15 ایده جذاب برای تراکت دکوراسیون داخلی

15 ایده جذاب برای تراکت دکوراسیون داخلی

ایده‌های عالی طراحی تراکت دکوراسیون داخلی می‌تواند به مردم کمک کند زمانی را که برای اولین بار با شما روبرو شده‌اند را به یاد بیاورند و اگر تراکت شما به خوبی طراحی شده باشد، آن‌ها را تشویق می‌کند تا با شما در تماس باشند و خدمات شما را بررسی کنند. تراکت به خودی خود یک یادآور فیزیکی است، اما طراحی آن دستگیره‎ای است که آن‌ها را به داخل می‌کشد. اگر شما هم موافق هستید درباره ویژگی‌ها و طراحی تراکت دکوراسیون داخلی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی

بر اساس داده‌های موسسه تحقیقات مغز آماری، 72 درصد از مردم یک شرکت یا یک شخص را بر اساس کیفیت تراکت، قضاوت می‌کنند. تقریباً هر صاحب کسب و کاری تراکت شخصی خود را دارد، اما چند مورد از این طرح‌ها واقعاً مؤثر هستند؟

  • برای داشتن یک طراحی عالی تراکت دکوراسیون داخلی، باید اصالت خود را بیان کنید و با عناصر طراحی خود جسورانه پیش بروید.
  • با بافت‌های مختلف و محتوای بصری منحصر به فرد بازی کنید تا تراکت خود را برجسته کنید.
  • انجام تحقیق در مورد طرح‎های دلپذیر پیرامون صنعت انتخابی شما و گنجاندن آن در تراکت شما ضروری است.
  • استفاده از یک طراح تراکت به شما کمک کند تا اطلاعات مهم را در قالبی زیبا حفظ کنید.
  • تراکت شما باید با یک نگاه چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما بگوید، بنابراین از مینیمالیستی بودن طراحی خود اجتناب کنید.
  • اطمینان از اینکه طرح تراکت شما چشم نواز است، احتمال دور انداختن آن توسط گیرنده‌ها را افزایش می‌دهد.

تاثیر چاپ تراکت برای دکوراسیون داخلی در تبلیغات

تاثیر چاپ تراکت

عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند بر نحوه دید مشتریان شما از کسب و کار شما تأثیر بگذارند. لوگوی شما، حضور شما در رسانه‌های اجتماعی، ویترین فروشگاه و طراحی داخلی شما، حتی شیوه‎ای که به عنوان صاحب کسب و کار دارید. بنابراین برای برخی تعجب آور نیست که طراحی تراکت شما می‎تواند به کسب و کار شما آسیب بزند یا به شما کمک کند.

وقتی یکی از تراکت‌های خود را تحویل می دهید، چه واکنشی ایجاد می کند؟ واکنشی که از کارت ویزیت خود دریافت می‌کنید بلافاصله تصویری را در ذهن مشتری بالقوه شما ثبت می‌کند. برخی از مهم‌ترین تاثیراتی که تراکت دکوراسیون داخلی شما بر کسب و کار شما می‌گذارد، شامل: 

  1. روشی که محصولات خود را ارائه می‎دهید به مشتریان می‎گوید که شما کی هستید.
  2. جذابیت و زیبایی تراکت می‎تواند فروش را بهبود بخشد.
  3. طراحی موثر سردرگمی مشتری را از بین می‌برد.
  4. اعتبار شما را افزایش می‌دهد.
  5. در میان رقبا شناخته‌تر می‌شوید. 

فونت و متن مناسب تراکت دکوراسیون داخلی

فونت‎های سریف توصیه شده عبارت است از Cambria، Georgia و Times New Roman. فونت‌های Sans Serif خطوط کوچکی روی حروف خود ندارند و سبکی تمیزتر و مدرن‌تر به تراکت شما می‌دهد. برخی از فونت‎های sans serif توصیه شده عبارت است از Arial، Calibri و Verdana.

Times New Roman ظاهری کلاسیک و حرفه‎ای دارد و آن را به گزینه‎ای عالی برای متقاضیانی که موقعیت‎های شرکتی را هدف قرار می‎دهند تبدیل می‎کند. علاوه بر این، این یک فونت استاندارد است که در اکثر واژه‌پردازها استفاده می‌شود و آن را به گزینه‌ای در دسترس برای هر دستگاهی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، Times New Roman به راحتی چاپ و روی صفحه قابل خواندن است.

ابعاد و انواع جنس تراکت دکوراسیون داخلی

ابعاد و جنس تراکت

زمانی که برای چاپ تراکت دکوراسیون داخلی به چاپ بازار مراجعه می‌کنید به شما اطلاعات کاملی در زمینه ابعاد و جنس موجود داده می‌شود. شما بر اساس نیاز، اهداف بازاریابی، سلیقه، بودجه بندی، روانشناسی رنگ‌ها و … به انتخاب یکی از ابعاد و جنس‌های تراکت می‌پردازید. 

برای راحتی شما عزیزان در ادامه، بیشتر درباره ابعاد و جنس تراکت صحبت خواهیم کرد. 

  • ابعاد تراکت دکوراسیون داخلی 

ابعاد تراکت

همانطور که گفتیم کاغذهای مختلفی برای چاپ تراکت استفاده می‌شود که از کوچک به بزرگ عبارت است از: سایز تراکت A7، تراکت A6، تراکت A5، سایز تراکت A4. قیمت هر یک از ابعاد متفاوت است. برای مثال قیمت چاپ تراکت A4 نسبت به قیمت تراکت A5 پایین‌تر است؛ چرا که کاغذ کم‌تری را مصرف می‌کند. 

  • انواع جنس تراکت دکوراسیون داخلی 

جنس‌های مختلفی برای چاپ تراکت وجود دارد که شما بسته به مواردی که کمی پیش به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید دست به انتخاب بزنید. اما به طور کلی دو نوع جنس برای طراحی تراکت در نظر گرفته می‌شود، که عبارت است از:

  1. کاغذ تحریر 
  2. کاغذ گلاسه 

از کاغذ تحریر برای نوشته‌های معمولی استفاده می‌شود و به دلیل این که رنگ در آن نفوذ می‌کند کدر و تیره دیده می‌شود. اما کاغذ گلاسه براق است و به دلیل عدم نفوذ رنگ بسیار براق و زیبا دیده می‌شود. از این کاغذ معمولا برای انجام کارهای اداری مهم و شرکت‌های مهم استفاده می‌شود. 

در این میان نوع دیگری از کاغذ وجود دارد که نام آن به تراکت کرافت معروف است. این نوع کاغذ برای افرادی که طبیعت دوست هستند بسیار کاربردی است. استفاده از این نوع جنس هم قیمت چاپ تراکت را برای شما پایین‌تر می‌آورد و هم به تراکت شما حالت هنری می‌دهد. 

ویژگی های تراکت دکوراسیون داخلی

داخل تراکت دکوراسیون داخلی خود می‌توانید از المان‌ها و ویژگی‌های مختلفی استفاده کنید. اما معمولا داخل تراکت به نوشتن مطالبی مثل آدرس، انواع ارائه خدمات، شماره تلفن، ایمیل، لوگو و … می‌پردازند.

همچنین در این بخش می‌توانید با کمک گرفتن از روانشناسی رنگ‌ها بهترین تراکت را طراحی و چاپ کنید. در کنار چاپ تراکت به طراحی کارت ویزیت دکوراسیون داخلی نیز فکر کنید. 

معرفی 15 نمونه تراکت دکوراسیون داخلی

15 ایده جذاب

نمونه‌ها و طرح‌های مختلفی برای طراحی تراکت وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها به انتخاب یکی از بهترین‌ها بپردازید. ما جهت ایده برای شما 15 نمونه تراکت دکوراسیون داخلی را گردآوری کرده‌ایم. در صورت علاقه می‌توانید از آن‌های ایده بگیرید.

  • طرح اول: در کنار طراحی به نوع و جنسی که برای تراکت انتخاب می‌کنید دقت کنید.
  • طرح دوم: انتخاب یک تراکت رنگارنگ تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان دارد. 
  • طرح سوم: استفاده المان‌های مختلف همچون دکورهای داخلی.
  • طرح چهارم: از سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی برای طراحی تراکت خود استفاده کنید. 
  • طرح پنجم: چاپ برچسب بر روی تراکت می‌تواند به تراکت شما جلوه بیشتری بدهد. 
  • طرح ششم: عناصر فرهنگی کشور خود را در تراکت دکوراسیون داخلی خود بگنجانید. 
  • طرح هفتم: می‌توانید تراکت خود را به یک پاکت تبدیل کنید.
  • طرح هشتم: سعی کنید در طراحی تراکت خود، اصالت کسب و کار خود را نیز در نظر بگیرید. 
  • طرح نهم: از کدها و بارکدهای QR در تراکت دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. 
  • طرح دهم: افزودن برچسب‌های جداشدنی می‌تواند راه موثری برای یادآوری برند باشد، به خصوص اگر کسب‌وکار شما دارای لوگوی جذابی باشد.
  • طرح یازدهم: می‌توانید از تصویر خودتان در تراکت استفاده کنید. 
  • طرح دوازدهم: از دکوراسیون‌های داخلی که تا به الان طراحی کرده‌اید در تراکت خود استفاده کنید. 
  • طرح سیزدهم: استفاده از تضاد رنگ‌ها مثل قرمز و مشکی می‌تواند جلوه بیشتری به تراکت شما بدهد. 
  • طرح چهاردهم: چاپ ست اداری در تراکت شما یک ایده متفاوت به نظر می‎رسد. 
  • طرح پانزدهم: از دکوراسیون‌هایی داخلی که در کارتون‌ها و برنامه کودک‌ها وجود دارد استفاده کنید. 

نتیجه گیری

بهترین ایده‌های طراحی تراکت را از چاپ بازار دریافت کنید. ایده‎های طراحی تراکت دکوراسیون داخلی از در گذشته ماندن شما خودداری می‌کند. تراکت یک ابزار ضروری در دنیای شبکه است که به همکاران و مشتریان بالقوه اجازه می‎دهد شما را به خاطر بسپارند و با شما در تماس باشند.

اینها ایده‌های طراحی تراکت هستند که مطمئناً افراد را برای ارتباط با ذهن‎های الهام گرفته هیجان زده می‎کند. چاپ بازار علاوه بر چاپ تراکت به چاپ پاکت و حتی طراحی و چاپ فولدر اداری می‌پردازد. در واقع صفر تا صد کار را به چاپ بازار بسپارید.

سوالات متداول

1- تراکت دکوراسیون داخلی در چه ابعادی چاپ می‌شود؟

سایز تراکت A7، تراکت A6، تراکت A5، سایز تراکت A4

2- تراکت دکوراسیون داخلی دارای چه نوع جنسی است؟

  • کاغذ گلاسه 
  • تحریر 
  • کرافت 

3- مزایای استفاده از تراکت دکوراسیون داخلی چیست؟

  • افزایش اعتبار 
  • دیده شدن برند شما 
  • افزایش فروش 
رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021