۲۳ نمونه طراحی بسته بندی زیبا و خلاقانه

۲۳ نمونه طراحی بسته بندی زیبا و خلاقانه

تمامی تجارت های امروزی، با حجم انبوه تبلیغات از چاپ کارت ویزیت، چاپ بیلبورد و چاپ تراکت تبلیغاتی گرفته تا طراحی بسته بندی محصولات رو به رو می‌باشند. داشتن یک ذهن خلاق برای طراحی و ساخت انواع تبلیغات از جمله چاپ ست اداری، چاپ ساک دستی و خصوصا طراحی حرفه‌ای بسته بندی بسیار لازم و ضروری است. در این مقاله سعی داریم شما را با ۲۳ مدل طراحی بسته بندی زیبا و خلاقانه و دلایل پیدایش آنها آشنا نماییم.

طراحی بسته‌بندی، هرجایی که باشیم، با ما است. ایجاد یک طراحی چشم‌نواز که متناسب با محصول باشد، در قفسه های شلوغ خودنمایی کند و تولید آن هزینه‌ی زیادی نداشته باشد، یک چالش واقعی است بویژه اکنون که بیش از هر زمان دیگری، با نگرانی‌های زیست محیطی مواجه هستیم. به طور روزافزون، بسته بندی «اضافی» یا مواد غیرسازگار با محیط زیست منجر به واکنش مشتریان خواهد شد. با توجه به فضای اقتصادی چالش برانگیز برای خرده فروشان، به راحتی می‌توان گفت که طراحی بسته‌بندی در حال حاضر کار ساده‌ای نیست. با این حال، طراحان به این چالش رسیدگی می‌کنند. در این پست، ما نمونه‌های برجسته‌ای از طرح‌های بسته بندی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما الهام بخشیده و به تلاش‌های شما جهت بدهیم.

 

۱. موتیو از تانگ رن تانگ (Motiv from Tong Ren Tang)

موتیو از تانگ رن تانگ (Motiv from Tong Ren Tang)-طراحی بسته بندی

پروژه‌ی اخیر آژانس برندینگ Superunion وارد دنیای میراث مراقبت بهداشتی چین شد. برای ایجاد یک هویت جدید برای موتیو از تانگ رن تانگ (قدیمی ترین برند مراقبت های بهداشتی چین، تاسیس در سال ۱۶۶۹)، هدف آن ایجاد «تعادل کامل میان میراث گذشته و مدرنیته» در طراحی‌های جدید مکمل ویتامین بود. این ایده با هدف قرار دادن جوانان چین، فراتر از تصاویر مرتبط با داروهای سنتی و به سمت رویکردهای غربی برای سلامتی پیش رفت.

طبق گفته ی Superunion، مفهوم هویت از «فلسفه‌ی چینیِ ذهن سالم در بدن سالم» الهام گرفته است و طراحی آن از اشکال موجود در سفال های سنتی چین الهام گرفته است. پس از سه سال نمونه سازی اولیه،Superunion  این فرم ها را با ساختارهای سلولی آلی ترکیب کرده و بسته‌هایی را ایجاد می‌کند که می‌توانند با استفاده از برجستگی‌های بهم پیوسته روی هم قرار بگیرند. رنگ‌ها و الگوهای پررنگ باید در محیط های شلوغ خرده فروشی خود را نمایان کنند.

۲. کالالی

کالالی-طراحی بسته بندی

این سیستم بسته بندی انعطاف پذیر توسط شرکت Design Bridge for Callaly، یک برند بهداشتی زنانه ایجاد شده است. Design Bridge قصد داشت محصولی کاملاً زیبا ایجاد کند که مصرف کنندگان از باز کردن آن لذت ببرند. رنگ پررنگ و سبک گرافیکی معاصر، کالالی را از دیگر برندهای سنتی مخصوص مراقبت زنان متمایز می‌کند.

این نوع بسته بندی شامل یک «نوار موجی شکل» است تا تجربه ی باز کردن محصول را لذت بخش کند زیرا هنگام باز کردن، جعبه همانند گلبرگ باز می‌شود. هر گلبرگ حاوی اطلاعاتی در مورد برند است. جعبه قابل بازسازی است و بسته بندی آن کاملا قابل بازیافت می‌باشد. یک نوع تایپ و حروف چینی سفارشی در این جعبه ایجاد شد تا برند را متمایز کند. حتی یک نشانک پاداش نیز برای تبلیغ باشگاه کتاب کالالی در نظر گرفته شده است.

۳. Who Gives a Crap

Who Gives a Crap-طراحی بسته بندی

گاربت تصاویر و بسته بندی‌هایی را برای مجموعه‌ی ویژه ای از کاغذ توالت توسط شرکت استرالیایی Who Gives a Crap  ایجاد کرده است. این شرکت دستمال، حوله‌های کاغذی و دستمال توالت سازگار با محیط زیست را تولید می کند و نیمی از سود خود را برای ساخت توالت در مکان‌هایی که فاقد آن هستند، اهدا می‌کند. این حوزه که به عنوان The Play Edition شناخته می‌شود، برای درگیر کردن افراد در بازی طراحی شده است.

پل گاربت، مدیر خلاق گاربت، می‌گوید: «ایده‌ی این حوزه از كتاب‌های تلفیقی و تطبیقی كودكان الهام گرفته شده است – از این نظر كه می‌توان آنها را به روش‌های مختلفی برای ساختن شخصیت‌های توتمیك عجیب و غریب، جمع كرد». برای کودکانی که ممکن است به خصوص شیفته‌ی این موضوع شوند، می‌توان کارتن بیرونی را بازیافت کرد و دوباره از آن استفاده کرد.

 

۴. مانوس دو کاکائو (Manos de Cacao)

مانوس دو کاکائو (Manos de Cacao)-طراحی بسته بندی

برند شکلات مانوس دو کاکائو به بسته بندی احتیاج داشت که هم ناگذرا (همیشگی) و هم چشم نواز باشد. استودیوی Anagrama مستقر در مکزیک، با الهام از روند تولید محلی این شرکت، بافت‌های دست ساز و نامرتب را با یک پالت رنگی پر جنب و جوش و طرح‌های تمیز ترکیب کرد. در نتیجه یک سیستم بصری جدید برای این برند تولید شد که پیچیدگی را در اولویت قرار می‌دهد و یک ته رنگ عالی مناسب را تداعی می‌کند.

دیوید گوتیرز، شریک و مدیر خلاق در Anagrama، می‌گوید: «ساختن یک تن رنگ بطور دستی با ابزار مختلف و انتخاب وسایل مناسب برای هر جعبه کار چالش برانگیزی بود. با این حال، همچنین سرگرم کننده‌ترین قسمت این فرآیند بود».

 

 

۵. هاردی (Hardy)

هاردی (Hardy)-طراحی بسته بندی

نسل سوم تجارت خانوادگی هاردی در زمینه‌ی ماهی قزل آلای دودی تخصص دارد. این شرکت به استودیوی مستقر در پرتغال متوسل شد. شرکت Pacifica متخصص طراحی استیشنری و بسته بندی و وب سایتی است که کیفیت برتر محصول خود را ارائه می‌دهد. مدیر خلاق پدرو مسکویتا توضیح می دهد: “این یک فرآیند طولانی مدت است که نمی توان در آن تعجیل کرد. از نمک زدن تا دودی کردن، هر مرحله بصورت کامل اجرا می شود. بنابراین ما ایده ی «شاهکارهای دودیِ» هاردی را مطرح کردیم».

این هویت دو عنصر اصلی را با هم ترکیب می کند: یک نماد انتزاعی از ماهی قزل آلا و یک نشان تند و سرگرم کننده که می‌توانست توسط چاقو بریده شود. مسكويتا می‌گويد: «بسته بندی به عنوان پیشرفت برند قلمداد شد و از مقوای دارای موج‌های ریز چاپ شده با رنگ فرابنفش ساخته شده است».

 

۶. We Compost

We Compost-طراحی بسته بندی

سرویس جمع آوری پسماند قابل کمپوست مستقر در اوکلند، به نام We Compost به Seachange کمک کرد تا یک استراتژی برند ارائه دهد که با مخاطبان فراتر از جنگجویان محیط زیست صحبت کند و کارهایی را که انجام می‌دهد بهتر منعکس نماید. مدیر خلاق Seachange تیم دوتالدسوت گفت: «استراتژی ما انجام کاری تازه برای این بخش بود. مدرن، سرگرم کننده و برای همه قابل دسترسی است. این کار باید بر خلاف دنیای بصری کمپوست سازی باشد که با آرم برگ، نمادهای بازیافت و پیام‌های بسیار ارزشمند اشباع شده است».

Seachange با یک هویت بصری متمرکز بر روی یک پالت رنگ سبز و یک نمایش گرافیکی از کرم‌ها، این را در سراسر بسته بندی، وب سایت، مواد چاپی، کیسه‌های سطل و سایر کالاها عرضه کرد. سطل‌های زباله حاوی کلمه‌ی «yum» هستند تا کار را بامزه کنند و این شرکت از مواد قابل تجزیه‌ی زیستی برای کارت‌های ویزیت و کالاهای خود استفاده کرد.

دونالدسون می‌گوید: «نماد برجسته کرم مدرن و بازیگوش است و از ریشه‌های کمپوست صحبت می‌کند. ما این مورد را به صورت سفارشی «Worms Display» گسترش دادیم و همچنین یک چاپ کرم گرافیکی برجسته ایجاد کردیم تا بیشترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد».

۷. توماس کوزمالا

توماس کوزمالا- طراحی بسته بندی

برند نوظهور عطر، توماس کوزمالا به دنبال نفوذ در بازارهای اروپایی و جهانی، آژانس Concrete مستقر در تورنتو را مامور یک بازبینی کامل تجاری کرد. بسته بندی جدید با دنیای کلاسیک و معاصر ترکیب می‌شود و به طور غیر منتظره‌ای یک تایپ سفارشی پیچیده را در اطراف لبه‌های جعبه عطر و روی یک مهر برجسته‌ی ظریف به وجود می‌آورد.

دیتی کاتونا، مدیر ارشد خلاق، توضیح می‌دهد: «این برند باید مورد توجه مخاطبان خاورمیانه و غربی قرار گیرد. عکاسی حسی، تحریک آمیز و گاهی اوقات خام، عمق و غنای رایحه‌ها را منتقل می‌کند، اما برای مطابقت با حساسیت‌های محافظه کارانه‌ی بازار خاورمیانه در بسته بندی خلاصه می‌شود. استفاده‌ی صریح‌تر از تصاویر در رسانه‌های دیجیتالی بکار می‌رود و در تجارب چاپی ظرافت بیشتری دارد».

۸. انجمن آبمیوه (Juice Society)

انجمن آبمیوه (Juice Society)-طراحی بسته بندی

دانشجوی سال سوم طراحی به نام رایان هیکس وظیفه داشت تا با گسترش در بازار عمده فروشی، هویت بصری Juice Society مستقر در آستین را تغییر دهد. هیکس توضیح می‌دهد: «آنها احساس کردند که هویت قبلی شان بیش از حد روستایی است و انعکاسی منسوخی از روحیه‌ی خوب آنها می‌باشد».

او می‌گوید: «من تصمیم گرفتم این نگرش بازیگوش را از طریق یك اكوسیستم شمایل نگاری تا حدی علمی كه به فواید آب میوه اشاره می‌كند، منتقل كنم، اما عنصر خوش بینی را فراهم آورد. من همچنین می‌خواستم رویکرد غیر متعارف این برند را به حوزه‌ی سلامت انتقال دهم، بنابراین برای نمایان بودن در قفسه‌های یخچال و جلب توجه خریداران، ترجیح دادم برچسب ها را تا حد ممکن بصورت مینیمال طراحی کنم».

9. سس های استفانو (Stefano Sauces)

سس های استفانو (Stefano Sauces)-طراحی بسته بندی

آژانس lg2 مستقر در مونترال رویکرد اصلی خود را در زمینه ی برندینگ اولین محصولات غذایی آماده متعلق به آشپز مشهور استفانو فایتا و همسرش میشل فورگیون پیاده کرد. این هویت که یک کاریکاتور خنده دار و پر انرژی از فایتا را نشان می‌دهد، به هر سس یک حالت تایپوگرافیک منحصر به فرد می‌بخشد – همراه با اطلاعات تغذیه‌ای و قانونی که به شکل عمودی غیر معمول.

دیوید کسوس، مدیر خلاق در lg2 می‌گوید: «متمایز کردنِ برند در این نوع دسته بندی چالش اصلی ما بود زیرا همه‌ی برندها در یک عنصر ادغام می‌شوند. اصالت این مفهوم، یک هویت و بسته بندی واقعی و جذاب تولید کرد».

 

۱۰. لامپ های CS

لامپ های CS-طراحی بسته بندی

محصولات روزمره مانند لامپ از بسته بندی نسبتاً سودمندی استفاده می‌کنند، اما محصولات تولید شده توسط شرکت برق بلاروس CS دارای جعبه‌های زیبایی هستند که محصول را به بخش مهمی از طراحی بسته‌بندی تبدیل می‌کنند.

این بسته بندی شگفت انگیز که توسط آنجلینا پیشیکووا و با تصاویر خطی توسط آنا اورلوسکایا طراحی شده است، از نقاشی‌های دقیق حشرات استفاده می‌کند و لامپ‌ها نیز بسته به شکل و اندازه‌شان با اشکالات خاصی همخوانی پیدا می‌کنند. لامپ‌های بلند و باریک در جعبه‌های سنجاقک بسته بندی می‌شوند، در حالی که لامپ‌های رشته‌ای پیچ خورده‌ی کم مصرف به شکل شکم زنبور عسل بسته بندی می‌شوند.

 

Colour me Blind .۱۱

Colour me Blind-طراحی بسته بندی

دانشجوی طراحی گرافیک الكساندرا برلینگ برای پروژه‌ی فارغ التحصیلی خود می‌خواست ببیند كه آیا ایجاد یك طرح بسته بندی از نظر زیبایی شناسی برای افراد كم بینا امكان پذیر است؟ او پس از دوره‌ی تحقیق خود، تصمیم گرفت تا بر روی مواد غذایی تمرکز کند.

بورلینگ توضیح می‌دهد: «من می‌خواستم به نابینایان این آزادی را بدهم كه كار واضحی مانند رفتن به سوپرماركت و خرید شیر را انجام دهند. هدف این بود که بحث را برانگیزانیم و زمینه را برای تفکر نوآورانه در مورد اینکه چگونه طراحی بسته‌بندی می‌تواند حواس را جذب کند، نه بینایی، فراهم کند».

 

۱۲. کلینیک دوست داشتنی (The Lovely Clinic)

کلینیک دوست داشتنی (The Lovely Clinic)-طراحی بسته بندی

آژانس خلاق مستقر در لندن SomeOne این بسته بندی لمسی را به عنوان بخشی از طرح تجاری خود تحت عنوان The Lovely Clinic ایجاد کرده‌است. SomeOne که با چالش برندینگ یک مشتری زیبایی مواجه شده بود، تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که هنجارهای صنعت را به چالش بکشد. این آژانس در وب سایت خود اشاره کرده است: «بخش زیبایی سرشار از تصاویری از زنانی است که به طرز غیرممکنی زیبا هستند، که نشان می‌دهد اگر این تصاویر برای برند خاصی نبود، آنها بیشتر به یک فیل شباهت داشتند تا یک نمونه‌ی درخشان از کمال».

تام مایرز، طراح ارشد می‌افزاید: «ما بر تم موضوعی رنگ تمرکز کردیم – در سطح جهانی به عنوان روشی برای تقویت وجود شناخته می‌شود – یا روشی برای کار با عناصر پایه برای خلق چیزی شگفت آور است».

Brandless .۱۳

Brandless-طراحی بسته بندی

شرکت آمریکایی Brandless با علامت تجاری فضای سفید در طیف وسیعی از مواد غذایی و اقلام خانگی، مینیمالیسم را به حد افراط رسانده است. با همکاری آژانس بروکلین Red Antler، هر محصول از یک رنگ ساخته شده است و درون  یک جعبه‌ی سفید قرار داده شده است. متن موجود در جعبه‌ها به طور موثری یک فضای منفی ایجاد می‌کند و به لطف رنگی که در زیر آن قرار دارد، قابل خواندن است.

جالب است که عدم هویت به این معنا است که این شرکت می‌تواند هزینه‌ای را که به عنوان مالیات تجاری شناخته می‌شود، جبران کند، یعنی Brandless قادر به فروش همه‌ی محصولات خود با قیمت استاندارد 3 دلار است.

۱۴. نایک ایر (Nike Air)

نایک ایر (Nike Air)-طراحی بسته بندی

نایک ایر بدون شک یکی از محبوب ترین طرح‌های کفش ورزشی است که تاکنون منتشر شده است. آژانس Scholz & Friends  مستقر در برلین که به جعبه کفش‌های معمولی قدیمی اکتفا نمی‌کند، یک طرح بسته بندی کاملاً جدید را برای مربیان مورد علاقه‌ی خود ارائه داده است.

این تیم با در نظر گرفتن جنبه‌ی «هوا»، کفش‌های ورزشی را در کیسه‌های پلاستیکیِ هوابندی شده قرار داد تا توهمِ شناور شدن مربیان در هوا را ایجاد کند. این طراحی با برجسته سازی بالشتک هوای برند، همچنین خطر آسیب به محصول را هنگام حمل و نقل کاهش می‌دهد.

۱۵. عسل اونوما (Onuma Honey)

عسل اونوما (Onuma Honey)-طراحی بسته بندی

این پیشنهاد از استودیوی ژاپنی Akaoni Design یک نمونه‌ی زیبا از «هرچه کمتر بهتر» در مورد بسته بندی است. این طرح شامل یک شیشه کوچک، برچسب‌های ساده و کاغذهای کلاسیک قهوه ای است، با آرایه‌ای از تمبرهای رنگی جذاب که همه چیز را تمام می‌کند. کار و طراحی هنری را موتوکی کوئیتاباشی انجام داد و مشخص است که او می‌داند چگونه تأثیرگذار باشد.

Allsorts .۱۶ سیاه و سفید (Allsorts Black and White)

Allsorts  سیاه و سفید (Allsorts Black and White)-طراحی بسته بندی

در سال 2014، Liquorice Allsorts  از آژانس خلاق باند (Bond) برای Cloetta – یک شرکت شیرینی سازی پیشرو در منطقه اسکاندیناوی – یک طراحی برای بسته بندی انجام داد. بسته بندی جدید از شکل‌ها و رنگ‌های متمایز شیرینی‌های سنتی استفاده کرده و آنها را به عنوان پایه‌ای برای طراحی مدرن‌تر بکار برده است.

به روزرسانی اخیر آژانس برای نسخه‌ی سیاه و سفید Cloetta همان موضوع را دنبال می‌کند، اما با از بین رفتن رنگ آن. باند می‌گوید: «چاپ نقره ای و مات بودن جلوه زیبایی به جعبه مقوایی کاربردی می‌بخشد».

 ۱۷. TIQLD

TIQLD-طراحی بسته بندی

هنگام طراحی برای طیف گوناگون ادویه‌ی TIQLD، آلفابت از تصاویر طنزآمیز برای انتقال هویت تجاری بازیگوش و مطمئن استفاده کرد. این کیسه‌ها دارای طرح‌های ترکیبیِ غیر منتظره‌ای از اشیاء هستند.

آلفابت توضیح می‌دهد: «ما قصد داشتیم ایده‌ی جسورانه‌تر و پرماجرای وعده های غذایی را در تصاویر تجاری وارد کنیم. ساختار تصاویر درواقع مواد غذایی اصلی است که ادویه به آنها اضافه می‌شود (مثل گوشت، ماهی یا سبزیجات) را ترکیب می‌کند و آنها را با یک عنصر انتزاعی غیر منتظره کنار هم قرار می‌دهد که داستانی را همراه با ترکیب ادویه جات ترسیم می‌کند. داستان‌ها نه تنها نشان دهنده‌ی شخصیت جسورانه‌ی این برند هستند، بلکه طعم‌های جسورانه ای را منتقل می‌کنند».

۱۸. شرکت ادویه فوگو

شرکت ادویه فوگو-طراحی بسته بندی

شرکت تولیدکننده‌ی سس‌‎های تند فوگو، پس از اینکه متوجه شد محصولاتش کمی سوء تفاهم ایجاد کرده، از Robot Food خواست تا به او کمک کند تا ارتباطات بهتری با مشتریان داشته باشد زیرا طعم سس‌های آن بیشتر از این که بیش از حد تند باشد، باعث بیشتر کردنِ طعم و مزه می‌شود.

کریس شاتلورث، طراح ارشد در Robot Food می‌گوید: «این سس‌ها برای رسیدن به جایگاه برتر در مقیاس حرارت تلاش نمی‌کنند. تمرکز بر روی طعم و مزه است تا آتشی بودن آنها، بنابراین طراحی باید از سبک ساختگی این گروه دور می‌شد. ما تصمیم گرفتیم که از چشم اندازِ خارج از سس تند به محصولات سبک زندگی برتر بپردازیم تا از پیچیدگی‌های غیرمنتظره در دسته‌ای که تازگی در آن مهم است استفاده کنیم.

«برای اینکه سس‌های تند فوگو را به عنوان یک گزینه‌ی برتر مجاز قلمداد کنیم، حروف انتزاعی پررنگ هر سس را مشخص می‌کند و ورقه های فلزی در یک پس زمینه‌ی سفید مات به کار می‌روند. ما بیشتر یک سلسله مراتب را آغاز کردیم، برند اصلی را برجسته کردیم و مشخصات عطر و طعم را ارائه دادیم».

۱۹. قلم موهای رنگ آمیزی پویلو (Poilu paintbrushes)

قلم موهای رنگ آمیزی پویلو (Poilu paintbrushes)-طراحی بسته بندی

این نمونه‌ی عالیِ طراحی از سیمون لالیبرت گرفته شده است و عملکرد نصب دو قلم موی رنگ آمیزی را تنها با یک قطعه مقوا که در هر دو طرف چاپ شده است ارائه می‌دهد. موهای طبیعی برخی از قلم موها رنگ شده‌اند تا توهمِ سبیل و ریش را ایجاد کنند. فونت بالای دسته نیز قابل توجه است.

۲۰. مونتگومری و اِولین (Montgomery and Evelyn)

مونتگومری و اِولین (Montgomery and Evelyn)-طراحی بسته بندی

استودیوی ماکگیل هویت بصری و طراحی بسته‌بندی را برای شرکت مونتگومری و اِولین – شرکتی که مکمل‌های غذایی را برای بهزیستی روانی ارائه می‌دهد – ایجاد کرد. مدیر خلاق، هامیش ماکگیل می‌گوید: «با همکاری نزدیک با بنیانگذار شرکت، اوی مونتگومری، قصد داشتیم هویتی را ایجاد کنیم که علاوه بر توانمندسازی برند، ساده‌ترین پشتیبانی مکمل را ارائه دهد».

«استراتژی ما انطباقِ روش اوی با هویت و بسته بندی مبتنی بر سیستم تعادل، ساختار و نظم، با زیر بنای علمی است».

 

۲۱. آجیل مایتی (Mighty Nuts)

آجیل مایتی (Mighty Nuts)-طراحی بسته بندی

این طراحی باورنکردنی بسته بندی پسته را دانشجو مایا روزنفلده، هنگامی که هنوز در حال تکمیل مدرک خود در زمینه‌ی طراحی بسته‌بندی در موسسه پرات بود، ایجاد کرد. وی در مورد این طراحی می‌گوید: «بخش مهمی از فرآیند تفکر بر تجربه‌ی کاربر و عملکرد دوم بسته متمرکز بود. هدف اصلی ایجاد گرافیکی بود که تردی پسته را به تصویر بکشد».

۲۲. هلوِتیمارت (Helvetimart)

هلوِتیمارت (Helvetimart)-طراحی بسته بندی

هلوِتیمارت یک فروشگاه سوئیسی است که محصولات غذایی ویژه‌ای را به فروش می‌رساند. این برند سنگین وزنِAnagrama  برای طرح بسته بندی خود، از پرچم‌های منطقه ای 26 کشور مستقل الهام گرفته است.

این آژانس توضیح می‌دهد: «ما این پرچم ها را ساده کردیم تا یک زبان مشترک ایجاد کنیم. با استفاده از عناصر و رنگ‌های نمایشی، برچسب‌هایی را برای محصولات این برند تهیه کردیم و تابلوهای تبلیغاتی داخل فروشگاه را برای تسهیل روند خرید نصب کردیم».

23. شکلات‌های آتوپیک (Utopick Chocolates)

شکلات‌های آتوپیک (Utopick Chocolates)-طراحی بسته بندی

شرکت Lavernia & Cienfuegos  مستقر در والنسیا، اسپانیا یک استودیوی طراحی چند رشته‌ای است که در زمینه‌ی طراحی گرافیک، محصول و بسته بندی تخصص دارد. هنگامی که شرکت شکلات پاکو لوپیس به طراحی و بسته بندی جدیدی برای محصولات خود نیاز داشت، این تیم تمام تلاش خود را کرد. لوپیس قبلاً یک نماد داشت: یک کشتی، تا روحیه‌ی ماجراجویی و سفر طولانی غلاف‌های کاکائو برای تبدیل شدن به شکلات را نشان دهد.

شرکت Lavernia & Cienfuegos  نسخه اریگامی کشتی را انتخاب کرد، تصمیمی که مضمون طراحی بقیه‌ی بسته بندی‌ها را ایجاد کرد. این تیم توضیح می‌دهد: «آتوپیک محصولات خود را با دست بسته بندی می‌کند، بنابراین ما یک روش منحصر به فرد برای جمع کردن کاغذ برای بسته بندی شکلات‌ها ایجاد کردیم. این کاغذ تا می‌شود تا دو مثلث در جلوی طرح ایجاد شود، هر کدام با رنگ و بافت خاص خود که هر شکلات را شخصی سازی می‌کند.»

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021