20 نمونه کارت ویزیت رستوران

20 نمونه کارت ویزیت رستوران

اگر صاحب رستوران هستید، حتما می دانید که شما هم مانند هر کسب و کار دیگری برای اینکه فروش بالایی داشته باشید، ناگزیر به استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی هستید. استفاده از ” کارت ویزیت رستوران ” یکی از مهمترین و البته تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی در مسیر کاری شما می باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “20 نمونه کارت ویزیت رستوران” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی کارت ویزیت رستوران

طراحی کارت ویزیت رستوران

اگر یک رستوران در زمینه های کاری مختلف دارید، برای اینکه بتوانید با تبلیغات و بازاریابی به سود خوبی دست پیدا کنید، در اولین فرصت نسبت به طراحی کارت ویزیت اختصاصی کسب و کار خود اقدام کنید. فرقی نمی کند کارت ویزیت فوری است یا معمولی. مهم این است که شما از این طریق برای ایجاد پل ارتباطی با مشتری قدم مثبتی بردارید.

کارت ویزیت علاوه بر اینکه راههای تماس با رستوران را در اختیار مشتری قرار می دهد، بلکه می تواند به بازاریابی غیرمستقیم از سوی مشتریان نیز تبدیل شود. از همین رو بدون تعلل برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای برای رستوران خود اقدام کنید.

تاثیر کارت ویزیت برای رستوران ها

استفاده از کارت ویزیت برای تبلیغات رستوران تاثیر زیادی بر کسب و کار شما خواهد داشت از همین رو بسیاری از رستوران ها از مزایای مختلف آن غافل نمی شوند. از جمله تاثیرات و مزایای داشتن کارت ویزیت برای رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه دهنده ماهیت و وجهه حرفه ای کسب و کار
  • ایجاد برقراری با مشتری با ارائه راه های ارتباطی با روشی جذاب
  • افزایش ماندگاری در ذهن مخاطب

حتما بخوانید: 20 نمونه کارت ویزیت ساده و شیک

فونت و متن مناسب کارت ویزیت رستوران

فونت و متن مناسب کارت ویزیت رستوران

زمانی که برای طراحی کارت ویزیت اقدام می کنید، حتما سعی کنید از طراح بخواهید تا طرحی اختصاصی و البته جذاب برای شما طراحی کند. ارتباط معنایی بین کارت ویزیت رستوران شما با زمینه کاری برای مخاطب اشتها آور باشد. در طراحی این کارت انتخاب فونت و متن مناسب اهمیت زیادی دارد. فونتهای زیادی در وجود دارد که شما می توانید از همین فونت ها به شکل خلاقانه ای استفاده کنید. مهم این است که فونت مورد نظر کاملا خوانا باشد.
در نوشتن متن هم زیاده روی نکنید. ارائه اطلاعات تماس اعم از آدرس پستی، آدرس شبکه های اجتماعی، شماره تماس در یک طرف کارت و شعار و لوگوی رستوران در طرف دیگر کفایت می کند.

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت رستوران

شما می توانید برای کارت ویزیتی که برای رستوران خود طراحی می کنید از ابعاد و جنس های مختلف استفاده کنید. مهم این است که با خلاقیت بتوانید بهترین نوع کارت ویزیت را داشته باشید:

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت رستوران

ابعاد

کارت ویزیت ها ابعاد استانداردی دارند. این موضوع در کارت های رستوران نیز وجود ندارد. بهترین سایز برای کارت ویزیت هایی که می خواهید برای رستوران طراحی کنید 9*6 است. البته این موضوع برای شما ایجاد محدودیت نمی کند. شما می توانید از اندازه های مختلف حتی مربع برای رستوران استفاده کنید.

انواع جنس

انتخاب کاغذ مناسب مانند گلاسه یا کتان و حتی کاغذ معمولی می تواند با انتخاب طرح، رنگ و چاپ مناسب علاوه بر جذابیت، مقرون به صرفه و جذاب نیز باشد. اگر می خواهید کارت ویزیت رستوران شما لوکس باشد کارت ویزیت سلفون مات دورگرد انتخاب بسیار مناسبی است.

البته انتخاب کارت ویزیت سلفون براق برای طرح های رنگی که می خواهید کیفیت رنگ ها بالا باشد نیز انتخابی عاقلانه می باشد. روکش سلفون براق علاوه بر زیبایی بصری کارت ویزیت، به کیفیت و دوام آن می افزاید. اگر طرفدار طرح های مات هستید کارت ویزیت سلفون مات هم می تواند گزینه ای بسیار عالی باشد. البته در نظر داشته باشید که روکش سلفون هزینه ای به مراتب کمتر از روکش لمینت و یو وی دارد.

ویژگی طرح کارت ویزیت رستوران

استفاده از کارت ویزیت برای رستوران ها، در کنار مزیتهای زیادی که دارد، باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند این مزایا را با بالاترین میزان تاثیرگذاری به همراه داشته باشد. از جمله ویژگی های طرح کارت ویزیت برای رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب توجه خلاقانه
  • استفاده از فونت مناسب و خوانا
  • انتخاب متریال با کیفیت برای جنس کارت ویزیت مثل کارت ویزیت کتان
  • طراحی حرفه ای همراه با لوگو نشان تجاری اختصاصی
  • ارائه راه های ارتباطی به مشتری
  • استفاده از خلاقیت

این ویژگی ها می تواند در کنار افزایش تاثیرگذاری کارت ویزیت رستوران شما به بر مخاطب، منجر به افزایش فروش و جلب اعتماد بالای مشتریان نیز شود.

معرفی چند نمونه کارت ویزیت رستوران

با توضیحات گفته شده، در ادامه سعی داریم چند نمونه از کارت ویزیت های رستوران که طرفداران بیشتری دارند، به شما معرفی کنیم:

معرفی چند نمونه کارت ویزیت رستوران

1. استفاده از رنگ آبی: یکی از رنگ های جذاب و پرکاربرد در طراحی های کارت ویزیت مربوط به این رنگ است. آبی نماد قدرت، امنیت و ثبات است.

2. استفاده از رنگ قرمز: تاثیرگذاری بالا در کنار جذابیت و هیجان می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و توجه او را جلب کند.

3. استفاده از رنگ سیاه و سفید: اگر می خواهید خاص باشید از تضاد رنگی سیاه و سفید استفاده کنید.

4. استفاده از رنگ سبز: آرامش، طبیعت، سلامتی و امید پیامی است که شما با این رنگ پیام رستوران خود را به مخاطب منتقل می کنید.

5. استفاده از رنگ طلایی: اگر می خواهید رستوران شما لوکس تصور شود، می توانید از رنگ طلایی در طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

6. استفاده از رنگ آبی تیره: این رنگ یعنی شما بسیار حرفه ای و جدی هستید، این رنگ برای کارت ویزیت برای مخاطب اطمینان بخش است.

7. استفاده از رنگ صورتی: یکی از رنگ های شاد و البته زنانه است که احساس روحیه و امید را در مخاطب به همراه دارد.

8. استفاده از زمینه سفید: اگر طراحی رنگی دارید، می توانید روی زمینه سفید، زیبایی رنگ ها را به رخ بکشید. به ویژه اگر رنگ غذاها را نشان می دهد.

9. استفاده از طرح ابروباد پس زمینه: شما می توانید از طرح رنگ های  مختلف به شکل ابروباد برای کارت ویزیت رستوران استفاده کنید.

10. استفاده از رنگ مشکی: یکی از رنگ های با پرستیژ و حرفه ای مشکی است که همنشینی جذابی با طلایی، نقره ای و حتی سفید دارد.

نمونه کارت ویزیت رستوران

11. استفاده از عناصر و المان های مرتبط با غذا: این المان ها می تواند تصویری گرافیکی از قاشق، چنگال، بشقاب، کلاه آشپزی و… باشد که تصویر غذا خوردن را برای مخاطب ترسیم می کند.

12. استفاده از تصاویر جذاب: شما می توانید از تصویر بهترین و باکیفیت ترین منوی غذایی خود برای طراحی کارت ویزیت استفاده کنید.

13. طراحی مینیمال: شما می توانید از هنر طراحی برای ترسیم فضای رستوران خود روی کارت ویزیت به همراه رنگ سیاه و سفید استفاده کنید.

14. استفاده از المان های ارتباطی: در این کارت ها شما می توانید از المان های مختلف برای راه های ارتباطی مخاطب با رستوران استفاده کنید.

15. استفاده از تکه های غذا: این طراحی بیشتر برای غذاهای فست فودی جذابیت دارد. استفاده از تکه های پیتزا یا ساندویچ همبرگر از جمله این موارد است.

16. استفاده از پس زمینه های طرح دار: اگر رستوران سنتی دارید می توانید از رنگ های سنتی مانند طلایی و مشکی برای طراحی کارت ویزیت استفاده کیند.

17. استفاده از نمونه خوراکی ها: اگر رستوران چند منظوره دارید مانند کافه رستوران می توانید چند تصویر از خوشمزه ترین غذاهای منو را روی کارت استفاده کنید.

18. استفاده از طرح دو طرفه برای کارت ویزیت: حتما دو طرف کارت را برای تبلیغات استفاده کنید. یک طرف لوگو و شعار و طرف دیگر اطلاعات تماس را چاپ کنید.

19. استفاده از چاپ برجسته: یکی از طرح های جذاب برای کارت ویزیتی که می خواهید طراحی کنید، استفاده از طرح های برجسته مات یا براق است.

20. استفاده از روکش لمینت، سلفون یا یو وی: آنچه باعث می شود کارت ویزیت رستوران شما جذاب تر دیده شود استفاده از روکش هایی است که علاوه بر زیبایی، ماندگاری آن را نیز افزایش می دهد.

حتما بخوانید: 20 نمونه کارت ویزیت شخصی خاص

نتیجه گیری

طراحی کارت ویزیت یکی از کارهای حساس و البته تاثیرگذار در مسیر برندسازی است. اگر رستورانی دارید که می خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، به هیچ عنوان از کارت ویزیت غافل نشوید. البته طراحی و چاپ کارت ویزیت جذاب و تاثیرگذار با استفاده از طراحی های اختصاصی و خلاقانه تنها کار طراحان حرفه ای است. شرکت تبلیغاتی چاپ بازار با بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه طراحی و چاپ انواع اقلام تبلیغاتی است که شما نیز می توانید از هنر و مهارت طراحان این شرکت برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021