چاپ رول آپ در تبلیغات و بازاریابی

چاپ رول آپ در تبلیغات و بازاریابی

آیا کنجکاو هستید که بدانید چاپ رول آپ چیست؟ در حال حاضر، به دلیل ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغات چاپ بزرگ در بین مشاغل هستند. در این مقاله در مورد اینکه چاپ رول آپ چیست، می‌آموزید که چه مزایایی می‌تواند برای یک شرکت به همراه داشته باشد. بنابراین، بیایید کشف کنیم که چگونه می‌توانید از چاپ رول آپ برای یک استراتژی بازاریابی تجاری قانع کننده استفاده کنید.

چاپ رول آپ چیست؟

بنرهای رول آپ، بنرهای پاپ آپ و بنرهای بالابر همگی اصطلاحاتی هستند که برای توصیف بنرهای غلتکی استفاده می‌شوند. اگرچه آن‌ها نسبت به سایر مواد بازاریابی چاپی حیاتی‌تر هستند، اما می‌توانید به راحتی آن‌ها را به شکل رول از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید. فرآیند نصب نیز ساده است. نصب آن‌ها نیازی به دانش فنی ندارد. آن‌ها اشیاء خود نگهدار هستند، به این معنی که به لطف ساختارشان، بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی دیگری، صاف و پایدار می‌مانند.

آن‌ها به دلیل حمل و نقل و مونتاژ آسان یک ابزار تبلیغاتی بسیار همه کاره و کاربردی برای هر نوع رویداد یا نمایشگاهی هستند. آن‎ها قدرت جذب زیادی در مصرف کنندگان دارند و علاوه بر این، رول آپ‌ها یکی از ارزان‌ترین نمایشگرهای حال حاضر بدون از دست دادن کیفیت مورد انتظار هستند.

انواع مختلف رول آپ

انواع مختلف رول آپ را معرفی کنید

بنرهای رول آپ ابزار مفیدی در یک رویداد برای ارائه بیشتر نوردهی هستند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که برند و محتوای بازاریابی خود را به روشی بسیار موثر برای مخاطبان خود نمایش دهید.

بالا کشیدن بنرها در نقاط پربازدید به شما کمک می‌کند توجه مشتریان بالقوه را جلب کنید. قابل حمل هستند. می‌توانید آن‌ها را در حین حمل و نقل جمع کنید و سپس در رویداد برای نمایش باز کنید. همچنین می‌توانید بین انواع مختلف بنرهای رول آپ انتخاب کنید. آن‌ها به شما انعطاف پذیری سفارشی سازی را بسته به نیازهای کسب و کارتان می‌دهند.

رول آپ با ابعاد 85*200

این یک رول آپ تبلیغاتی ایده آل برای قرار دادن گرافیک‌های بزرگ است که تأثیر بصری زیادی ایجاد می‌کند. پشتیبانی تبلیغاتی مورد اعتماد شما، با اثربخشی ثابت شده را برای شما فراهم می‌کند. سبک، ساده و ارزان. با طراحی جذاب آن پیام خود را به گسترده ترین مخاطبان ممکن برسانید. دارای ابعاد 85*200 سانتی متر می‌باشد.

رول آپ دو طرفه

بهترین گزینه برای متمایز شدن از رقبا، رول آپ دو طرفه است. ساده، واضح اما چشمگیر. نگاه هیچ مشتری را از دست ندهید. قوی‌ترین نقاط کسب و کار خود را تقویت کنید و آن‌ها را برجسته کنید. به طور گسترده در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری استفاده می‌شود که در آن هر چیزی که دارای ویژگی بصری است از اهمیت حیاتی برخوردار است. دارای ابعاد 85*200 سانتی متر می‎باشد.

فوتوکال سفارشی

فوتوکال سفارشی چیست

به غیر از نمایشگرهای سنتی، چاپ بازار به شما یک Photocall رول آپ با ابعاد 2000×200 سانتی متر با ساختار آلومینیومی همراه با بوم با مقاومت بالا 510 گرم ارائه می‌دهد. با این یکی می‌توانید افراد را جذب کنید، شخصیت و انحصار را در یک رویداد تجاری، تبلیغاتی یا تولد با یک تماس عکس شخصی ارائه دهید. این یک ابزار بسیار بصری است که به شما کمک می‌کند به موفقیت مورد نیاز در رویداد خود برسید.

ویژگی‌های استندهای رول آپ

یک بنر رول آپ شامل یک گرافیک چاپی است که از مواد مستحکم مانند وینیل یا پارچه ساخته شده و به مکانیزم فنری که در یک پایه یا کاست قرار دارد چسبانده شده است. این مکانیسم چرخاندن و باز کردن بی دردسر بنر را تسهیل می‌کند و حمل و نقل و ذخیره سازی آسان را تضمین می‌کند. راه اندازی یک پایه بنر رول آپ کار بسیار آسانی است. به سادگی بنر را از پایه باز کنید و آن را روی قطب پشتیبانی در عقب محکم کنید. هنگامی که از آن استفاده نمی‌شود، بنر به خوبی در پایه جمع می‌شود و برای ذخیره سازی فشرده یا حمل و نقل آماده می‌شود.

چاپ رول آپ چه نقشی در تبلیغات و بازاریابی دارد؟

بنرهای غلتکی یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی چاپی هستند. آن‌ها این پتانسیل را دارند که به اهداف شما خدمت کنند و به شما کمک کنند تا در زمان مورد نظر به اهداف خود برسید. آن‌ها معمولاً نمایشگرهای تبلیغاتی قابل رول هستند که حاوی نوار پهنی از پارچه یا مواد دیگر هستند. آن‌ها همچنین شامل یک سیستم خود پشتیبانی برای نصب هستند.

بنرهای غلتکی با نام‌های زیادی مانند بنرهای رول آپ، بنرهای پاپ آپ و بنرهای کششی شناخته می‌شوند. اگرچه آن‌ها نسبت به سایر مواد بازاریابی چاپی اهمیت بیشتری دارند، اما می‌توانید به راحتی آن‌ها را مانند یک رول از یک مکان به مکان دیگر حمل کنید. نصب نیز ساده است. برای نصب آن‌ها نیازی به تخصص ندارید.

با استفاده از بنرهای غلتکی، همه نوع و اندازه کسب و کارها می‌توانند کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود را به طور موثر اجرا کنند و به نتایج دلخواه برسند. به همین دلیل است که بنرهای غلتکی اولین انتخاب برای مشاغل و بازاریابان برای خدمت به اهداف بازاریابی آن‌ها بوده است.

چه مواردی را در رول آپ به نمایش بگذاریم؟

مواردی را که در رول آپ به نمایش می گذارند

بنرهای رول آپ یا بلند شونده بخش مهمی از برنامه بازاریابی در فضای باز هر کسب و کاری هستند. آن‌ها همچنین در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای بازاریابی مد روز هستند. آن‌ها همچنین به دلیل ماهیت بادوام و همه کاره خود یک راه حل بازاریابی عالی و مقرون به صرفه را ایجاد می‌کنند.

با این حال، تنها طراحی موثر و قرار دادن استراتژیک به بنرهای رول آپ شما اجازه می‌دهد تا بدرخشند. بنابراین، در اینجا چهار نکته وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود اثربخشی بازاریابی با یک بنر رول آپ استفاده کنید.

1. یک پیام واضح و جذاب ایجاد کنید

شما باید یک پیام تاثیرگذار روی بنر جمع آوری شده خود داشته باشید. اگر برای محصولی است که تبلیغ می‌کنید، مزایا و ویژگی‌های برتر محصول خود را به وضوح بیان کنید. اطلاعیه شما باید کوتاه و جذاب باشد.

بنر خود را با اطلاعات بیش از حد بارگذاری نکنید؛ زیرا این امر طرح بنر شما را مختل می‌کند و خواننده شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اطمینان حاصل کنید که از رویکرد کمتر استفاده کنید و به یک پیام خلاقانه و مختصر پایبند باشید.

2. یک طراحی موثر و تاثیرگذار ایجاد کنید

طراحی موثر بنرهای رول آپ از شما می‌خواهد که خارج از چارچوب فکر کنید. از طرح رنگ برجسته برند خود برای ایجاد بنرهای رول آپ خود استفاده کنید. تصاویر و گرافیک با کیفیت بالا را در بنر خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که زیاده روی نکنید و از رنگ‌های زیادی استفاده نکنید؛ زیرا این روی خوانایی بنر شما تأثیر منفی می‌گذارد.

نکته قابل توجه این است که از دو یا سه رنگ مکمل در طراحی بنر خود استفاده کنید. از تم رنگی استفاده کنید که تصویر شرکتی برند شما را منعکس کند. مطمئن شوید که گرافیکی که برای اضافه کردن به طرح‌های بنر رول‌آپ انتخاب می‌کنید، تصاویری با وضوح بالا هستند که با بزرگ‌نمایی پیکسلی نمی‌شوند. از فردی که طراحی بروشور شما بر عهده دارد بخواهید که طراحی رول آپ شما را نیز انجام دهد. 

3. یک سلسله مراتب مناسب برای محتوای خود دنبال کنید

سلسله مراتب مناسب برای محتوا

برای اطمینان از اینکه بنر رول آپ شما بیشترین بازدید را دارد، باید خوانایی آن را افزایش دهید. یک راه مطمئن برای افزایش خوانایی هر متنی، پیروی از سلسله مراتب مناسبی از عناوین، زیرعنوان‌ها و پاراگراف‌ها برای محتوای خود است. همچنین مطمئن شوید که لوگو و نام کسب و کار خود را در سطح چشم قرار داده‌اید.

اگر عنوان‌هایی را به درستی برجسته کرده باشید که بخش‌های اساسی محتوای شما را منعکس می‌کند، بنر شما حداکثر توجه را به خود جلب می‌کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که فونتی که در طراحی و محتوای بنر خود استفاده می‌کنید دارای فاصله مناسب و خواندن آسان باشد.

4. از آن ها به بهترین نحو استفاده کنید

اگر می خواهید تعداد قابل توجهی از بنرهای رول آپ چاپ شود، مطمئن شوید که چاپ افست را انتخاب کنید؛ زیرا این یک گزینه مقرون به صرفه است. بنرهای رول آپ خود را در اندازه‌ها و اشکال مختلف برای بازاریابی کسب و کار خود در نمایشگاه‌های تجاری چاپ کنید. از بنرهای کوچک‌تر برای هدایت افراد به غرفه نمایشگاه تجاری خود با استفاده از پیام های تبلیغاتی جهت دار خلاقانه استفاده کنید.

همچنین می‌توانید بنرهای کششی را در مکان‌های استراتژیک در کنار جاده‌ها و در مراکز خریدی که بیشترین ترافیک را مشاهده می‌کنند، قرار دهید. همچنین می‌توانید از این بنرها در رویدادهای بازاریابی، کنفرانس‌ها، و حتی در مدارس تجاری و محل‌های پذیرش مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که محصولاتی را که شما بازاریابی می‌کنید به فروش می‌رسانند، استفاده کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چاپ رول آپ

عوامل تاثیرگذار بر قیمت

عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت چاپ رول آپ تاثیرگذار هستند. برای مثال اندازه و سایز ابعاد رول آپ، جنس، طراحی و چاپ بنر بر قیمت شما تاثیر می‎گذارند. بنابراین نمی‎توان برای همه آن‎ها یک قیمت ثابت اعلام کرد. برای مثال تراکت کرافت به دلیل این که به طبیعت آسیب نمی‌رساند قیمت به نسبت بیشتری دارد. 

نتیجه گیری 

بنرهای رول آپ گزینه‌ای انعطاف پذیر و به راحتی قابل حمل برای تبلیغات، تبلیغ و انتقال اطلاعات هستند. ماهیت کاربرپسند، صیقلی و مناسب بودن آنها برای حمل و نقل، آن‌ها را به انتخابی درجه یک برای طیف گسترده‌ای از کاربران، از جمله مشاغل، گروه‌ها و افراد در زمینه‌های مختلف تبدیل کرده است. هنگام انتخاب یک پایه بنر رول آپ، بسیار مهم است که دوام واحد پایه و وضوح گرافیک چاپ شده را ارزیابی کنید، در حالی که ابعادی را که با نیازهای خاص شما مطابقت دارد نیز در نظر بگیرید. بنرهای کششی به عنوان ابزاری ارزشمند برای انتقال مؤثر پیام شما عمل می‌کنند.

برای چاپ بنر با کیفیت خود در ابعاد و طرح‌های مختلف از چاپ بازار کمک بگیرید. حتی برای چاپ تراکت نیز می‎توانید از چاپ بازار کمک و مشاوره دریافت کنید. 

سوالات متداول مقاله چاپ رول آپ در تبلیغات و بازاریابی 

چاپ رول آپ چیست؟

بنرهای رول آپ، بنرهای پاپ آپ و بنرهای بالابر همگی اصطلاحاتی هستند که برای توصیف بنرهای غلتکی استفاده می‌شوند. آن‌ها اشیاء خود نگهدار هستند، به این معنی که به لطف ساختارشان، بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی دیگری، صاف و پایدار می‌مانند.

در زمان استفاده رول آپ باید به چه مواردی توجه کرد؟

  • واضح بودن پیام 
  • تاثیرگذاری 
  • استراتژی مناسب
  • استفاده مناسب بنر

چاپ بنر رول آپ در تبلیغات چه تاثیری دارد؟

بنرهای غلتکی یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی چاپی هستند. آن‌ها این پتانسیل را دارند که به اهداف شما خدمت کنند و به شما کمک کنند تا در زمان مورد نظر به اهداف خود برسید. 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021