ساک دستی پارچه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

ساک دستی پارچه ای چیست و چه مزایایی دارد؟

کیسه‌های پارچه ای از گذشته تا به امروز همواره مورد استفاده افراد قرار گرفته است. اما دقیقا ساک دستی پارچه ای چیست و در دنیای امروز چه کاربردی دارد؟ امروزه کیسه‌های پارچه ای موجود در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها در حال حاضر بهترین جایگزین برای کیسه‌های کاغذی و پلاستیکی محسوب می‌شوند. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به پاسخ این سوال که ساک دستی پارچه ای چیست بپردازیم.
پیش از هرچیز باید بدانیم منظور از ساک دستی پارچه ای چیست؟ ساک دستی‌های پارچه ای کیسه‌هایی هستند که در ساخت آنها از مواد سمی یا شیمیایی استفاده نشده است. این نوع کیسه ها از مواد کاملاً قابل بازیافت ساخته می‌شوند. با وجود آن‌ها استفاده از کیسه های پلاستیکی یا پلی اتیلن کاهش می‌یابد. کیسه هایی که روزانه به مقدار زیاد چه در مغازه ها، سوپرمارکت ها و… استفاده می‌شوند و دور ریخته می‌شوند. این ساک دستی ها برای افزودن تصاویر یا تبلیغات هر برندی ایده آل هستند و می‌توانید با اضافه کردن عناصر تزئینی، پیام یا چاپ آنها را سفارشی کرد.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: اوزالید چیست

_____________________________________________________________________

مزیت استفاده از ساک دستی پارچه ای

  • سازگاری با محیط زیست ( قابل استفاده مجدد )

کیسه های خرید پارچه، نمدی و کنف با الیاف طبیعی تجدید پذیر هستند. برعکس، کیسه های پلاستیکی از برخی سوخت های فسیلی تجدید ناپذیر ساخته می‌شوند.

  • کیسه پارچه ای بسیار بادوام است

انعطاف پذیری بالا یکی از دلایل اصلی استفاده از کیسه های خرید پارچه ای است. این کیسه های پارچه ای در مقایسه با کیسه های پلاستیکی ضخیم تر هستند. شما می‌توانید از این کیسه ها برای چند سال استفاده کنید. البته می‌توانید از کیسه های پلاستیکی بیش از یک بار استفاده مجدد کنید. اما احتمال سوراخ شدن همواره برای آن ها وجود دارد.

  • چاپ آسان

آیا می‌دانید که بسیاری از شرکت ها کیف های قابل استفاده مجدد را به عنوان یکی از بهترین هدیه های سفارشی برای خریداران انتخاب می‌کنند؟  سفارشی کردن پارچه، بوم و سایر کیسه های پارچه ای آسان است. آنها آرم و نام تجاری را روی این کیف ها حک می‌کنند و می‌توانند در کنار چاپ تراکت به مشتریان ارائه شوند. با انتقال جوهر، گلدوزی و سایر تکنیک های پیشرفته چاپ، می‌توانید پارچه های نخی خود را شخصی سازی کنید. برای اینکار لازم است تا طرح و ابعاد مورد نظر خود را به مجموعه چاپ بازار سفارش دهید.

ساک دستی پارچه ای چیست

معایب استفاده از ساک دستی پارچه ای

چروک شدن پارچه : ممکن است پس از چندین بار شستن کیسه نخی با مشکلاتی مثل چروک شدن مواجه شوید. این ممکن است باعث شود که کیف کهنه و قدیمی به نظر برسد.
خیس می‌شود و می‌ریزد : بله، کیسه های پارچه ای خیس و لکه دار می‌شوند؛ اگر سبزیجات آبکی یا دیگر محصولات مشابه را داخل آن قرار دهید، باید منتظر این اتفاق باشید.
رشد باکتری ها : اکثر ما کیسه های پارچه ای مواد غذایی را بعد از هر بار استفاده تمیز نمی کنیم که این کار ممکن است خطر رشد باکتری را در آن افزایش دهد.

کاربردهای استفاده از ساک دستی پارچه ای

  • ابزار تبلیغاتی

این نوع ساک دستی های پارچه ای به طور گسترده در شرکت ها برای کار با بازاریابی استفاده می‌شود و به شما کمک می‌کنند خود را از رقبا متمایز کنید و به تجسم کسب‌وکارتان جلوه‌ای منحصربه‌فرد بدهید. اگر شرکتی بخواهد در ذهن مشتری حضور داشته باشد چاپ ساک دستی راه خوبی برای انجام آن است. می‌توانید از کیسه برای تبلیغ عرضه محصول یا خدمات استفاده کنید.

از دیگر کاربرد های این کیسه های پارچه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.‌برای کیسه های بزرگ:

  • برای حمل هر شی مورد نیاز متناسب با سایز ساک دستی.
  • برای نگهداری لباس زیر یا جوراب در چمدان
  • برای حمل نان از نانوایی
  • برای حمل ساندویچ (پیک نیک، کار، درس ،..)
  • و…

رای کیسه های کوچک:

  • حمل اسباب بازی ‌کودکان!
  • قرار دادن مقداری آجیل و میوه برای خوردن در سفر با ماشین، یا در محل کار، در مدرسه…
  • برای نگهداری عینک آفتابی
  • و…

جنس ساک دستی پارچه ای

جنس ساک دستی پارچه ای

کیف های پارچه ای برزنتی

کیف های پارچه ای برزنتی از مواد ضخیم ساخته شده اند، بنابراین می‌توانند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کنند.

کیف های نخی

پنبه نه تنها یک منبع طبیعی است، بلکه پایداری زیادی هم دارد. در نتیجه، ساخت کیف های نخی نسبت به سایر مواد آسیب کمتری دارد. پنبه همچنین بسیار نرم و راحت است و در صورت نیاز به حمل کیف در تمام طول روز، شخص را اذیت نخواهد کرد.

ساک دستی های الیاف طبیعی

کیسه های جوت نه تنها زیبا هستند، بلکه کاملاً از گیاهان ساخته شده اند. شما اغلب می‌شنوید که این ماده دوستدار محیط زیست به دلیل رنگ جذابش شهرت دارد و انتخاب مناسبی است.

کیف های پلی استر

پلی استر اغلب با پنبه ترکیب می‌شود، اما به تنهایی به همان اندازه بادوام است. کیف های حمل و نقل ساخته شده از این ماده محبوب می‌توانند اقلام حجیم تری را در خود جای دهند.

چاپ روی ساک دستی پارچه ای

بهترین روش چاپ برای کیسه پارچه ای انتقال جوهر است. جوهر با کیفیت در برابر محو شدن و پوسته شدن در طول زمان مقاومت می‌کند. با وجود چندین بار شستن ساک دستی پارچه ای، جوهر دست نخورده باقی می‌ماند. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند کیسه‌های پارچه ای را با لوگوی تجاری خود سفارشی کنند و از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. به یاد داشته باشید که چاپ کارت ویزیت  و ارائه دادن آن به مشتری به همراه ساک دستی می‌تواند ماندگاری برند شما را در ذهن مخاطب افزایش دهد.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021