15 نمونه تراکت فست فود

15 نمونه تراکت فست فود

استفاده از تراکت به عنوان یکی از روش های تاثیرگذار تبلیغاتی برای تمامی کسب و کارها است. ” تراکت فست فود ” نیز یکی از بهترین روش ها برای فست فودی هایی است که به تازگی کار خود را آغاز کرده اند، می باشد. اگر شما هم به تازگی کسب و کار خود را در زمینه فست فود شروع کرده اید، برای تبلیغات تراکتی آماده شوید. پس از استفاده از این روش تاثیرات شگرف آن را مشاهده خواهید کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “15+ نمونه تراکت فست فود” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی تراکت فست فود

طراحی تراکت فست فود

استفاده از طراحی تراکت برای تبلیغات فست فود با توجه به رقبای زیادی که در این زمینه شغلی وجود دارد، امری انکار ناپذیر است. برای این منظور اگر می خواهید تبلیغات تراکتی متفاوت و البته تاثیرگذارتر از سایر رقبای خود داشته باشید، در طراحی تراکت تبلیغاتی فست فود به نکات زیر توجه کنید:

  1. توجه به انتخاب تیتر جذاب و خوب
  2. استفاده از فونت خوانا برای تاثیرگذاری بیشتر
  3. شناسایی مخاطب و تولید محتوای متنی و تاثیرگذار
  4. برجسته سازی مزایا، خدمات ویژه و تخفیف ها
  5. استفاده از محتوای متنی کوتاه و تاثیر گذار
  6. توجه به روانشناسی رنگ ها

تاثیر چاپ تراکت برای مالک فست فودی ها

زمانی که شما از تراکت برای تبلیغات فست فود استفاده می کنید، در واقع تاثیر و مزایای آن را می توانید در کوتاه مدت بر کسب و کار خود و تعداد مشتریان مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که هر تراکتی نمی تواند برای شما جذب مشتری کند. طراحی اصولی و خلاقانه در کنار رعایت استانداردهای طراحی تراکت مهمترین پارامتری است که بر اثربخشی آن می افزاید. از مهمترین تاثیرات چاپ تراکت برای مالک فست فودی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فونت و متن مناسب تراکت فست فود

انتخاب فونت و متن مناسب برای تراکت نیز موضوع مهمی است که می تواند ارتباط مستقیم با جذب مشتریان شما از طریق تبلیغات تراکتی داشته باشد. برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید، باید از فونت های خوانا و جذاب برای تراکت استفاده کنید. علاوه بر این از زیاده گویی و غلو بپرهیزید. در عوض می توانید از جملاتی کوتاه، جذاب و البته کامل برای تبلیغات تراکتی بهره ببرید. بهترین فونت هایی که می توانید برای تراکت تبلیغاتی استفاده کنید عبارت است از نستعلیق، بی نازنین، بی میترا، بی تیتر و… .

ابعاد و انواع جنس تراکت فست فود

ابعاد و انواع جنس تراکت فست فود

تراکت هایی که برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف استفاده می شود، در ابعاد و استانداردهای مشخص است. علاوه بر اینکه با توجه به زمینه فعالیت کسب و کارها و نیز بودجه ای که برای تبلیغات تراکتی در نظر می گیرند، جنس و متریال آن را نیز انتخاب می کنند.

1- ابعاد:

شما می توانید از ابعاد مختلفی برای تبلیغات تراکتی استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید از ابعاد بزرگ تراکت برای ارائه منوی فست فودی خود استفاده کنید. یا حتی تنها برای معرفی و ارائه تخفیفات ویژه سایزهای کوچکتر تراکت را انتخاب کنید. تمام این موارد ارتباط مستقیم با سلیقه شما، نظر مشتری و نیز میزان بودجه ای که در اختیار دارید، دارد. به طور کلی شما می توانید یکی از ابعاد زیر را برای تراکت تبلیغاتی فست فود انتخاب کنید:

  • چاپ تراکت A6
  • سایز A5
  • سایز تراکت A
  • سایز تراکت DL
  • تراکت مربع

البته این سایزها می تواند در مدل های مختلف استاندارد، بروشوری، پالتویی، آویز و قالب دار باشد. شما می توانید تراکت A6 یا سایزهای دیگر را با هر کدام از این مدل هایی که دوست دارید، طراحی کنید. در نظر داشته باشید که قیمت چاپ تراکت A5 نسبت به سایزهای مختلف تغییر می کند. در واقع سایز یکی از پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت تراکت است.

2- انواع جنس:

یکی از آپشن های جذاب برای طراحی تراکت استفاده از کاغذهایی با جنس های مختلف است. شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود از انواع کاغذ برای طراحی تراکت استفاده کنید. در بسیاری از موارد کسب و کارها برای کاهش هزینه های تبلیغات خود از کاغذ تحریر یا کاغذهایی با گرماژ پایین استفاده می کنند. علاوه بر این کاغذ گلاسه نیز گزینه دیگری است که می توان برای از آن برای تبلیغات تراکتی مقرون به صرفه و جذاب استفاده کرد. تراکت کرافت یکی از انواع دیگر تراکت است که می توان برای تبلیغات کسب و کارهای هنری استفاده کرد. البته شما هم می توانید از این کاغذ برای تراکت های تک رنگ استفاد کنید. قیمت چاپ تراکت کمی بیشتر از انواع گلاسه و تحریر است.

ویژگی طرح تراکت فست فود

فست فودی ها نیز مانند کسب و کارهای دیگر برای طراحی و چاپ تراکت باید به ویژگی هایی که می تواند به اثربخشی آن بیفزاید، توجه کنند. از مهمترین ویژگی هایی که باید در طراحی تراکت به آن توجه کنید، عبارت است از:

  1. استفاده از روانشناسی رنگ ها برای تاثیرگذاری و جذابیت بیشتر تراکت
  2. استفاده از برجسته سازی و بولت برای بیان خدمات و ویژگی های کسب و کار شما
  3. ارائه 5 ویژگی برتر فست فودی شما
  4. پرهیز از شعار و جمله های غلوآمیز

معرفی چند نمونه تراکت فست فود

معرفی چند نمونه تراکت فست فود

یکی از مهمترین مواردی که می تواند منجر به افزایش اثربخشی تبلیغاتی تراکتی شما شود، استفاده از ایده های مختلف برای طراحی تراکت است. در ادامه به چند نمونه از تراکت فست فود اشاره می شود که می توانید از این نمونه ها با سلیقه خود ایده برداری کنید:

  1. استفاده از روانشناسی رنگ های جذاب برای تبلیغات فست فود
  2. استفاده از تصاویر غذاهای جذاب و ایده های فست فودی کسب و کار خود
  3. استفاده از رنگ های جیغ مانند قرمز و نارنجی
  4. استفاده از المان های غذاهای فست فودی
  5. استفاده از رنگ های متضاد
  6. استفاده از طراحی های گرافیکی برای غذاهای فست فودی
  7. استفاده از طرح سیاه و سفید برای ارزانتر و ساده تر شدن تبلیغات
  8. استفاده از المان های خاص تخفیف برای جذب بیشتر مشتریان
  9. استفاده از ایده کوپن تخفیف برای مشتریان ارائه دهنده برگه تراکت تبلیغاتی
  10. استفاده از کاراکترهای جذاب کارتونی برای تبلیغ تراکتی
  11. استفاده از نمادهای فست فودی های معروف بین المللی مانند مک دونالد برای تبلیغات تراکتی
  12. استفاده از تبلیغات تراکتی دو رو
  13. استفاده از زمینه سیاه با متن سفید یا رنگی برای تبلیغات
  14. استفاده از پس زمینه آبرنگی برای تراکت فست فودی
  15. استفاده از ترکیب رنگ های مختلف برای بولد کردن تخفیفات و خدمات ویژه

نتیجه گیری

اگر شما هم صاحب فست فودی هستید و می خواهید برای تبلغیات خود از روش تراکت استفاده کنید، پیش از هر کاری باید طراحی خبره را برای این کار انتخاب کنید. شرکت تبلیغاتی چاپ بازار یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی و چاپ انواع اقلام تبلیغاتی مانند تراکت، کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و… است. شما می توانید برای راحتی خود و تسریع در روند دریافت سفارشات طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین را انتخاب کنید. در این راستا برای دریافت مشاوره های لازم و اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021