طراحی کارت عروسی با ۲۷ ایده جذاب

طراحی کارت عروسی با ۲۷ ایده جذاب

درصورتی که بخواهید برای جشن عروسی‌تان مهمان دعوت نمایید باید کارت دعوت عروسی را برایشان ارسال کنید. انتخاب و طراحی کارت دعوت عروسی بسیار مهم است چون سلیقه شما را نشان می‌دهد پس بهتر است به طراحی کارت عروسی بپردازید و جنس کاغذ کارت، رنگ و فونت نوشته و… را خودتان انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید با طراحی و چاپ پاکت نام مدعوین خود را بسیار شیک و زیبا بنویسید و از آنها برای شرکت در جشن‌تان دعوت نمایید. در این مقاله شما را با ۲۷ ایده‌ی بی‌نظیر طراحی کارت عروسی آشنا خواهیم کرد.

نحوه‌ی دعوت سبک عروسی را تعیین می‌کند و شما نمی‌خواهید مهمان‌های خود را با چیزی که سبک شما نیست مواجه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید مهمانان خود را با‌ یک کارت دعوت که بیشتر حاوی احساس شخصی شما است شگفت‌زده کنید، روش‌های بی‌شماری برای تقویت سطح خلاقیت در کارت‌های دعوت عروسی وجود دارد.

ایده‌هایی که برای کارت دعوت عروسی نیاز دارید

می‌توانید تمام جزئیات کارت دعوت خود را سفارشی کنید و از کاغذی که روی آن چاپ شده تا مهری که پاکت را مهر و موم می‌کند را انتخاب کنید. اما به‌ یاد داشته باشید: در کارت‌های دعوت شما چیزهای زیادی بیش از آنچه روی آنها چاپ شده وجود دارد. استفاده از اشکال سرگرم کننده، مواد ترکیبی و آثار هنری نقاشی دستی را برای ایجاد شور و نشاط در نظر بگیرید.

نکته

حتی عروس‌های کلاسیک هم می‌توانند خلاقیت داشته باشند بدون اینکه سنت را دور بیندازند. می‌توانید پایه‌ی اصلی کارت دعوت را حفظ کنید در حالی که جلوه‌های ساده مانند حروف فویل فلزی‌ یا لبه‌های طلا کاری شده را به آن اضافه می‌کنید.

اگر هنوز دقیقأ نمی‌دانید چه کار کنید، می‌توانید از ایده‌های بی‌نظیر کارت دعوت عروسی زیر الهام بگیرید.

۱. رنگ‌ها را مسدود کنید

طراحی کارت عروسی - رنگ‌ها را مسدود کنید

یک کارت دعوت با حال و هوای آفتابی.‌ یک پالت رنگی گرم که متشکل از سایه‌های آفتاب است می‌تواند سبک رنگی را ارتقاء دهد.

۲. پارچه و چرم را مخلوط کنید

طراحی کارت عروسی - پارچه و چرم را مخلوط کنید

کارت‌های دعوت خود را با تم عروسی در باغ به سبک جین ایر مطابقت دهید. دعوت‌های پارچه‌ای و حروف چاپی با ظرافتی که دارند با لبه‌های پاره شده که عاشقانه‌های قدیمی‌را به نمایش می‌گذارند تکمیل می‌شوند.

۳. از فضای بیرون الهام بگیرید

طراحی کارت عروسی - از فضای بیرون الهام بگیرید

در‌یک عروسی در شمال غربی اقیانوس آرام ‌یک کارت دعوت با تم فضای باز در واقع احیاء کننده‌ی حس ماجراجویی است. ما از تصاویر عجیب و غریب الهام گرفته از جنگل‌های تریسی سوبیساک سیر نمی‌شویم.

۴. واضح و شفاف فکر کنید

طراحی کارت عروسی - واضح و شفاف فکر کنید

یک کارت دعوت اکریلیک شفاف با حروف سفید ساده به مینیمالیسم معاصر دست پیدا می‌کند. زیبایی شناسیِ «کمتر همان بیشتر است» از سلسله مراتب بصری متن استفاده می‌کند تا فقط مهمترین جزئیات را برجسته کند.

۵. چینی گرایی را در نظر بگیرید

طراحی کارت عروسی - چینی گرایی را در نظر بگیرید

این کارت دعوت رنگارنگ از سبک چینی گرایی الهام گرفته شده است،‌ یعنی تفسیر اروپایی از نقوش چینی است. ترکیبی از رنگ‌های گل سرخ و آبی با اشاره‌هایی به رنگ صورتی در واقع شکوفه‌های گیلاس و پرندگان نقش برجسته را نشان می‌دهد.

۶. با تصاویر سرگرم شوید

طراحی کارت عروسی - با تصاویر سرگرم شوید

کارت‌های دعوت آبرنگ تاشوی مصور جایگزین جالبی برای کارت‌های دعوت سنتی عروسی هستند. این طراحی عجیب عروس و داماد را در کنار مناظر دیدنی باغ انگور نشان می‌دهد. پانل چهارم سوراخ است بنابراین میهمانان می‌توانند آن را جدا کنند و پاسخ خود را ارسال کنند.

نکته

اگر به دنبال راهی برای شخصی سازی کارت‌های دعوت عروسی خود هستید، ممکن است استخدام تصویرگر بهترین گزینه شما باشد. کارت‌های دعوت عروسی مصور نه تنها جذابیت هنری را افزایش می‌دهند، بلکه داشتن‌ یک کارت دعوت بسیار خاص و تک چیز خیلی خوبی است. هر چیزی از پرتره‌ی سفارشی شما و همسرتان گرفته تا‌ یک تاج خانوادگی که با دست کشیده می‌شود می‌تواند به‌یک تصویر تبدیل شود.

۷. چاپ ایندی درست کنید

طراحی کارت عروسی - چاپ ایندی درست کنید

عروسی‌های کویر را دوست دارید؟ چاپ کاکتوس ایندی در این کارت دعوت مطمئناً سبک روز عروسی شما را تعیین می‌کند. پاداش: کارت پستال سوراخ دار RSVP (پاسخ) آماده است تا با پست الکترونیکی ارسال شود.

۸. عروسی سلطنتی خود را طراحی کنید

طراحی کارت عروسی - عروسی سلطنتی خود را طراحی کنید

چاپ ایندی

یک کارت دعوت مناسب برای‌یک شاهزاده خانم. این کارت‌های دعوت با تم سبز آبی با تصاویر و تاج طراحی شده‌ی سفارشی به همان اندازه که افسانه‌ای هستند، جذاب نیز می‌باشند.

۹. با آبرنگ کار کنید

طراحی کارت عروسی - با آبرنگ کار کنید

این کارت‌های دعوت آبرنگی سبز و خیره کننده با الهام از سایبان چوبی درختان ساخته شده‌اند – و فوق العاده جادویی هستند. تمام قطعات (از کارت دعوت و کارت RSVP (پاسخ) گرفته تا منو) کاملاً هماهنگ بوده و نگاهی اجمالی از آنچه در مهمانی تجربه خواهند کرد برای حاضران فراهم می‌کند.

۱۰. کارت دعوت چرمی

طراحی کارت عروسی - کارت دعوت چرمی

کارت‌های دعوت چرمی‌ بافت غیر منتظره‌ای اضافه می‌کنند و امتیازات اصلی را برای اصالت کسب می‌کنند. به علاوه، آنها مکمل مناسبی برای عروسی‌ یک عروس با روحیه‌ی آزاد هستند.

۱۱. از پالت روستایی استفاده کنید

طراحی کارت عروسی - از پالت روستایی استفاده کنید

یک پالت بنفش و مسی وقتی با مهر و موم و روبان ابریشمی‌ ترکیب شود، روستایی و ظریف می‌شود. کارت‌های دعوت لبه دار و پاکت‌های عروسی خوشنویسی شده واقعاً این کارت دعوت را برجسته می‌کنند.

۱۲. مشخصات خود را بر روی چوب حک کنید

طراحی کارت عروسی - مشخصات خود را بر روی چوب حک کنید

برای عروسی بوهمیان در فضای باز هیچ کارت دعوتی بهتر از چوب وجود ندارد.‌ یک پاکت با چاپ سرخس که روی آن حکاکی شده است ازدواج را مهر و موم می‌کند.

۱۳. لبه‌های اریب

طراحی کارت عروسی - لبه‌های اریب

هنر آبرنگ، لبه‌های مورب طلایی و پروانه‌های حکاکی شده‌ یک رویای افسانه‌ای را تحقق می‌بخشند. پاکت‌های اسطوخودوس با مهر و موم طلای تزئین شده‌ یادآور چیزی برای مهمانان خواهند بود.

نکته

بسته به پیچیدگی کارت دعوت عروسی، باید ۹ تا ۱۲ ماه قبل از عروسی با طراحان تماس بگیرید. اگر به دنبال مهر‌ یا تصاویر سفارشی هستید، شاید بهتر باشد زودتر به این مسئله بپردازید.

۱۴. گلچین کنید

طراحی کارت عروسی - گلچین کنید

کارت‌های دعوت الهام گرفته از کریستال پرتحرک و گلچینی هستند – مناسب عروس‌های بوهمیایی. حروف فویل دار و طراحی برش لیزری پویا جلوه‌ای هنری به کارت دعوت می‌بخشند.

۱۵. از تناژ‌های گرم استقبال کنید

طراحی کارت عروسی - از تناژ‌های گرم استقبال کنید

زنگ‌های سوخته در این کارت دعوت الهام گرفته از هندی‌ها هستند و همراه با حروف طلایی و گوشه‌های طرح دار حال و هوای رنگی به آن می‌افزایند. برای‌ یک عروسی سنتی هندو انتظار کمتری نداریم.

۱۶. الگوها را رها نکنید

طراحی کارت عروسی - الگوها را رها نکنید

با کارت دعوت متعلق به هنر دکو که کلاس و پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد، زندگی دهه ۲۰ را به تصویر بکشید. خطوط واضح، الگوهای هندسی و‌یک پالت سیاه و طلایی به وضوح نمایان هستند.

۱۷. از محل برگزاری عروسی به عنوان الهام استفاده کنید

طراحی کارت عروسی - از محل برگزاری عروسی به عنوان الهام استفاده کنید

این چاپ به سبک قدیمی‌و سرگرم کننده‌ یادآور کارت پستال است. همه چیز، از انتخاب رنگ پر جنب و جوش گرفته تا طراحی مدرن میانه‌ی قرن، روح این مکان عروسی Palm Springs را منعکس می‌کند.

۱۸. کویر گِلَم را امتحان کنید

طراحی کارت عروسی - کویر گِلَم را امتحان کنید

کویر بوهو بسیار پرنشاط است، کسی دوست دارد به آنجا برود؟‌ یک دریم کچر و‌یک اثر هنری با مناظر بیابانی می‌توانند با روحیه‌ترین کارت دعوتی که تاکنون دیده‌ایم را تشکیل دهند.

نکته

هنگامی‌که برای کارت‌های دعوت خود موضوعی ارائه می‌دهید، مکان عروسی شما می‌تواند به عنوان نقطه‌ی پرشی برای الهام بخشی باشد.

۱۹. به دهه ۷۰ برگردید

طراحی کارت عروسی - به دهه ۷۰ برگردید

کارت‌های دعوت اکریلیک هنگامی‌که با زرق و برق بدرخشند با ارزش‌تر می‌شوند. این کارت دعوت الهام گرفته از دیسکو منظره‌ای مدرن از دهه ۱۹۷۰ ایجاد می‌کند. بخش مورد علاقه‌ی ما کدام است؟ کارت‌های RSVP  (پاسخ) باعث می‌شوند مهمانان «آماده‌ی رقص هستید؟» شوند.

۲۰. شخصی‌سازی کنید

طراحی کارت عروسی - شخصی سازی کنید

ما عاشق احساسات مدرن کویر در این کارت دعوت جذاب هستیم که امتیازاتی را بخاطر شخصی سازی به دست می‌آورد – داماد که‌ یک طراح گرافیک است خودش آنها را خلق کرده است. همچنین مجذوبِ پاکت‌های چشم نواز پوشیده شده از برگ نخل شده‌ایم که به نظر می‌رسد با دست نقاشی شده باشند.

۲۱. رنگ‌ها را مینیمال نگه دارید

طراحی کارت عروسی - رنگ‌ها را مینیمال نگه دارید

یک طرح رنگی سیاه و سفید در واقع‌ یک چاپ گیاهی مهر و موم شده به سبک مینیمال را نشان می‌دهد. برای‌یک مراسم صمیمی‌ که در‌یک باغ مخفی برگزار می‌شود، دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

۲۲. به مقصد خود اشاره کنید

طراحی کارت عروسی - به مقصد خود اشاره کنید

مقصد عروسی کجا است؟‌ یک نقشه‌ی آبرنگی به چندین روش به دعوت شما رنگ و بومی‌ محلی می‌بخشد. حتی آستر با طرح کاشی که در داخل پاکت‌ یافت می‌شود حکایت از‌ یک عروسی در روستای پوزیتانو در ساحل استرالیا دارد.

۲۳. به سبک وینتیج (الهام از گذشته) فکر کنید

طراحی کارت عروسی - به سبک وینتیج (الهام از گذشته) فکر کنید

یک کارت دعوت با پالت رنگی شامل رنگ‌های سبز گرم، آبی و طلایی از تراس بتسدا در پارک مرکزی شهر نیویورک الهام گرفته شده است. پاشش‌های آبرنگ، خوشنویسی زیبا و کاغذ روغنی‌یادآور‌یک نقاشی وینتیج هستند.

۲۴. ژئودها (پوک سنگ‌ها) را ترکیب کنید

طراحی کارت عروسی - ژئودها (پوک سنگ‌ها) را ترکیب کنید

با چاپی الهام گرفته از ژئود در لبه‌های روشن فیروزه‌‎ای و فلزی، حسی خاکی ایجاد کنید. اگرچه این طرح در انتقال جزئیات مهم روز عروسی موثر است، اما به راحتی به خاطر سپرده می‌شود.

۲۵. سادگی را رها نکنید

طراحی کارت عروسی - سادگی ر ا رها نکنید

بعضی اوقات ساده و مختصر بهترین گزینه است، به خصوص وقتی که عروسی به سبک روستایی در داخل‌ یک انبار چوبی برگزار شود. لوازم عروسی روستایی با نوع جسورانه و آثار هنری همیشه سبز مینیمالیستی می‌شوند.

۲۶. هرچه کمتر، بهتر را به خاطر بسپارید

طراحی کارت عروسی - هرچه کمتر، بهتر را به خاطر بسپارید

برای این کارت دعوت جسورانه و تمیز، عناصر لایه‌ای ترکیب می‌شوند تا طرحی در کمال سادگی و زیبایی را بوجود بیاورند. از سرود این زوج (Who Loves Wins) گرفته تا پالت مدرن متشکل از رنگ قرمز و سورمه‌ای عمیق، هیچ جزئیاتی از چشم دور نمی‌ماند.

۲۷. با اشکال بازی کنید

طراحی کارت عروسی - با اشکال بازی کنید

هیچ چیز مانند‌ یک دسته کارت دعوت عروسی به شکل دایره زمان مهمانی را نشان نمی‌دهد! برای ایجاد حس سرگرمی، کارت‌های دعوت نارنجی با حروف فویل هولوگرافی در بالای صفحه قرار می‌گیرند. قسمت بالای کاغذِ مخملی می‌چرخد ​​تا جزئیات روز را فاش کند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021