طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

کارت ویزیت با طراحی مناسب این امکان را دارد که برای طرف مقابل تأثیرگذاری بیشتری بگذارد. حال اگر طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ به صورت حرفه‌ای و خلاقانه صورت گیرد می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری هم در این خصوص داشته باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص تنظیم رنگ کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ و مواردی در خصوص طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ را برای شما بیان نمائیم.

کارت‌های ویزیت برای مشتریان و همکاران بالقوه اولین و گاهی اوقات ماندگار است. وب سایت‌های زیادی وجود دارد که الگوهای از پیش ساخته شده را ارائه می‌دهند، جایی که شما فقط باید اطلاعات را وارد کنید و چاپ را فشار دهید، اما اگر چیزی منحصر به فرد می‌خواهید چه می‌کنید؟ در این آموزش عالی، نگاهی خواهیم داشت به اصول طراحی کارت ویزیت در نرم افزار Adobe’s Photoshop.

در صورت نیاز و سرعت چاپ مجموعه کارت ویزیت، می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای مشهوری مانند Adobe Photoshop CC فقط چند دقیقه آن را ایجاد کنید.

آموزش ساخت کارت ویزیت با فتوشاپ

در ایجاد کارت‌های کسب و کار یک استاد جدی شوید. این آموزش نحوه صحیح راه اندازی کارتهای ویزیت برای چاپ در Adobe Photoshop را پوشش می‌دهد، اما همچنین می‌تواند در سایر نرم افزارهای مشابه نیز اعمال شود.

مرحله ۱: یک فایل یا صفحه جدید ایجاد کنید.

یک فایل یا صفحه جدید ایجاد کنید - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

قالب دقیق صفحه به خروجی چاپگر شما بستگی دارد.

فتوشاپ را باز کنید و از بالا به فهرست بروید. File سپس New را انتخاب کنید. در قسمت Width ۳.۷۵ (اینچ) را وارد کنید و برای Height ۲.۲۵ را وارد کنید. جهت صفحه را به دلخواه تنظیم کنید. اگر می‌‎خواهید کارت ویزیت عمودی طراحی کنید این موارد را تغییر می‌دهید، ۳.۷۵ برای ارتفاع و ۲.۲۵ برای عرض. در قسمت Resolution ۳۰۰ (پیکسل / اینچ) را وارد کنید.

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

حالت رنگ باید CMYK رنگی، ۸ بیتی باشد. برای رنگ زمینه، رنگ سفید یا هر رنگی را که می‌خواهید کارت را با آن شروع کنید، انتخاب کنید. برای اینکه پس زمینه مستطیل سفید شود و با ضخامت خاکستری روشن مشخص شود (به عنوان مثال #e2e2e2) دو بار روی لایه مستطیل کلیک کنید. پانل افکت‌ها ظاهر می‌شود. گزینه‌های Color Overlay (سفید) و Stroke (2px خاکستری روشن) را انتخاب کنید. در نهایت Create را فشار دهید.

مرحله ۲: حاشیه‌های خود را تنظیم کنید.

اکنون که سند بدون عنوان خالی خود را روی صفحه باز کرده‌اید، دوباره به سمت فهرست بالا بروید. View و سپس Rulers را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه‌ی Rulers - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

به نوار خط کش بالای صفحه بروید، دکمه ماوس را نگه دارید و یک خط راهنما را به 1/8″ (0.125) بکشید.

کارت ویزیت در فتوشاپ

مرحله آخر را برای ۳ ضلع دیگر مستطیل تکرار کنید.

راهنماهای بعدی فتوشاپ - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

همچنین توصیه می‌کنیم ۴ دستورالعمل دیگر برای ایجاد آنچه “منطقه امن” نامیده می‌شود اضافه کنید. ایجاد این فضا هنگام طراحی کارت ویزیت به شما کمک می‌کند، مطمئن شوید که متن یا تصویری که در این قسمت قرار دارد قطع نمی‌شود.

همه راهنماها در فتوشاپ - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

بنابراین برای بازبینی، اولین مجموعه از تنظیمات حاشیه / راهنما خطوط برش هستند. این جایی است که پس از چاپ کارت ویزیت شما برش داده می‌شود. ممکن است از خود بپرسید “چرا فقط کارت‌ها را با 2×3.5″ تنظیم نمی‌کنید تا کارها راحت‌تر شود؟” اگر این فضای اضافی 1/8″ (یا بیشتر) را در همه طرف کارتهای خود اضافه نکنید، پس از برش، یک مرز سفید کوچک در اطراف کارت‌های کسب و کار وجود دارد. این فضای اضافی اضافه شده همان چیزی است که “خونریزی” نامیده می‌شود.

مرحله ۳: کارت ویزیت خود را طراحی کنید.

کارت مورد نظر خود را طراحی کنید. اگر در حال ایجاد کارت ویزیت دو طرفه هستید، فقط لایه‌های دیگری را برای هنر طرف دیگر اضافه کنید(یا پرونده PSD دیگری را تنظیم کنید). یک نکته سریع در مورد طراحی، اگر از رنگ مشکی در طرح خود استفاده می‌کنید فقط 100٪ آن را سیاه (K) نکنید. برای چاپ مشکی عمیق خوب، از C ۳۶ M ۲۵ Y 25 K 100 در مخلوط کن رنگ استفاده کنید.

مرحله ۴: برای علامت گذاری منطقه امن کارت و افزودن عکس، از guidelinesهای فتوشاپ استفاده کنید.

guidelinesهای فتوشاپ - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

با استفاده از قسمت مربع “انتخاب” می‌توانید به سادگی منطقه محتوای کارت خود را مشخص کرده و با راهنماها علامت گذاری کنید.

مرحله ۵: لوگوی شرکت را اضافه کنید و متن را تایپ کنید.

لوگوی شرکت را اضافه کنید - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

با چهره و اندازه قلم بازی کنید تا به بهترین حالت “نگاه و احساس” برسید. لطفا توجه داشته باشید که اگر اندازه قلم خیلی کوچک است، ممکن است در یک صفحه چاپی قابل خواندن نباشد.

مرحله ۶: کارت خود را تکثیر کنید تا تمام قسمت کاغذ را پر کنید.

کارت خود را تکثیر کنید تا تمام قسمت کاغذ را پر کنید - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

بهترین راه برای ساختن آن این است که تمام لایه‌های کارت خود را گروه بندی کنید و سپس این گروه را کپی / انتقال دهید تا تمام قسمتهای قابل چاپ را پر کنید. سعی کنید آن را بدون شکاف درست کنید.

مرحله ۷: کارت ویزیت خود را ذخیره کنید.

ذخیره کارت ویزیت - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

در صورتی که بعدا قصد تغییر آن را داشته باشید، بسیار مهم است که سند لایه‌ای Photoshop خود را ذخیره کنید. این پرونده اصلی شما خواهد بود. آن را از دست ندهید!

مرحله ۸: ارسال برای چاپ

متناسب با نیاز خود، کارهای هنری خود را با استفاده از چاپگر خود به صورت رنگی یا B / W چاپ کنید. کارت‌ها را با قیچی به آرامی برش دهید.

بعضی از چاپگرها پرونده‌های PSD (فتوشاپ) را می‌پذیرند. فایل‌های EPS ، TIFF و JPG نیز خوب هستند اما در این مبحث ما به فایل PDF پرداخته‌ایم. این باعث می‌شود اندازه پرونده کوچکتر شود به علاوه از هرگونه مشکل قلم و رنگ جلوگیری کنید. از منوی بالایی Layer، Flatten Image را انتخاب نمائید. آن را ذخیره نکنید.

flatten image - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

دوباره در قسمت منوی بالایی در File، می‌توانید Save As.. را انتخاب نمائید.

save as.. - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

Photoshop PDF را انتخاب کنید.

photoshop pdf - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

منوی گزینه‌ی PDF ظاهر می‌شود. Press Quality را انتخاب کنید و مطمئن شوید گزینه‌های زیر برداشته نشده‌اند.

Press Quality - طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

اکنون پرونده کارت ویزیت 300 dpi CMYK همراه با bleed آماده ارسال از طریق ایمیل یا بارگیری در چاپگر است. اطمینان حاصل کنید که همه چیز را در کارت خود خوانده‌اید و بخاطر داشته باشید که رنگ‌ها نسبت به صفحه رایانه شما کمی متفاوت هستند.

کارت ویزیت به همه افرادی که روزانه با آنها روبرو می‌شوید از جمله مشتریان بالقوه داده می‌شود. آنها همچنین در جلسات یا مصاحبه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند. اما آیا این کارت‌ها واقعاً شما را به هدفتان می‌رساند؟

شما برای بازاریابی خدمات خود، گاهی اوقات نیاز به بازاریابی خود دارید. جلسات شبکه سازی، جلسات سرمایه گذاران و تعاملات با مشتری وقتی موثرتر باشند که طرف مقابل را تحت تأثیر قرار دهید. کارت ویزیت راه حل بسیار خوبی است. آنها یک راه حل ساده برای این معما و یک استراتژی اصلی بازاریابی هستند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021