20 + نمونه کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

20 + نمونه کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار کاربردی و با ارزش در زمینه تبلیغات کسب و کار و ارتباط بهتر با مشتریان در اکثر کسب و کارها به ویژه مشاغل آزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت ویزیت دکوراسیون داخلی یک نمونه از این کارت‌ها است که برای افراد شاغل در این زمینه کاربرد دارد. اما کدام مدل از کارت‌های ویزیت بیش‌تر کاربرد دارند و برای مشتریان جذاب‌تر هستند؟ در این رابطه 20 + نمونه کارت ویزیت دکوراسیون داخلی را به شما نمایش می‌دهیم تا با انواع آنها آشنا شوید.

طراحی کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

طراحی کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

اصولاً برای طراحی کارت ویزیت آن را به شکل مستطیل و با ابعاد حدودی حدود ۸ در ۴ سانتی‌متر در نظر می‌گیرند که از جنس‌های مختلفی نظیر کاغذ مات، کاغذ براق، کاغذ معمولی و… در آنها استفاده می‌کنند. این کارت‌ها می‌توانند در رنگ‌های مختلفی چاپ شوند و از ترکیبات رنگی متعددی در آنها استفاده گردد. به چشم آمدن رنگ‌ها بسته به جنس کارت متفاوت خواهد بود. حتی شما می‌توانید به صورت سفارشی لبه کارت‌های خود را به صورت صاف یا برش خورده در سفارش دهید.

تاثیر کارت ویزیت برای طراحان داخلی

زمانی که یک طراح دکوراسیون داخلی برای کسب و کار خود، کارت‌ ویزیت داشته باشد، امکان تعامل بیش‌تری را با مشتریان خود فراهم می‌سازد. این شرایط باعث می‌شود تا در زمان‌بندی‌های مختلف بتوان قرارهای خود را تنظیم و در زمان مقرر به آنها رسیدگی کرد که شامل بازدید محل نیاز به دکوراسیون و حضور برای انجام فرایند انجام آن می‌باشد. این کارت در کنار موارد گفته شده، تأثیری بر کلاس کار طراح داخلی خواهد داشت که موجب اعتماد بیش‌تر و بالا رفتن کلاس کار طراح داخلی می‌شود. کارت ویزیت هر مقدار زیباتر باشد، ممکن است موجب جذب بیش‌تر مشتری شود.

فونت و متن مناسب دکوراسیون داخلی

فونت و متن مناسب دکوراسیون داخلی

برای کارت ویزیت دکوراسیون داخلی بهتر است که از فونت و متن ساده و خوانا استفاده شود، مثلاً Arial، Helvetica یا Times New Roman به ویژه برای اطلاعات تماس شما بسیار مناسب هستند. برای عناوین و یا شعار کارت ویزیت هم از فونت‌های برجسته استفاده می‌کنند که به میزان مناسبی به چشم آید. در این بین، رنگ در نظر گرفته شده برای متن کارت ویزیت طراح دکوراسیون داخلی هم باید به نحوی باشد که با رنگ زمینه کارت ویزیت سازگاری لازم را به همراه داشته باشد تا رنگ‌های به کار رفته به خوبی مکمل یکدیگر باشند.

ابعاد و انواع جنس دکوراسیون داخلی

زمانی که چند نمونه از کارت‌های ویزیت طراحان دکوراسیون داخلی را در کنار یکدیگر قرار دهیم، ابعاد و جنس‌های به کار رفته در آنها متفاوت خواهند بود؛ چرا که هر کس سلیقه خاص خود را دارد و همچنین هزینه مشخصی را برای این موضوع در نظر گرفته است. در ادامه انواع ابعاد و جنس کارت ویزیت توجه کنید.
ابعاد کارت ویزیت با خواست طراح داخلی می‌تواند در اندازه‌های خاصی تولید شود. برای نمونه ابعاد 8 در 4 سانتی‌متر به عنوان یک اندازه معمولی و اصولی ممکن است مورد تأیید سفارش دهنده قرار گیرد و یا انواع اندازه‌های دیگر مثل (5 در 7)، (6 در 12)، (4 در 10)، (9 در 5) و… مورد پسند واقع شوند.

جنس کارت‌های ویزیت هم به مانند سایر قسمت‌های آن، کاملاً سلیقه‌ای هستند و می‌بایست در این رابطه چند نمونه بررسی گردد تا در صورت تأیید، از جنس مورد نظر برای طراحی کارت استفاده شود. برای نمونه در کارت ویزیت می‌توان از جنس کتان، براق، مات، سلفونی، گلاسه و انواع دیگر استفاده کرد که هر کدام از این جنس‌ها بر قیمت کارت ویزیت فوری بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

ویژگی طرح کارت ویزیت دکوراسیون داخلی

کارت‌ ویزیت یک طراح دکوراسیون داخلی می‌تواند از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند باشند. مثلاً در طراحی این کارت می‌توان از تصویر جدا و یا در حالت زمینه کارت استفاده کرد. همچنین امکان به کارگیری لوگو در کارت ویزیت نیز وجود دارد. در این سری کارت‌ها می‌توان از شماره تماس، اطلاعات آدرس محل کسب و کار و به ویژه نام و نام خانوادگی صاحبکار نیز استفاده کرد. استفاده از موارد خلاقانه در کارت ویزیت موجب جلب توجه است؛ پس می‌توان این موضوع را هم در طراحی آن در نظر گرفت.

معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی

معرفی چند نمونه دکوراسیون داخلی

برای اینکه به خوبی شما را با انواع کارت ویزیت دکوراسیون داخلی آشنا کنیم، تصمیم گرفتیم تا 20 نمونه از انواع این کارت‌ها را به شما نشان دهیم تا با برخوردار شدن از دیدگاه بهتر، بتوانید برای کارت ویزیت خود، یک طرح جذاب و منحصر به فرد را پیدا کنید. در موارد زیر کارت‌های ویزیت دکوراسیون داخلی را در چند دسته مورد توجه قرار می‌دهیم.

انواع کارت ویزیت دکوراسیون داخلی بر اساس جنس

  • کارت ویزیت کتان
    در طراحی کارت ویزیت کتان، خلاقیت تمام به چشم می‌خورد که هم در بحث کلاس کار و هم در انعطاف‌پذیری کارت بسیار مؤثر است.
  • کارت ویزیت سلفون براق
    در طراحی کارت ویزیت سلفون براق درخشندگی خاصی به چشم می‌خورد. نوع سلفون براق جزو محصولات ارزان و اقتصادی این زمینه به شمار می‌رود.
  • کارت ویزیت سلفون مات
    در چاپ کارت ویزیت سلفون مات از روکش سلفون مات استفاده می‌شود که باعث یکدستی سطح روی کارت می‌شود.
  • کارت ویزیت لمینت براق
    نوع کارت ویزیت لمینت براق از ماندگاری زیادی برخوردار است که حاصل جنس مستحکم آن می‌باشد.
  • کارت ویزیت لمینت مات
    کارت ویزیت لمینت مات نسبت به خیلی از انواع کارت‌های ویزیت از جنس محکم‌تری برخوردار است.
  • کارت ویزیت سلفون مات دورگرد
    کارت‌های ویزیت دورگرد طراحی منحصر به فردی دارند؛ بر همین اساس، قیمت سلفون مات دورگرد نسبت به انواع عادی متفاوت خواهد بود.
  • کارت ویزیت لمینیت برجسته
    در کارت ویزیت لمینیت برجسته از طراحی خاصی استفاده می‌شود؛ مثلاً متن کارت می‌تواند کمی برجسته باشد.

انواع کارت ویزیت دکوراسیون داخلی بر اساس طرح زمینه

انواع کارت ویزیت دکوراسیون داخلی بر اساس طرح زمینه

کارت ویزیت با طرح زمینه مبلمان
در این نوع کارت شاهد به کارگیری عکس مبلمان در زمینه کارت، به عنوان بخشی از کار دکوراسیون داخلی هستیم.

کارت ویزیت با طرح زمینه آشپزخانه و آشپزی
این طرح می‌تواند گویای توانایی طراح دکوراسیون در هر بخشی حتی دکوراسیون آشپزخانه باشد.

کارت ویزیت با طرح زمینه اداری
در بحث دکوراسیون داخلی حتی به محیط‌های اداری هم توجه می‌شود که این موضوع می‌تواند در زمینه کارت و یا یک عکس در کنار نوشته کارت به کار گرفته شود.

کارت ویزیت با طرح زمینه نورپردازی داخلی
در دکوراسیون داخلی به نورپردازی هم توجه می‌شود که از عکس زمینه آن می‌توان برای اشاره به این توانایی استفاده داشت.

کارت ویزیت با طرح زمینه رنگ آمیزی
مطمئناً در برخی از دکوراسیون‌های داخلی ممکن است به رنگ و کاغذ دیواری جدید اشاره شود که این موضوع را می‌توان در طرح زمینه کارت ویزیت نشان داد.

کارت ویزیت با طرح زمینه اتاق خواب
حتی یک اتاق خواب هم برای طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند مورد توجه طراح دکوراسیون باشد.

کارت ویزیت با طرح زمینه معماری داخلی
ممکن است طراح دکوراسیون به طور ویژه در تغییر ساختار داخلی فعالیت داشته باشد که می‌توان آن را در کارت ویزیت نشان داد.

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی با طرح زمینه لباس فروشی
کارت‌های ویزیت با این طراحی زمینه به منظور تخصص در بحث طراحی دکوراسیون داخل بوتیک‌ها و موارد مشابه طراحی می‌شوند.

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی با طرح زمینه لوازم منزل
این طرح زمینه نشان دهنده تخصص طراح دکوراسیون داخلی در چیدمان صحیح لوازم دارد.

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی با طرح زمینه تراس
شاید که تراس بخش خارجی به نظر آید؛ اما با یک طراحی مناسب می‌توان آن را به بخشی از فضای داخلی تبدیل کرد که اشاره تصویری به این مسئله در کارت ویزیت می‌تواند بسیار جلب توجه کند.

حتما بخوانید : 20 مدل خاص کارت ویزیت معماری

انواع کارت ویزیت دکوراسیون داخلی بر اساس زبان نوشتاری

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی به زبان خارجی
این مدل از کارت‌های ویزیت ممکن است به هر زبانی بسته به محل رفت و آمد طراح دکوراسیون ایجاد شود که اغلب به زبان انگلیسی هستند.

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی به زبان داخلی
همانطور که می‌دانید اکثر کارت‌های ویزیت داخلی برای متن کارت از زبان نوشتار فارسی استفاده می‌کنند.

کارت ویزیت دکوراسیون داخلی به زبان ترکیبی
می‌توان در بخشی از کارت برای نمونه در عنوان کارت از زبان انگلیسی و در بخش دیگر از زبان فارسی استفاده کرد که باعث دو زبانه شدن کارت می‌شود.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده فرمودید، یک کارت ویزیت می‌تواند در طرح‌های بسیار زیادی طراحی و تولید شود که بسته به تخصص طراح دکوراسیون داخلی می‌توان در آن خلاقیت‌های متنوعی را به کار برد. اگر به دنبال چاپ کارت برای خود هستید، چاپ بازار با بهره‌مندی از بهترین ابزارهای روز در داخل ایران، سعی در ارائه بهترین کارت‌های ویزیت در سطح کشور دارد. البته خدمات چاپ بازار به اینجا محدود نمی‌شود؛ چرا که از طریق آن می‌توان، خدمات دیگری را در جهت چاپ تراکت، چاپ سربرگ، چاپ پاکت، چاپ برچسب، چاپ ساک دستی و… را نیز دریافت کرد.

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021