15 مدل تراکت کاشت ناخن

15 مدل تراکت کاشت ناخن

استفاده از انواع اقلام تبلیغاتی برای معرفی برند، محصول و خدمات برای کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم کسب و کاری دارید که می خواهید مشتریان خود را بیشتر کنید، قطعا چاپ تراکت برای شما هم نیاز است. “تراکت کاشت ناخن” برای کسانی که در زمینه پدیکور و مانیکور فعالیت دارند هم یکی از این موارد است. در این مقاله به شما خواهیم گفت “15 مدل تراکت کاشت ناخن” چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی تراکت کاشت ناخن

طراحی تراکت کاشت ناخن

برای اینکه بتوانید تراکت مناسبی برای شغل ناخن کاری طراحی کنید، لازم است به پارامترهای مهم و استانداردهایی که در زمینه طراحی تراکت باید لحاظ کنید، توجه داشته باشید. مهمترین نکاتی که باید در طراحی تراکت کاشت ناخن به آن توجه کنید، عبارت است از:

  1. انتخاب تیتر خوب
  2. استفاده از فونت خوانا و جذاب
  3. شناخت مخاطب هدف
  4. برجسته کردن مزایا و تخفیفات ویژه
  5. انتقال محتوای مختصر، جامع و مفید
  6. استفاده از طیف های رنگی بر اساس روانشناسی رنگ ها
  7. توجه به فرمت در خروجی چاپ

تاثیر چاپ تراکت برای ناخن کاران

تاثیر چاپ تراکت برای ناخن کاران

زمانی که از تراکت برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنید، از مزایای مختلفی بهره مند می شود که این مزایا تاثیر مستقیم بر بازاریابی و جلب توجه مشتریان شما دارد. از مهمترین تاثیرات چاپ تراکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تبلیغاتی ارزان: با استفاده از تبلیغات از طریق تراکت تا حد زیادی می توانید هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهید.
  2. شخصی سازی: تاثیر دیگر استفاده از تراکت امکان شخصی سازی طراحی تراکت، برای کسب و کار خود است. شما می توانید تراکت ها را بر اساس سلیقه و نیاز مخاطب طراحی کنید.
  3. تاثیرگذاری بر مخاطبان منطقه ای: زمانی که شما تراکت را در میان مخاطبان و مشتریان خود توزیع می کنید، در واقع نگاه و ذهن مخاطب آن منطقه را معطوف به کسب و کار و برند خود می کنید.
  4. محرک بودن پیام تراکت: دست شما برای طراحی و انتقال محتوای تبلیغاتی مورد نظر به مخاطب باز است. علاوه بر اینکه می توانید خلاقیت را چاشنی کار خود کنید، تا تاثیرگذاری بیشتری بر آن ها داشته باشید.

فونت و متن مناسب تراکت کاشت ناخن

انتخاب فونت و متن هم برای تراکت کاشت ناخن مهم است. از آنجا که محتوای تراکت خلاصه و کوتاه است از همین رو بهتر است از فونت های زیر برای تیتر تراکت استفاده کنید:

  1. انتظار ظهور
  2. انتظار
  3. ایران نستعلیق

فونت های زیر نیز برای زیر تیتر و عناوین مناسب است:

  1. بی تیتر
  2. بی دوات
  3. بی نازنین
  4. بی میترا
  5. بی لوتوس
  6. بی لوتوس

ابعاد و انواع جنس تراکت کاشت ناخن

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، تراکت نیز مانند هر کالای تبلیغاتی دیگری نیز دارای استانداردهای مشخصی در ابعاد و جنس است. که شما می توانید بر اساس بودجه و نوع کسب و کار خود از آن استفاده کنید. تراکت کاشت ناخن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

  1. ابعاد: در حال حاضر ابعاد استاندارد مورد نظر برای تراکت شامل تراکت استاندارد، تراکت A6، تراکت بروشوری، تراکت پالتویی، تراکت آویز و تراکت قالب دار است. شما می توانید به تناسب سلیقه خود و جامعه مخاطبان خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ابعاد و نوع تراکت بر قیمت آن نیز تاثیر مستقیم دارد. به طور مثال قیمت چاپ تراکت A5 بیشتر از تراکت های سایز کوچکتر است.
  2. انواع جنس: شما می توانید تراکت را از کاغذها یا جنس های دیگری انتخاب کنید. این موضوع کاملا با بودجه و سلیقه شما ارتباط دارد. کاغذهایی که برای تراکت استفاده می شود اغلب از دو نوع گلاسه با گرماژ پایین و کاغذ تحریر است. از آنجا که تراکت در تیراژ بالا منتشر می شود از همین رو کاغذ تحریر گزینه مناسب تری است. تراکت کرافت نیز یکی از ایده های جذاب است که می توانید از آن استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که هزینه آن نسبت به انواع دیگر تراکت بیشتر خواهد بود. کاغذ بالکی نیز که کاغذی زردرنگ است هم یکی دیگر از گزینه های چاپ تراکت است که رنگ خاص آن می تواند جلب توجه کند. میزان ضخامت آن نیز مشابه کاغذ تحریر است. انتخاب نوع کاغذ بر قیمت چاپ تراکت تاثیر مستقیم دارد.

ویژگی طرح تراکت کاشت ناخن

ویژگی طرح تراکت کاشت ناخن

زمانی که برای تراکت طرحی را انتخاب می کنید، این طرح باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. دارای اطلاعات تماس کامل اعم از آدرس پستی، شماره تماس، ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی
  2. انتخاب رنگ و فونت مناسب و خوانا
  3. استفاده از بولت برای بیان خدمات و ویژگی های آن
  4. ارائه 5 ویژگی برتر خدمات کسب و کار شما
  5. پرهیز از شعار و مطالب غلو
  6. توجه به جامعه مخاطبان و سلیقه آن هاه
  7. معرفی چند نمونه تراکت کاشت ناخن

شما می تواند از ایده ها و الگوهای مختلفی برای طراحی تراکت ناخن کاری استفاده کنید. در ادامه نیز تعدادی از ایده های مختلفی که می تواند بر زیباتر شدن و جذابیت تراکت شما موثر باشد، اشاره خواهیم کرد:

  1. استفاده از المان های مرتبط با پدیکور و مانیکور
  2. استفاده از رنگ های شاد و جذاب مانند ترکیب رنگ صورتی، سرخابی، ارغوانی در کنار سفید
  3. استفاده از تصویر زیباترین نمونه های کاری
  4. استفاده از طراحی های گرافیکی مرتبط با ناخن کاری
  5. استفاده از طراحی سیاه و سفید و کاملا ساده برای تبلیغات تراکتی
  6. استفاده از تضاد رنگی مانند سیاه و سفید
  7. بیان لیست کوتاه و جامع از خدمات در کنار تخفیفات ویژه
  8. استفاده از سایزهای متفاوت برای چاپ تراکت
  9. اگر خدمات جانبی در کنار پدیکور و مانیکور ارائه می کنید، در تصویر مورد استفاده نمایش داده شود
  10. تمرکز بر تنوع رنگ ها به دلیل ارتباط نزدیک رنگ ها با شغل ناخن کاری
  11. استفاده از المان لاک و ناخن برای طراحی تراکت
  12. استفاده از رنگ مشکی و طلایی برای خاص تر نشان دادن تبلیغات
  13. استفاده از برگه تراکت برای ارائه تخفیف خدمات برای مراجعه کنندگان
  14. طراحی بازی فکری یک روی تراکت
  15. استفاده از یک روی تراکت برای ایجاد کوپن تخفیف براساس تعداد مراجعه مشتریان

نتیجه گیری

اگر شما هم میخواهید از مزایای چاپ تراکت برای شغل ناخن کاری بهره مند شوید، باید پیش از هر اقدامی به نکات مهم در طراحی و چاپ آن توجه کنید. شرکت چاپ بازار امکان طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین را برای تسهیل و تسریع سفارش مشتریان خود در نظر گرفته است. در صورتی که شما هم به دنبال طراحی حرفه ای و البته با قیمت مناسب و با کیفیت تراکت کاشت ناخن هستید، تعلل نکنید. همین الان با کارشناسان شرکت چاپ بازار تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید. علاوه بر این می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت نمونه کارهای طراحان حرفه ای این مجموعه تبلیغاتی را ببینید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021