20 نمونه کارت ویزیت شخصی خاص

20 نمونه کارت ویزیت شخصی خاص

بسیاری از کسانی که در کسب و کارهای خاص فعالیت دارند، ترجیح می دهند به جای استفاده از کارت ویزیت های تکراری، خلاقیت را چاشنی طراحی آن کنند و بتوانند توجه مخاطب را جلب کنند. از همین رو به دنبال طراحی خاص از ” کارت ویزیت شخصی” مختص خود هستند. در این مقاله به شما خواهیم گفت “20 نمونه کارت ویزیت شخصی خاص” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

چه عواملی در طراحی کارت ویزیت شخصی تاثیر دارد ؟

اگر می خواهید کارت ویزیت شما بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطب داشته باشد، لازم است موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

چه عواملی در طراحی کارت ویزیت شخصی تاثیر دارد ؟

انتخاب سایز مناسب کارت ویزیت: کارت ویزیتی که برای خود انتخاب می کنید، باید در ابعاد مناسبی باشد که حمل آن توسط مشتری آسان بوده از طریق آنقدر کوچک نباشد که به راحتی گم شود.

انتخاب رنگ مناسب: یکی از مهمترین مواردی که می تواند بیشترین اثربخشی را در کارت ویزیت به همراه داشته باشد، استفاده از روانشناسی رنگ ها است. برخی از رنگ ها در ارتباط با برخی مشاغل و مخاطبان بیشترین اثرگذاری را دارد. با اطلاع از این موضوع حتما از رنگ مناسبی انتخاب کنید.

انتخاب طراح حرفه ای: از دیگر مواردی که می تواند بر تاثیرگذاری کارت ویزیت بیشترین تاثیر را داشته باشد، انتخاب طراحی است که علاوه بر تجربه، خلاقیت و دانش بالایی برای طراحی کارت ویزیت داشته باشد.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: بهترین جنس کارت ویزیت

_________________________________________________________________

عوامل تاثیر گذار در متن کارت ویزیت شخصی

علاوه بر طراحی کلی و انتخاب جنس مناسب برای کاغذ کارت ویزیت، در نظر گرفتن نکات مهم در متن کارت ویزیت نیز بسیار مهم است. برای این منظور اگر می خواهید بیشترین بازخورد مثبت را از کارت ویزیت دریافت کنید، باید موارد زیر را در متن مورد نظر روی کارت ویزیت لحاظ کنید:

عوامل تاثیر گذار در متن کارت ویزیت شخصی

انتخاب فونت خوانا و مناسب: از آنجا که روی کارت ویزیت اطلاعات تماس، نام فرد یا برند و… نوشته می شود، فونتی که برای آن انتخاب می شود باید علاوه بر زیبایی کاملا خوانا و مشخص باشد.

اندازه مناسب فونت: ابعاد کارت ویزیت زیاد نیست، اما این به معنی کوچک نوشتن محتوای متنی نیست. بلکه باید اندازه فونت به صورتی باشد که تاثیر منفی بر خوانایی آن نداشته باشد.

انتخاب کوتاه ترین متن با بیشترین کیفیت: ابعاد کارت ویزیت کوچک است از همین رو از نوشتن متون طولانی روی آن خودداری کنید. باید کوتاه ترین کلمات برای انتقال محتوای متنی از طریق کارت ویزیت به مخاطب انتقال داده شود.

هماهنگی متن و تصویر: زمانی که برای طراحی کارت ویزیت برای معرفی خود یا کسب و کارتان استفاده می کنید، باید شکل طرح کارت ویزیت و متن روی آن با هم کاملا هماهنگ باشد.

انتخاب سیستم چاپی با کیفیت: عامل دیگری که می تواند بر متن کارت تاثیرگذار باشد روش چاپی آن است. قیمت چاپ کارت سلفون مات تنها با استفاده از دستگاه ای خاص امکان پذیر است و در صورت بی توجهی به این نکته ممکن است ناچار به پرداخت هزینه مجدد شوید.

بسیاری از کسانی که سفارش کارت ویزیت فوری یا هر نوع دیگری را دارند به دلیل کاهش هزینه ها سعی می کنند از کیفیت چاپ یا کاغذ آن کم کنند. این در حالی است که تاثیرگذاری کارت ویزیت می تواند کاهش پیدا کند. قیمت کارت ویزیت سلفون مات دورگرد یا هر نوع دیگر به عوامل دیگری مانند هزینه طراحی، جنس کاغذ، نوع چاپ و… نیز بستگی دارد.

چند نمونه کارت ویزیت شخصی خاص

کارت های ویزیت شخصی زیادی وجود دارد که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها برای کارت ویزیت خود استفاده کنید. در ادامه به 20 نمونه از کارت ویزیت های خلاقانه شخصی اشاره می شود:

نمونه کارت ویزیت شخصی خاص 

1. کارت ویزیت خوراکی

یکی از انواع خلاقانه کارت ویزیت مربوط به مشاغلی که در زمینه خوراکی است، به طور مثال می توانید کارت ویزیتی شبیه به بیسکوییت داشته باشید. این طرح ها روی کارت ویزیت لمینت مات جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

2. کارت ویزیت ابزار آلات

برای کسانی که در زمینه ابزار و تعمیرات فعالیت دارند یکی از بهترین انواع کارت ویزیت، کارت ویزیت های کاربردی است. شما می توانید آن را به شکل آچار طراحی کنید.

3. کارت ویزیت های چوبی

یکی از انواع خاص کارت ویزیت، استفاده از جنس چوب است، برای این منظور می توان از تکنولوژی لیزر استفاده کرد.

4. کارت ویزیت یوگا

اگر در زمینه یوگا فعالیت دارید، می توانید از طراحی هایی با حرکت های یوگا استفاده کنید. چاپ این کارت ها به شکل کارت ویزیت سلفون براق می تواند جلوه زیبایی داشته باشد.

5. کارت ویزیت مبلمان

برای کسانی که در زمینه تولید یا فروش مبلمان فعالیت دارید می توانید از طرح های مربوط به مبلمان برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید.

6. کارت ویزیت دندانپزشکی

استفاده از المان های مربوط به دندانپزشکی نیز یکی از ایده هایی است که در طراحی و چاپ کارت ویزیت می توان استفاده کرد. این المان ها به شکل برش است.

7. کارت ویزیت خدمات کشاورزی

یکی از پرطرفدارترین و البته زیباترین طرح ها مربوط به خدمات کشاورزی است. در این کارت ویزیت ها که به شکل پاکت کوچک طراحی شده می توان از انواع بذر نیز برای تبلیغ استفاده کرد.

8. کارت ویزیت آرایشگاه

اگر در زمینه پیرایش و آرایش فعالیت دارید می توانید برای جلب توجه مخاطبان و مشتریان خود از کارت ویزیت هایی به شکل شانه استفاده کنید.

9. کارت ویزیت های شفاف

اگر می خواهید کارت ویزیت خاصی داشته باشید می توانید از این کارت ویزیت ها استفاده کنید.

10. کارت ویزیت انتزاعی

شما می توانید از طرح های انتزاعی که بیشتر در اشکال گرافیکی و مدرن است برای معرفی خود استفاده کنید.

چند نمونه کارت ویزیت شخصی خاص و  تک

11. کارت ویزیت های باشگاهی

استفاده از کارت ویزیت هایی به شکل مت یوگا یا دمبل و… نیز از ایده های جذاب به شمار می آید.

12. کارت ویزیت های سازگار با محیط زیست

برای اینکار می توانید از طرح ها و تصاویری استفاده کنید که نشان دهنده حمایت از محیط زیست است. طراحی کارت ویزیت کتان یکی از گزینه های جذاب و کاربردی باشد.

13. کارت های ویزیت بازی

اگر در زمینه فروش لوازم بازی و رنگ سروکار دارید می توانید طراحی کارت ویزیت را به شکل بازی های فکری و خلاقانه طراحی کنید.

14. کارت های هنری

هنرمندان دوست دارند از طرح های خلاقانه و خاص برای کارت ویزیت خود استفاده کنند.

15. کارت ویزیت های بوکمارکی

استفاده از کارت ویزیت های کاربردی یکی از انواع پرطرفدار و ماندگار است. بوکمارک ها نیز می تواند گزینه مناسبی برای فعالان حوزه کتاب به عنوان طرح کارت ویزیت باشد.

16. کارت ویزیت های لمسی

این کارت ویزیت های بسیار خاص هستند، برای خواندن این کارت ویزیت ها باید آن را مقابل صفحه گوشی نگه دارید.

17. کارت ویزیت های دربازکن بطری

این ایده نیز می تواند یکی از طراحی های هوشمندانه برای کاربردی بودن کارت ویزیت باشد. اگر در زمینه رستوران های فست فودی یا شرکت های نوشیدنی کار می کنید، این کارت ویزیت ها بسیار جذاب هستند.

18. کارت ویزیت های پاپ آپ

این کارت ویزیت یکی از انواع مفید برای انتقال اطلاعات به شمار می آید و در زمره اقلام تبلیغاتی تعاملی به شمار می آید.

19. کارت ویزیت بازی های ویدیویی

این کارت ویزیت ها برگرفته از تصاویر یا لوازم برخی بازی های ویدیویی است که احساس نوستالژی را برای کاربر تداعی می کند. قیمت کارت ویزیت لمینت براق بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

20. کارت ویزیت های اسباب بازی

این کارت ویزیت می تواند به شکل بازی های فکری یا لگو طراحی شود.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: نقش تایپوگرافی در طراحی کارت ویزیت فوری

_________________________________________________________________

نتیجه گیری

کارت ویزیت یکی از اقلام مهم در تبلیغات برای کسب و کارها به شمار می آید. اما نکته مهمی که باید برای خاص بودن و ماندگاری بیشتر آن در نظر بگیرید، استفاده از طرح و رنگ های خلاقانه ای است که شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند. استفاده از ایده های جدید یکی از بهترین راهکارها برای داشتن یک کارت ویزیت خاص شخصی است. برای این منظور پیشنهاد می شود ایده های مورد علاقه خود را انتخاب و آن را با طراح کارت ویزیت به اشتراک بگذارید. طراحان با تجربه شرکت چاپ بازار حتما شما را از نتیجه کار شگفت زده خواهند کرد. چاپ کارت ویزیت فوری با هر طرح و جنسی از خدمات مهمی است که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021