20 نمونه کارت ویزیت مزون لباس

20 نمونه کارت ویزیت مزون لباس

استفاده از کارت ویزیت یکی از راه های قدیمی و البته تاثیرگذار برای کسب و کارها به شمار می آید. برای کسانی که مزون لباس دارند نیز داشتن “کارت ویزیت مزون ” اختصاصی بسیار مهم است. چرا که از این طریق می توانند راه ارتباطی مشتریان را با خود حفظ کنند. علاوه بر این از طریق این کارت ها مشتریان می توانند به صورت غیرمستقیم کار بازاریابی را برای آن ها نیز انجام دهند. در این مقاله به شما خواهیم گفت “20 نمونه کارت ویزیت مزون لباس” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی کارت ویزیت مزون لباس

فرقی نمی کند که می خواهید کارت ویزیت فوری را برای مزون خود طراحی و چاپ کنید، یا کارت ویزیت معمولی. در هر حالتی لازم است زمان کافی و البته حساسیت بالایی را به خرج دهید. در این راستان لازم است موارد زیر را در طراحی کارت ویزیت مزون لحاظ کنید:

طراحی کارت ویزیت مزون لباس

  • استفاده از جلوه های بصری مرتبط با کسب و کار
  • استفاده از روانشناسی رنگ ها
  • بکار بردن خلاقیت در طراحی و چاپ کارت مانند کارت ویزیت کتان
  • توجه به استاندارد ابعاد و سایز کارت
  • انتخاب کاغذ مناسب برای کارت ویزیت مانند کارت ویزیت لمینت براق

تاثیر کارت ویزیت در شغل مزون لباس

زمانی که برای طراحی کارت ویزیت برای مشاغلی مانند مزون لباس اقدام می کنید، باید بدانید که کاربرد این کارت ها چیست و چرا برای داشتن آن اقدام می کنید. از مهمترین دلایلی که هر کسب و کاری را برای داشتن کارت ویزیت ترغیب می کند، تاثیری است که می تواند بر فروش و تبلیغات آنها داشته باشد. مزون های لباس نیز به دلیل زمینه فعالیتی خاصی که دارند برای دیده شدن در میان رقبا نیازمند استفاده از تاثیرات کارت ویزیت هستند. از مهمترین تاثیرات کارت ویزیت در شغل مزون لباس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاثیر کارت ویزیت در شغل مزون لباس

  • جلب توجه مشتریان جدید
  • جلب اعتماد بیشتر مشتریان
  • افزایش میزان فروش
  • ایجاد شبکه ارتباطی با مخاطبان و مشتریان
  • افزایش آگاهی مشتریان از برند
  • افزایش اعتبار کسب و کار

فونت و متن مناسب کارت ویزیت مزون لباس

حتما به خوبی می دانید که انتخاب فونت و متن نشان دهنده تصویر برند شما در ذهن مخاطب خواهد بود. از همین رو مهم است که در زمان طراحی از فونت و متن مناسبی استفاده کنید. نکته مهمی که باید درباره انتخاب فونت مدنظر قرار دهید خوانا و زیبا بودن آن است. فونت های استاندارد و سنتی وجود دارد مانند اریال که می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید کارت ویزیت شما لوکس و زیبا دیده شود پیشنهاد می کنیم از فونت های سفارشی یا فونت هایی مانند بی نازنین، بی هما، ایران سنس و بی یکان نیز استفاده کنید.

فونت و متن مناسب کارت ویزیت مزون لباس

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت مزون لباس

کارت ویزیت هایی که برای مزون لباس طراحی می شود دارای ابعاد جنس های مختلف است که انتخاب هر کدام از این موارد ارتباط مستقیم با سلیقه و میزان بودجه کسب و کار برای طراحی و چاپ کارت ویزیت بستگی دارد.

ابعاد

غالبا ابعادی که برای کارت های ویزیت در نظر گرفته می شود، براساس استانداردهای مشخصی است. این ابعاد برای مزون لباس می تواند در سایزهای 5.5در 8.5 سانتیمتر باشد. برخی دیگر از مزون ها نیز کارتهای ویزیت خود را در ابعاد 5 در 9 طراحی می کنند.

انواع جنس

شما می توانید بسته به سلیقه و بودجه خود از هر جنس کاغذی برای کارت ویزیت مزون استفاده کنید. عمده مزون ها از کاغذهای معمولی برای این منظور استفاده می کنند، این کاغذ برای چاپ کارت ویزیت فوری مناسب است. اما اگر می خواهید کارت ویزیت خاص و البته لوکسی داشته باشید می توانید از انواع کاغذهای مخملی، پرلی یا متالیک برای این منظور استفاده کنید. انتخاب کاغذهایی با روکش سلفون و لمینت نیز می تواند گزینه خوبی باشد. فقط باید بدانید که قیمت کارت ویزیت سلفون براق با مات و یا انواع دیگر متفاوت و البته گران تر خواهد بود.

ویژگی طرح کارت ویزیت مزون لباس

زمانی که برای طراحی کارت ویزیت اقدام می کنید، باید بدانید که در این کسب و کار کارت ویزیت ها باید دارای ویژگی های زیر باشند:

استفاده از رنگ های مناسب

مزون لباس یکی از مشاغل لوکس و البته پرزرق و برق به شمار می آید از همین رو باید از رنگ هایی مانند سفید، طلایی، صورتی، بنفش و قرمز برای طراحی کارت ویزیت استفاده شود.

استفاده از فونت خوانا

برای اینکه محتوای متنی روی کارت ویزیت را انتخاب کنید، باید به فونت چاپی و اندازه های آن توجه داشته باشید. فونت مورد استفاده برای کارت ویزیت باید کاملا خوانا باشد.

نوع کاغذ

برای انتخاب کارت ویزیت گزینه های مختلفی برای انتخاب کاغذ دارید. علاوه بر آن شما می توانید از انواع روکش های مات و براق برای جذابیت بیشتر کارت ویزیت استفاده کنید. کارت ویزیت سلفون مات یا براق یکی از این موارد به شمار می آید.
استفاده از المان های مرتبط با لباس: وقتی می خواهید کارت ویزیت برای مزون را طراحی کنید، حتما از نماد ها و المانهای لباس در آن استفاده کنید.

ویژگی طرح کارت ویزیت مزون لباس

انتخاب شعار

در کنار لوگو و محتوای متنی که برای کارت ویزیت در نظر دارید یک شعار کوتاه و تاثیرگذار را برای آن نیز انتخاب کنید.

ارائه اطلاعات تماس

یکی از مهمترین کارکردهای کارت ویزیت ارائه راه های ارتباطی مشتریان با کسب و کار است. از همین رو در زمان طراحی فضای کافی برای طراحی آدرس پستی، آدرس شبکه های اجتماعی و شماره تماس ها در نظر بگیرید.

در نظر داشته باشید که تمامی نکات گفته شده می تواند بر هزینه ها و قیمت کارت ویزیت تاثیر داشته باشد. به طور مثال قیمت کارت ویزیت سلفون مات دورگرد نسبت به کارت ویزیت های معمولی و ساده گرانتر خواهد شد، اما میزان تاثیرگذار و جذابیت ان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. شما می توانید هچنین از نوع ساده این کارت ها برای کارت ویزیت استفاده کنید. قیمت چاپ کارت ویزیت لمینت مات نسبت به نوع دورگرد چندان تفاوتی ندارد.

معرفی چند نمونه کارت ویزیت مزون لباس

در ادامه با چند مورد از نمونه های کارت ویزیت که می توانید، در طراحی و چاپ کارت ویزیت از آن استفاده کنید، اشاره می کنیم:

1. استفاده از کاغذ معمولی با روکش لمینت برای طرح کارت ویزیت مزون یکی از انتخاب های بسیار خاص و زیبا است. البته قیمت کارت ویزیت لمینت مات نسبت به انواع معمولی بیشتر است.

2. استفاده از لمینت براق برای کارت ویزیت نیز می تواند یکی از انتخاب های عالی باشد. به ویژه اگر در طراحی از رنگ های شاد استفاده کرده باشید و بخواهید جلوه بیشتری داشته باشد.

3. چاپ برجسته کارت ویزیت با روکش لمینت مات یا براق نیز گزینه دیگری است که می توانید در نظر بگیرید. قیمت چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته نیز به نسبت انواع دیگر کمی افزایش پیدا می کند.

4. استفاده از انواع ارزان روکش مانند سلفون نیز می تواند علاوه بر زیبایی، کارت ویزیت شما را مقاوم کند.

5. استفاده از روکش یو وی که روکش هایی براق هستند، اما کمی گران تمام می شود.

6. شما می توانید در انتخاب کاغذ کارت ویزیت از نوع کتان نیز استفاده کنید به ویژه اگر روکش دار باشد.

7. استفاده از رنگ های شاد و متناسب با شغل مزون می تواند تا حد زیادی نگاه مخاطب را جلب کند.

8. استفاده از لوگو و نشان تجاری خاص و البته ترجیحا تایپوگرافی در ماندگاری شما در ذهن مخاطب کمک زیادی خواهد کرد.

9. استفاده از اشکال هندسی نیز یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای کارت ویزیت مزون به شمار می آید.

10. تکنیک های چاپی را برای داشتن کارت ویزیت متمایز در نظر بگیرید.

معرفی چند نمونه کارت ویزیت مزون لباس

11. طراحی مینیمال نیز یکی از انتخاب های بسیار ایده آل و جذاب برای مزون لباس به شمار می آید.

12. استفاده از رنگ های متضاد نیز می تواند تاثیرگذاری زیادی در جلب توجه مخاطب داشته باشد.

13. استفاده از رنگ های برجسته روشن روی پس زمینه خنثی نیز می تواند طرح کارت ویزیت مزون شما را بیشتر جلوه گر کند.

14. استفاده از پس زمینه سفید نیز انتخاب بسیار مناسبی است. در این صورت محتوای کارت و نیز شعار کسب و کار بیشتر دیده می شود.

15. استفاده از ترکیب رنگ مشکی و طلایی یکی از انتخاب های لوکس می باشد.

16. از رنگ های پاستلی برای طراحی کارت ویزیت مزون خود غافل نشوید.

17. شما می توانید برای داشتن یک کارت ویزیت خاص از مواد پلاستیکی شفاف به جای کاغذ برای کارت ویزیت استفاده کنید.

18. استفاده از نمادها و المان های مزون مانند قیچی، لباس عروس، فیگورهای مانکن و… نیز می تواند ارتباط معنایی برای مخاطب ایجاد کند.

19. استفاده از حاشیه مشکی متقارن در اطراف کارت ویزیت روی پس زمینه سفید نیز بسیار مینیمال و البته جذاب است.

20. استفاده از الگوها و طرح های رنگی لوکس نیز در کنار تایپوگرافی انتخابی جسورانه می باشد.

21. شما می توانید لبه های کارت را رنگارنگ انتخاب کنید که ان را از دیگر نمونه کارت های ویزیت متمایز کنید.

نتیجه گیری

طراحی و چاپ کارت ویزیت برای معرفی هرچه بهتر کسب و کار و نیز برقراری پل ارتباطی با مخاطب بسیار مهم است. اگر دارای کسب و کار در زمینه مزون لباس هستید، باید بیش از دیگر مشاغل به طراحی کارت ویزیت خود توجه کنید. رعایت استانداردهای یک کارت ویزیت حرفه ای در کنار خلاقیت تمام کاری است که شما باید در کارت ویزیت مزون مورد توجه قرار دهید. برای این منظور استفاده از طرح های حرفه ای طراحان با تجربه و خبره شرکت چاپ بازار بسیار کمک کننده است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و نیز دریافت مشاوره با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021