کارت ویزیت خلاقانه و چشم‌نواز نمود. بهتر است برای افزایش جذابیت کارت ویزیت از پوشش‌های مختلفی استفاده کرد مثلا می‌توان از کارت ویزیت سلفون، کارت ویزیت لمینت و یا از کارت ویزیت کتان استفاده کرد. در این مقاله شما را با ۵۲ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و نکات طراحی آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

تبلیغات در زمینه آرایشگاه زنانه امروزه بازار گرمی دارد. در این میان برندهای مختلف برای بیشتر دیده شدن و پیشی گرفتن از رقبا نیازمند انجام اقداماتی هستند تا ارتباط مخاطب و مشتری را با آن ها بیشتر کند. یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که مملو از مزایای چشمگیر برای آن ها است استفاده از کارت ویزیت آرایشگاه زنانه است. برای این منظور می توان از چاشنی خلاقیت برای بیشتر دیده شدن آن استفاده کرد که در ادامه به 52 نمونه کارت ویزیتی که آرایشگاه ها می توانند از آن استفاده کنند اشاره می شود.

پیش از آنکه از ایده های زیر برای کارت ویزیت خود استفاده کنید نخست لازم است با مزیت هایی که کارت ویزیت می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد آشنا شوید:

  • کارت ویزیت کمک می کند مخاطب راه ارتباطی با شما را حفظ کند
  • کارت ویزیت می توانند به ابزاری برای بازاریابی غیر مستقیم برای شما تبدیل شود که مشتریان به یکدیگر معرفی می کنند
  • ماندگاری بیشتر برند شما در ذهن مخاطب و رضایت آن از خدمات شما می تواند به همراه ارائه یک کارت ویزیت بسیار موثرتر باشد

52 ایده ای که می توانید از آن برای طراحی و چاپ کارت ویزیت آرایشگاه خود استفاده کنید در ادامه ارائه می شود:

تاثیر کارت ویزیت در شغل آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه در مسیر تبلیغات و برندسازی یکی از راهکارهای تاثیر گذار است. اما شاید برای شما این سوال باشد که کارت ویزیت چه تاثیری دارد؟

در پاسخ می توان گفت کارت ویزیت یکی از راهکارهای موثر است چرا که شما با این ابزار راه ارتباطی بین خود و مشتری ایجاد می کنید و هر زمان که بخواهند از خدمات شما استفاده کنند نیازی به سرچ یا طی مسیر طولانی ندارند. بلکه با اطلاعات و پل ارتباطی که شما با کارت ویزیت در اختیار آن ها گذاشته اید استفاده کنند.

شما در قالب کارت ویزیت شماره تماس، نام برند و آدرس آرایشگاه زنانه را در اختیار مشتری قرار می دهید. پس از اینکه مشتریان از نحوه خدمات و راه های ارتباطی با شما اطمینان حاصل پیدا کنند، تبدیل به بازاریابانی برای برند شما می شوند. کارت ویزیتی که شما در اختیار آن ها قرارداده اید نیز به ابزاری برای بازاریابی شما تبدیل می شود و دست به دست بین مخاطبان می چرخد و در صورت رضایت از دریافت خدمات، تبدیل به مشتریان وفادار شما می شوند. از همین رو نمی توان از اثرگذاری چشمگیر و شگرف کارت ویزیت به هیچ عنوان غافل شد.

علاوه بر اینکه شما می توانید از طریق کارت ویزیت شبکه های اجتماعی که در آن تبلیغات خدمات خود را منتشر می کنید نیز معرفی کنید. با این کار شما دنبال کنندگان زیادی نیز جذب می کنید.
نکته مهم دیگری که در قالب کارت ویزیت به مخاطبان خود القا می کنید چهره حرفه ای و زیبایی است که از برند و خدمات خود در ذهن مخاطب ایجاد می کنید. علاوه بر اینکه کارت ویزیت تاثیر زیادی در جلب اعتماد مخاطب دارد. اعتماد مهمترین سرمایه ای است که هر برند به آن نیاز دارد تا مخاطب را به مرور تبدیل به مشتری وفادار کند.

ویژگی طرح کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

زمانی که می خواهید از کارت ویزیت آرایشگاه زنانه به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کنید باید به ویژگی های خاص آن نیز فکر کنید تا بتوانید در میدان رقابت با سایر رقبا پیشتاز باشید.
از مهمترین ویژگی های کارت ویزیتی که برای آرایشگاه های زنانه طراحی می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به کار بردن رنگ های مناسب که نشان دهنده محصولات و خدمات آرایشگاه های زنانه باشد
  • استفاده از تصاویر مناسب که علاوه بر زیبایی زمینه فعالیتی برند را نشان دهد
  • فونت مناسب یکی از مهمترین ویژگی های کارت ویزیتی است که برای آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد
  • بیان اطلاعات دقیق آرایشگاه زنانه اعم از آدرس، شماره تماس، نام آرایشگاه و شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستند
  • استفاده از طرح های مناسب که علاوه بر زمینه فعالیتی آرایشگاه شعار برند را نیز بیان کند، به طور مثال اگر زمینه فعالیتی آرایشگاه در زمینه رنگ مو یا ناخن کاری است باید از طرح آن قابل تشخیص باشد
  • استفاده از متون مرتبط به زمینه کاری آرایشگاه زنانه و نیز جملاتی که زیبایی و آرایش در آن تبلیغ می شود
  • طرح کارت را به تناسب جنسیت و میانگین سنی مخاطبان خود انتخاب کنید تا در ماندگاری بیشتر برند شما در ذهن مخاطب و مشتری کمک کننده باشد

ابعاد کارت ویزیت و انواع جنس آن برای آرایشگاه زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه این قابلیت را دارد که در ابعاد مختلف طراحی و چاپ شود. در واقع دست شما برای طراحی آن باز است. به طور معمول دوسایزی که بیش از همه برای کارت های ویزیت آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر است:

  • 8.5*5.5 سانتی متر
  • 8.89*5.08سانتی متر

علاوه بر تنوع سایز، شما می توانید از کاغذهایی با جنس های مختلف برای کارت ویزیت استفاده کنید. این موضوع کاملا بستگی به خلاقیت و نوع طراحی شما دارد. اما در نظر داشته باشید که اگر هدف شما ماندگاری و بیشتر دیده شدن است از جنس هایی استفاده کنید که دوام بیشتری دارد و به راحتی خراب نشود. کارت ویزیت می تواند دست به دست بین مشتریان جابجا شود از همین رو کیفیت بالای کاغذ به کار رفته بسیار اهمیت دارد. علاوه بر اینکه طرح جذاب آن نیز می تواند به ماندگاری بیشتر برند شما در ذهن مخاطب کمک کند.

شرکت Fit Small Business با برخی از شرکت‌های مشخص شده در این مقاله همکاری دارد. وقتی روی لینک‌های این سایت‌ها کلیک می‌کنید، ما درآمد کسب می‌کنیم. این همکاری‌ها به پشتیبانی سایت ما کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین پاسخ‌ها را به سؤالات شما بدهیم.

آخرین پروفایلِ FirstResearch.com در مورد خدمات مراقبت از مو تعداد سالن‌های آرایشگری در ایالات متحده را حدود ۷۶۰۰۰ معرفی می‌کند و این رقم همچنان در حال رشد است. با‌ توجه به این چشم‌انداز رقابتی، صاحبان سالن‌های آرایشگری باید اطمینان پیدا کنند که با طراحی کارت ویزیت خیره‌کننده، جلوه‌ای ماندگار در ذهن مشتریان بالقوه‌ی خود ایجاد کنند.

در اینجا ۵۲ نمونه و قالب از بهترین کارت‌های ویزیت آرایشگاه زنانه از سراسر وب ارائه شده است.

۱. نمونه‌های رنگ مو

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - نمونه های رنگ مو

سالن‌های آرایش مو خدماتی ارائه می‌دهند که نیاز مشتریانی که به‌دنبال تغییر هستند را برآورده می‌کنند. بنابراین، یک ایده خوب برای کارت ویزیت آرایشگری این است که خدماتی را که ارائه می‌دهد نمایش دهد. رنگ‌کردن مو به شما امکان می‌دهد از رنگ‌های زیادی در طراحی خود استفاده کنید تا جلب توجه کنید. پس از انجام طراحی، با چاپ آنها به صورت حرفه‌ای با Vistaprint  مطمئن شوید که کارت‌های ویزیت شما کاملاً واضح هستند. Vistaprint ارائه دهنده‌ی کارت ویزیت برای مشاغل کوچک با قیمت مناسب و زمان برگشت عالی است. اگر هنوز طراحی کارت ویزیت خود را نهایی نکرده‌اید، می‌توانید به‌راحتی از بین بیش از ۱۰،۰۰۰ قالب آن را انتخاب کنید یا از یکی از طراحان حرفه‌ای آن کمک بگیرید.

۲ . تصویر خیالی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - تصویر خیالی

در روانشناسی رنگ، بنفش فردیت و منحصر‌به‌فرد بودن را القاء می‌کند. این رنگ به ایجاد انگیزه در مخاطبان برای بیان سبک شخصی‌تان کمک می‌کند، بنابراین از این رنگ استفاده نمایید تا ظاهری جدید پیدا کنید. تصویر خیالی از موهای تاب خورده نیز به‌طور خلاقانه‌ای مضمون را تکمیل می‌کند.

۳ . مرزهای مصور

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - مرزهای مصور

این سبک اضافه کردن تصویر به‌عنوان مرزهای کارت ویزیت شما ضمن حفظ عناصر جالب، ظاهر کلی را به‌سادگی نمایش می‌دهد. ابزار معمولی تجارت شما در حاشیه‌ها مرز منحصربه‌فردی را برای طراحی‌تان ایجاد می‌کنند. قلم‌ها و چیدمان‌ها نیز ساده نگه‌داشته شده‌اند تا نمای دلپذیری داشته باشند.

۴ . برش وسط

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - برش وسط

هدف کلی این مثال از بازاریابی برای تأکید بر خدمات مدل موهای سالن است. این کار با یک جفت قیچی و سایه‌ی شانه در پس‌زمینه‌ی آبی آغاز می‌شود و توسط قلم‌های بزرگ، ساده و یک عنصر طراحی برش میانی دنبال می‌شود که ظاهر کلی را با یک ویژگی جالب برجسته‌تر می‌کند. یک مضمون همانند این مثال ایجاد کنید.

۵ . نمونه‌های مدل مو

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - نمونه های مدل مو

مهارت شما با قیچی همان چیزی است که مشتری‌ها در یک سالن آرایشگری (مو) برایش هزینه می‌کنند، بنابراین باید به آنها ایده‌ای بدهید که می‌توانید انجامش دهید. نشان دادن مدل موها روی کارت ویزیت راهی مناسب برای هیجان دادن به مشتری برای امتحان کردن خدمات شما است. همچنین می‌توانید از طرح‌های متنوعی برای نمایش بیش از یک مدل مو استفاده کنید اما بودجه‌تان گاهی می‌تواند گزینه‌های شما را محدود کند. Moo با برنامه‌ی Printfinity خود خدمات تضمین برگشت پول را ارائه می‌دهد. طرحی متفاوت، دو‌طرفه و تمام رنگی را روی هر کارت ویزیت چاپ کنید، خطاهای تایپی را برطرف کنید یا درخواست تغییر طرح را بدون هیچ هزینه اضافی بدهید. همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از طرح‌ها را انتخاب کنید و یا با استفاده از ابزار طراحی آنلاین می‌توانید طرح دلخواه خود را بارگذاری و سفارشی کنید. امروز در Moo ثبت‌نام کنید و طراحی کارت ویزیت‌تان را با کمترین قیمت یعنی ۱۹.۹۹ دلار شروع کنید.

۶ . زنانه‌ی مدرن

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - زنانه ی مدرن

هیچ چیزی زنانه‌تر از پاشیدن رنگ صورتی روی کارت ویزیت نیست. امروزه سالن‌های یونیسکس (زنانه و مردانه/ دوجنسی) وجود دارند. با این‌حال، اگر سالن آرایش موی شما به سمت خانم‌ها گرایش دارد، به مشتریان خود اجازه دهید تا از طراحی شما مطلع شوند. مدل موهای چندرنگ در پس‌زمینه به کارت ویزیت شما ظاهری مدرن و مبهم می‌بخشد و در عین حال بسیاری از صفات زنانه را با پس‌زمینه‌ی رنگی‌تان نشان می‌دهد.

۷ . پالت پاستلی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - پالت پاستلی

رنگ‌های پاستلی با طرح‌های در نظر گرفته‌شده نیز برای مخاطبان زن مناسب هستند اما نه بخاطر سایه‌ی خاص‌شان. روشنی این رنگ‌ها جلوه‌ای آرام و آرام‌بخش را به وجود می‌آورد که هر مشتری هنگام رفتن به سالن به‌دنبال آن است. یک طرح از نوع پالت درواقع نظم و محاسبات را نشان می‌دهد که به آرامش مغز ما کمک می‌کند. اگر قرار است برند شما به محلی برای استراحت تبدیل شود، این طرح را امتحان کنید.

۸ . عکس فوری از سالن

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - عکس فوری از سالن

همیشه خوب است که بتوانید به مشتریان خود اطلاع دهید چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند. این کار کمک می‌کند تا شبهات و دلایلی که باعث تردید آنها در استفاده از خدمات شما می‌شود را از بین ببرید. روی یک عکس حرفه‌ای با کیفیت بالا از سالن خود سرمایه‌گذاری کنید. این مثال نه تنها مکان را نشان می‌دهد بلکه نشان می‌دهد که کارکنان نیز چگونه از مشتریان خود مراقبت می‌کنند.

۹ . براق و مدرن

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - براق و مدرن

آنچه این کارت ویزیت را متمایز می‌کند، نحوه متعادل کردن عناصر طراحی برای ایجاد ظاهری دلپذیر و زیبا و مدرن است. این رنگ‌های تند، خطوط تمیز و سبک حروف با یک مرز سفید و موج‌دار در وسط مخلوط می‌شوند. این باعث می‌شود که پیغام از دست نرود.

۱۰ . مربع‌های رنگارنگ

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - مربع های رنگارنگ

پاشیدن رنگ می‌تواند یک طرح را در یک لحظه جذاب جلوه دهد. این مثال این ایده را با شکل‌های مربعی ترکیب کرده تا کارت ویزیت شما جالب‌تر جلوه کند. شکل مربع همچنین با تعادل، حرفه‌ای بودن و امنیت همراه است. آن را با رنگ نام تجاری خود ترکیب کنید تا به یک برندِ به‌یاد‌ماندنی و به‌راحتی قابل‌تشخیص تبدیل شود.

۱۱ . طراحی مدرن گِلم

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - طراحی مدرن گِلم

این طراحی کارت ویزیت پر زرق‌وبرق، مدرن نیز هست. این عکس از یک تصویر پرزرق‌ و برق بر روی یک پس‌زمینه‌ی مدرن و شیب‌دار استفاده می‌کند که تا لبه‌ها امتداد دارد تا ظاهری دودی و نمایشی ایجاد کند. انتخاب قلم‌ها به‌شدت نشان‌دهنده‌ی شخصیت است و با استفاده از رنگ‌ها و اندازه‌ها، بر حرفه‌ی مورد‌نظر تأکید می‌کند.

۱۲ . ظریف و مرزی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - ظریف و مرزی

روش دیگر استفاده از تصاویر پرزرق‌وبرق، ایجاد کنتراست است تا شخصیت شما جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. این مثال نشان می‌دهد که چگونه با افزودن تصویر مرزی، ظرافت کارت ویزیت سیاه و سفید بالا می‌رود. نمای مدل در یک ژاکت چرمی و مدل موهای برجسته، سبک حروف کلاسیک و ظریف را به لحنی تبدیل می‌کند که مطمئناً برای مخاطبان به یاد‌ماندنی خواهد‌بود.

۱۳ . کلاسیک و ظریف

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - کلاسیک و ظریف

این کارت ویزیت از لحاظ مارک تجاری کاملاً واضح است. نوارهای طلا در برابر یک پس‌زمینه‌ی بافت‌دار سنگ مرمر بنفش احساس ظرافت را به‌وجود می‌آورد که باعث می‌شود مشتریان تحت‌الشعاع و تحت‌ تأثیر قرار بگیرند و درخواست خدمات VIP کنند. ما استفاده‌ی این طرح از پس‌زمینه‌ی مشکی مات برای متن خود را دوست داریم زیرا در عین حال که بر برند تأکید دارد، یک تضاد مشخص را ایجاد می‌کند.

۱۴ . شکل مربع

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - شکل مربع

این مثال به چند دلیل بیان شده‌است. برای مثال، شکل کارت ویزیت تازه است و امکان طرح‌های خلاقانه‌تری را فراهم می‌کند. رنگ‌های ملایم‌تر نیز از تصاویر تند و پرتحرک که معمولاً برای کارت ویزیت سالن آرایش مو استفاده می‌شود متمایز می‌شوند. همچنین این طراحی شامل اطلاعات اضافی مانند آدرس ایمیل و ساعات کار است و نیازی به گفتن نیست که آدرس وب‌سایت در زیر نام تجاری درج شده‌است.

۱۵ . سایه‌های زنانه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - سایه های زنانه

همچنین در هنگام طراحی کارت ویزیت برای سالن‌های آرایش مو، سایه‌های غریب نیز عالی هستند. توجه‌کنید که چگونه طراحی بر منحنی‌ها و خطوط مارپیچ تأکید دارد تا حس مناسبی را ایجاد کند. خطوط و تصاویر ظاهری زیبا و جذاب دارند و برای سالن‌های آرایش مویی که می‌خواهند برندی در رابطه با استراحت و ریلکس‌کردن خانم‌ها پس از یک هفته‌ی پرمشغله بسازند مناسب هستند.

۱۶ . کارت یادآوری قرار‌ ملاقات

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - کارت یادآوری قرار ملاقات

کلمه کلیدی برای این مثال تطبیق‌پذیری (همه‌کاره بودن) است، یعنی جایی که طراحی و هدف آن باعث می‌شود این کارت ویزیت ارزش نگهداری داشته‌باشد. این کارت به عنوان کارت قرار ملاقات روی یک پس‌زمینه‌ی سفید چاپ می‌شود، در‌حالی‌که بقیه‌ی کارت خالی و صورتی است. همچنین از یک کنتراست قدرتمند بین الگوهای بزرگ گل پس‌زمینه در برابر یک قاب مربعی برای نشان‌دادن شخصیت استفاده کرده‌است.

۱۷ . تصویرسازی‌های بازیگوش

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - تصویرسازی های بازیگوش

ظرافتِ درجه یک تنها راه برجسته‌سازی برند نیست. این طرح کارت ویزیت با اضافه‌کردن تصاویر شبیه کارتون، یک بخش آرام و سرگرم‌کننده از سالن‌های آرایش مو را نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از رنگ‌ها برای نشان‌ دادن هایلایت‌های مو و اضافه‌کردن چشم‌انداز، به کارت ویزیت شخصیت می‌بخشد. متن ساده و مستقیم است و به کارت ویزیت شما نمایی به‌یاد‌ماندنی می‌دهد.

۱۸ . لِتِرپرس دستی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - لتر پرس دستی

این کارت ویزیت سالن آرایش‌مو به رنگ سیاه‌و‌سفید است، اما طرح در نگاه اول به‌راحتی پیام واضحی را ارسال می‌کند. تصویرِ دست کشیده شده از برش موهای زائد همه چیز را نشان می‌دهد، در‌حالی که استفاده از لترپرس برای چاپ عمق بیشتری به تصویر می‌بخشد. این کارت به شکلی ارائه شده‌ است که برای یادآوری نام تجاری شما به متن زیادی نیاز است.

۱۹ . طرح مینیمالیستی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - طرح مینیمالیستی

یک طرح مینیمالیستی می‌تواند دشوار باشد، به‌خصوص در کارت ویزیت برای سالن‌های آرایش مو که بر رنگ تأکید‌دارند. با‌این‌حال، این مثال یک شخصیت را با حداقل تلاش نشان می‌دهد. متن ساده است و طرح آن بر روی پس‌زمینه‌ی خاکستری و سفید قرار‌دارد. طرح کلیِ نمایه‌ی اضافه‌شده این ظاهر را استوار می‌کند.

۲۰ . الگوهای خطی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - الگوهای خطی

یک نمونه از این مثال را مرور کنید و متوجه خواهید‌شد که ایده‌ی استفاده از خطوط ساده به‌عنوان یک عنصر طراحی چقدر خلاقانه است. خطوط موازی برای نشان‌دادن مدل‌های منحصر‌به‌فرد استفاده شده‌اند که به‌عنوان ظاهر کلی کارت ویزیت بکار می‌روند. محصول نهایی تصویری چشم‌نواز است که مطمئناً برای مشتریان به‌ یاد‌ماندنی خواهد‌بود.

۲۱ . درجه یک و خیالی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - درجه یک و خیالی

اگر کسب‌و‌کار شما از عناصر خیالی در نام و نشان تجاری‌تان استفاده می‌کند، کارت ویزیت شما باید به‌دنبال مارک تجاری مؤثری باشد. در این مثال، از همان منحنی‌ها و خطوط غریب برای ایجاد الگوی پس‌زمینه استفاده می‌شود که آرم مارک را تعریف می‌کنند. همچنین می‌توانید رنگ نام تجاری خود که مشتری به‌راحتی آن را تشخیص می‌دهد را جایگزین رنگ خاکستری کنید.

۲۲ .  تصاویر قبل‌و‌بعد

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - تصاویر قبل و بعد

مشتری‌ها هنگام مراجعه به سالن‌های آرایش موی مورد علاقه خود به‌دنبال تغییر و تحول هستند، بنابراین نمایش آن بر روی کارت ویزیت می‌تواند به‌راحتی جلب توجه‌کند. در این مثال از هر دو طرف کارت استفاده می‌شود تا مدل‌ها در تصاویر قبل (یا حین) و بعد به‌عنوان الهام نشان داده‌شوند. آنچه در این مثال دوست داشتیم این بود که این کارت خدمات استراتژیک سالن را در بالای تصویرِ «حین» قرار‌داده‌ است تا پیام واضحی را به مشتریان ارسال کند.

۲۳ . کارت ویزیت تاشو

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - کارت ویزیت تاشو

کارت‌های ویزیت تاشو اگر به‌درستی طراحی شوند می‌وانند عالی به‌نظر برسند. آنچه ما در مورد این مثال دوست‌داریم نحوه‌ی استفاده از رنگ به‌عنوان یک لحن برای طراحی است. طرح ساده است و انتخاب سبک حروف تأثیری را ایجاد می‌کند که به‌راحتی قابل تشخیص است. همچنین فضای کافی برای اضافه‌کردن ویژگی‌های تعاملی مانند کد پاسخ سریع (QR) برای کمک به مشتریان احتمالی برای قرار ملاقات با شما از طریق تلفن همراه وجود‌ دارد.

۲۴ . بسیار شخصی

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - بسیار شخصی

این مثال در نوع خود بی‌نظیر است زیرا تصویر موجود در این کارت ویزیت متعلق به صاحب، مشاور یا آرایشگر مو است. سالن‌های آرایش مو می‌توانند از عکس‌های صاحب یا کارمندان حرفه‌ای‌شان استفاده کنند تا ظاهری کاملاً شخصی داشته‌باشند. این کار باعث می‌شود سبک شخصی شما بدرخشد و همچنین به شما امکان برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه را حتی قبل از رسیدن آنها به سالن می‌دهد.

۲۵ . سالن‌های آرایش مو برای کودکان

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - سالن های آرایش مو برای کودکان

تمام سالن‌های آرایش مو مخصوص خانم‌ها نیست. سالن‌های آرایش‌مو برای بچه‌ها یا کودکان نو‌پا نیز امروزه مورد تقاضا هستند و این امر بسیار حائز اهمیت است که بتوانید مارک تجاری خود را با کارت ویزیت بخصوص تأسیس کنید. این تصویر رنگارنگ و بازیگوش با طراحی دلپذیر باعث می‌شود تا این مثال برای دعوت مشتریان جهت امتحان کردن خدمات شما مناسب باشد. نگاه کلیِ سرگرم‌کننده و شخصی این کارت ویزیت به والدین می‌گوید که فرزندان‌شان در دست متخصصان خوبی خواهند بود و برخورد دوستانه‌ای با آنها می‌شود.

۲۶ . از یک عنوان مربوط استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از یک عنوان مناسب

یک عنوان و طراحی جذاب حتی بدون تصویر نیز می‌تواند مشتریان را تحت‌تأثیر قرار دهد تا یک چیز مرتبط به ذهن‌شان خطور کند. این امر در مورد شخصیت شما و اینکه مارک شما چگونه می‌تواند نیاز مشتری را تأمین کند، به آنها ایده می‌دهد. وقتی مفهوم خود را ایجاد کردید و تمام تنظیمات را طراحی کردید، با چاپ حرفه‌ای آنها با استفاده از Vistaprint اطمینان حاصل کنید که عناوین واضح هستند و در صورت چاپ با Vistaprint به‌آسانی خوانده می‌شوند. Vistaprint با داشتن قیمت مناسب و زمان برگشت عالی، ارائه‌دهنده‌ی کارت‌های ویزیت برای مشاغل کوچک است. و اگر هنوز طراحی کارت ویزیت خود را نهایی نکرده‌اید، می‌توانید به‌راحتی از بین بیش از ۱۰،۰۰۰ قالب انتخاب کنید یا از یکی از طراحان حرفه‌ای آنها کمک بگیرید. برای شروع اینجا را کلیک نمایید.

۲۷ . آن را رنگارنگ کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - رنگارنگ کنید

رنگ هرگز در بازاریابی شکست نمی‌خورد. آرایشگران حرفه‌ای مو می‌توانند کارت‌های ویزیت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنند تا شخصیت خود را با رنگ‌ها و تصاویر تند و روشن نشان‌دهند. تصور کنید که باید تبلیغات‌تان را در یک صفحه از مجله ایجاد کنید و به این فکر کنید که می‌خواهید چگونه به‌نظر برسند و چه پیامی را می‌خواهید برای خوانندگان خود ارسال کنید.

۲۸ . روی یک نوع خدمات تمرکز کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - تمرکز روی یک نوع خدمات

آیا به‌خاطر یک مهارت خاص شناخته شده‌اید؟ پس ممکن است بخواهید طراحی کارت ویزیت خود را بر آن متمرکز کنید. اینکار به شما کمک می‌کند تا به مشتریان‌تان نشان دهید که شما بهترین انتخاب آنها هستید، اما فهرست سایر خدمات خود را فراموش نکنید. مثال ما برای متخصصان مو در زمینه‌ی رنگ‌ مو به بهترین نحو عمل می‌کند و این همان چیزی است که خوانندگان زمانی که به کارت نگاه می‌کنند می‌بینند.

۲۹ . یک طرح تعاملی داشته‌باشید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - یک طرح تعاملی

شاید به این فکر نکرده‌باشید که برای کارت ویزیت خود یک طراحی تعاملی داشته‌باشید، اما این یک ایده‌ی منحصر‌به‌فرد است که می‌تواند به‌راحتی شما را در ذهن مشتریان ماندگار کند. این مثال به مخاطب فرصت می‌دهد که مدل موهای خود را بسازد و آن را در زمان ملاقات به آرایشگر تحویل‌دهد. همچنین در صورت امکان می‌توانید بنویسید – مخاطب می‌تواند مدل موی دلخواه خود را ترسیم و رنگ‌آمیزی کند.

۳۰ . انواع مختلفی از طرح‌ها را ایجاد کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - انواع مختلفی از طرح

یکی از راه‌های جلب‌توجه مشتری احتمالی شما استفاده از تصاویر کلاسیک و محبوب است. این طرح بر حفظ جذابیت «موی بلند» برای الهام بخشیدن به مشتریان با ظاهر جدیدشان تمرکز دارد. همچنین می‌توانید نسخه‌ی جالبی از مدل‌های موی مختلف را پیدا کنید، اما بودجه‌تان ممکن است گزینه‌های شما را محدود کند.  Moo با برنامه‌ی Printfinity خود خدمات تضمین برگشت پول را ارائه می‌دهد. طرحی متفاوت، دو‌طرفه و تمام رنگی را روی هر کارت ویزیت چاپ کنید یا خطای تایپی را برطرف کنید یا درخواست تغییر طرح را بدون هزینه‌ی اضافی مطرح کنید. همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از طرح‌های خود را انتخاب کنید و یا با استفاده از ابزار طراحی آنلاین آنها، طرح دلخواه خود را بارگذاری و سفارشی کنید. امروز در Moo ثبت‌نام کنید و طراحی کارت ویزیت خود را با کمترین قیمت یعنی ۱۹.۹۹دلار شروع کنید.

۳۱ . با رنگ‌های غیر‌معمول بازی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - بازی با با رنگ های غیر معمول

اگر با یک عکس کار نمی‌کنید، بیشتر طرح‌های کارت ویزیت تمایل به بازگشت به رنگ‌های بلوک دارند و این باعث می‌شود که آنها را مخلوط کنید. توجه کنید که مثال ما چگونه از سایه‌های زرد و نارنجی در بالای یک پس‌زمینه‌ی سبز خزه‌ای و سفید استفاده می‌کند. اگر یک رنگ برندی دارید، با آزمایش ترکیبات منحصر‌به‌فرد آن را آزمایش کنید تا شخصیت‌تان را نشان دهید.

۳۲ . کارت ویزیت دو‌طرفه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - کارت ویزیت دوطرفه

قسمت جلوی کارت شما برای جلب‌توجه طراحی شده‌است، در‌حالی‌که پشت آن حاوی اطلاعات سودمند است. با استفاده از آن برای تعیین قرارهای ملاقات، آن را به یک هدف تبدیل کنید. این امر تضمین می‌کند که کارت ویزیت شما دور ریخته نشود و مورد توجه مشتری قرار گیرد. فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را دقیقاً زیر جزئیات قرار ملاقات درج کنید.

۳۳ . ضمن افزودن ارزش،خلاق شوید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - خلاق باشید

به‌عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای، مهم است که بدانید چگونه با مشتری ارتباط برقرار کنید. این کار به شما در طراحی کارت ویزیت کمک می‌کند تا به ارزش‌ان افزوده شود. این مثال را دوست داریم زیرا مشکل مشترکِ گم‌کردن گیره‌های مو را نشان می‌دهد و یک گیره با اطلاعات مربوط به مدل‌های موی موجود را در کارت طراحی می‌کند.

۳۴ . از یک طرح کلی ساده استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از طرح کلی

طرح کلی مناسب به‌سازماندهی اطلاعات کمک می‌کند و طرف نظر از میزان جزئیاتی که کارت ویزیت ارائه می‌دهد، مانع از بهم‌ریختگی آن می‌شود. ساده نگه‌داشتن طرح کلی کارت آن را جالب‌تر نمی‌کند. درعوض، تضمین می‌کند که پیام خود را به‌وضوح در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید.

۳۵ . سوال بپرسید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - سوال بپرسید

جلب توجه مخاطبان با عناوین شوخ‌طبعانه باعث می‌شود کارت ویزیت شما به‌یاد‌ماندنی شود. حتی می‌توانید با پرسیدن یک سؤال، فراتر رفته و کنجکاوی آنها را برانگیزید. اما گذشته از شوخ‌طبع بودن، سوال شما باید چیزی باشد که توسط خدماتی که ارائه می‌دهید پاسخ داده شود. به این فکر کنید که چه خدماتی را به بهترین وجه انجام می‌دهید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

۳۶ . تناژهای رنگی را اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از تناژهای رنگی

گذشته از ارائه‌ی یک ظاهر جالب، تناژهای رنگی به تأکید بر اطلاعات و تصاویر اصلی روی کارت ویزیت شما کمک می‌کنند. همچنین باعث می‌شوند حتی قلم‌های کوچک نیز از هم متمایز شوند و خواندن آنها ساده‌تر باشد. هنگام استفاده از تناژهای رنگ، چشم‌انداز کلی را در نظر بگیرید. نکته‌ی اصلی عدم‌استفاده‌ی بیش از حد آن است زیرا ارزش آن نباید از دست برود.

۳۷ . با اسم‌تان طراحی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - طراحی با اسم‌تان

بجای یک آرم شخصی، همیشه می‌توانید با استفاده از اسم خود به یک طرح برسید. این امکان باعث می‌شود مخاطبان بیشتر شما را بخاطر بسپارند. با طراح خود کار کنید تا رنگ و تایپوگرافی مناسب را پیدا کنید که منعکس کننده‌ی شخصیت شما باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که خواندن آن برای هر کسی آسان است.

۳۸ . طراحی‌های خودتان را اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - اضافه کردن طرح

یکی از عناصر منحصر‌به‌فرد که می‌توانید برای برجسته‌کردن کارت ویزیت‌تان استفاده کنید، اثرات ماوراء‌بنفش نقطه‌ای است. اضافه‌کردن اشعه ماوراء‌بنفش به‌طرح در هرجایی از کارت که بخواهید باعث شفافیت آن می‌شود. می‌توان از آن برای تأکید بر کلمات‌کلیدی، تصاویر و یا القاء‌کردن حس تجملات استفاده کرد.

۳۹ . با لترپرس طراحی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - طراحی با لترپرس

اگر بودجه دارید، می‌توانید از لتر‌پرس برای کارت ویزیت‌تان استفاده کنید. بافت و امکانات اضافه‌شده به کارت ویزیت شما جلوه‌ای ظریف‌تر و حرفه‌ای می‌دهد تا هر مشتری را تحت‌تأثیر قرار دهد. همچنین لازم به‌ذکر است که این مثال فهرستی از خدمات را در طراحی خود گنجانیده است.

۴۰ . مدل‌های موی ویژه

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - مدل مو ویژه

اگر یک کارت ویزیت ساده اما هوشمند می‌خواهید، به‌دنبال طرحی بروید که نیازهای مشتریان شما را برطرف کند. تصاویر مدل‌های موی مورد علاقه‌ی شما و مشتریان‌تان را آماده کنید و از آنها به عنوان کاور کارت ویزیت‌تان استفاده کنید. برای اطمینان از اینکه مدل‌های موی شما بی‌نظیر هستند، از یک طراحی تا حدودی مینیمالیستی استفاده کنید.

۴۱ . دیجیتالی شوید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - دیجیتالی شوید

اگر می‌خواهید یک طراحی مدرن را برای کارت ویزیت خود امتحان کنید، یک ظاهر آشنا را امتحان کنید که هر کسی قادر به تشخیص آن باشد. این مثال همانند جستجو در صفحه‌ی رسانه‌های اجتماعی شخصی در تلفن هوشمند است. این نه تنها آغازگر یک مکالمه‌ی مطمئن است، بلکه ممکن است کارت ویزیت‌تان در رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شوند.

۴۲ . از عکس‌های زرق‌و‌برق‌دار استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - عکس زرق وبرق‌دار

عکس‌های پر‌زرق‌و‌برق، عکس‌هایی هستند که در استودیو‌ها ساخته می‌شوند و قصد دارند موضوع را نمایشی‌تر و خاص‌تر جلوه دهند. اکثر این عکس‌ها لباس، آرایش و مو را خاص‌تر می‌کنند، بنابراین متخصصین زیبایی می‌توانند به‌راحتی انواع مختلفی از این نوع تصاویر را پیدا کنند.

۴۳ . با رنگ‌های سیاه‌و‌سفید کار کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از رنگ سیاه وسفید

هنگام استفاده از این پیشنهاد در طراحی کارت ویزیت شخصی‌تان، به‌یاد‌داشته باشید که آن را ساده نگه‌دارید. رنگ‌های سیاه و سفید گزینه‌های کلاسیکی هستند. این کار کمک می‌کند تا ظرافت در تصاویر و متن‌های کوچک ظاهر شود و ضمن تمیز نگه‌داشتن طرح، برجسته‌‍تر نیز می‌شود. توجه داشته‌باشید که چگونه مثال زیر عناصر را به حداقل می‌رساند در‌حالی‌که هنوز پیام واضحی را ارسال می‌کند.

۴۴ . با آرم‌تان خلاق شوید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - خلاقیت با آرم

نشان تجاری شما همیشه باید در کارت ویزیت‌تان باشد، اما همیشه لازم نیست که برجسته‌ترین عنصر باشد. با طراحی مناسب، آرم‌تان می‌تواند به‌عنوان بخشی از پس‌زمینه یا یک تمبر کوچک در هر دو طرف کارت ویزیت به برندسازی شما کمک کند. فقط اطمینان حاصل کنید که اندازه‌ی آن قابل تشخیص است.

۴۵ . با رنگ‎‌های مو بازی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - بازی با رنگ مو

نمی‌دانید چگونه یک پس‌زمینه را انتخاب کنید؟ با تمرکز بر روی نوع خدمتی که ارائه می‌دهید شروع کنید. اگر از نظر رنگ مو بسیار عالی هستید، کارت‌های ویزیت را با تصاویر رنگ مو در پس‌زمینه طراحی کنید. اگر در کوتاهی و مدل‌مو بهتر هستید، پس‌زمینه‌ای را امتحان کنید که مدل‌های مختلف را نشان می‌دهد. این کار به مشتریان کمک می‌کند تا با آغازِ بحث در مورد کارت ویزیت شما، آنچه را که می‌خواهند با شما در میان بگذارند.

۴۶ . تصویرسازی را اضافه کنید که مشتریان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - اضافه کردن تصویرسازی

تصاویر موجود در این مثال ممکن است کوچک باشند اما هنگام صحبت با مشتری به‌خوبی عمل می‌کنند. این همان ایده‌دادن به آنها برای انتخاب است و آنها را وادار می‌کند تا قرار ملاقات با شما داشته‌باشند. مدل‌های کوتاه و رنگ مو را اضافه کنید و فراموش نکنید که شماره تلفن خود را زیر اسم‌تان اضافه کنید تا مشتری بتواند فورأ با شما تماس بگیرد.

۴۷ . کارت دو‌برابر (دو‌لته)

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - کارت دولته

همانطور که در مثال قبلی مشاهده کردید، افزودن ارزش به کارت ویزیت شما اطمینان می‌دهد که مشتریان همچنان به شما توجه دارند. ساخت کارت ویزیت تاشو با کارت‌های پانچ وفاداری در یک طرف کارت یک ارزش طولانی مدت را ایجاد می‌کند و به شما در ایجاد یک برند خاطره‌انگیز کمک می‌کند. توجه داشته‌باشید که چگونه اطلاعات مخاطب در بالای کارت پانچ نوشته‌شده‌است، نه پشت آن.

۴۸ . از یک طرح حاشیه‌ای دقیق استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از طرح حاشیه ای

کارت‌های ویزیت برای جلب‌توجه بازار هدفِ صاحبان مشاغل طراحی شده‌اند. حاشیه‌های گل، مانند مثال‌ما، بلافاصله زنانگی را به ذهن مخاطب انتقال می‌دهد. آرایشگران موی حرفه‌ای که از این طرح در کارت ویزیت خود استفاده می‌کنند انتظار دارند که مشتریان خانم تماس بگیرند. اگر می‌خواهید تصاویر یا تصویرسازی‌هایی را اضافه کنید، از یک طرح حاشیه‌ای دقیق استفاده کنید که نشانگر برند شما باشد.

۴۹ . از یک تم‌رنگی منحصر‌به‌فرد استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - استفاده از تم رنگی منحصر به فرد

رنگ‌های پر‌جنب‌و‌جوش برای کارت‌های ویزیتِ متخصصان زیبایی حرفه‌ای عادی هستند. اما گذشته از اینکه مشتریان بدانند چه کاری می‌توانید برای موهای‌شان انجام دهید، می‌توانید از رنگ‌هایی نیز استفاده کنید تا احساسات مشتریان را برانگیزانید. برای مثال، رنگ نارنجی خوش‌بینی و انگیزه را القاء می‌کند، این یک حس خوب برای کسی است که می‌خواهد چیز جدیدی را امتحان کند.

۵۰ . یک سبک قدیمی را امتحان کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - سبک قدیمی

از نمادها گرفته تا انتخاب تایپوگرافی، این مثال برای هرکسی که به‌دنبال یک طراحی به سبک قدیمی است تا حس نوستالژی را به مخاطبان القاء‌کند کاربرد دارد. سمبل‌های قدیمی احساس خدمات شخصی‌تر و دوستانه‌تر آرایشگر محله را به مشتریان یادآوری می‌کند. یادتان باشد که طرح را تمیز و ساده نگه‌دارید تا چشم‌انداز تکمیل شود.

۵۱ . از یک طراحی حاشیه‌ای استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - طراحی حاشیه ای

کارت ویزیت حاشیه‌ایِ متخصصین حرفه‌ای مو به مشتریان می‌گوید که شما جسور و خلاق هستید، بنابراین در صورت استخدام شما باید انتظار داشته‌باشند که تجربه‌ی دلپذیر کسب کنند. رنگ‌ها و سبک دوی به‌راحتی این کارت ویزیت را به‌یاد‌ماندنی و منحصر‌بفرد می‌کند. اگر می‌خواهید این طرح را برای کارت ویزیت شخصی خود امتحان کنید، از رنگ‌های جسورانه استفاده کنید.

۵۲ . با تایپوگرافی بی‌نظیر بازی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه - بازی با تایپوگرافی

انتخاب تایپوگرافی می‌تواند به مشتریان ایده‌ای از سبک و فرآیند خلاقیت کار شما ارائه دهد. در عین حال، باید اطمینان حاصل کنید که متن شما واضح و خواندنی است. برای اطمینان از تمیز نگه‌داشتن و سادگی آن از کاربرد بیش از دو سبک خودداری کنید. از طراح خود در مورد تایپوگرافی سوال کنید تا به شما در یافتن گزینه‌هایی مطابق با نام تجاری‌تان کمک کند.

اگر برای طراحی کارت ویزیت خود الهام گرفته‌اید، با انتخاب یک ارائه‌دهنده از راهنمای خریدار ما در مورد بهترین ارائه‌دهندگان کارت ویزیت شروع به کار کنید.

نوبت شماست

کارت‌های ویزیت زیادی برای سالن‌های آرایش مو وجود دارد و پیدا کردن طرحی که احساس می کنید به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید بر عهده ی خودتان است تا بتوانید بهترین کارت ویزیت آرایشگاه مردانه و زنانه را طراحی و چاپ نمایید. دفعه بعد که طرح کارت ویزیت خود را به روز می کنید، فهرست نمونه ها و الگوهای ما را بررسی کنید.

آیا می خواهید به فهرست کارت های ویزیت حیرت آور برای آرایشگران مو چیزی را اضافه کنید؟ آنها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021