طراحی کارت ویزیت مشهد

طراحی کارت ویزیت مشهد

در بازار رقابتی این روزها، استفاده از روش‌های بازاریابی و تبلیغات مانند چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت، استفاده از برچسب روی محصولات و … برای جذب مشتری ضروری است. استفاده از خدمات طراحی کارت ویزیت مشهد، سبب رونق و رشد کسب و کار شما می‌شود. از آنجا که طرح و مدل کارت ویزیت اولین و اصلی‌ترین تاثیر را روی مشتریان دارد، توجه به طراحی کارت ویزیت از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از مزایای بیشمار کارت ویزیت مشهد، حضور طراحان بسیار حرفه‌ایی می‌باشد. پس از طراحی، با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها کارت‌ها با تنوع رنگی بسیار و در اسرع وقت به چاپ می‌رسند.

چاپ کارت ویزیت مشهد

چاپ کارت ویزیت در مشهد - طراحی کارت ویزیت مشهد

همانطور که گفتیم کیفیت، رنگ، طرح و مدل کارت ویزیت در جذب مشتری تاثیر چشمگیری دارد. به عبارتی طراحی کارت ویزیت باید به گونه‌ایی باشد که فرد در نگاه اول به استفاده از خدمات تجارت شما ترغیب شود. شرکت چاپ بازار با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ در مشهد و تهران و همکاری با بهترین طراح کارت ویزیت در مشهد، با کیفیت‌ترین و منحصر به فردترین کارت ویزیت‌ها را طراحی و چاپ می‌نماید.

کارت ویزیت گلاسه

کارت ویزیت از جنس کاغذ گلاسه انواع مختلفی دارد و در ابعاد و روکش‌های متفاوتی چاپ می‌شود.

کارت ویزیت گلاسه علاوه بر ظاهر زیبایی، ویژگی‌هایی مانند ماندگاری و دوام بالا، وضوح رنگ بهتر، خاص بودن و … را نیز دارد.

دلیل طول عمر بیشتر کارت ویزیت‌های گلاسه وجود یک لایه روکش لمینت یا سلفون است که علاوه بر بالا بردن کیفیت کارت ویزیت، سبب زیبایی، براق شدن، مقاومت در برابر خط وخش و گرما و رطوبت می‌شود. لازم به ذکر است که روکش لمینت سبب جلوگیری از خمیدگی و شکستگی کارت ویزیت نیز می‌شود، در مقابل روکش سلفونی کارت ویزیت گلاسه انعطاف‌پذیرتر است و به راحتی خم می‌شود.

کارت ویزیت گلاسه انواع مختلفی دارد که در اینجا آن‌ها را نام می‌بریم:

  • کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفون مات
  • کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفون براق
  • کارت ویزیت گلاسه با روکش سلفون مات مخملی
  • کارت ویزیت گلاسه با روکش لمینت گرم براق
  • کارت ویزیت گلاسه با روکش لمینت گرم مات

کاغذهای گلاسه در ابعاد ۸.۵ * ۴.۵ و ۹ * ۵ سانتی‌متر موجود هستند و این نوع کارت ویزیت‌ها در گرماژ ۲۵۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ با توجه به نیاز مشتری چاپ می‌شوند. همچنین باید بدانید که کارت ویزیت گلاسه در سایز ۹.۵ * ۵.۵ سانتی‌متر چاپ می‌شود که بزرگترین سایز موجود برای این نوع کارت ویزیت است.

چاپ کارت ویزیت آنلاین

چاپ کارت ویزیت آنلاین

با توجه به شرایط موجود، افزایش کارهای روزمره و نداشتن وقت کافی برای رفت و آمد حضوری و ماندن در ترافیک، بهترین روش استفاده از خدمات چاپ آنلاین می‌باشد. چاپ بازار در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت موجود در بازار، به صورت کاملا آنلاین و فقط با چند کلیک برای ثبت سفارش، طراحی و چاپ کارت ویزیت را در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوع انجام می‌دهد.

سفارش کارت ویزیت در مشهد

قطعا با وجود چاپخانه‌های متعددی که در حال فعالیت هستند، انتخاب چاپخانه‌ایی با سابقه درخشان و حرفه‌ایی دشوار است. کارت‌های ویزیت دارای انواع و مدل‌های مختلف می‌باشند. هر کسب و کاری باید با توجه به شرایط، مشتریان و … از طراحی کارت ویزیت مختص خود استفاده نماید. به همین دلیل یافتن چاپخانه حرفه‌ایی و سفارش کارت ویزیت در مشهد برای صاحبان مشاغل تازه وارد آسان نیست. یکی از چاپخانه‌های متعهد و متخصص در زمینه طراحی و چاپ کارت ویزیت، تیم چاپ بازار می‌باشد. به راحتی و با مراجعه به سایت chapbazar.com می‌توانید به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید.

انواع کارت ویزیت‌های خاص

انواع کارت ویزیت‌های خاص - طراحی کارت ویزیت مشهد

انواع کارت ویزیت‌ها مزایا و کاربردهای بسیاری دارند. اما برخی از آنها از جمله کارت ویزیت‌های خاص به دلیل قابلیت سفارشی سازی تاثیر بیشتری روی افراد دارند. به عبارتی از آنجا که این کارت ویزیت‌ها با توجه به شغل و نیاز مشتریان شخصی سازی می‌شوند؛ بیشتر از سایر کارت ویزیت‌ها نظر مشتری را جلب و آنها را ترغیب می‌کنند. برخی از انواع کارت ویزیت‌های خاص عبارتند از:

  • کارت ویزیت با شکل ابزار معماری (مختص معماران و طراحان داخلی)
  • کارت ویزیت حساس به گرما (با قرار گرفتن در معرض حرارت اطلاعات نمایان می‌شوند)
  • کارت ویزیت برش دار و به شکل نمودار (برای شرکت‌های فعال در بورس و …)
  • کارت ویزیت برجسته و پاپ آپ
  • کارت ویزیت به شکل دندان (برای دندانپزشکان)
  • کارت ویزیت به شکل پازل
  • کارت ویزیت به شکل مواد غذایی (مناسب فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و …)

درخواست کارت ویزیت آماده

درخواست کارت ویزیت آماده - طراحی کارت ویزیت مشهد

اگر در شرایط اضطراری هستید و زمان کافی برای طراحی آنلاین کارت ویزیت ندارید، بهترین روش سفارش و درخواست کارت ویزیت آماده است. خوشبختانه چاپ بازار علاوه بر ارائه خدمات طراحی کارت ویزیت مشهد، خدمات متعدد و متنوعی در زمینه کارت ویزیت آماده نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. به راحتی از طریق سایت می‌توانید کارت ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و تغییرات لازم را ایجاد نمایید. به دلیل آماده بودن طرح کارت‌ها، زمان آماده سازی و ارسال بسیار کمتر است.

تعداد چاپ کارت ویزیت

تعداد چاپ کارت ویزیت با توجه نوع کارت، یک رو یا دورو بودن، ابعاد ضخامت کاغذ و … متغیر است. با این وجود حداقل تعداد چاپ ۵۰۰ عدد است.

انواع کارت ویزیت فانتزی

انواع کارت ویزیت فانتزی

درست مانند کارت ویزیت‌های خاص، کارت ویزیت‌های فانتزی نیز به سرعت در ذهن ماندگار و باعث جلب توجه افراد می‌شوند. برخی از انواع کارت ویزیت فانتزی عبارتند از:

  • کارت ویزیت فانتزی به شکل سازه (مناسب شرکت‌های ساختمان سازی)
  • کارت ویزیت فانتزی به شکل تی‌شرت و آویز لباس (مناسب بوتیک‌ها)
  • کارت ویزیت فانتزی به شکل ساتور (مناسب قصاب‌ها)
  • کارت ویزیت فانتزی به شکل لوازم التحریر یا شخصیت‌های کارتونی

کارت ویزیت برای تبلیغ

بدون شک اصلی‌ترین هدف تمامی صاحبان مشاغل رشد، توسعه و در نهایت کسب و افزایش درآمد است. برای دست یافتن به این هدف اول اقدام معرفی خود و کسب و کار به دیگران است. با بازاریابی صحیح و موثر می‌توانید کسب و کار خود را به یک تجارت و برند شناخته شده تبدیل کنید. یکی از آسان‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی استفاده از کارت ویزیت می‌باشد. برخی از مزایای چاپ کارت ویزیت عبارتند از:

  • در مقایسه با سایر روش‌های مارکتینگ، چاپ کارت ویزیت‌ بسیار مقرونه به صرفه است.
  • به دلیل ابعاد و سایز کارت ویزیت‌ها به راحتی می‌توان آنها را به همراه داشت. این ویژگی نه تنها امکان معرفی کسب و کار را فراهم می‌کند، بله باعث می‌شود افراد آن را در کیف پول خود قرار داده و نام برند وتجارت شما ملکه ذهنشان شود.
  • با استفاده از این روش به سرعت می‌توان اطلاعات ضروری درباره کسب و کار خود را به در اختیار سایر افراد قرار دهد.

توجه داشته باشید اگرچه کارت ویزیت‌ها انواع گوناگونی دارند اما هرچه کارت ویزیت منحصر به فرد‌تر باشد، مشتری بیشتری نیز جذب می‌شود.

اطلاعات چاپ شده در طراحی کارت ویزیت مشهد

اطلاعات چاپ شده در طراحی کارت ویزیت مشهد

اطلاعات چاپ شده روی کارت ویزیت به عنوان نماینده کسب و کار و برند شما هستند. بنابراین باید به این اطلاعات اهمیت داد و اطلاعات لازم و کاربردی را به صورت خوانا روی کارت درج نمود. با سپردن طراحی کارت ویزیت مشهد به تیم حرفه‌ایی چاپ بازار، بسیاری از این مشکلات و دغدغه‌ها به خودی خود پایان می‌یابد.

معمولا کارت ویزیت حاوی لوگو، نام خانوادگی، برند، آدرس و سایر راه‌های ارتباطی می‌باشد. در ادامه به بررسی اهمیت این اطلاعات می‌پردازیم.

لوگو

حتما لوگو کسب و کار خود را روی کارت ویزیت درج نمایید. زیرا لوگو بیانگر هویت و حرفه‌ایی بودن برند شما است. همچنین بعد از مدتی تصویر لوگو در ذهن افراد نقش می‌بندد. بنابراین با دیدن لوگو در هر زمان و مکان به راحتی برند شما را می‌شناسند.

نکته: توجه داشته باشید که نباید لوگو را با برند اشتباه گرفت.

نام خانوادگی و شرکت

برای اینکه مردم بتوانند به شما اعتماد کنند ضروری است که نام خود یا شرکت را روی کارت ویزیت درج نمایید. کارت ویزیتی که نام ندارد مانند فردی بدون شناسنامه است.

عنوان شغلی

حتی اگر چندین شغل و سمت دارید هرگز همه آنها را روی کارت ویزیت درج نکنید. مخاطب شما تنها به یک تخصص و سمت شما نیاز دارد. در نتیجه تنها یک سمت مرتبط را ذکر کنید.

راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی

مهم‌ترین اطلاعات برای درج روی کارت ویزیت راه‌های ارتباطی است. قطعا برای تعامل با افراد باید راه آن را نیز مشخص کنید. با توجه به شرایط خود می‌توانید شماره شخصی، شماره مربوط به کار یا شماره تلفن ثابت را ثبت نمایید. با این وجود ثبت شماره ثابت باعث ایجاد حس اعتماد در افراد می‌شود.

البته همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی محبوبیت زیادی بین افراد دارد. به نحوی که ارتباط از طریق تلفن ثابت، فکس و … کاهش یافته است. به همین دلیل درج اطلاعات مربوط به شبکه‌های اجتماعی نیز توصیه می‌شود.

نکته: به یاد داشته باشید اطلاعات درج شده بیش از حد نباشند. زیرا باعث بی نظمی کارت و سر در گمی مخاطب می‌شود.

شرایط سفارش و چاپ کارت ویزیت توسط چاپ بازار در مشهد

شرایط سفارش و چاپ کارت ویزیت توسط چاپ بازار در مشهد - طراحی کارت ویزیت مشهد

درخواست و سفارش طراحی کارت ویزیت مشهد بسیار آسان و سریع است. بسته به میزان سفارشات پروسه طراحی به ۱ تا ۳ روز زمان نیاز دارد. یکی از مزایای استفاده از خدمات چاپ بازار بررسی تمامی فایل‌های آپلود شده و برطرف سازی مشکلات جزیی آنهاست. برای سفارش چاپ آنلاین مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مراجعه به وب‌سایت چاپ بازار به آدرس chapbazar.com

انتخاب کارت ویزیت مورد نظر خود

انتخاب ویژگی‌های محصول مانند سایز، یک رو / دورو، تعداد و …

آپلود فایل در صورت داشتن طرح. در غیر این صورت «طراحی توسط چاپ بازار» را انتخاب نمایید.

در مرحله آخر نحوه دریافت را انتخاب و سفارش ثبت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله گفتیم که چاپ کارت ویزیت یکی از روش‌های مهم بازاریابی است. به همین دلیل هنگام طراحی و چاپ آن برخی نکات از جمله اندازه فونت، خوانایی، رنگ مناسب سازمانی، چیدمان اطلاعات و … توجه داشت. برای داشتن کارت ویزیت منحصر به فرد و خیره کننده، یافتن و سپردن طراحی و چاپ کارت ویزیت به تیمی متخصص بهترین انتخاب است. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات طراحی کارت ویزیت مشهد می‌باشد. برای اطلاع از چاپ انواع کارت ویزیت‌ها، چاپ تراکت، برچسب و سایر محصولات و تعرفه‌ها به سایت chapbazar.com مراجعه کنید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021