۵۰ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه و نکات طراحی آن‌ها

۵۰ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه و نکات طراحی آن‌ها

آرایشگری مردانه از آن دسته مشاغلی است که می‌توان ایده‌های خلاقانه‌ای را برای طراحی و چاپ کارت ویزیت این شغل آمیخته با هنر به‌کار گرفت. برای طراحی این کارت‌ها از انواع کارت‌ ویزیت سلفون مات و براق، کارت ویزیت لمینت مات و براق، کارت ویزیت کتان و گلاسه استفاده می‌شود. در ادامه شما را با ۵۰ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه مردانه و نکات طراحی آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

شرکت Fit Small Business با برخی از شرکت‌های مشخص شده در این مقاله همکاری دارد. وقتی روی لینک‌های آن سایت‌ها کلیک می‌کنید، ما درآمد کسب می‌کنیم. این همکاری‌ها به پشتیبانی سایت ما کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین پاسخ‌ها را برای سؤالات شما ارائه دهیم.
طبق گفته‌ی فوربس، پیش‌بینی می‌شود که صنعت آرایشگری تا سال ۲۰۲۰ بیست و شش میلیارد دلار درآمد کسب کند و در نتیجه به یکی از سریع‌ترین بخش‌های تجاری در ایالات متحده تبدیل می‌شود. بنابراین، برای هر کارآفرینی که به دنبال ورود به این کسب‌و کار است، یک کارت ویزیت چشمگیر به شما کمک می‌کند تا قرار ملاقات‌های ارزشمندی با مشتریان‌تان ترتیب دهید.
ما ۵۰ نکته برای کارت ویزیت آرایشگری با طراحی زیبا همراه با مثال‌هایی از سراسر وب را برای شما ارائه می‌دهیم.

۱. با رنگ‌ها و نمادهای سنتی کار کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - رنگ ها و نمادهای سنتی

آرایشگر شخصی مانند خانواده است، بنابراین مهم است که کارت ویزیت شما برای ایجاد رابطه‌ی شخصی، با نمادهای آشنا و رنگ های وینتج طراحی شود. پس از تنظیم ظاهر کارت، مطمئن شوید که کارت‌های ویزیت شما به صورت حرفه‌ای با Vistaprint چاپ می‌شوند.
Vistaprint با داشتن قیمت مناسب و زمان گردش عالی، یک تأمین کننده‌ی کارت ویزیت برای مشاغل کوچک است. و اگر هنوز طراحی کارت ویزیت خود را نهایی نکرده‌اید، می‌توانید به راحتی از بین بیش از ۱۰،۰۰۰ قالب آن را انتخاب کنید یا از یکی از متخصصان آنها کمک بگیرید.

۲. یک نمای منسجم داشته باشید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - نمای منسجم

هر طرحی را که انتخاب کرده‌اید (مهم نیست که با چند نسخه روبرو می‌شوید)، اطمینان حاصل کنید که سازگار و منسجم است. این بدان معنی است که هر طراحی کارت ویزیت ممکن است دارای سبک‌های مختلفی باشد، اما همچنان برای مخاطبان شما قابل تشخیص خواهد بود. به کمک آن اطمینان حاصل می‌کنید که برندینگ شما در تمام مواد بازاریابی تان از تداوم برخوردار است.

۳. به دنبال یک نمای مرزی بروید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - نمای مرزی

شخصیتتان را با طراحی یک کارت ویزیت مرزی نشان دهید. مثال بالا به راحتی سبک هنری و خلاقانه‌ی شما را به نمایش می‌گذارد و به مشتریان بالقوه ایده می‌دهد که باید منتظر چه چیزی باشند و چه نوع خدمتی را انتظار داشته باشند.

۴. از تصاویر آشنا استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از از تصاویر آشنا

طرحی که در مثال بالا بکار رفته است، به راحتی به چشم می‌خورد و یک مکالمه‌ی عالی را آغاز می‌کند. به تصویری فکر کنید که با آرایشگاه در ارتباط است و یک کارت ویزیت طراحی کنید که شامل این تصویرِ قابل تشخیص باشد.

۵. یک هدف برای ارزش گذاری اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - اضافه کردن یک هدف برای ارزش گذارب

اگر می‌خواهید بهره‌ی بیشتری از کارت ویزیت‌تان بدست آورید، سعی کنید به آن هدف اضافه کنید، مثلأ آن را به کارت پانچ برای جایزه تبدیل کنید. این کار تضمین می‌کند که مشتریان شما هر زمان بخواهند موهایشان را کوتاه کنند، کارت شما را می‌بینند و مرتباً با آن تعامل برقرار می‌کنند.

۶. از اسم تان برای عنوان استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از اسم برای عنوان

برای کارت‌های ویزیت شخصی، این مسئله حائز اهمیت است که اسم شما مشخص باشد. مطمئن شوید که اسمتان به صورت برجسته با قلم‌های بزرگ و رنگ‌های تند نمایش داده می‌شود. می‌توانید اطلاعات تماس تان را دقیقاً در زیر آن ذکر کنید.

۷. یک طرح کلاسیک سیاه و سفید را انتخاب کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - طرح کلاسیک سیاه و سفید

استفاده‌ی صحیح از رنگ‌های سیاه و سفید باعث می‌شود یک طرح ساده اما حرفه‌ای به نظر برسد، مهم نیست که وارد چه کاری می‌شوید. کارت‌های ویزیت آرایشگری می‌توانند از طراحی تمیزی هم برای آرم و هم متن استفاده کنند.

۸. با سایه ها بازی کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - بازی با سایه ها

راه دیگر برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد بازی با سایه‌ها است. تصاویری را انتخاب کنید که برای آرایشگاه‌ها کلاسیک باشند و یک فونت قدیمی را برای سبک وینتج انتخاب کنید. این نما و ظاهر برای آرایشگران سنتی که به دنبال تأکید بر برند خود هستند، مناسب است.

۹. یک بافت منحصر به فرد به طراحی خود اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - طراحی یک بافت منحصر به فرد

یک بافت منحصر‌به‌فرد برای کارت ویزیت آن را به یاد ماندنی و بی‌نظیر می‌کند. استفاده از چاپ لتر پرس برای کارت ویزیت به شما امکان می‌دهد تا جزئیات طراحی پیچیده را نشان دهید. همچنین می‌توانید عناصر خاصی را که می‌خواهید روی کارت ویزیت خود تأکید کنید را بصورت برجسته یا فرو رفته نشان دهید.

۱۰. از الگوهای چشم نواز استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از الگوهای چشم نواز

پس زمینه‌های طرح دار جایگزین تصاویر خاص در کارت ویزیت شما هستند. اگر هدف‌تان اضافه کردن کمی ظرافت با همان پتانسیل مارک تجاری باشد، این طراحی عالی است. الگوهای شما بسته به سبک تان می‌توانند از خطوط ساده تا مینیاتورهای آرم تجاری شما متغیر باشند.

۱۱. به دنبال یک نمای مدرن باشید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - نمای مدرن

اگر می‌خواهید کاملاً از طرح‌های کارت ویزیت حرفه‌ای آرایشگری دور شوید، به دنبال یک نمای جسورانه بروید – اما یادتان باشد که آن را شسته و رفته نگه دارید. این مسئله حائز اهمیت است که متن شما واضح باشد تا مطمئن شوید مشتریان پیام شما را درک می‌کنند. رنگ هایی را انتخاب کنید که جلب توجه کنند و قلم‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن باشند و در ذهن باقی بمانند.

۱۲. فونت‌های روشن را برای کارت های ویزیت سیاه استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از فونت روشن برای کارت ویزیت مشکی

کارت ویزیت‌های سیاه به دلیل ظاهر آسان و ظریف خود محبوب هستند. به جای اینکه به دنبال سبک مینیمالیستی بروید، یک طراحی جسورانه را ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا تصور قدرتمندی را به مشتریان‌تان ارائه دهید. برای متن خود از فونت‌های جسورانه با رنگ‌های به شدت متضاد استفاده کنید تا پیام شما فراموش نشدنی شود.

۱۳. اطلاعات مفید داشته باشید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - داشتن اطلاعات مفید

این مثال نشان می‌دهد که چگونه چیدمان مناسب می‌تواند فضای کافی را برای شما فراهم کند تا اطلاعات کاملی را بر روی یک کارت کوچک بدون به هم ریختگی درج کنید. این کارت حاوی تصویر، آرم، ساعات فروشگاه و حتی یک نقشه کوچک برای هدایت مشتریان به سمت درب آرایشگاه شما است. برای کارت‌های ویزیت غنی از اطلاعات، از طرح و رنگ‌های ساده و تمیز استفاده کنید.

۱۴. در فرهنگ عامه چرخ بزنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - توجه به فرهنگ عامه

منابع فرهنگ عامه به راحتی می توانند توجه را به خود جلب کنند، بنابراین حتمأ عنوان یا نماد مناسبی را با بازار هدف خود مطابقت دهید. به مشتری ایده آل و ارتباطی که با آنها برقرار می کنید فکر کنید. طرحی را انتخاب کنید که قابل تشخیص باشد و شخصیت شما را نشان دهد.

۱۵. تصاویر را به کارت ویزیت خود اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - افزودن تصویر به کارت ویزیت

اگر به درستی انجام شود، تصاویر می توانند تأثیر زیادی بر روی مشتریان شما بگذارند. هنگام استفاده از یک تصویر با طول کامل، بهتر است تصویری را انتخاب کنید که به خوبی با پس زمینه ی شما ترکیب شود. همچنین می‌توانید مدل‌های مو که مشتری‌ها می‌توانند برای ظاهر جدید خود انتخاب کنند را اضافه کنید.

۱۶. در طرح خود از تأکیدهای رنگی استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از تاکیدهای رنگی

هنگام کار با رنگ‌ها، باید به یاد داشته باشید که از این مسیر خارج نشوید. رنگی را انتخاب کنید که به نام تجاری شما نزدیک باشد، یا اگر هیچ لوگویی وجود ندارد، روانشناسی رنگ‌ها را بیاموزید و رنگی را انتخاب کنید که احساسات طرف مشتریانتان را برانگیزد.

۱۷. فضای منفی را به طرح کلی خود بگنجانید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - از رنگهای متضاد استفاده کنید

بگذارید طرح شما نفس بکشد. فقط بخاطر اینکه کارت‌های ویزیت کوچک هستند، به این معنی نیست که آنها باید بهم ریخته و درهم و برهم به نظر برسند. هنگام طراحی ظاهر کارت ویزیت خود، فراموش نکنید که فضای منفی را وارد آن کنید. این امر نه تنها باعث زیبایی شناسی بهتر می‌شود بلکه به شما اطمینان می‌دهد که پیام شما در طرح کلی گم نمی‌شود.

۱۸. تم های رنگی طبیعی را امتحان کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از تم های رنگی

از رنگ‌های براق و سیاه و سفید دور شوید و برای کارت ویزیت خود تم رنگی طبیعی را امتحان کنید. کارت ویزیت آرایشگری در بالا که با خطوط و قلم‌های پررنگ و جسورانه طراحی شده ظاهری کاربردی‌تر نسبت به یک نمای تزئینی دارد که برای یک بازار مردانه جذاب است. فراموش نکنید که نام خود را در کارت وارد کنید.

۱۹. از اندازه های کاغذ بسیار طویل استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از کارت ویزیت سایز بزرگ

اندازه‌های مختلفی برای کارت ویزیت وجود دارد و اگر می‌خواهید از انواع غیر متعارف استفاده کنید، همیشه هدف خود را در نظر بگیرید. مثالی که مشاهده می‌کنید از موجودی کاغذهای باریک تر و طولانی تر استفاده کرده تا فهرستی از خدمات آنها فراهم کند. همچنین شما را به ایجاد یک طراحی منحصربه‌فرد‌تر و متناسب با اندازه تشویق می‌کند.

۲۰. عکس خود را اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - افزودن عکس خود

چرا عكس خود را اضافه نمی‌كنید تا مشتریان آینده نگر چهره‌ی کسب‌و‌کارتان را ببینند؟ مشتریان برای اعتماد کردن به دنبال ایجاد ارتباط هستند. به آنها نشان دهید که می‌توانید این کار را انجام دهید. طرح را تمیز و ساده نگه دارید، و اسمتان را بصورت برجسته نمایش دهید.

۲۱. با استفاده از تایپوگرافی یک احساس باشکوه ایجاد کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - با استفاده از تایپوگرافی

وینتج یک تم محبوب برای آرایشگاه‌ها است، اما لازم نیست که کارت‌های شما مانند تمام کارت‌های ویزیت آرایشگران به نظر برسد. برای تکمیل یک ظاهر مطابق با استایلتان، سعی کنید بنرهای تزئینی را اضافه کنید. اما صرف نظر از فونت هایی که انتخاب می‌کنید، آنها را به اندازه‌ی کافی بزرگ قرار دهید تا به راحتی خوانده شوند.

۲۲. به منافع بازار هدف خود متوسل شوید.

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - منافع بازار هدف

اگر به دنبال چیز جالب‌تری هستید، مثال زیر را برای اندازه ی کارتتان امتحان کنید. به ایده‌ها و تصاویری فکر کنید که مورد علاقه‌ی مشتری ایده‌آل شما است و آن را در طراحی کارت‌های ویزیت خود بگنجانید. ما عاشق نحوه‌ی اضافه کردن جزئیات کوچک مانند قیچی در دست شاه در این نمونه کارت ویزیت هستیم.

۲۳. یک نمای اختصاصی ایجاد کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از نمای اختصاصی

این طرح سیاه و طلایی خوش ذائقه برای آرایشگاه‌ها با هدف ایجاد یک ظاهر منحصر‌به‌فرد در نام تجاری آنها انجام شده است. مشتریان با حمل کارت شما حس VIP به آنها دست می‌دهد و این باعث می‌شود که بیشتر اوقات با آنها تعامل برقرار کنند. برای اثرگذاری مناسب، سایه ها و لکه‌های اشعه ماوراء بنفش را امتحان کنید.

۲۴. یک تصویر مصور از خودتان را اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از تصویر

اضافه کردن تصاویر به کارت ویزیت همیشه برای شروع مکالمه بسیار عالی است، بنابراین چرا یک تصویر از خودتان اضافه نمی‌کنید؟ مثال بالا یک راه عالی برای به تصویر کشیدن آرایشگران حرفه‌ای روی کارت ویزیت را نشان می‌دهد. طراحی یک اثر هنری منحصر به فرد است که شخصیت صاحب اثر را به مشتری نشان می‌دهد..

۲۵. برای داشتن یک ظاهر منحصر به فرد، فویل دیزاین را اضافه کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - طراحی منحصر به فرد

برای داشتن ظاهری لطیف و مردانه از فویل برنز روی کارت ویزیت‌های سیاه استفاده کنید. وقتی می‌خواهید یک عنصر منحصر‌به‌فرد را برای جلب توجه مشتری اضافه کنید، فویل دیزاین به خوبی کار می‌کند. ترکیب مناسب رنگ و پس زمینه به شما کمک می‌کند تا به چشم‌اندازی کامل برای نمایش شخصیت و برند خود برسید.

۲۶. از کاغذ بافت دار استفاده کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از کاغذ بافت دار

استفاده از یک کاغذ پارچه‌ای در کارت ویزیت‌تان یک عنصر تعاملی اضافی را به مشتریان شما ارائه می‌دهد. این کار می‌تواند به دستیابی به ظاهری زیبا و کلاسیک در یک طرح درست کمک کند. توجه داشته باشید که مثال بالا چگونه از خطوط ظریف برای چارچوب بندی نام تجاری استفاده می‌کند و سایه‌ای از رنگ آبی را برای ایجاد یک حس کلاسیک سلطنتی در کارت ویزیت انتخاب می‌کند.

۲۷. یک طرح تاشو ایجاد کنید

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - استفاده از طرح تاشو

کارت ویزیت تاشوی کوچک طراحی جالبی است که برای آرایشگران حرفه‌ای به خوبی عمل می‌کند و نمونه بارز طراحی یک کارت ویزیت خاص است. مثال ما کمی یادآور مَچ پد قدیمی است و رویکرد مینیمالیستی آن ظاهری کاربردی و در عین حال حرفه‌ای به آن می‌دهد که مشتریان از آن لذت خواهند برد.

نوبت شما است

رابطه‌ی بین مشتری و آرایشگران حرفه‌ای رابطه‌ای است که با اعتماد ساخته شده باشد، بنابراین مطمئن شوید که کارت ویزیت‌تان شما را به بهترین وجه ممکن به مشتریان بالقوه معرفی می‌کند. از فهرست کارت‌های آرایشگری الهام بگیرید و رشد مشتری تان را تماشا کنید.
آیا می خواهید نکات کارت ویزیت آرایشگری خود را به اشتراک بگذارید؟ در کامنت ها بنویسید.

کارت ویزیت به شکل‌ها و سبک‌های مختلفی ارائه می‌شود. هیچ محدودیتی در مورد نوع ظاهر کارت ویزیت وجود ندارد. اگرچه این امر خوب است، اما گاهی اوقات تصمیم‌گیری از میان گزینه‌های وسیع برای انتخاب طرح بسیار دشوار است.
یک کارت ویزیت عالی همان کارت ویزیتی است که تأثیر مثبتی بر مشتریان شما بگذارد. این امر به آنها کمک می‌کند تا مغازه‌ی شما را به خاطر بسپارند و همچنین به آنها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند برای دریافت خدمات شما مراجعه کنند.
امروز نمونه های خلاقانه ای از طرح‌های کارت ویزیت برای آرایشگران و آرایشگاه ها را پوشش داده ایم. به بخش زیر بروید و تمامی آنها را بررسی کنید. بیایید، نگاهی بیندازید و از مرور خود لذت ببرید!

۲۸. عدم تطابق

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - عدم تطابق

 

اولین ویژگی این فهرست دارای طراحی تمیز و ساده‌ای است. اطلاعات آن شامل پروفایل های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر نیز می‌شود.

۲۹. پرنده‌ی باربا

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - پرنده ی باربا

 

پرنده‌ی باربا همچنین از یک طرح کارت ویزیت کلاسیک سفید و فقط یک آرم در یک طرف و اطلاعات تماس در طرف دیگر استفاده می‌کند.

۳۰. آرایشگاه

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگاه

 

قاب این کارت ویزیت با نوارهای آبی و قرمز طراحی شده است که معمولاً با آرایشگاه ها مرتبط هستند.

۳۱. آرایشگر و آرایش

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر و آرایش

 

این طرح بعدی دارای پس زمینه ی سیاه و فونت و عناصر به سبک وینتج است.

۳۲. پادشاه آرایشگر

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - پادشاه آرایشگر

 

رنگ های زرد و سیاه به روشی قابل مشاهده با آرم در طراحی ترکیب می‌شوند.

۳۳. کارت شانه

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - کارت شانه

 

در اینجا یک طراحی خلاقانه مناسب برای آرایشگران و متخصصان مد ارائه شده است. این کارت شبیه یک شانه به نظر می‌رسد که یک اسم در بالای آن نوشته شده است.

۳۴. آرایشگران تاون

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگران تاون

این کارت ویزیت دارای طراحی مدرن و دارای چیدمان عالی است که آرم، آدرس، اطلاعات تماس و ساعات فروشگاه را به نمایش می‌گذارد.

۳۵. آرایشگر سنتی

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر سنتی

این یکی دارای طرح تم وینتج و یک آرم به سبک هیپستر است.

۳۶. مفهوم کارت ویزیت آرایشگر

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - مفهوم کارت ویزیت آرایشگر

طراحی این کارت پیچ و تاب خلاقانه ای دارد. هنگامی که کارت از پاکت بیرون کشیده می شود، یک توهم نوری ایجاد می کند که به نظر می‌رسد قیچی در حال حرکت است.

۳۷. آرایشگاه

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگاه

این کارت همچنین از نوارهای آبی و قرمز با یک اثر محو استفاده می‌کند و همچنین از پس زمینه‌ی قهوه ای و فونت all-caps برای خوانایی عالی برخوردار است.

۳۸. رافائل

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - رافائل

در اینجا شما یک کارت با یک پس زمینه‌ی سفید از یک طرف و یک پس زمینه‌ی سیاه از طرف دیگر مشاهده می‌کنید. این کارت با تصاویر خلاقانه‌ای طراحی شده است که تماشای آن را جالب‌تر می‌کند.

۳۹. کاتروت

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - کاتروت

کاتروت دارای یک طراحی کارت ویزیت تمیز و مینیمالیستی است که نمای زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

 

۴۰. آرایشگر سبک وینتج

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر سبک وینتج

در اینجا می‌توانید درخشش براق و زیبایی ظاهری کارت را مشاهده کنید. در پشت نیز می توانید نوارهای قرمز-آبی را ببینید.

 

۴۱. آرایشگر جنتلمن

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر جنتلمن

این کارت ویزیت دارای نوارهای آرایشگر برای قاب آن است و شامل یک بخش قرار ملاقات نیز هست.

۴۲. دانکوت

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - دانکوت

در اینجا یک طراحی کلاسیک داریم که از پس زمینه‌ی تیره و سبک وینتج استفاده می‌کند.

۴۳. رومی

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - رومی

این کارت ویزیت برای آرایشگاهی در لانگ آیلند، نیویورک است. این کارت آدرس، شماره تماس و ساعات کار فروشگاه را نشان می‌دهد.

۴۴. ویژه ی آقایان

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - ویژه ی آقایان

ویژه ی آقایان یک آرایشگاه مردانه ی محلی است که دارای طرح کارت ویزیت با زمینه ی سیاه و گرافیک با تم طلایی است.

۴۵. آرایشگاه مطابق با سبک قدیمی

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگاه مطابق با سبک قدیمی

این یک قالب کارت ویزیت با فرمت PSD است. طراحی آن احساس سبک قدیمی را به وجود می‌آورد و هر عنصر را به طور مؤثر نشان می‌دهد.

۴۶. آرایشگر مو

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر مو

در این طرح کارت ویزیت از ترکیب‌های مختلف رنگی استفاده شده است. رنگ آرم آن با رنگ پس زمینه‌ی کارت انطباق دارد.

۴۷. کارت آرایشگر

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - کارت آرایشگر

در اینجا یک سبک دست نوشته را مشاهده می‌کنید که با یک احساس دوده و وینتج ترکیب شده است.

۴۸. خوشحال

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - خوشحال

این کارت دارای ظاهری تمیز (شسته و رفته) و کلاسیک است که از تضاد سیاه و سفید برای انجام این ترفند استفاده می‌کند.

 

۴۹. آرایشگر موه جانو

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - آرایشگر موه جانو

کارت مو ژانو دارای یک پس زمینه‌ی سیاه با خطوطی در فویل داغ برنز است.

۵۰. ریکو فراستر

کارت ویزیت آرایشگاه مردانه - ریکو فراستر

کارت ویزیت ریکو فراستر همچنین از نمای وینتج در یک پس زمینه ی کاملأ تصویری استفاده می‌کند.

 

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021