۲۵ نمونه کارت ویزیت عکاسی همراه با نکات طراحی آن‌ها

۲۵ نمونه کارت ویزیت عکاسی همراه با نکات طراحی آن‌ها

عکاسان نیز مانند هر حرفه‌ای نیاز به معرفی و تبلیغات دارند، چاپ کارت ویزیت عکاسی یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌رود پس باید برای جلب نظر هرچه بیشتر مخاطبان به طراحی کارت ویزیت توجه نمایید. در این مقاله شما را با ۲۵ نمونه کارت ویزیت عکاسی و نکات طراحی آن‌ها خواهیم کرد.


کارت‌ ویزیت‌های‌ آتلیه عکاسی برای مطرح شدن در صنعتی که بیشتر به زیبایی‌شناسی متکی است نیازمند یک طراحی قوی هستند. رقابت شدید است – Insureon گزارش می‌دهد که تنها ۴۰ درصد از استارت آپ‌های عکاسی می‌توانند از سال اول نجات پیدا کنند و فقط ۲۵درصد در سال دوم خود موفق می‌شوند – بنابراین ما فهرستی از ۲۵ نمونه کارت ویزیت خاص را تهیه کردیم که به شما کمک می‌کنند.
در اینجا ۲۵ نمونه از بهترین و جالب‌ترین نمونه کارت ویزیت‌های عکاسی در وب گردآوری شده است.

نمونه‌های طراحی کارت ویزیت آتلیه عکاسی

۱. کاغذ مات

کارت ویزیت عکاسی - کاغذ مات

هنگامی که طرح خود را به‌طور کامل تنظیم کردید، مطمئن شوید که کارت ویزیت شما به صورت حرفه‌ای با Vistaprint چاپ می‌شود. Vistaprint تأمین کننده‌ی کارت ویزیت انتخابی برای مشاغل کوچک، با قیمت مناسب و زمان تحویل عالی است. و اگر هنوز کارت ویزیت خود را نهایی نکرده اید، به راحتی می‌توانید از بین بیش از ۱۰ هزار طرحِ آنها انتخاب کنید یا از یکی از متخصصان آنها کمک بگیرید.

۲. پلاستیک شفاف

کارت ویزیت عکاسی - پلاستیک شفاف

اگر بودجه‌ی لازم را دارید، این کارت ویزیت‌های پلاستیکی شفاف عکاسی را امتحان کنید. با استفاده از یک بوم متفاوت می‌توانید امکان طراحی مواد بازاریابی را گسترش دهید. قطعاً چشم‌نواز خواهند بود و مطمئناً به کسب و کار شما رونق می‌بخشد.

۳. رنگ چشم نواز

کارت ویزیت عکاسی - رنگ چشم نواز

رنگ‌های چشم نواز تأثیرگذاری کارت ویزیت شما را حتی از دور بیشتر می‌کنند. آنها معمولاً با طراحی مینیمالیستی بهترین کارآیی را دارند و با فونت‌های کوچک هماهنگ می‌شوند تا ظاهر تمیز را برهم نزنند. با رنگ‌ها تجربه‌ی متفاوتی داشته باشید تا ظاهری هیجان‌انگیز ایجاد کنید.

۴. طراحی خاکستری

کارت ویزیت عکاسی - طراحی خاکستری

این مثال کارت ویزیت همه چیز دارد: تصویر منحصر به فرد، طراحی تمیز، یک لوگوی برجسته و تمام جزئیات که در یک قالب جالب ارائه شده است. خود را به یک بوم سیاه محدود نکنید. رنگ‌های قرمز تیره و بنفش تیره نیز زیبا هستند و می‌توانند به همین راحتی مشتری‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.

۵. لوگو با طراحی حرفه ای

کارت ویزیت عکاسی - لوگو با طراحی حرفه ای

اطمینان حاصل کنید که کارت ویزیت شما بهترین تأثیر را برای مشتریان و سرمایه گذاران دارد. از ابزار برندینگ آنلاین مانند Tailor Brands برای طراحی و استفاده از یک لوگوی خیره‌کننده که برند شما را کاملاً به تصویر می‌کشد استفاده کنید. آنها همچنین خدمات طراحی کارت ویزیت را متناسب با برند شما ارائه می‌دهند. از Tailor Brands بازدید کنید و از امروز شروع به خودکارسازیِ استراتژی برندینگ خود کنید.

۶. مینیمالیست

کارت ویزیت عکاسی- مینیمالیست

ظاهر تمیز و مینیمالیست زیبا است. این مثال نشان می‌دهد که چگونه یک کارت سفید ساده با تصاویر ظریف و خطوط نازکِ فونت ساده به رنگ سیاه و خاکستری زیبا می‌شود. فقط بخاطر داشته باشید که متن شما همیشه باید خوانا باشد.

۷. سیاه و سفید با Spot UV

کارت ویزیت عکاسی - سیاه و سفید با Spot UV

برای کسانی که عاشق رنگ سیاه هستند، می‌توانید سبک ظرافت خود را نیز به نمایش بگذارید. برای برجسته سازی لوگو یا تصویر خود، بافت یا طرح Spot UV را اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که سبک فونت را کاملا ادبی قرار دهید. علاوه بر این برای تأثیرگذاری بیشتر بهتر است از جنس کارت ویزیت لمینت استفاده نمایید.

۸. تصویر قوی و جذاب

کارت ویزیت عکاسی - تصویر قوی و جذاب

برداشتی متفاوت از یک طراحی ساده. این طرح به رنگ خاکستری است. توجه داشته باشید که چگونه متن تصویر نیز به رنگ خاکستری حفظ می‌شود تا ظاهری ساده و ظریف داشته باشد. این تصویر همچنین چشم نواز و تقریباً شبیه زندگی است، به طوری که به نظر می‌رسد از کارت بیرون زده است.

۹. سیاه و طلایی

کارت ویزیت عکاسی - سیاه و طلایی

اگر می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید، کارت ویزیت سیاه و طلایی را امتحان کنید. رنگ طلایی یک عنصر لوکس را به رنگ سیاه به ارمغان می‌آورد و می‌تواند به کارت ویزیت شما حس انحصاری برای جذب مشتری‌های سطح بالا بدهد. طرح فویل طلا بسیار سلیقه‌ای است و کل فضا را احاطه نمی کند.

۱۰. دوربین پلاستیکی

کارت ویزیت عکاسی- دوربین پلاستیکی

این مثال تعامل را برای عکاسان آسان می‌کند و مطمئناً طرحی است که هر مشتری می‌خواهد آن را نگه دارد. طرح دوربین پلاستیکی یک تجربه‌ی تعاملی اضافی به کارت ویزیت شما می‌دهد و شما را در ذهن مشتریان‌‌تان حفظ می‌کند.

۱۱. شاتر لنز

کارت ویزیت عکاسی - شاتر لنز

شما می‌خواهید مشتریان کارت شما را نگه دارند و همچنین با یک نگاه ساده به آسانی خدمات‌تان را به خاطر بسپارند. این طرح شاتر لنز نمادین با استفاده از سایه‌ها روی فونت‌ها به راحتی قابل شناسایی است.

۱۲. رویداد محور

کارت ویزیت عکاسی - رویداد محور

این کارت ویزیت عکاسی به راحتی می‌تواند نوع پروژه‌های یک عکاس را مشخص کند. عکاسانی که بیشتر درگیر رویدادها هستند می‌توانند از این مثال الهام بگیرند. از میان نمونه کارها یک تصویر برجسته انتخاب کنید و اسم وب سایت و اسم کسب و کار‌تان را به آن اضافه کنید.

۱۳. سازگار با محیط زیست

کارت ویزیت عکاسی - سازگار با محیط زیست

اگر علاقه‌ی زیادی به محیط زیست دارید و می‌خواهید در کسب و کار‌تان آن را نشان دهید، این کارت ویزیت سازگار با محیط زیست را امتحان کنید. این کارت ویزیت که از مواد کاغذی بازیافتی ساخته شده است، به‌راحتی توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند و به شما کمک می‌کند نسبت به رقبای خود برجسته شوید.

۱۴. طراحی دایکات (Die-Cut)

کارت ویزیت عکاسی - طراحی دایکات (Die-Cut)

این کارت ویزیت شامل یک عنصر دایکات است که ظاهری قابل تشخیص و منحصربه‌فرد به کارت شما می‌دهد. این ایده لایه‌ی جدیدی از خلاقیت را برای طراحان اضافه می‌کند. به کارت ویزیت خود یک شکل منحصربه‌فرد در لبه‌ها بدهید یا آن را به عنوان یک حس جدید روی تصویر خود قرار دهید، مانند آنچه در مثال ما ذکر شده است. به خاطر داشته باشید که کارت ویزیت شما باید همیشه بتواند در جیب یا کیف پول مشتری جای بگیرد، در غیر این صورت ممکن است گم شود یا آن را دور بریزد.

۱۵. تبلیغاتی

کارت ویزیت عکاسی - تبلیغاتی

آنچه در این طرح برجسته است، جزئیات دوخت در کنار آن است که تأکید و بافت جالبی را برای کارت ویزیت شما فراهم می‌کند. طرح ساده اما چشم نواز است و از تصاویر زیبا و چشمگیر برای جلب توجه مشتریان استفاده می‌کند.

۱۶. لترپرس

کارت ویزیت عکاسی - لترپرس

لترپرس همه چیز را در مورد بافت فراهم می‌کند و می‌تواند ویژگیِ برجسته‌ی کارت ویزیت شما باشد. در این مثال، طراح از کاغذهای بافت دار  نیز استفاده می‌کند تا کاغذ چاپ را عمیق تر کند و احساس لوکس بودن را برای مشتری به ارمغان می‌آورد این مورد در طراحی کارت ویزیت کتان هم ملموس است.

۱۷. رنگ یا ویژگی قوی

کارت ویزیت عکاسی - رنگ یا ویژگی قوی

این مثال نشان می‌دهد که چگونه یک طرح Spot UV، لترپرس یا فویل می‌تواند کارت‌های ویزیت را در هر رنگی مورد توجه قرار دهد. توجه کنید که چگونه یکی از حروف برجسته‌ی نام تجاری با پس زمینه مطابقت دارد. این می‌تواند ایده‌ی خوبی برای مشاغلی باشد که از یک رنگ در برند خود استفاده می‌کنند.

۱۸. طرح جسورانه و مدرن

کارت ویزیت عکاسی- طرح جسورانه و مدرن

این مثال دارای طراحی بسیار جسورانه‌ای است و برای عکاسان مدرن و خلاق که می‌خواهند منحصربه‌فرد بودن را در برند خود بگنجانند مناسب است. این کاغذ مخصوصاً برای تهیه‌ی الگویی از نام صاحب کسب و کار ساخته شده است و آن را به یاد ماندنی می‌کند. لوگو یا تصویر رایگان دیگری را برای خود انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید تا همان اثر را داشته باشد.

۱۹. فویل نقره‌ای ظریف

کارت ویزیت عکاسی - فویل نقره‌ای ظریف

فویل نقره‌ای نیز مانند فویل طلایی اولین تأثیر خوب را ایجاد می‌کند. این ظاهر بسیار پیچیده همچنین می‌تواند حس انحصارطلبی و تجمل را القا کند. با کاغذ بافت دار و طراحی مینیمالیستی بسیار عالی عمل می‌کند.

۲۰. طرح Spot Varnish

کارت ویزیت عکاسی - طرح Spot Varnish

این برداشت دیگری از کاربرد Spot Varnish برای طراحی کارت ویزیت اما با ظاهری مدرن تر است. این طرح از دو بافت متفاوت استفاده می‌کند و جالب تر است. هنگام انتخاب نوع قلم دقت کنید و مطمئن شوید که به زیبایی کلیِ کارت اضافه می‌شود.

۲۱. عکاسی رنگارنگ

کارت ویزیت عکاسی - عکاسی رنگارنگ

رنگ‌ها باعث برجسته شدن کارت ویزیت می‌شوند. طراحی چشم نواز و درخشان، ظاهر کلی را نیز زنده و شاداب می‌کند. این طرح که برای هر نوع عکاس ایده آل است درواقع ترکیبی از پالت‌های رنگی را ایجاد می‌کند که باید مطابق با برند شما باشد.

۲۲. مینیمالیست سیاه

کارت ویزیت عکاسی - مینیمالیست سیاه

توجه کنید که چگونه کارت ویزیت در این مثال با طراحی منحصربه‌فرد و مینیمالیستی برجسته می‌شود. این یک مثال عالی برای نحوه‌ی استفاده از Spot UV برای تأکید بر تصویر به جای متن است. این طراحی بلافاصله خلاقیت شما را به مشتریان نشان می‌دهد.

۲۳. صورتی ساده

کارت ویزیت عکاسی - صورتی ساده

همیشه لازم نیست که طرح سیاه و سفید باشد. صورتی نیز می‌تواند با تصویری خوش سلیقه و چیدمان ساده زیبا به نظر برسد. نگاه کنید که این مثال چگونه در یک طرح مینیمالیستی فقط با یک تصویر برجسته، زیبایی را به نمایش می‌گذارد و با رنگ‌های پاستلی بازی می‌کند. آن را با رنگ برند خود‌تان امتحان کنید تا جلوه‌ی زیبایی را که برای کسب و کار شما مناسب است به نمایش بگذارید.

۲۴. عکاسی مصور

کارت ویزیت عکاسی- عکاسی مصور

از این مثال برای اضافه کردن جذابیت و خلاقیت به برند‌تان استفاده کنید. یک تصویر مصور با حاشیه‌های رنگی در یک زمینه‌ی سفید ساده یک طرح به یاد ماندنی را ایجاد می‌کند. برای ایجاد یک ظاهر و سبک منحصر به فرد، یک تصویر همراه با لوگو یا تصویری از امضاء خود ایجاد کنید.

۲۵. کلاژ عکس

کارت ویزیت عکاسی - کلاژ عکس

این کارت ویزیت روشی خلاقانه برای نمایش بهترین نمونه کارهای‌تان ارائه می‌دهد. از یک کولاژ عکس استفاده کنید تا به مشتریان خود ایده‌ای درباره‌ی پروژه‌های شما و امکانات همکاری با شما ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس را در پشت کارت درج کرده اید و به راحتی به خاطر سپرده می‌شوند.

حالا نوبت شما است

کارت ویزیت به شما این فرصت را می‌دهد که اولین تأثیر ماندگار را بر روی مشتریان خود بگذارید، بنابراین طراحی شما باید باعث شود برند‌تان زیبا و به یاد ماندنی باشد. دفعه بعدی که می‌خواهید کارت ویزیت خود را طراحی کنید، از این مثال‌ها استفاده کنید.
چند نمونه کارت ویزیت عکاسی در این فهرست را دوست دارید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021