چاپ لمینت برجسته طلاکوب

چاپ لمینت برجسته طلاکوب

چاپ لمینت برجسته طلاکوب یکی از زیباترین چاپ‌های برجسته است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر شما قصد دارید که در مورد چاپ لمینت برجسته طلاکوب اطلاعات بیشتری داشته باشید بهتر است که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید زیرا قصد داریم جزئیات زیادی را در مورد آن بررسی کنیم.

منظور کارت لمینت برجسته طلاکوب چیست؟

کارت لمینت برجسته یا همان کارت طلاکوبی، نوعی کارت ویژه است که با استفاده از تکنیک‌های خاص در فرآیند ساخت آن، بخش‌هایی از طرح را از سطح کارت بالا می‌آورد و به صورت برجسته و بارز نمایش می‌دهد. معمولا در این نوع از کارت‌های ویزیت از کاغذ لمینت برای چاپ کارت استفاده می‌شود. این نوع کارت به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد، برای کارت‌های تبلیغاتی، کارت‌های شخصی و حتی کارت‌های اعضای انجمن‌ها و انجمن‌های پزشکی استفاده می‌شود. استفاده از طلاکوب برای ایجاد این افکت، نیز به عنوان یکی از تکنیک‌های پرکاربرد در ساخت کارت لمینت برجسته محسوب می‌شود.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: نکات طراحی کارت ویزیت فوری

_____________________________________________________________________

مزایای کارت لمینت برجسته طلاکوب  

کارت لمینت برجسته طلاکوب یکی از انواع کارت‌هایی است که با استفاده از تکنولوژی طلاکوبی، تصویر و نام کاربر را به صورت برجسته بر روی سطح کارت چاپ می‌کند. این کارت‌ها برای مصارف مختلف مانند هویت شخصی، کارت عضویت، کارت شناسایی کارمندان و… به کار می‌روند.  اما مهمترین کاربرد این کارت‌ها برای چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته است. شما می‌توانید طرح و مدل‌هایی را انتخاب کنید که برجسته بودن آن تاثیر زیادی در نشان دادن طرح مورد نظر داشته باشد.

کاربرد کارت لمینت برجسته طلاکوب

بعضی از مزایای کارت لمینت برجسته طلاکوب شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ظاهر برجسته و قابل توجه: برجسته بودن نام و تصویر کاربر بر روی سطح کارت، باعث می‌شود که دیده شدن کارت توسط دیگران آسان و راحت باشد.
  2. محافظت در برابر تقلب و سواستفاده: استفاده از تکنولوژی طلاکوبی در ساخت کارت، از تقلب و سواستفاده کارت جلوگیری می‌کند و امنیت بیشتری برای کاربر فراهم می‌کند.
  3. مقاومت در برابر سایش: سطح کارت لمینت برجسته به دلیل استفاده از فناوری طلاکوبی، به سایش و خراشیدگی مقاومت بیشتری نسبت به سایر کارت‌ها دارد که باعث می‌شود کارت طول عمر بیشتری داشته باشد.
  4. مقاومت در برابر آب و رطوبت: کارت لمینت برجسته طلاکوب مقاومت بیشتری نسبت به آب و رطوبت دارد که از جمله مزیت‌های این کارت می‌باشد.
  5. طراحی زیبا و شیک: کارت لمینت برجسته طلاکوب به دلیل داشتن طراحی زیبا و شیک، برای استفاده در محیط‌های حرفه‌ای و شخصی مناسب است.

در کل، کارت لمینت برجسته طلاکوب به دلیل داشتن چاپ لمینت  ، طراحی زیبا، برجسته بودن نام و تصویر کاربر، محافظت در برابر تقلب و تزویر، مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی، مقاومت در برابر آب و رطوبت و قابل استفاده در محیط های حرفه ای و شخصی، محصولی جذاب و کاربردی برای استفاده است. اگر قصد دارید چاپ کارت ویزیت فوری انجام دهید بهتر است که در ابتدا به سایت چاپ بازار مراجعه کرده و هر مدل از این کارت‌های ویزیت را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

کاربرد کارت لمینت برجسته طلاکوب 

کارت لمینت برجسته معمولا جهت استفاده در کارهای تبلیغاتی، تجاری و تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبین به کالا، خدمات و برند کاربرد دارد. این کارت به دلیل طراحی خاص و برجستگی‌هایی که دارد، می‌تواند قابل توجه تر و جذاب‌تر باشد و این در نهایت باعث جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش محصولات و خدمات شما می‌شود.

با استفاده از طلاکوب بر روی کارت لمینت برجسته، می‌توانید تصاویر، لوگوها، نوشته ها و الگوهای مختلفی را به شکل برجسته و طرحدار در کارت خود ایجاد کنید که این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کارت شما با استفاده از این تکنیک، زیباتر و جالب‌تر باشد و روی مشتریان بیشتری تاثیر بگذارد. چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته یکی از کاربردهای بسیار مهم چاپ لمینت است که می‌توانید انواع مختلف آن را در سایت چاپ بازار ببینید.

بنابراین، با استفاده از کارت لمینت برجسته طلاکوب، می‌توانید تبلیغات خود را ارتقا دهید و فرصت بیشتری برای جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشید.

طراحی کارت لمینت برجسته طلاکوب

طراحی کارت لمینت برجسته طلاکوب

برای طراحی کارت لمینت برجسته طلاکوب، می‌توانید از طرحی با فضای باز استفاده کنید که عناصر سه بعدی و برجسته داشته باشد تا حالتی جذاب و متفاوت از کارت لمینت به وجود آید. به همراه طرح کارت، می‌توانید لوگو و نام شرکت را هم درج کنید. در مورد رنگ‌بندی کارت شما می‌توانید از رنگ طلا و مشکی استفاده کنید تا با کار طلاکوبی که شرکت شما انجام می‌دهد، کارت شما هماهنگی داشته باشد. در نهایت، مطمئن شوید که اطلاعات شرکت شما به شکل واضح و خوانا در کارت درج شده است.

قیمت چاپ کارت لمینت برجسته طلاکوب

 این قیمت ممکن است با توجه به تعداد و سایز کارت‌ها، نوع مصالح مورد استفاده و شرکتی که می‌خواهید این کار را انجام دهد، متغیر باشد. بهترین راه برای پیدا کردن قیمت دقیق، تماس گرفتن با چند شرکت چاپ کارت از جمله چاپ بازار است. 

سفارش چاپ کارت لمینت برجسته طلاکوب | چاپ بازار 

برای سفارش چاپ کارت لمینت برجسته با طلاکوب شما باید با یک شرکت چاپی که این خدمات را ارائه می‌دهد تماس بگیرید. بهتر است با شرکت‌هایی تماس بگیرید که دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه چاپ کارت‌های لمینت برجسته هستند. یکی از این مجموعه‌های معتبر و با کیفیت مجموعه چاپ بازار است که ید طولایی در تولید انواع کارت‌های چاپی برجسته و دیگر  چاپ‌ها دارد. قبل از سفارش چاپ، ممکن است نیاز به طراحی مناسبی برای کارت داشته باشید، لذا می‌توانید یک طراح حرفه‌ای را نیز استخدام کنید تا به شما در این زمینه کمک کند.

سفارش چاپ کارت لمینت برجسته طلاکوب

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به موضوع چاپ کارت لمینت برجسته طلاکوب با شما صحبت کنیم همانطور که می‌دانید این نوع از کارت‌ها نسبت به کارت‌های معمولی بسیار باکیفیت‌تر و جذاب‌تر هستند به همین دلیل است که معمولا هزینه بیشتری نسبت به کارت‌های معمولی دارند. مهمترین نکته در مورد این کارت‌ها این است که باید توسط یک مجموعه‌ موفق و باسابقه مثل چاپ بازار طراحی و تولید شوند. شما می‌توانید هر نوع طرح و مدلی که برای کارت خود در نظر دارید را برای کارشناسان این مجموعه ارسال کرده و محصول نهایی را دریافت کنید. 

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021