تفاوت ساک دستی کرافت و مقوایی چیست؟

تفاوت ساک دستی کرافت و مقوایی چیست؟

تصمیم به خرید ساک دستی برای قرار دادن وسایل تان دارید؟ یا می خواهید از این ایده برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید؟ اما با تفاوت ساک دستی کرافت و مقوایی آشنایی ندارید و نمی دانید کدام شان برای انتخاب بهتر است؟ ساک دستی ها یکی از محبوب ترین انواع شاپینگ بگ ها هستند که مصرف کنندگان علاقه خاصی به آن نشان می دهند و در کسب و کارهای مختلف پراستفاده است. هر دو مدل از کاغذ ساخته می شود، اما تفاوتی هایی از نظر جنس با یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده است خیلی ها برای انتخاب ندانند کدام گزینه برای نوع استفاده آن ها بهتر است.
در این مطلب همراه ما باشید تا با تفاوت ساک دستی کرافت و مقوایی آشنا شویم.

_________________________________________________________________

حتما بخوانید: زینک چاپ افست چیست

_________________________________________________________________

میزان گرماژ کاغذ برای تولید ساک دستی

میزان گرماژ کاغذ روی استحکام و مقاومت ساک دستی ها تاثیر زیادی دارد و هر چه گرماژ بیشتر باشد، مقاومت کاغذ بیشتر خواهد شد. برای تولید هر مدل ساک دستی با توجه استانداردهای مشخص شده گرماژ اعمال می شود و ساک دستی هایی که کاغذهای دارای گرماژ بالاتر از 200 تهیه می شوند، به عنوان مدل های مقوایی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مدل هایی که با گرماژ بسیار بالا طراحی می شوند، جز کارتن ها به حساب می آیند و برای بسته بندی اجناس سنگین انتخاب می شوند. ساک های دستی کرافت نیز با گرماژ پایین تر از 200 تولید می شوند و برای طراحی کاغذ کرافت گرماژهای در رده بندی 70، 115، 120، 130، 170 گرمی استفاده می کنند.
برای چاپ ست اداری می توانید از هر دو کاغذ استفاده کنید. پیشنهاد عالی برای مشاهده بهترین نتیجه، استفاده از مقوای گلاسه است که چاپ هر طرحی روی آن فوق العاده می شود.

میزان گرماژ کاغذ برای تولید ساک دستی

نوع چاپ بر روی ساک دستی

یکی دیگر از تفاوت های ساک دستی کرافت و مقوایی، نوع چاپ آن هاست. تولید ساک های دستی مقوایی با مقوای گلاسه بهترین انتخاب است که در صنعت چاپ و تبلیغات نقش مهمی ایفا می کند. چاپ این محصول با افست امکان ایجاد هر طرح و نقشی را ایجاد می کند و همراه با چاپ فولدر ایده جذابی برای ابزارهای تبلیغاتی شرکت و کسب و کارهاست. برای اما ساک های دستی کرافت تنها با کاغذهای کرافت قابل تولید است. رنگ کاغذهای کرافت قهوه ای و مات است و ظاهر متفاوت نسبت به ساک دستی های مقوایی دارد. تنها با کمک چاپ سیلک می توان این کاغذ را به مرحله اجرا و تولید ساک دستی رساند. به همین خاطر، برای چاپ لوگوهای تک رنگ یا دو رنگ بیشتر استفاده می شود.

استحکام و دوام ساک دستی

استحکام و مقاومت ساک دستی های کرافت کاملا مناسب است و ظاهر خاص و متفاوت این مدل ساک ها بر کسی پوشیده نیست. اما مدل های مقوایی با توان بالاتری ارائه می شوند و برای حمل وسایل سنگین تر مناسب تر هستند. پس اگر قصد دارید محصولات دارای وزن بالاتری داخل ساک قرار دهید و به دست مشتریان بسپارید، مدل های مقوایی گزینه بهتری هستند.
چاپ ساک دستی از نوع کرافت نیز برای محصولات سبک و کوچک پیشنهاد مناسبی است و بی شک حس رضایت مخاطبین را جلب می کند.

مزایای استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت و مقوایی

مزایای ساک دستی کرافت:

هم ترین مزیت این نوع ساک، قابل بازیافت بودن آن است. جنس ساکتی دستی های کرافت به گونه ای است که به راحتی تجزیه می شود و تاثیر چندانی به طبیعت نمی گذارد.

  • این روزها به دلیل افزایش زباله های کیسه ای و پلاستیکی،  شاهد افزایش سموم هستیم که جایگزین کردن آن ها با کاغذهای کرافت کمک بزرگ به کاهش ضایعات سمی و آلاینده های مضر می کنید.
  • استفاده از کاغذ کرافت برای تبلیغات فروشگاهی بسیار مناسب است.
  • امکان استفاده مجدد از ساک دستی کاغذی کرافت برای مخاطبین وجود دارد و ماندگاری آن کاملا مناسب است.
  • به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی از ظاهر شیک و امروز ساک های کاغذی کرافت استفاده و جذب مخاطبین بیشتری را مشاهده کنید.
  • این مدل شاپینگ بگ ها خاصیت جذب انرژی نیز دارند.
  • این ساک به دلیل استحکام بالا برای حمل وسایل و محصولات سنگین بهترین انتخاب است     چاپ لوگو و برند روی کاغذهای کرافت بسیار راحت است و به دلیل رنگ قهوه ای جلوه طبیعی به طرح و برند شما می بخشد.

ابعاد زینک ها در چاپ افست

مزایای ساک دستی مقوایی

  • استفاده از ساک دستی مقوایی حس لوکس و حرفه ای بودن را در دل مخاطبین ایجاد می کند و به عنوان برندی خاص به آن ها معرفی می شوید.
  • .ماندگاری بالایی دارد و به سادگی استحکام خود را از دست نمی دهد. بنابراین مخاطبین می توانند از آن به صورت طولانی مدت استفاده کنند.
  • برای امور تبلیغاتی بهترین ابزار است که امکان چاپ روی آن با بالاترین کیفیت و در رنگ های متنوع وجود دارد.

چاپ بازار مجموعه ای معتبر برای ثبت سفارشات چاپی شماست که به صورت آنلاین فعالیت می کنند و بهترین پیش زمینه را برای انتخاب طرح و طراحی در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید برای چاپ ساک دستی از چاپ بازار کمک بگیرید و هر نوع طرحی که دوست دارید روی آن با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.

کلام آخر

حال که با تفاوت ساک دستی کاغذی کرافت و مقوایی آشنا شدید، بهتر می توانید تصمیم بگیرید کدام گزینه برای کسب و کار شما گزینه بهتری است. مدل های کرافت برای فروشگاه های دارای محصولات سبک گزینه بهتری است و صاحبانی که تصمیم ندارند برای تهیه ساک دستی هزینه زیادی بپردازند این مدل را انتخاب می کنند. اما مدل های مقوایی خاص بودن کسب و کار را نشان می دهند و برای حمل محصولات بزرگ و سنگین تر انتخاب بهتری هستند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021