20 نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

20 نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

اگر ناخن کار هستید و میخواهید برای تبلیغات خود و نیز ایجاد پل ارتباطی با مشتریان از کارت ویزیت استفاده کنید، قطعا میدانید که باید آن را به صورت شخصی شده طراحی  چاپ کنید. امروزه انواع “کارت ویزیت کاشت ناخن ” خلاقانه را می توانید در میان رقبا و همکاران خود مشاهده کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت “20 نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن

برای طراحی کارت های ویزیتی که برای ناخن کار در نظر دارید باید موارد مختلفی را رعایت کنید. کارت ویزیت در واقعی راهی است که حرفه ای بودن خود را به مشتریان نمایش می دهید. از همین رو لازم است در طراحی آن و متن به کار رفته در آن بسیار حساس و دقیق باشید. گیرا بودن محتوا و طرح کارت ویزیت می تواند همراه با افزایش تعداد مشتریان شما باشد. فرقی نمی کند که شما می خواهید کارت ویزیت کتان داشته باشید یا گلاسه، پیش از انتخاب نوع کارت باید ابتدا نکات مهم و ضروری برای طراحی آن را در نظر بگیرید. برای این منظور باید موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

طراحی کارت ویزیت کاشت ناخن

طراحی با استفاده از تصاویر مناسب

شما می توانید از تصاویر واقعی یا گرافیکی برای طراحی روی کارت ویزیت کاشت ناخن استفاده کنید. اگر می خواهید طرحی زیبا داشته باشید بهتر است از تصاویر فانتزی با طراحی اختصاصی استفاده کنید.

انتخاب جنس مناسب برای کارت ویزیت

کارت ویزیت سلفون مات یکی از انتخاب های لوکس و جذاب است. شما می توانید از انواع کارت ها با چاپ برجسته نیز استفاده کنید. کارت ویزیت فوری آخرین انتخابی است که شما می توانید برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. چرا که فرصت کمی برای طراحی و چاپ آن در اختیار دارید، اما به هر حال وجود کارت ویزیت یکی از ضروریات است.

انتخاب رنگ مناسب

از آنجا که ناخن کار، با رنگ های مختلفی سروکار دارد از همین رو انتخاب رنگ مناسب برای کارت ویزیت بسیار مهم است. این کار می تواند نشان دهنده سلیقه و خاص بودن باشد. علاوه بر اینکه روانشناسی رنگ ها نیز تاثیر خارق العاده ای در تاثیرگذاری بر مخاطب دارد. کارت ویزیت لمینت براق برای کارت ویزیت های رنگی انتخاب مناسبی است چرا که کیفیت رنگ ها را با جلوه بیشتری نمایش می دهد.

خاص بودن طراحی

توصیه می شود به هیچ عنوان از طرح های آماده برای کارت ویزیت ناخن استفاده نکنید. برای این منظور حتما استفاده از طرح های اختصاصی و شخصی سازی شده را مورد توجه داشته باشید. طبیعتا قیمت کارت ویزیت لمینت مات با طراحی اختصاصی هزینه بیشتری به همراه دارد اما در نهایت نتیجه ای که از آن دریافت می کنید، می تواند جبران کننده این هزینه ها باشد.

انتخاب جنس مناسب برای کارت ویزیت

شما می توانید از انواع متریال مانن کاغذ گلاسه یا کتان و… برای کارت ویزیت خود استفاده کنید، برای زیبا تر شدن آن می توانید از روکش های سلفونی و لمینت مات یا براق استفاده کنید. قیمت کارت ویزیت سلفون براق به مراتب ارزانتر و مناسبتر از کارت های لمینتی است.

تاثیر کارت ویزیت در شغل کاشت و ترمیم ناخن

اگر می خواهید کارت ویزیتی تاثیرگذار داشته باشید، طبیعتا باید عواملی که می تواند بر آن موثر باشد را مورد توجه قرار دهید. حتما به خوبی می دانید که منظور از موثر بودن کارت ویزیت در این حرفه به معنی جلب توجه بیشتر مخاطب  مشتری است که به کمک طراحی و انتخاب مناسب رنگ به دست می آید. از جمله عوامل تاثیرگذار کارت ویزیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاثیر کارت ویزیت در شغل کاشت و ترمیم ناخن

  • تسهیل ارتباط مشتری با شما
  • ماندگاری در ذهن مخاطب و مشتری
  • امکان دست به دست شدن کارت در میان مشتریان

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: ۳۹ نمونه کارت ویزیت خاص همراه با نکات طراحی آن‌ها

_________________________________________________________________

فونت و متن مناسب کارت ویزیت کاشت ناخن

همانطور که میدانید یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی کارت ویزیت به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد انتخاب فونت و متن مناسب است که در ادامه به طور کامل به آن می پردازیم:

  • فونت: بهترین فونت برای طراحی این کارت ویزیت ها، فونتی است که علاوه بر خوانایی راحت، خاص و زیبا باشد. از آنجا که ناخن کار یکی از مشاغل لوکس به شمار می آید، می توانید از فونت های مختلف مانند بی نازنین، بی هما، ایران سنس، بی یکان می توانید استفاده کنید.
  • متن: کارت ویزیت در واقع پل ارتباطی میان شما و مخاطب است از همین رو نمی توانید روی آن از متون طولانی استفاده کنید. بهترین محتوایی که می توانید روی کارت ویزیت ناخن کار بنویسید، شامل نام، لوگو، اطلاعات تماس و آدرس پستی و شبکه های اجتماعی می باشد.

 ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت کاشت ناخن

در طراحی کارت ویزیت برای ناخن کاری شما کار سختی ندارید، چرا که به دلیل نوع خاص این شغل دست شما برای ایده های خلاقانه باز است. شما می توانید از انواع طرح های کارت ویزیت مانند کارت های عمودی، مربع و اشکال دیگر با متریال مختلف استفاده کنید. عمدتا برای این کارت ها از ابعاد و انواع جنس استفاده می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت کاشت ناخن

ابعاد

کارت ویزیت ها به اشکال و طرح های مختلف امکان چاپ و طراحی دارند اما نکته مهم اینکه تمامی این اشکال دارای استانداردهای مشخصی هستند که باعث می شود علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. این ابعاد به شرح زیر می باشد:

  • مستطیل: 8.5 در 4.8
  • مستطیل دورگرد: 8.5 در 5.5
  • مربع: 5.5 در 5.5 یا 5.9 در 5.6
  • دایره ای: با قطرهای 3، 4، 5.5 و 7.5
  • پروانه ای: 8.5 در 5.5

انواع جنس

شما می توانید از انواع جنس های مختلف کاغذ برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. انتخاب جنس تا حد زیادی تابع بودجه ای است که برای آن در نظر دارید. به طور مثال قیمت کارت ویزیت سلفون مات دورگرد طبیعتا بیشتر از انواع کارت ویزیت ها با کاغذ معمولی است. از همین رو شما می توانید از انواع متریال مانند چوب، فلز، کاغذهای گلاسه با روکش لمینت یا سلفون و… استفاده کنید.

ویژگی طرح کارت ویزیت کاشت ناخن

از مهمترین ویژگی های طرح کارت ویزیت مورد نظر برای شغل ناخن کاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذاب و گیرا بدن پیام و محتوای کارت ویزیت
  • ارائه اطلاعات خلاصه، کامل  و جامع
  • طراحی خلاقانه و اختصاصی
  • استفاده از روانشناسی رنگ ها
  • استفاده از کاغذ و چاپ با کیفیت برای کارت ویزیت

معرفی چند نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

کارت ویزیت هایی که برای کاشت ناخن استفاده می کنید، می تواند انواع مختلفی داشته باشد که با توجه به سلیقه خود می توانید از هر کدام از این موارد ایده بگیرید و در نهایت طراحی اختصاصی خود را داشته باشید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: ۵۲ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و نکات طراحی آن‌ها

_________________________________________________________________

معرفی چند نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

1- کارت ویزیت با عکس کارتونی و رنگ های نود

یکی از طرح های ساده استفاده از طرح های گرافیکی و کارتونی به عنوان نماد ناخن کار با رنگ زمینه نود و ساده است.

2- کارت ویزیت صورتی

یکی از رنگ هایی که در میان ناخنکاران محبوب است، رنگ صورتی است. شما می توانید از این رنگ با لکه های لاک برای این کارت استفاده کنید.

3- تصویر لاک

مهمترین نمادی که نشان دهنده شغل ناخنکاری است، طبیعتا لاک است. شما می توانید از رنگ لاک های لاکچری برای طراحی روی کارت  استفاده کنید.

4- طراحی دو طرفه

استفاده از کارت ویزیت های اختصاصی دوطرفه علاوه بر کاهش هزینه ها، امکان ارائه اطلاعات و محتوای بیشتری را برای شما فراهم می کند.

5- عکس لاک کارتونی

استفاده از طرح های خلاقانه واقعی یا گرافیکی با رنگ های خاص و لاکچری برای داشتن کارت ویزیت خاص کمک می کند.

6- کارت ویزیت بنفش

رنگ بنفش یکی از رنگ های محبوب است که رنگی لاکچری هم به شمار می آید. شما می توانید از این رنگ زمینه برای طرح کارت ویزیت استفاده کنید.

7- عکس دست و ناخن لاک زده

از رنگ هایی مانند صورتی و گلبهی روی ناخن می توانید به عنوان تصویر مورد نظر روی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

8- کاشت فرنچ

می توانید از تصویر کاشت ناخن صورتی کمرنگ با فرنچ سفید برای تصویر روی کارت استفاده کنید.

9- لاک قرمز

یکی از لاکچری ترین و البته خاص ترین رنگ لاک، قرمز است. شما می توانید از این رنگ به همراه ناخن لاک زده برای کارت ویزیت استفاده کنید.

10- لاک های خاص

برای اینکه بتوانید کارت ویزیت خاصی طراحی کنید می توانید از لاک های رنگ کروم، رنگ های سه بعدی و… استفاده کنید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: ۵۲ نمونه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه و نکات طراحی آن‌ها

_________________________________________________________________

چند نمونه کارت ویزیت کاشت ناخن جذاب

11- لاک های رنگی

یکی از زیباترین و البته خاص ترین طرح ها استفاده از نماد لاک های رنگی برای کارت ویزیت است.

12- ناخن فانتزی

در دنیای ناخنکاری انواع شگردها و طرح های خاص و فانتزی برای ناخن وجود دارد.

13- توجه به رنگ طلایی

رنگ طلایی در کنار مشکی یک ترکیب لوکس و لاکچری را ایجاد می کند که شما می توانید از آن برای کارت ویزیت خود استفاده کنید.

14- کارت ویزیت مشکی

تمامی رنگ های لاک می تواند در کنار مشکی همنشینی زیبایی دارد.

15- مشکی نقره ای

رنگ مشکی در کنار طوسی و نقره ای نیز ترکیب زیبا و لوکسی را ایجاد می کند که شما می توانید از رنگ لاک های ترکیبی مشکی و طوسی استفاده کنید.

16- استفاده از مانیکور سفید

تصویر دست با مانیکور سفید و کاشت زیبا هم می تواند گزینه مناسبی برای کارت ویزیت باشد.

17- شیشه لاک

از ترکیب شیشه های رنگی لاک در کنار ناخن های مانیکور شده برای کارت ویزیت خود غافل نشوید.

18- کارت ویزیت دو رو طلایی

لاک طلایی روی ناخن مانیکور شده برای کارت ویزیت های دو رو انتخاب خاصی است.

19- آبی تیره

اگرچه صورتی، بنفش و مشکی رنگ های رایجی برای کارت ویزیت ناخن کاری است، اما نمی توان از جذابیت رنگ آبی تیره به راحتی گذشت.

20- ترکیب سه رنگ

شما می توانید از ترکیب سه رنگ لاک نیز برای کارت ویزیت خود استفاده کنید.

نتیجه گیری

کارت ویزیت یکی از مهمترین گزینه هایی است که امکان برقراری ارتباط میان مشتری و فروشنده را فراهم می کند، از همین رو کسب و کارهای مختلف از آن استفاده می کنند. اگر ناخن کار هستید طبیعتا کارت ویزیت برای شما هم ضروری است. اگر به دنبال طرح اختصاصی، خاص و زیبا برای ناخن هستید می توانید از خدمات طراحان خلاق و با سابقه شرکت چاپ بازار استفاده کنید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021