ساک دستی کرافت

ساک دستی کرافت

انتخاب گزینه‌ها
ساک دستی با کاغذ کرافت ۱۲۰ گرم
حداقل تیراژ : ۵۰۰ عدد
زمان تحویل : ۱۰ الی ۱۵ روز کاری
ساک-دستی-گلاسه

ساک دستی گلاسه

انتخاب گزینه‌ها
ساک دستی با کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم
حداقل تیراژ : ۱۰۰۰ عدد
زمان تحویل : ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

چاپ ساک دستی

ساک دستی کاغذی گلاسه و کرافت

چاپ ساک دستی به عنوان یکی از قدرتمندترین و کاربردی‌ترین ابزار تبلیغات و معرفی برندینگ به شمار می‌رود. ساک دستی مجموعه‌ای از ساک‌های خرید پارچه‌ای، نایلونی و کاغذی است که امروزه در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز بزرگ تجاری جهت بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات‌شان به دیگران استفاده می‌شود و معمولا در این محصول بروشور محصولات و کارت ویزیت خود را نیز قرار می‌دهند.

ساک دستی سفارشی چاپ شده بسیار بیشتر از یک وسیله کاربردی برای حمل اقلام روزمره است. آنها در حال حاضر به عنوان یک لوازم جانبی ضروری در نظر گرفته می‌شوند. همچنین ساک دستی چاپ شده در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف قابل ارائه می‌باشد.

ساک دستی برای خرده فروشی یا استفاده شخصی

چاپ ساک دستی در 9 اندازه مختلف، با انتخاب 2 نوع کاغذ مختلف بسته به نوع کاربرد شما، در دسترس است. برای اینکه جلوه نهایی داشته باشید، کیف‌های کاغذی دارای دسته‌های مختلفی هستند که می‌توانند در کاغذ یا طناب قرار بگیرند.

از آنجا که ساک دستی مخصوص خرید ممکن است کاملاً یا تا حدی شخصی شده باشند، در هر صورت باید دستورالعمل‌های الگو را دقیقاً دنبال کرد و محصولات نهایی برجسته را ارائه داد.

با ظاهری سازگار و چشم نواز، یک اثر ماندگار بگذارید.

کاغذ کرافت قابل بازیافت سفید یا قهوه‌ای را در اندازه‌های مختلف انتخاب کنید.

نکات طراحی برای ساک دستی

• طراحی خود را ساده نگه دارید.

• لوگوی خود را بزرگ و پررنگ برای تشخیص فوری روی ساک دستی چاپ نمائید.

• رنگهای تیره در هر دو گزینه کاغذ واضح‌تر به نظر می‌رسند، از رنگهای روشن روی کرافت قهوه‌ای خودداری کنید.

• طرح‌های تک رنگ که کل ناحیه چاپ را پوشش می‌دهد ممکن است لکه‌های جزئی ایجاد کند.

ساک دستی چاپ شده با لوگوی شما

ساک دستی چاپ شده و بسته بندی سفارشی راهی عالی برای بهبود دیدگاه برند شما می‌باشد. ساک دستی چاپ شده موثر و کالاهای تجاری را می‌توان به تناسب هر شغلی، صرف نظر از کالا یا خدمات آنها، تهیه کرد. یکی از موارد مهمی که در خصوص چاپ ساک دستی تبلیغاتی اهمیت دارد طراحی آن نیز می باشد.

برای سفارش ساک دستی از چاپ بازار می‌توانید محصول خود را به راحتی سفارشی سازی نمائید، تنها با انتخاب نوع محصول گلاسه یا کرافت و رنگ و اندازه و طرح روی ساک دستی می‌توانید محصول مورد نظر خود را چاپ نمائید. متناوبا، محصولات ما برای مشاغلی که در چندین سیستم عامل فعالیت می‌کنند مناسب است، زیرا ما از چاپ واضح، منسجم و فوق العاده حرفه‌ای برخوردار هستیم.

ما در تلاش هستیم تا ساک‌های دستی چاپ شده هویت برند شما را نشان دهد، همچنین بسته بندی کاملا سفارشی می‌تواند کمک بسیاری به شما در این زمینه بکند. چاپ ساک دستی می‌تواند جنبه‌ی آموزشی نیز داشته باشد و گویای محصولات جدید، اطلاعات ایمنی، رویدادهای تبلیغاتی و اظهارات دیگری باشد که باعث افزایش دید برند شما می‌شود.

طراحی ساک دستی توسط چاپ بازار

تیم طراحی ما با شما همکاری خواهد کرد تا توسط برند خود، مشتریان و پیامی که می‌خواهید از طریق بسته بندی خود به نمایش بگذارید، مطلع شوند. ما می‌دانیم که برند تجاری شما چقدر برای شما اهمیت دارد و نمایش آن در موثرترین روش با ساک‌های دستی چاپی سفارشی باعث می‌شود که پیام شما برای همه قابل مشاهده باشد.

ما درک می‌کنیم که همه مشتریان ما متفاوت هستند، بنابراین رویکردی مناسب با هر برند تجاری ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که همیشه بهترین ساک‌های دستی تبلیغاتی چاپ شده سفارشی را برای نام تجاری خود دریافت می‌کنید.

اگر به یک بسته بندی جدید با ساک دستی تبلیغاتی چاپ شده سفارشی نیاز دارید که واقعاً برند شما را نشان دهد، به یک فروشگاه چاپ ساک دستی مراجعه کنید.

چاپ ساک دستی علاوه بر اینکه راهی عالی برای تبلیغ نام تجاری شما همزمان با ارائه یک پوشش مفید برای محصولات شما هستند، کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند. می توان به مناسبت سالگردها، رویدادهای مهم یا جشن‌های فصلی سفارش چاپ ساک دستی داشته باشید.

فرصت تبلیغ برند خود را با استفاده از بسته بندی‌های چاپی از دست ندهید. بسته بندی‌های چاپ شده از جمله ساک دستی را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که طیف وسیعی از محصولات را پوشش دهد، هم راهی مناسب برای حمل محصول شما و هم جذابیت بصری آن را فراهم می‌کند.

ساک دستی چاپ شده را می‌توان به طور مرتب مورد بازبینی قرار داد، بنابراین اگر مناسبت خاصی پیش رو دارید، مانند یک سالگرد در شرکت شما یا مناسبت دیگری، چرا اقدام به چاپ ساک دستی مرتبط با برند و تبلیغات خود نمی‌کنید؟

علاوه بر نام تجاری، اطلاعات مربوط به محصول شما (به عنوان مثال وزن، اطلاعات ایمنی یا موارد مشابه) نیز می‌تواند روی بسته بندی نمایش داده شود.

مهمترین نکات در طراحی و چاپ ساک دستی چیست؟

زمانی که می خواهید برای طراحی و چاپ این وسیله اقدام کنید مهمترین نکته حفظ سادگی در طراحی است. از آنجا که هدف از اهدای این ساک دستی ها تبلیغاتی است پس حتما لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید. کاملا مشخص، زیبا و البته خلاقانه. اگر از جنس های خاص مانند گلاسه یا کرافت استفاده می کنید رنگ های تیره بسیار زیباست اما اگر قصد استفاده از رنگ روشن را دارید برای ساک دستی کرافت مناسب نیست.

بهترین نوع ساک دستی برای تبلیغات فروشگاهی کدام است؟

شما می توانید از انواع پارچه، نایلو یا کاغذ برای ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید. اما اگر می خواهید تبلیغات شما ماندگاری، زیبا و شکیل تر باشد می توانید از طراحی و چاپ ساک دستی کرافت برای محصولات فروشگاهی خود استفاده کنید.

مزیت طراحی و چاپ ساک دستی چیست؟

استفاده از این وسیله در زمان ارائه محصول یکی از راه های تاثیرگذار در تبلیغ برند است. علاوه بر اینکه وسیله ای یکبار مصرف نیست و می توان بارها از آن برای حمل وسایل سبک استفاده کرد. چرا که علاوه بر زیبایی حمل آن نیز برای مصرف کننده راحت است.

چه مواردی را می توان روی ساک دستی چاپ کرد؟

لوگو، اطلاعات مربوط به محصول، نام برند، آدرس، شماره تماس و مواردی از این قبیل را می توان روی ساک دستی چاپ کرد. علاوه بر آن می توانید در مناسبت های مختلف با طراحی ساک دستی های مناسبتی با برند خود مشتریان را خوشحال کنید.

برای چاپ ساک دستی گلاسه چه رنگ هایی مناسب است؟

با توجه به کیفیت کاغذ گلاسه شما می توانید از انواع رنگ های تیره و روشن برای چاپ ساک دستی استفاده کنید. محدودیتی در این زمینه ندارید. علاوه بر اینکه چاپ روی این متریال بسیار با کیفیت است.

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021