طراحی فولدر جذاب با ۲۰ نکته کاربردی

طراحی فولدر جذاب با ۲۰ نکته کاربردی

چاپ فولدر برای ست اداری نیاز به یک طراحی زیبا و جذاب و متناسب با چاپ ست اداری شما دارد. در ادامه این مقاله شما را با ۲۰ نکته کاربردی برای انجام طراحی فولدر حرفه‌ای آشنا خواهیم کرد.

هر شغل و کسب‌وکاری در مستندات سهمی دارد، اما هنگامی که هدف از این مستندات جذب مشتری باشد تنها استفاده از کاغذ ممکن است زیاد جذاب نباشد. پوشه‌های چاپی برای ارائه و توزیع اسناد و فاکتورهای حیاتی مشاغل می‌تواند بسیار عالی باشد. این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات برروی پوشه اگر طراحی منحصر به فرد و چشم‌نوازی داشته باشد می‌تواند بسیار عالی عمل کند.

ما 20 نمونه از بهترین طراحی‌های پوشه را برای برانگیختن خلاقیت و هیجان شما جمع‌آوری کرده‌ایم و سپس آن‌ها را با چهار روش محبوب چاپ سازماندهی کرده‌ایم که این چهار روش شامل: نقش برجسته، مهر، فرآیند چهار رنگ و رنگ PMS یا نقطه‌ای می‌باشد.

پيشنهاد چاپ بازار : ۲۱ نکته کاربردی برای طراحی سربرگ حرفه ای

۱.طراحی بصری پوشه برای مدرسه گنومون در هالیوود

طراحی فولدر - مدرسه گنومون در هالیوود

این پوشه برای نگهداری بروشورهای سه‌گانه و همچنین سایر مواد تبلیغاتی مهم مدرسه گنومون در هالیوود طراحی شده است. باب وارد طراح این پوشه، آثار هنری دانشجویی را برای پیاده‌سازی طراحی گرافیکی بسیاری از بافت‌های ساده و ظریف آن از چاپ نقش برجسته استفاده کرده است. متن و تصویر برروی این پوشه هر دو با رنگ نقطه‌ای یا لکه‌ای چاپ شده‌اند و تا با استفاده از جلوه تاریکی در تاریکی ظاهری براق و در عین حال زیبا به آن ببخشد.

۲.پوشه کیت مطبوعاتی برای پروژه Clay Street

طراحی فولدر - پوشه کیت مطبوعاتی

پروژه Clay Street برای قرار دادن مواد تبلیغاتی مختلف خود به یک پوشه کیت مطبوعاتی نیاز داشت. استودیو لین راه حلی را ایجاد کرد که دارای نماد بیرونی پارچه‌ای زیبا است و داخل آن بنفش پررنگ است. برش دایره‌ای شکلی که برروی پوشه قرار دارد اجازه می‌دهد تا رنگ بنفش از طریق آن نمایان شود.

۳.پوشه به شکل لوگو برای مرکز شفا (Healing Center)

طراحی فولدر - پوشه به شکل لوگو

مرکز شفا مکانی است که به مردم در همه جنبه‌های زندگی مانند احساسی، مالی، جسمی و معنوی کمک و پشتیبانی می‌کند. طراحی این پوشه به شکل شخصی که در حال کمک است می‌باشد، هویتی را ایجاد کرده که در عین حال روشن و طبیعی است. تصاویر و طرح‌های این پوشه ضمن داشتن ظاهری مدرن، حس امیدواری واقعی را القا می‌کنند.

۴.پوشه حفاظت از جزیره به شکل نقش برجسته

طراحی فولدر - پوشه حفاظت از جزیره به شکل نقش برجسته

این پوشه برای گروه غیردولتی حفاظت از جزیره طراحی شده است و لوگوی شرکت دوبار برروی آن چاپ شده است. یکبار به رنگ سبز و آبی خاکی با جوهر PMS، و یکبار به روش نقش برجسته. داخل پوشه دارای جیب‌هایی به شکل منحنی است که در آن بروشور و کارت ویزیت قرار دارد تا کاربران بتوانند اطلاعات اضافه را در آن وارد کنند.

۵.کیت رسانه Nike Free

طراحی فولدر - کیت رسانه Nike Free

آژانس PR با همکاری فایبر یک کیت رسانه‌ای برای محصولات جدید نایک با نام Free Nike ایجاد کرد. این پاورقی درمورد شبیه‌سازی احساس و مزایای دویدن در پاهای برهنه بود. با استفاده از یک تکنیک برش یک کتابچه که حاوی اطلاعات و عکس‌های مربوط به محصول است برروی پوستر باز می‌شود. این ها همه در یک پوشه برجسته بسته‌بندی شده‌اند که شامل یک DVD در پوشه نیز می‌شود.

پوشه‌هایی با طراحی مُهر

۶.پوشه تبلیغاتی شرکتی لوکس

طراحی فولدر - پوشه تبلیغاتی شرکتی لوکس

این پوشه تبلیغاتی شرکتی توسط جیمز وست طراحی شده است تا بخشی از یک بسته تبلیغاتی شرکتی برای عملکرد تجاری باشد.

۷.پوشه جیبی Quilogy

طراحی فولدر - پوشه جیبی

این پوشه که طراحی آن توسط برادی میلر انجام شده است با استفاده از کاغذ غنی، بدون پوشش، فوق‌العاده سنگین، بی‌نهایت لوکس می‌باشد.

۸.پوشه Lexmark Ryder Cup

طراحی فولدر - پوشه Lexmark Ryder Cup

این پوشه یک پوشه کاملا سفارشی است که برای Lexmark توسط نیک بشام طراحی شده است. این پوشه برای ارسال اطلاعات به مشتریانی طراحی شده است که از آن‌ها برای شرکت در جام 37 Lexmark دعوت شده و Ryder حامی مالی آن‌ها بوده. این پوشه با استفاده از جوهر نقره‌ای فلزی چاپ شده و از آن برای آب‌بندی پوشه استفاده شده است. چنین بسته‌بندی اجازه می‌دهد تا بتوان از پوشه برای سایر رویدادهای یا به عنوان مستقل نیز استفاده کرد. قسمت داخلی این پوشه شامل یک جیب است که با یک گیره مغناطیسی بسته شده است.

۹.پوشه جیبی MR System

طراحی فولدر - پوشه جیبی MR System

این پوشه با طرحی دوتایی و به صورت سفارشی و با کلاس بالا ارائه می‌شود که برند را در سرتاسر خود دارد. با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند فویل‌های فلزی، یک جیب با برش برجسته و تکنیک‌های چاپ برجسته، پوشه جیبی MR واقعا به عنوان یک قطعه از ویترین این شرکت محسوب می‌شود.

۱۰.پوشه مجموعه فروش خانه بلوز

طراحی فولدر - پوشه مجموعه فروش خانه بلوز

این پوشه یا کیت فروش برای مدیران منطقه شرت خانه بلوز ساخته شده است. پوشه‌های مهر و موم شده با فویل دو رنگ که در چهار صفحه طراحی شده است توسط Option-G طراحی شده است.

طراحی پوشه با فرایند چهار رنگ

۱۱.پوشه ارائه برای شرکت خاص

طراحی فولدر - پوشه ارائه برای شرکت خاص

SWATT Design   یک پوشه ارائه سنتی را برای یک شرکت تصفیه آب طراحی کرده است. این پوشه بیشترین فضا را برای اطلاعات شرکت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین این پوشه دارای جیب‌هایی برای قرار دادن مواد بازاریابی اضافه است. طراحی کلی این بروشور از نقوش چرخشی اقتباس شده است که در بروشورهای شخصی این شرکت رایج است.

۱۲.پوشه املاک و مستقلات خانه آفتابی

طراحی فولدر - پوشه املاک و مستقلات خانه آفتابی

رنگ‌آمیزی و طرحی که برای این پوشه انتخاب شده است باعث شده تا جذاب‌تر و دلپذیرتر به نظر برسد. در پشت جلد پوشه یک الگوی پیچیده قرار دارد که در عین حال به آن زیبایی و کلاس خاصی می‌بخشد. این طراحی تاثیر کلی املاک خانه آفتابی را برای نمایندگان املاک و مستغلات به صورت مجلل‌تر و خاص‌تر جدا از فشار و شلوغی شهر نمایان می‌کند.

۱۳.پوشه ارائه برای مجله Flair

طراحی فولدر - پوشه ارائه برای مجله Flair

این پوشه یک پوشه لوکس برای ارائه است که برای ارسال مجله Flair توسط استودیوی بلژیکی طراحی شده است.

۱۴.پوشه ارائه برای کمپ تابستانی دریاچه ژنو

طراحی فولدر - پوشه ارائه برای کمپ تابستانی دریاچه ژنو

این پوشه برای ارائه اطلاعات درمورد یک اردوی تابستانی برای بچه‌ها در دریاچه ژنو طراحی شده است. از آنجا که طراحی جلد این پوشه شامل مونتاژ تصاویر مختلف است برش قالب آن در امتداد مرز عکس‌ها کاملا مناسب است. عکس‌های تمام رنگی احساس خاصی به این پوشه بخشیده‌اند و باعث می‌شوند از شلوغی جمعیت فارق شوید.

۱۵.پوشه A4 ارائه برای موزه منطقه‌ای هاوکسبوری

طراحی فولدر - پوشه A4 ارائه برای موزه منطقه‌ای هاوکسبوری

این پوشه با استفاده از تصاویر موجود که در بایگانی موزه منطقه‌ای هاوکسبوری بوده ساخته شده و به ریشه‌های فرهنگی و خلاقانه آن اختصاص دارد و در عین حال تنوع و نوآوری نیز دارد. این پوشه نمایشی دلپذیر از گالری منطقه‌ای، یک ابزار تبلیغاتی و یک ارائه چند منظوره جالب است که جلوه‌ای ماندگار برای همکاران و سرمایه‌گذاران بالقوه است.

طرح‌های پوشه‌های رنگی PMS

۱۶.پوشه تجهیزات پذیرایی Careq

طراحی فولدر - پوشه تجهیزات پذیرایی Careq

پد برای پیشنهادات و مستندات شرکت تجهیزات پزشکی Careq این پوشه و لوگو را طراحی کرد.

۱۷.پوشه ارائه راه حل برای شرکت Noble Gas

طراحی فولدر - پوشه ارائه راه حل برای شرکت Noble Gas

زمانی که Awesco تصمیم گرفت برند خود را از ابتدا بسازد آن را به Shannon-Rose تغییر نام داد و شروع به تغییر نام و طراحی مجدد ریشه‌ها و شاخه‌های شرکت کرد. یکی از این عناصر تغییر یافته پوشه‌ای برای ارئه بود که دارای طراحی است که هر منطقه از فعالیت‌های گاز، پزشکی، تخصصی و صنعتی را برجسته می‌کند.

۱۸.پوشه ارائه برای هنر مجسمه‌سازی Karin Sprague

طراحی فولدر - پوشه ارائه برای هنر مجسمه‌سازی Karin Sprague

کارین اسپراگ یک سنگ تراشی در رود آیلند است که با استفاده از تکنیک‌های دست‌ساز، سنگ‌های خیره کننده و یادبودهای دیگر را می‌سازد. پوشه هنری طراحی شده برای این مجموعه یک پوشه هنری است شامل عکاسی از یکی از شاهکارهای آن که جزئیات آن چنان غنی است که گویی می‌توانید واقعا به آن دسترسی پیدا کرده و حکاکی آن را لمس کنید. همچنین نقل قولی از خود هنرمند در جلوی پوشه چاپ شده است.

۱۹.پوشه ورزش و اوقات فراغت Wenaas

طراحی فولدر - پوشه ورزش و اوقات فراغت Wenaas

Wenaas یک واردکننده و توزیع‌کننده برخی برندها در زمینه ورزش و اوقات فراغت است. موضوع اصلی برای مشخصات شرکت به رنگ نارنجی است که قدرت و انرژی این شرکت را نشان می‌دهد و برای پوشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

۲۰.پوشه انجمن Willow Creek

طراحی فولدر - پوشه انجمن Willow Creek

Willow Creek  یک انجمن مراقبت از زندگی و حافظه است که یک پوشه باکیفیت خواسته است تا با هزینه چاپ پایین به برجسته‌سازی خدمات آن‌ها کمک کند. دبرا هارتلی یک پوشه برای این انجمن طراحی کرده است که در دو رنگ برروی کاغذهای پارچه‌ای چاپ شده است تا از لحاظ ظاهری احساس راحتی و کیفیت را ارائه دهد.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021