۱۷نمونه کارت ویزیت پزشکی و نکات طراحی آن‌ها

۱۷نمونه کارت ویزیت پزشکی و نکات طراحی آن‌ها

پزشکان نیز همانند سایر کسب‌وکارها برای معرفی و بازاریابی باید هنگام ملاقات با افرادی که علاقه‌مند به خدمات آنها هستند ملزم به ارائه‌ی کارت ویزیت پزشکی خود می‌باشند. در این مقاله شما را با ۱۷ نمونه کارت ویزیت پزشکی آشنا خواهیم کرد.

این کارت ویزیت‌ها باید ایمان و اطمینان را القا کنند و با استفاده از رنگ‌ها و نمادهای مناسب می‌توان به این هدف دست یافت. معمولاً نمادهایی که به حیطه‌ای که پزشک در آن فعالیت می‌کند نزدیک‌تر هستند مناسب‌ترین علائم می‌باشند. اما نماد همچنین می‌تواند چیزی عمومی مانند کبوترهای سفید باشد که به‌عنوان مثال مراقبت، انسانیت و بهبودی را نشان می‌دهد.

رنگ مناسب استفاده شده در چاپ کارت‌ ویزیت پزشکی نیز بسیار مهم است. مثلا رنگ قرمز نشان دهنده‌ی داروهای درمانی است یا آبی نشان دهنده‌ی اعتماد و بهبودی است. این دو رنگ می‌توانند به خوبی با طرح کارت ویزیت پزشکی ترکیب شوند. یا اگر متخصص اطفال هستید می‌توانید آنها را شاد کنید و از رنگ‌های روشن استفاده نمایید.
چشم‌نواز و سرگرم‌کننده کردن آنها می‌تواند به برخی از بیماران آینده ی شما کمک کند بر ترس‌شان غلبه کنند، مانند کارت‌های ویزیت دندان‌پزشکان. در اینجا مجموعه‌ای از طراحی کارت‌ ویزیت پزشکی را ارائه می‌کنیم که به نظر خودمان ارزشِ نمایش را دارند.

نمونه‌های طراحی کارت ویزیت پزشکی

نمونه های طراحی کارت ویزیت پزشکی
۱. طراحی با ساختاری منسجم و هماهنگ

این کارت ویزیت ظاهری واضح و تمیز و ساختاری منسجم، طرح رنگی سه رنگ هماهنگ و تایپوگرافی واضح و ظریفی دارد. اگرچه گرافیک مشخصی را شامل نمی‌شود و فقط به جنبه‌ی اطلاع رسانی تکیه می‌کند، اما درست به هدف می‌زند و فضای کسب‌و‌کار را انتقال می‌دهد که اعتماد و اطمینان را بالا می‌برد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت جاناتان اسمیت
۲. طراحی خاص، هنری و غیر معمول

کارت ویزیت جاناتان اسمیت با طراحی هنری و غیرمعمول خود از یکنواختی خارج می‌شود و یک کارت ویزیت خاص را طراحی کرده است. در حالی که یک طرف کارت ویزیت راه‌های ارتباطی را تقریباً به صورت رسمی ارائه می‌دهد، طرف دیگر سعی در جلب مشتری‌های بالقوه با یک گرافیک مجلل دارد. چنین ترکیبی پیچ‌و‌تاب خوبی به برداشت کلی می‌دهد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت سارا رادتکه

۳. طراحی با اثر بخشی بالا

سارا رادتکه – سیستم شناسایی توسط رایان کدی نیز مستقیماً به موضوع می‌پردازد و بلافاصله نشان می‌دهد که چه نوع متخصصی در زیر این قطعه کاغذ پنهان شده است. تصویری چشم‌نواز از اسکلتی که کل قسمت جلویی را اشغال می‌کند اثربخشی کارت را تقویت می‌کند.
بنابراین، این کارت علاقه را بالا می برد. قسمت پشتی آن طبق معمول برای نمایش اطلاعات به صورت غیررسمی اختصاص یافته است. رنگ‌های آبی و سفید کاملا با هم سازگاری دارند.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت سلفون براق
۴. طراحی با ظاهری جذاب

این کارت ویزیت سلفون براق، ظاهری جمع و جور و صیقلی دارد که طراوت و تازگی خاصی را می‌بخشد. این ساختار همچنین با جوی پر شده است که به طور طبیعی توجه کاربران را به محتوا جلب می‌کند. رنگ آبی برای ایجاد فضایی آرام و همچنین تأکید بر جزئیات مهم مانند نام موسسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کارت ویزیت پزشکی - مطب دندانپزشکی
۵. طراحی با ظاهری شاد

کارت ویزیت دندانپزشکی یا مطب دندانپزشکی طرح دیگری در لیست ما است که به‌طور هوشمندانه از طرحی با رنگ‌های آبی و سفید استفاده می کند. در نتیجه، این کارت ویزیت باعث شادابی و اطمینان می شود. رنگ آمیزی به طور سرزده با دارو ارتباط برقرار می‌کند. تصاویر مربوطه که مانند دستکش در اینجا قرار می‌گیرند جو را سبک می‌کنند و احساسات مثبتی را منتقل می‌کنند. اگر آن را دوست دارید، می‌توانید خریداری کنید. این یک محصول همراه با یک فایل PSD کاملاً آماده برای چاپ و قابل ویرایش است.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزتی با لوگوی پیچیده
۶. طراحی با لوگوی پیچیده و زیبا

این کارت ویزیت دارای یک لوگوی پیچیده است که طراحی را با حوزه پزشکی پیوند می‌دهد. اگرچه رنگ سیاه و سفید غالب کمی خشن به‌نظر می‌رسد، با این حال، یک ساختار زیبا، قالب‌بندی مناسب و چند پاشش خوب سایه‌ی نارنجی رنگ احساس عمومی را مثبت می‌کند.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت مینیمال
۷. طراحی مینیمال و خاص

این کارت ویزیت پزشکی در عین مینیمال بودن، زیبا و خالص به‌نظر می‌رسد. پالت رنگ اصلی در اینجا چندین نقش را ایفا می‌کند. اول از همه، یک زیبایی شناسی کلی را ایجاد می‌کند و دوم اینکه یک احساس کلی شگفت‌انگیز را بوجود می‌آورد. مقدار زیادی فضای سفید و کپی متراکم در کنار هم فضای زیادی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا بررسی این ماکت لذت‌بخش و راحت به نظر برسد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت دکتر لوسس بیانچی
۸. طراحی با یک فضای تجاری خاص

کارت ویزیت دکتر لوسس بیانچی- شناسایی توسط ماریا گابریلا لوسس دارای یک فضای تجاری خاص است که روابط باز با مشتریان بالقوه را تقویت می‌کند. این طرح به خوبی با لوگو سازگار است و یک احساس پزشکی دوست داشتنی را القا می‌کند. این هنرمند به‌طور قابل توجه‌ی جزئیات مهم را برجسته می کند و اطلاعات را به بخش‌های قابل درکی تقسیم می‌کند.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت آنتونیو پرسیکو
۹. طراحی با همزیستی بین تزئینات و طرح

کارت ویزیت آنتونیو پرسیکو به لطف یک طرح رنگی که ماهرانه انتخاب شده است، گرما و خوش‌بینی را منتقل می‌کند.
ابزار جراحی که با دقت تصویرسازی شده‌اند و نه تنها پس زمینه‌ی یک قسمت پشتی را تزئین می‌کنند بلکه برای چسباندن طرح به یکدیگر استفاده می‌شوند، با لحن پروژه مطابقت دارند و زیبایی را تقویت می‌کنند. این الگو یک همزیستی بین تزئینات و یک طرح منسجم است.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت Right Care
۱۰. طراحی منظم و مدرن

کارت ویزیت Right Care دارای حال و هوای جعبه مانندِ دوست داشتنی است که باعث می‌شود طراحی منظم، ساختار یافته، تمیز و مدرن به نظر برسد. پالت رنگی پرجنب و جوش روحیه بخش است و انرژی به ارمغان می‌آورد. این محتوا به راحتی به چشم می‌خورد و پیام را به طرز موثری منتقل می‌کند.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت کلینیک دامپزشکی

۱۱. طراحی اختصاص یافته با هویت برند شما

این پروژه به کلینیک دامپزشکی اختصاص یافته است به طوری که کاملاً قابل پیش‌بینی است که یک عکس فانتزی از یک توله سگ در قسمت جلویی کارت قرار بگیرد. این عنصر سنتی از هویت برند دارای طراحی بصری چشمگیر، رنگ آمیزی ملایم و موارد گرافیکی فوق‌العاده‌ای است.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت مرکز Health Choice
۱۲. طراحی با فضایی شاد

مرکز Health Choice دارای کارت ویزیتی است که در آن فضای شادی حاکم است. هنرمند به دنبال یک رنگ‌آمیزی غیرمعمول بر اساس سایه‌های گرم خاکی است. در حالی که چیدمان سازمانده‌ی شده نسخه را به گروه‌هایی تقسیم می‌کند که به‌سرعت درک می‌شوند، احساس وسعتی که کارت القا می‌کند در واقع برداشت عمومی را تقویت می‌کند.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت Neuro
۱۳. طراحی مینیمالیستی

کارت ویزیت Neuro زیبایی‌شناسی خیره‌کننده‌ای دارد که زیبایی‌اش را مدیون انتخاب رنگ سنجیده و طراحی مینیمالیستی است. طراح مقدار قابل توجه‌ی فضای سفید را برای بهبود خوانایی و به‌طور طبیعی جلب توجه مطالب بکار می‌برد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت شناسایی ScrubdIn
۱۴. طراحی با لحنی بازیگوشانه با تصویر فانتزی

کارت شناسایی ScrubdIn لحنی بازیگوشانه و بی نظیر دارد که با یک تصویر فانتزی حاصل شده و مانند حاشیه ها دوخته شده است. در حالی که قسمت جلوی کارت فقط یک پیام را منتقل می کند، قسمت پشت آن همانطور که در اکثر کارت های ویزیت دیده می شود وظیفه ی ارائه ی تمام اطلاعات تماس به مخاطبان را دارد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت Neuro
۱۵. طراحی با رنگ‌آمیزی دو رنگ

کارت ویزیت Neuro نسخه ۲ نیز بر اساس یک رنگ آمیزی دو رنگ و رنگ مشکی اضافی برای نمایش اطلاعات است.
هر رنگ نقش خود را ایفا می‌کند: خاکستری طرح را تمیز نگه می‌دارد و رنگ سبز باعث آرامش، هماهنگی و امید می‌شود، دقیقاً همان چیزی که برای جلب بیماران بالقوه لازم است. اگرچه نسخه به صورت فشرده تنظیم شده و اندازه‌ی قلم کوچکی دارد، اما هنوز هم به‌راحتی قابل خواندن است و به سرعت اسکن می‌شود.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت پزشکی ساده
۱۶. طراحی جادار

این پروژه بیشتر به سمت یک طراحی مینیمال و احساس جادار بودن و وسعت متمایل است. این طرح کاملاً برند را به تصویر می‌کشد و تمام توجه را به سمت محتوا معطوف می‌کند. تم احساسات مثبت را تقویت می‌کند و تصویری از صداقت و اقتدار را به نمایش می گذارد.

 

کارت ویزیت پزشکی - کارت ویزیت حرفه‌ای پزشکی
۱۷. طراحی با وضوح بصری

این کارت ویزیت حرفه‌ای پزشکی درواقع جذاب و اصل به نظر می‌رسد. دقیقاً مانند مثال قبلی، طراحی دارای وضوح بصری و فضای سفید زیادی است. تصویر هوشمندانه‌ای که هر دو طرف کارت ویزیت را اشغال می‌کند به‌راحتی مراکز درمانی را نشان می‌دهد. کنتراست شدید بین عناصر پس زمینه و پیش زمینه جلوه‌ی متمایزی به این نسخه می‌بخشد.
همچنین این یک الگوی حرفه‌ای برتر است که می‌توان در بازار خریداری کرد و دارای تمام ویژگی‌های حیاتی زیر است:
Bleed lines؛
رنگ آمیزی CMYK؛
گرافیک با کیفیت بالا

نتیجه‌گیری

معمولا هنرمندان پس زمینه‌های تک رنگ تمیز، تایپوگرافی رسمی برجسته، ساختار ساده و منسجم و طرح‌های رنگی هماهنگ را انتخاب می‌کنند، جایی که معمولاً رنگ‌های سفید و آبی در موقعیت‌های اصلی قرار می‌گیرند و احساس جاداری و وسعت دارند. این جنبه‌ها باعث می‌شوند کارت ویزیت احساسات مثبت، اعتماد و امید را برانگیزد.
همچنین لازم به ذکر است که در برخی موارد، جنبه‌های هنری یا تصاویر فانتزی نیز به نفع برند عمل کنند و قالب‌های طراحی‌های زیبا و متوسط سنتی را در‌ هم بشکنند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021