بازگشایی کسب و کار با چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

بازگشایی کسب و کار با چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

پایان قرنطینه نزدیک است اما به شرطی که تمام نسخه‌های بهداشت و ایمنی را در اختیار داشته باشیم تا اطمینان پیدا کنیم زمان بازگشایی کسب و کارمان با ایمنی بیشتری همراه است، یکی از عناصری که به این مورد کمک بسیاری می‌کند به کارگیری چاپ برچسب بهداشت و ایمنی می‌باشد تا به وسیله‌ی آن پیام‌های ایمنی به مخاطبان القا شود، در این مبحث قصد داریم درباره‌ی مزیت‌های استفاده از چاپ برچسب بهداشت و ایمنی را بیان نمائیم.

وقتی مشخص شد که قرار است محدودیت‌های کووید-19 در سراسر کشور کم کم برداشته شود، بسیاری از مشاغل در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی مرحله‌ای هستند. دامنه‌ی ضروریات بهداشت و ایمنی با اجرایی شدنِ هر تغییر در سراسر کشور، کارکنان و مشتریان را ایمن نگه می‌دارد.

بنابراین چه برای استقبال از مشتریان به چاپ برچسب نیاز داشته باشید، چه می‌خواهید کف فروشگاه خود را ایمن نگه دارید یا قوانین ایمنی را تبلیغ کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

برچسب‌های کف وینیل

برچسب‌های کف وینیل - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

اگر به اطلاع‌رسانی یا هدایت افراد نیاز دارید، برچسب‌های وینیل گزینه مناسبی هستند.

وینیل ابزاری عالی برای ایجاد برچسب‌های کف برای فاصله‌گذاری اجتماعی است. چه بخواهید فاصله‌های دو متری ایجاد کنید، چه افراد را به یک طرف، یک طبقه یا دفتر کار هدایت کنید، یک برچسب برای آن وجود دارد. و هنگامی که محدودیت‌ها تغییر کنند و مجبورید پیام خود را به روز کنید، برچسب‌های وینیلِ قابل جابجایی ما هیچ علامت بدی از خود به جا نمی‌گذارند.

برچسب‌های پنجره‌ی وینیل همچنین یک روش عالی برای انتقال پیام به افراد قبل از ورود به یک ساختمان هستند و می‌توانند برای هر چیزی استفاده شوند، از نشان دادن تعداد افراد مجاز برای ورود به داخل تا نمایش واضح قوانین بهداشت و ایمنی.

ماسک‌های صورت

ماسک‌های صورت - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

به نظر می‌رسد که ماسک‌های صورت برای مدتی همچنان عنصر مهمی در زندگی ما باشند.

مهم نیست که شغل شما چه باشد، تهیه‌ی یک پوشش مناسب برای صورت شما و کارمندان بسیار مهم است. استفاده از ماسک‌های بادوام، قابل‌ استفاده‌ی مجدد و قابل شستشو در ماشین لباس‌شویی هستند و مطمئناً لازم نیست که ساده و بدون طرح باشند! با استفاده از گزینه‌ی «ماسک صورت شخصی» می‌توانید هر الگویی را که می‌خواهید اضافه کنید تا بتوانید آنها را با برند خود مطابقت دهید یا حتی یک پیام شاد به آن اضافه کنید تا افرادی که آن را می‌بینند حس خوبی پیدا کنند.

پوسترهای داخلی و خارجی

پوسترهای داخلی و خارجی - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

اگر نیاز به چاپ پوسترهای بهداشت و ایمنی دارید، می‌توانید با در نظر داشتن طرح مورد نظر خود و پیام مورد نظر اقدام به چاپ آن نمائید.

چه بخواهید یک پیام خوش‌آمدگویی بزرگ را به نمایش بگذارید، چه یک فروش را تبلیغ کنید یا فقط اعلام کنید که دوباره در حال بازگشایی هستید – یک پوستر روشن و چشم نواز که روی پنجره یا اطراف فضای شما قرار گرفته بهترین راه برای جلب توجه است.

به علاوه، این پوسترها یک روش ساده برای تأکید بر اقدامات بهداشتی و ایمنی هستند. شما می‌توانید طریقه‌ی صحیح شستن دست در سرویس‌های بهداشتی را چاپ کنید، این نکته را روشن کنید که ماسک‌های صورت باید در فروشگاه‌ها پوشیده شوند و یا اینکه نشان دهید با گذشت ماه‌ها اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان برقرار است.

بنرهای رولی شفاف

بنرهای رولی شفاف - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

با بازگشت به وضعیت عادی، سرانجام فضاهایی مانند سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند بازگشایی شوند (هورا!). به عنوان مکان‌هایی که مشتریان تمایل دارند برای مدتی در آنجا حضور داشته باشند، بالا بردن یک بنر رولی واضح راهی عالی برای افزودن به اقدامات بهداشتی و ایمنی شما است. این بنرها به سادگی رول می‌شوند و به راحتی در طول روز قابل تمیز شدن هستند.

بوردهای A

بوردهای A - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

یک روش عالی برای جلب توجه عابران پیاده این است که با استفاده از بوردهای A سفارشی، در مورد بازگشایی کسب و کارتان به بقیه اطلاع‌رسانی کنید. پیام شما مهم نیست، این قابِ محکم منظور شما را منعکس می‌کند. نه تنها مجهز به پوشش‌های ضد تابش خیره کننده است، بلکه طرح شما روی پوسترهای ضد آب و ضد هوا چاپ می‌شود تا پیام شما تحت هر شرایط آب و هوایی همچنان واضح و پررنگ باقی بماند!

کارت‌های استروت و ساینیج

کارت‌های استروت و ساینیج - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

اگر به دنبال علائم بهداشت و ایمنی سفارشی برای چاپ هستید، به مکان مناسبی رسیده‌اید. اعم از داخل یا بیرون، علائم مستقیماً روی قسمت پشتی چاپ می‌شوند و کیفیت چاپ بسیار بهتری را بدون نیاز به نصب به شما ارائه می‌دهند!

اگر لازم است اطلاعات بیشتری به جایگاه‌ها یا میزها اضافه کنید، کارت‌های استروت می‌توانند این کار را انجام دهند. این کارت‌ها برای فرستادن پیام‌های درون فروشگاهی یا یادآوری مشتریان در مورد تبلیغات، تغییر قوانین بهداشت و ایمنی یا اطلاعات مهم کسب و کار هنگام گشت زدن یا ایستادن مشتریان در صف بسیار مناسب هستند.

اگر عجله دارید یا طرح‌هایی برای چاپ در دسترس ندارید، نگران نباشید در اینجا پیام‌هایی را برای شما از قبل آماده کرده‌ایم:

  • از ماسک صورت استفاده کنید.
  • فقط پرداخت‌های بدون تماس
  • نحوه‌ی شستن دست
  • فاصله‌ی خود را حفظ کنید (2 متر)
  • لطفاً دستان خود را بشویید.
  • ایستگاه ضدعفونی دست

نوار فاصله‌گذاری اجتماعی

نوار فاصله‌گذاری اجتماعی - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

وقتی نوبت به فاصله‌گذاری می‌رسد، نوار فاصله‌گذاری اجتماعی برای همه کار عالی است، از راهنمایی مشتری در اطراف یک فروشگاه گرفته تا جدا کردن دانش‌آموزان در یک راهرو. استفاده از 33 متر نوار یک روش ساده و در عین حال موثر برای علامت‌گذاری و تقسیم فضای خود است و برای همه جا ایده‌آل است، از کلاس گرفته تا اتاق هیئت مدیره.

محافظان پیشخوان

محافظان پیشخوان - چاپ برچسب بهداشت و ایمنی

اگر فروشگاه حضوری دارید که در حال بازگشایی آن هستید، یک محافظ پیشخوان برای کسانی که پشت پیشخوان کار می‌کنند محافظت خوبی را فراهم می‌کند.

مانع Perspex که سبک و در عین حال محکم است، هم از کارکنان و هم از مشتریان در برابر مواجهه‌ی احتمالی محافظت می‌کند – به علاوه به نصب خاصی احتیاج ندارد.

مهم نیست که شغل شما چه باشد، مجموعه چاپ بازار برای کمک به شما اینجا است. ما آنچه را که شما برای احیای کسب و کار خود نیاز دارید در اختیار داریم.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021