۴۹ نمونه کارت ویزیت املاک و نکات طراحی آن‌ها

۴۹ نمونه کارت ویزیت املاک و نکات طراحی آن‌ها

حتی اگر تجارت بیش از هر زمان دیگری به صورت آنلاین انجام شود، بسیاری از خریدارانی که شخصاً ملاقات می‌کنید انتظار دریافت کارت را دارند. به‌عنوان یک مشاور طراحی و چاپ کارت ویزیت املاک بسیار مهم است. در این مقاله شما را با ۴۹ نمونه کارت ویزیت املاک و ایده‌های طراحی آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید به یکی از فروشندگان برتر در بازار خود تبدیل شوید، به بهترین کارت ویزیت مشاور املاک و مستغلات نیاز دارید. در این مقاله، الگوهای برتر کارت ویزیت املاک و مستغلات مربوط بهEnvato Elements  ارائه شده و نکاتی برای تهیه و چاپ کارت ویزیت توضیح داده شده است.

نمونه طرح‌های کارت ویزیت مشاور املاک

اگر با برنامه‌های طراحی گرافیکی مانند فتوشاپ و InDesign راحت هستید می‌توانید از قالب‌هایی برای طراحی کارت ویزیت استفاده کنید. در اینجا Evanto Elements وارد عمل می شوند. این یک سرویس کامل درباره‌ی ایده‌های خلاقانه‌ی قالب‌های کارت ویزیت برای افراد حرفه‌ای در زمینه املاک و مستغلات است که به‌راحتی می‌توانید دانلود کنید.

برای شروع، در اینجا برخی از برترین قالب‌های کارت ویزیت خاص، بی‌نظیر، براق و مدرن برای سال 2019 ارائه شده‌اند:

 

۱. ایده‌های منحصربه‌فردی درباره‌ی قالب پشت کارت

کارت ویزیت مشاور املاک

یک قالب با ایده‌های منحصر به‌فردی برای پشت کارت ویزیت املاک و مستغلات راهی عالی برای پیروزی در رقابت و مورد توجه قرار گرفتن است. این مثال کاملأ از فضای الگوی عمودی شامل تصاویری با دو ویژگی و همچنین یک کد QR استفاده می‌کند.

 

۲. قالب واضح و تمیز

کارت ویزیت املاک - قالب واضح و تمیز

این قالب از نمایی از خط افق شهر به‌عنوان یکی از ایده‌های پشت کارت ویزیت املاک و مستغلات استفاده می‌کند. فورأ اطلاعات نام تجاری و اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارت ویزیت بی‌نظیر املاک و مستغلات خود را درست کنید.

 

۳. قالب مدرن

کارت ویزیت املاک - قالب مدرن کارت ویزیت

این قالب کارت ویزیت مدرن املاک و مستغلات یک قالب طراحی تمیز و ساده است که به شما کمک می‌کند تجارت خود را به مرحله‌ی بعد برسانید. این الگو کاملاً لایه لایه و قابل تنظیم است. همچنین در قالب آماده‌ی چاپ ارائه می‌شود. در عرض چند دقیقه کارت ویزیت املاک و مستغلات خود را درست کنید.

 

۴. قالب تصویری

کارت ویزیت املاک - قالب تصویری

برای اینکه یک قالب کارت املاک و مستغلات مینیمال، ساده و حرفه‌ای داشته باشید، تصاویری از املاک را در جلو و پشت کارت قرار دهید. مشتریان آتی خود را با یک کارت ویزیت املاک و مستغلات حرفه‌ای تحت تأثیر قرار دهید.

۵. کارت ویزیت املاک و مستغلات ساده

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت املاک و مستغلات ساده

اگر می‌خواهید کارت ویزیتی ساده و در عین حال مدرن داشته باشید، کارت ویزیت کتان می‌تواند مناسب شما است. این الگوی مینیمال کارت ویزیت املاک و مستغلات به شما امکان می‌دهد تا در عرض چند دقیقه و بدون به خطر انداختن کیفیت، کارت ویزیت خود را درست کنید.

اگر آماده‌ی صعود به نوک قله‌ی بازار املاک و مستغلات محلی خود هستید، به یک کارت ویزیت عالی نیاز دارید. این ایده‌های زیبا و جذاب کارت ویزیت بنگاه‌های املاک و مستغلات برای اعتماد مشتریان به شما عالی هستند.

با استفاده از Placeit می‌توانید قالب ها را برای طراحی کارت بنگاه املاک و مستغلات شخصی‌سازی کنید. برای اعلام حضور خود در صنعت املاک و مستغلات می‌توانید از هر کدام از 20 طرح زیر استفاده کنید.

۶. ایده‌ی کارت ویزیت سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - ایده‌ی کارت ویزیت سرمایه گذار

آیا به ایده‌ی کارت ویزیت املاک و مستغلات چند منظوره نیاز دارید؟ با این قالب سریع و آسان در اینجا شروع کنید. تمام اطلاعات تماس شما همراه با آرم ها و نمادهای حرفه‌ای درج می‌شود.

۷. قالب املاک و مستغلات لوکس

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت املاک و مستغلات لوکس

اگر به‌دنبال ایده‌ی کارت ویزیت با کیفیت بالا هستید، گزینه‌ای بهتر از کارت ویزیت لمینت براق وجود ندارد. این قالب با تصاویر خیره‌کننده‌ی املاک و مستغلات برای کارت‌های ویزیت و متن پررنگ به شما امکان می دهد تا مشتریان را جذب کنید. و با استفاده از آیکون‌های قابل تنظیم می‌توانید در عرض چند ثانیه کارت ویزیت املاک و مستغلات را به بهترین شکل درست کنید.

۸. قالب املاک و مستغلات خوش‌منظره

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت املاک خوش منظره

بنگاه‌های املاک و مستغلات پویا همانند شما به دنبال رشد و پیشرفت هستند. به همین دلیل بوجود آوردن اولین برداشت عالی با کارت ویزیت خیلی مهم است. از تصاویر املاک و مستغلات با قالبی براق مثل این کارت ویزیت خوش‌منظره استفاده کنید.

۹. کارت‌های ویزیت سطح بالا همراه با تصویر

کارت ویزیت املاک - کارت‌ ویزیت سطح بالا همراه با تصویر

کارت‌های ویزیت منحصر‌به‌فرد بنگاه‌های املاک و مستغلات فروش واقعی در آینده را به همراه دارند. یک چشم‌انداز جسورانه مشتریان را مجبور می‌کند تا پس از جلسه‌ی اولیه با شما تماس بگیرند. با قالبی مانند این قالب که جزئیات تماس شما را با تصاویر املاک و مستغلات بر روی کارت ویزیت ادغام می‌کند به این موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

۱۰. ایده‌ی لوکس و مدرن

کارت ویزیت املاک -

یک نگاه مدرن مشخصه‌ی کارت‌های ویزیت منحصربه‌فرد بنگاه املاک و مستغلات است. این کارت‌های ویزیت املاک و مستغلات زیبا را با تصاویری همراه کنید. متن به لطف یک قلم براق با تصویر انتخابی شما در پس‌زمینه به خوبی تضاد پیدا می‌کند. برای داشتن کارت ویزیت منحصربه‌فرد بهتر است از قالب کارت ویزیت لمینت برجسته استفاده نمایید.

۱۱. قالب منحصربه‌فرد املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - قالب کارت ویزیت منحصربه‌فرد

مشتریان احتمالی ممکن است با ده‌ها بنگاه املاک و مستغلات صحبت کنند. بنابراین بسیار مهم است که نام خود را در خط مقدم نگه دارید. این کارت ویزیت خلاق بنگاه املاک و مستغلات به شما کمک می‌کند تا با درج نام و شماره‌ای که در جلو و مرکز کارت به‌وضوح نشان داده شده است این کار را انجام دهید.

۱۲. قالب تجاری برای بنگاه املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت تجاری برای بنگاه

کارت‌های ویزیت به خودی خود بی‌ارزش هستند، این یعنی شما باید آنها را برجسته کنید. به همین دلیل بهترین کارت ویزیت‌های رده بالای املاک و مستغلات منحصربه‌فرد و متفاوت هستند. با ارائه‌ی کارهای هنری عجیب و غریب و جهت‌گیری عمودی مطمئناً این پیشنهاد جدید می‌تواند بنگاه شما را از رقبا جدا کند.

۱۳. طراح کارت ویزیت خلاقانه‌ی بنگاه املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - طراح کارت ویزیت خلاقانه‌ی بنگاه املاک

یکی از بهترین نمونه کارت‌های ویزیت املاک و مستغلات که امروزه موجود است این الگوی همه‌کاره با ایده‌های مدرن طراحی می‌باشد. برای نشان دادن انواع دارایی‌ها از آیکون‌های پیش‌فرض استفاده کنید. سپس مطمئن شوید که به ده‌ها فونت سفارشی و گزینه‌های رنگی دسترسی دارید تا این کارت واقعاً متعلق به خودتان باشد.

۱۴. بهترین قالب کارت ویزیت بنگاه املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - قالب کارت ویزیت بنگاه املاک و مستغلات

آیکون‌های املاک تجاری این کارت را برای صاحب‌خانه ها ایده آل می‌کنند. و گزینه های آیکون‌های انعطاف‌پذیر هنگامی که به ایده‌های کارت ویزیت سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات نیاز دارید فوق‌العاده هستند. رنگ‌های خاکی به خوبی با متن در تضاد‌اند.

۱۵. طراح کارت ویزیت منحصربه‌فرد بنگاه املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت مشاور املاک

کارت‌های ویزیت خلاقانه‌ی بنگاه های املاک و مستغلات مانند این کارت به شما کمک می‌کنند تا تجارت مشاوره‌ی خود را منحصربه‌فرد کنید. این الگو به ویژه برای مشاوران طراحی شده است، اما به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که می‌تواند به‌طور کامل از مشاور پشتیبانی کند. قدرت آن در شمایل نگاری پویا است که برای هر شرایطی مناسب می‌باشد.

۱۶. طراح کارت ویزیت کارگزار املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت کارگزار

این قالب به لطف آیکون‌های جالب مدرن و متغیرهای متنی صیقلی، در صف اول نمونه‌های کارت ویزیت املاک و مستغلات لوکس و مدرن قرار دارد. خواه ملک مسکونی بفروشید خواه تجاری، تمام آیکون‌های مورد نیاز خود را برای یافتن جایگاه مناسب پیدا خواهید کرد. و با تعویض پس‌زمینه می‌توانید این کارت را با پالت رنگ خود ادغام کنید.

۱۷. قالب منحصربه‌فرد املاک و مستغلات همراه با عکس

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت املاک همراه با عکس

هنگامی که از کارت‌های ویزیت منحصربه‌فرد املاک و مستغلات با عکس استفاده می‌کنید می‌توانید املاک اصلی را در کنار جزئیات اصلی تماس خود به نمایش بگذارید. این نوع طراحی کارت به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید، در حالی که یک تصویر پس‌زمینه‌ی سفارشی در مقابل متن شما یک تضاد عالی را نشان می‌دهد. فراموش نکنید که برای تغییر کامل هر عنصر می‌توانید گزینه های تعویض رنگ را بررسی کنید.

۱۸. شرکت معماری – طراح کارت‌های ویزیت‌ املاک و مستغلات ظریف

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت شرکت معماری

چه مشغول ساخت و ساز بزرگ باشید، چه به سادگی آنها را وارد بازار کنید، این کارت ویزیت املاک و مستغلات مدرن و لوکس از ماموریت شما پشتیبانی می‌کند. این برنامه شامل تصاویر قابل توجه املاک و مستغلات برای کارت های بازرگانی و متغیرهای متنی است که دید شما را کاملاً شفاف می‌کند. خطوط انتزاعی به ارائه ی یک سبک آوانگارد و فراموش نشدنی کمک می‌کنند.

۱۹. طراح کارت‌های ویزیت خدمات املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت خلاق بنگاه املاک

هدف کارت ویزیت خلاق بنگاه املاک و مستغلات کمک به شما در بستن معاملات است. مشتریان فعلی و آینده مطمئناً این طراحی مدرن و زیبا را که نشان دهنده‌ی نام شما در جلو و مرکز کارت است دوست دارند. مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه به شما کمک می‌کند تا جزئیات تماس خود را با سبک سطح بالایی تنظیم کنید.

۲۰. بهترین طراح کارت‌های ویزیت بنگاه املاک و مستغلات حرفه‌ای

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت جسورانه و روحیه‌بخش

تعداد زیادی از کارت‌های ویزیت املاک و مستغلات به زمینه‌های سفید و متن تیره متکی هستند. داستان را با این پیشنهاد جسورانه و روحیه‌بخش تغییر دهید. این طرح کارت با پس‌زمینه‌ی سیاه و آیکون‌های رنگارنگ خود مطمئناً خود را نمایان می‌کند. با این کارت ویزیت احتمالأ مشتریان در آینده با شما تماس خواهند گرفت.

۲۱. قالب برای بنگاه املاک و مستغلات لوکس

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت آنلاین املاک

دلالان ملکی لوکس به کارت‌های ویزیت ظریف املاک و مستغلات اعتماد می‌کنند. هیچ گزینه‌ای بهتر از این قالب براق وجود ندارد که متخصصان آنها را به طور انحصاری برای کسانی که در املاک و مستغلات لوکس کار می‌کنند طراحی کرده‌اند. مشتریان متبحر بهترین‌ها را می‌طلبند و شما می‌توانید با ارائه‌ی این کارت زیبا، مهارت خود را به آنها نشان دهید.

۲۲. قالب برای نمایندگان املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت برای نمایندگان املاک

این طرح با تأکید بر رنگ‌های خاکی و آثار هنری انتزاعی، یکی از بهترین نمونه‌های کارت ویزیت املاک و مستغلات است. چه خانه‌های کوچک و چه خانه‌های مجلل را فهرست‌بندی کنید، متغیرهای قوی در این کارت به شما کمک می‌کنند تا تمام جزئیات مربوطه را در اختیار مشتری قرار دهید. به علاوه، نمادهای سفارشی عناصر بصری حیاتی را ارائه می‌دهند.

۲۳. قالب برای نمایندگان مجاز املاک و مستغلات

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت مخصوص سرمایه‌گذار در املاک

آیا به ایده‌های کارت ویزیت مخصوص سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات نیاز دارید؟ یافتن گزینه‌ای بهتر از این قالب مینیمالیست Placeit دشوار است. آیکون‌های طراح در جلو و مرکز دقیقاً بالای متن شما قرار می‌گیرند. در ساخت این طرح کارت، گزینه‌های قلم سفارشی را فراموش نکنید تا بتوانید متن خود را به بهترین شکل ممکن آرایش کنید.

۲۴. قالب برای بنگاه حرفه‌ای جستجوی خانه

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت برای بنگاه حرفه‌ای جستجوی خانه

کارت‌های ویزیت مدرن در املاک و مستغلات چند ویژگی مشترک دارند – آیکون‌های طراح، زمینه های پررنگ و متن با سبک حرفه‌ای. اما بهترین کارت‌های ویزیت املاک و مستغلات دارای همه‌ی این عناصر و همچنین موارد دیگر هستند. یکی از این نمونه‌ها درست در اینجا، در این الگوی حرفه‌ای قوی و همه جانبه وجود دارد.

۲۵. قالب برای طراحی کارت‌های ویزیت معمار

کارت ویزیت املاک - کارت‌های ویزیت معمار

کنتراست سیاه و سفید یک نوع بازی در این کارت‌های ویزیت منحصر‌به‌فرد برای بنگاه املاک و مستغلات است. آیکون‌ها این کارت را به یک گزینه‌ی برتر برای چرخه حیات کامل املاک تبدیل می‌کنند (از ساخت و ساز گرفته تا فروش دست دوم). مثل همیشه، به لطف ابزار ویرایش قدرتمند مبتنی بر مرورگر Placeit، گزینه‌های خلاقانه‌ای به شما سپرده می‌شود.

۲۶. طرح‌های جدید قرن بیست‌ویکم

کارت ویزیت املاک - کارت‌های ویزیت جدید قرن بیست و یکم

در حالی که در مورد علاقه‌مان به برندسازی اخیر قرن بیست و یکم دقیقاً ساکت نبوده‌ایم، اما تم رنگی، آرم جدید و مارک تجاری جدید از نظر ظاهری بسیار عالی به نظر می‌رسد. این کارت‌های جدید برای قرن بیست و یکم از این قاعده مستثنی نیستند. آنها سعی می‌کنند ظریف باشند بدون اینکه ظاهرسازی کنند و خیلی جالب هستند. برای فهمیدن منظورم، تصور کنید که چقدر آسان بود اگر می‌توانستید همه چیز را امتحان کنید و آرم را با طلای فلزی مهر و موم کنید.

اگرچه ممکن است این کارت‌های ویزیت بسیار نرم و صاف به نظر برسند، اما به نوعی باعث می‌شود هیجان فوق‌العاده و قابل قبولی که برند جدید به همراه دارد را از بین ببرد. آنها گران به نظر می‌رسند، اما پر زرق و برق نیستند. عالی است.

۲۷. شرکت‌های املاک و مستغلات پیشرو در جهان

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت شرکت‌های املاک پیشرو در جهان

شرکت‌های پیشرو املاک و مستغلات در جهان دقیقاً نیازی به ترکیب ظرافت‌های معمولی قرن بیست و یکم نداشتند. به هر حال، این یک گروه تجاری است که هدف آن تبلیغ منحصربه‌فردترین کارگزاری‌ها بر روی کره زمین است. آنها که با حداکثر انرژی خود کار می‌کنند عاقلانه ترجیح دادند به زمان و ظرافت بپردازند. نتیجه‌ی این تلاش یک سبک حروف زیبا است که به نظر نمی‌رسید در سال ۱۹۲۵یا ۱۹۶۵یا ۲۰۱۵ در یک لوگو قرار گیرد … شما ایده را متوجه شدید.

پس زمینه‌ی آبی و رنگی عمیق یک لوگوی آرام و سنتی و در عین حال کمی بازیگوشی ایجاد می‌کند.

۲۸. املاک براون هریس استیونز

کارت ویزیت املاک - املاک براون هریس استیونز

املاک براون هریس استیونز، کارگزار لوکس نیویورک سیتی که قدمت آن را به سال ۱۸۳۷ باز می‌گردد یکی دو چیز را در مورد مارک تجاری عالی می‌داند. به همین دلیل جای تعجب نیست که این کارت‌های ویزیت برای بخش فوق‌العاده انحصاری بازاریابی جالب توجه هستند. این کارت‌ها به اندازه‌ای جسورانه بوده‌اند که همچنان در لبه‌ی بازاریابی ملک باقی مانده‌اند و به اندازه‌ای ظریف هستند که یک خط راست را به خوبی طی می‌کنند.

در حالی که در مقاله‌ی آینده درباره‌ی برندسازی چیزهای زیادی برای گفتن داریم، در حال حاضر فقط لوگو و شعار جدید را بررسی کنید. این خیلی عالی است، درست است؟

۲۹. کارت ویزیت شما پس از استخدام یک طراح گرافیک با استعداد

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت یک طراح گرافیک با استعداد

آیا ایده  یخوبی برای کارت ویزیت املاک و مستغلات خود دارید و به یک طراح نیاز دارید؟ Fiverr طراحانی از سراسر دنیا دارد که می توانند کارت شما را سریع و ارزان طراحی کنند. مثلأ apixeler217  می‌تواند کارت‌های ویزیت سفارشی در املاک و مستغلات (مثال بالا) را فقط با ۵ دلار با بازبینی‌های نامحدود طراحی کند.

۳۰. املاک فاکس

کارت ویزیت املاک - املاک فاکس

در عین حال، در آن سوی اقیانوس اطلس املاک فاکس آدلاید با رویکردی هوشمندانه و جسورانه کارت ویزیت و مارک تجاری خود را طراحی کرد.

این کارت‌ها در حالی که ارتباط، هنر دکو یا حتی هنر مدرن را به ذهن متبادر می‌کنند، در واقع سرنوشت‌ساز نیز هستند. اگرچه این ممکن است باعث شود تصور کنید که فاکس به اندازه‌‌ی براون هریس استیونز مشغول بستن معاملات است، اما در واقع این کارگزاری فقط در سال ۲۰۰۵ آغاز شده است.

از آنجا که آنها در املاک سطح بالا تخصص دارند و طراحی گرافیکی و جهت هنری در اینجا در قفسه‌های بالا هستند، آنها موفق خواهند شد.

صحبت از این است که آیا پس از داشتن یک تجربه‌ی ناامید کننده با معاملات کمتر، می‌توانید تصور کنید که این کارت را دریافت کنید؟ در مورد یک تگ لاینِ اطمینان بخش صحبت کنید. این یعنی برندینگ درست انجام شده است؛ متخلخل است اما نه منزجر کننده، جسورانه اما اما نه بیش از حد بالا و یک پیام واقعی در پشت تصاویر زیبا منتقل می کند.

۳۱. ریل بروکر با مسئولیت محدود

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت ریل بروکر

یک کارگزاری مجازی با کارت‌های تجاری عالی املاک و مستغلات؟ به نظر می رسد شروع یک شوخی بد در مورد املاک و مستغلات باشد، اما ریل بروکر با مسئولیت محدود واقع در شهر نیویورک کارت‌های عمودی زیبا و مدرنی را نشان می‌دهد که نمایانگر لوگوی آن است، نه چیز دیگری.

۳۲. املاک و مستغلات گروه کِلی

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت املاک و مستغلات گروه کِلی

ما عاشق این کارت‌های سیاه و سفید مینیمال برای املاک و مستغلات گروه کِلی هستیم. متن کارت کاملاً با نام آنها هماهنگ است و قله‌های دندانه‌دار که طراح برای اشاره به کوه‌ها ایجاد کرده را خنثی می‌کند.

این نیز گواهی بر داشتن یک آرم عالی است که بصورت سیاه و سفید، رنگی و چاپ بزرگ و کوچک خوب به نظر می‌رسد. این بسیار مهم است زیرا شما هرگز نمی‌دانید که لوگوی شما چگونه و در کجا برای کسب و کارتان استفاده می‌شود. اگر در سه ماهه آینده بسیار خوب عمل کنید و تیمی مسلط بر دفتر خود بسازید، چه می‌کنید؟ لوگوی شما در مراسم اهدای جوایز به یک بنر بزرگ چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا در گوشی آیفون به شکل یک آیکون کوچک و نوپا در توییتر ظاهر می‌شود؟

بنابراین کار بر روی لوگو باید اولین قدم در جهت طراحی کارت ویزیت عالی یا داشتن یک کارت ویزیت باشد. اگر نمایندگی جدیدتری هستید، زیاد شلوغش نکنید. برای طراحی لوگوی خود نیازی به استخدام یک شرکت Madison Avenue  نخواهید داشت. در عوض، فقط کمی از آرم کارگزاری های خود استفاده کنید تا سیگنال های تخصص، اعتبار و قابلیت اطمینان را بدست آورید.

۳۳. وان اِلِون موری استریت

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت وان اِلِون موری استریت

به آن رنگ‌آمیزی ظریف و سفید نگاه کنید؛ به ضخامت جذاب آن. خدای من ، حتی دارای یک واترمارک است …

ها ها متاسفم. نمی‌توانم در مقابل این نقل قول خودم را کنترل کنم … اگر می‌دانید این راجع به چیست، به من در توییتر یا پینترست اطلاع دهید تا به شما جایزه بدهم.

به هر حال، این کارت‌ها توسط جدی‌ترین بنگاه مارک تجاری جهان (پنتاگرام) برای توسعه‌ی مجتمع‌های تریبکا طراحی شده‌اند. ما باید با آنها با احترامی که شایسته‌ی آنها است رفتار کنیم.

طرح عمودی برای یک آسمان خراش فوق‌العاده بلند که دارای ۶۴ طبقه است ایده آل است و لوگوی سنگ مرمر و برجسته‌ی جلویی به‌طور خلاصه به همان چیزی که در اینجا صحبت می‌کنیم اشاره می‌

کند: مجتمع لوکس تریبکا.

و این چیزی است که در واقع می‌تواند به‌نوعی حقه باشد. از این گذشته، این آسمان خراش‌های شیشه‌ای درخشان بیشتر شبیه Battery Park City هستند تا تریبکا. این ممکن است به معنای خطرِ از دست دادن اعتبار تریبکا باشد. سنگ مرمر نشان می‌دهد که حتی روی میز نیست.

۳۴. Planomatic

کارت ویزیت املاک - Planomatic

خوب، بیایید یک دقیقه به زمین برگردیم و در مورد یک نمونه‌ی دیگر از کارت‌های تجاری عالی املاک صحبت کنیم.

این کارت‌ها فقط برای شرکت فناوری املاک و مستغلات Planomatic کار می‌کنند. این نوع چیدمان این سیگنال را ارائه می‌دهد که شرکتی که با آن سرو کار دارید طراحی را جدی می‌گیرد.

۳۵. مجموعه W از املاک و مستغلات ویندرمیر

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت ویندرمیر

 

مجموعه W از املاک و مستغلات ویندرمیر به‌گونه‌ای طراحی شده است تا مکمل مجموعه‌ای از عمارت‌های فوق‌العاده منحصر‌به‌فرد ساحلی و املاک در واشنگتن باشد که باعث سرخ شدن گونه‌های بیل گیتس می‌شود.

این مارک تجاری کاملاً شایسته‌ی رهبری در جهان است و بله، به نظر نمی‌رسد که در یک اتومبیل بی‌قیمت یا روی درب یک باشگاه خصوصی نقش بسته باشد.

رنگ‌های سیاه و طلا در اینجا انتخاب طبیعی بودند، اما با تمبرهای فویل مهر و موم شده‌اند.

۳۶. Bright MLS

کارت ویزیت املاک - Bright MLS

با رفتن از یک شرکت فوق پیشرفته به یک شرکت فناوری در یک محدوده، به یک نمونه‌ی فوق‌العاده‌ی دیگر به نام Bright MLS مریلند می‌رسیم.

استفاده از رنگ‌های زغالی و نارنجی حرکت مناسبی در اینجا بود و این لوگو توانست کاری کند که کسل کننده‌ترین مدل کسب و کار روی زمین شبیه یک استارت آپ جوان و هیجان‌انگیز ظاهر شود.

۳۷. گروه املاک و مستغلات برنت وود

کارت ویزیت املاک - برنت وود

یکی دیگر از طراحی‌های عالی کارت ویزیت املاک و مستغلات متعلق به SM Sold است. این کارت‌های گروه املاک و مستغلات برنت وود تمیز و مینیمال هستند و از تم بی‌‍نظیر رنگ آبی و نارنجی بهره می‌برند. من خصوصاً عاشق پرش‌های ظریف رنگ در آدرس ایمیل و آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی هستم.

۳۸. هنشاو فاکس

کارت ویزیت املاک - هنشاو فاکس

این کارت‌ها متعلق به هنشاو فاکس مستقر در انگلستان هستند. حس اسکله‌ی قناری در قسمت جلو به‌صورت مینیمال و با ظرافت کمرنگ ظاهر می‌شود. البته این لوگوی مینیمال سر روباه ما را به سوی شرکت فناوری هیپستر هدایت می‌کند.

۳۹. نکست هوم

کارت ویزیت املاک - نکست هوم

کارت‌های نکست هوم یکی از معدود کارت‌هایی است که در فهرست خود داریم که با هدشات‌ها کار کرده بدون اینکه رنگ و رو رفته به نظر برسد. شاهکار کوچکی نیست! لبه‌های گرد احساس را به سمت چیزی نزدیک‌تر و دوستانه‌تر سوق می‌دهند. این کارت‌ها برای املاک و مستغلات ایده‌آل هستند.

۴۰. ۱۰۰ بارو استریک

کارت ویزیت املاک - ۱۰۰ بارو استریک

یک کارت فوق‌العاده‌ی دیگر متعلق به توسعه‌ی جدید منهتن است. این کارت‌ها برای ۱۰۰ بارو تمام ویژگی‌های خوب را به خود اختصاص می‌دهند. تایپوگرافی زیبا و بی‌انتها، زمینه‌ی زغالی با طراحی مکعب ظریف و لبه‌ی نارنجی روشن فوق‌العاده هستند.

این کارتی است که خریداران سال‌ها پس از معامله همچنان آن را در کشوی میز خود نگه می‌دارند. به حدی زیبا است که نمی‌توان آن را دور انداخت!

۴۱. Will Doyle RE/MAX

کارت ویزیت املاک - Will Doyle RE/MAX

در اینجا نتایج یک مسابقه با ۹۹ را بدست می‌آورید. می‌توانید نتایج عالی و حرفه‌ای را کسب کنید، البته ارزان نخواهد بود (بسته به مهارت طراحان چیزی در حدود ۳۵۰ تا ۹۰۰دلار هزینه دارد). این کارت‌های قرمز پررنگ متعلق به نمایندگی RE/MAX برای Will Doyle نیز جواب می‌دهند.

۴۲. HighPark

کارت ویزیت املاک - HighPark

در اینجا یک مثال هیجان انگیز وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک کارت ویزیت سلفون مات و ظریف مشکی با فویل طلایی درست کار کرده است. این کارت فوق‌العاده مینیمال است، اما هنوز هم اثربخش است.

۴۳. املاک و مستغلات گروه بلوم

کارت ویزیت املاک - گروه بلوم

در حالی که ما عمومأ طرفدار کارت‌هایی با اندازه ی غیرمعمول نیستیم (به پایین مراجعه کنید) اما برای املاک و مستغلات بلوم و SM Sold استثنا قائلیم. چیدمان، رنگ و تایپوگرافی همه در هماهنگی کامل با شکل مربع عمل می‌کنند.

۴۴. کارت‌های املاک و مستغلات خنده‌دار شیشه مربا

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت خنده‌دار شیشه مربا

اگر بخش بعدی این مقاله را بخوانید، کارت‌های ویزیت با اشکال خنده‌دار را مشاهده می‌کنید. با این حال … ما این کارت ویزیت کوچک شیشه مربا را در Etsy پیدا کردیم و خوب نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم.

بنابراین آیا ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از اشکال خنده‌دار برای کارت ویزیت خود استفاده کنید؟ ابدا. اما فقط بخاطر داشته باشید که بعضی اوقات ممکن است قوانین شکسته شود و اگر مراقب باشید و متناسب با نام تجاری شما باشد می‌توانید هر چند وقت یک بار از یک چیز جالب لذت ببرید.

۴۵. پاتریک وودز / کِلر ویلیامز

کارت ویزیت املاک - پاتریک وودز / کِلر ویلیامز

وقتی کسی کارتی را به شما تحویل می‌دهد و قبل از اینکه آن را در کیف‌تان قرار دهید چند ثانیه بیشتر وقت ندارید، همان لحظه متوجه می‌شوید که قرار است آن شخص را بخاطر بسپارید.

پاتریک وودز از کلر ویلیامز با افزودن یک تجربه‌ی لمسی به کارت ویزیت خود از این دانش استفاده می‌کند. لوگوی برجسته ی او پر زرق و برق نیست اما چیزی است که دستان و ذهن شما را درگیر می‌کند. ما نیز این رویکرد جسورانه و مینیمال را دوست داریم.

۴ نمونه کارت ویزیت بنگاه و مستغلات نامناسب

در طراحی کارت ویزیت املاک خود از  این اشتباهات بپرهیزید :

۴۶. خیلی شلوغ و درهم و برهم!

کارت ویزیت املاک - کارت ویزیت شلوغ و درهم و برهم

ما متوجه شدیم. حتی اگر عالی کار می‌کنید، پول پول است. درست است که چاپ پشت و رو هزینه‌ی بیشتری دارد اما در اینجا این مشکل وجود دارد: شما مجبورید که چیزی را فدا کنید. این بدان معنا است که تلاش برای جمع کردن یک میلیون و یک کلمه در یک طرف کارت باعث می‌شود شما ارزان به نظر برسید.

۴۷. تلاش برای درج‌کردن سرگرمی‌های خود در کارت‌های ویزیت‌تان

کارت ویزیت املاک - سرگرمی در کارت ویزیت

من هم مثل میلیون‌ها نفر دیگر طرفدار شدید «بازی تاج و تخت» هستم. من و دوستانم بعد از تماشای هر قسمت به معنای واقعی کلمه ساعت‌ها درمورد آنچه تازه دیده‌ایم صحبت می‌کردیم و سعی می‌کردیم پیچ و تاب‌های آینده را پیش‌بینی کنیم. اگر «بازی تاج و تخت» را دوست دارید ما می‌توانیم در مورد آن خیلی صحبت کنیم.

با این اوصاف، وقتی می‌خواهم یک فرد حرفه‌ای را استخدام کنم، آخرین چیزی که می‌خواهم بدانم این است که چه نوع برنامه‌های تلویزیونی را دوست دارد یا اینکه فکر می‌کند تیریون لنیستر بالاخره سوار یک اژدها می‌شود یا نه. چرا فقط بر روی کارت ویزیت خود به آن متمرکز می‌کنید؟

۴۸. استفاده از تصاویر ناخوشایند املاک و مستغلات بر روی کارت‌های خود

کارت ویزیت املاک - استفاده از تصاویر ناخوشایند روی کارت ویزیت

خوب، شما در املاک و مستغلات کار می‌کنید …

من از قبل این را می‌دانستم چون نه تنها هنگامی که کارت خود را در یک بنگاه املاک به من تحویل دادید آن را به من گفتید، بلکه بر روی کارت هم نام کارگزاری شما و هم کلمه‌ی دلال معاملات ملکی در کنار نام شما آمده است.

به جای اینکه به چاپ کاملأ رنگی برای تصاویر ناخوشایند بپردازید، چرا کمی بیشتر وقت صرف نمی‌کنید تا چیدمان و تایپوگرافی خود را حرفه‌ای‌تر کنید؟

۴۹. اشکال خنده‌دار

کارت ویزیت املاک - اشکال خنده‌دار

تازگی کارت‌های ویزیت املاک و مستغلات بلند و باریک به همان اندازه طول می‌کشد که این کارت‌ها در کیف پول‌تان گم شوند. اینها همیشه در کیف پول گم می‌شوند. فکر می‌کنم الان حداقل یک کارت را در یک گوشه‌ی تاریک از کیف پولم دفن کرده‌ام …

آیا شما یک استاد طراحی هستید؟

اگر راه خود را در InDesign می‌دانید و چیدمان مورد علاقه‌ی خود را دارید یا اگر دفتر شما به یک طراح گرافیک با استعداد که فقط یک کارت عالی را تهیه کرده است دسترسی دارد، برای چاپ این کارت‌ها به مکانی نیاز دارید. بهترین پیشنهاد ما این است که جایی آنلاین پیدا کنید که در این نوع کارها تخصص داشته باشد.

سایت‌های زیادی وجود دارد، اما در حال حاضر سایت مورد علاقه‌ی ما ProspectsPLUS است! این سایت خدمات بسیاری از جمله بازاریابی و پست مستقیم را ارائه می‌دهد، اما ما سهولت و به موقع بودن خدمات چاپ آن را دوست داریم.

طرح خود را بارگذاری کنید، در مورد جزئیات خود تصمیم بگیرید و با هزینه‌ی ۲۵دلار به ۲۵۰ کارت جدید دسترسی خواهید داشت.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021