طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین

طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین

یکی از مهم‌ترین مواردی که در معرفی خدمات و کار افراد نقش بسیار مهمی دارد، تبلیغات است. در واقع بدون تبلیغات کسب و کارها رونق چندان زیادی نخواهد گرفت که همین امر سبب افزایش روش‌های تبلیغاتی در تمام دنیا شده است. تراکت تبلیغاتی یکی از روش‌های مهم تبلیغات به حساب می‌آید که تأثیر گذاری بسیار بالایی دارد. طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین کار را بسیار راحت کرده است و در زمان صاحبان کسب و کارها صرفه جویی می‌کند. اگر شما نیز صاحب کسب و کار هستید، با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با طراحی تراکت تبلیغاتی جذاب آنلاین آشنا سازیم.

تراکت تبلیغاتی چیست؟

تقریبا همه ما تا حدودی با تراکت تبلیغاتی و معنای آن آشنایی داریم زیرا در مراکز خرید، بازار و … آن‌ها را بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم، اما در ادامه به طور کامل به تعریف تراکت می‌پردازیم. تراکت تبلیغاتی یک تکه کاغذ است که در آن محصول، خدمات، تخفیفات و … به مردم معرفی می‌شود و طراحی تراکت تبلیغاتی به گونه‌ای است که نگاه مردم را به خود جلب می‌کند.

ابعاد این برگه چاپ شده می‌تواند متنوع باشد، اما معمول‌ترین آن ابعاد ۸.۵ در ۱۱ اینچ‌ می‌باشد. پس صاحب کسب و کار می‌تواند چاپ تراکت با ابعاد دلخواه را سفارش دهد.

همچنین استفاده از رنگ در این روش تبلیغاتی بسیار موثر است و همین مورد سبب شده است که در تراکت‌های تبلیغاتی از رنگ‌های مختلف استفاده شود. در زمان طراحی تراکت می‌توان اطلاعات را در یک طرف یا هر دو طرف کاغذ چاپ کرد.

استفاده از تراکت معمولا در محیط‌های شلوغ در معرفی محصول و خدمات مهم است که در زمان افتتاح فروشگاه‌ها، تخفیفات، نمایشگاه و … حتما باید محصول و خدمات خود را از طریق این روش به مردم معرفی کرد.

نکته مهم در استفاده از تراکت استفاده از کاغذهای ارزان قیمت است و همین امر سبب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی می‌شود. شما می‌توانید، طراحی تراکت آنلاین را انجام دهید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید تا تبلیغات خود را با هزینه‌ای بسیار مناسب شروع کنید. می‌توانید به صورت دست به دست، چسباندن آن به دیوار و یا پخش کردن تراکت تبلیغاتی در سازمان‌هایی خاص تبلیغات خود را آغاز کنید.

طراحی تراکت معمولا به چه صورت انجام می‌گیرد؟

ساخت تراکت آنلاین رایگان

هدف از طراحی تراکت تبلیغاتی این است که خدمات، محصول و کسب و کار شما به خوبی به مشتریان معرفی شود پس باید در طراحی تراکت این موارد را در نظر داشت تا هدف تبلیغات محقق شود. در طراحی تراکت آنلاین و آفلاین باید موارد زیر در نظر گرفته شود تا طراحی به بهترین شکل انجام گیرد:

۱. انتخاب یک طرح مناسب: طرح باید به گونه‌ای انتخاب شود که با کسب و کار و خدمات ارائه شده همخوانی داشته باشد. توجه به این مورد در چاپ کارت ویزیت، تراکت و … بسیار مهم است.

۲. محتوا جذاب: تیتر جذاب نباید فراموش شود و این تیتر باید حتما با هدف پخش تراکت همخوانی داشته باشد. در کنار طراحی تراکت، حتما به محتوا نیز توجه کنید زیرا این کلمات هستند که نگاه مشتریان و افراد مختلف را جذب می‌کنند.

۳. مشتری را به سمت خود بکشانید: طرح و محتوا از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است، اما باید تراکت به گونه‌ای طراحی شود که عمل مشتری را به همراه داشته باشد. پس از کلماتی چون فرصت را از دست ندهید، تخفیفات باور نکردنی و … استفاده کنید.

۴. استفاده از رنگ های جذاب: رنگ‌ها همیشه بر افراد تاثیر می‌گذارند پس حتما در طراحی تراکت باید به این مورد توجه شود. ترکیب رنگ‌ها و استفاده از آن در طراحی تراکت تبلیغاتی یکی از گزینه‌های افزایش مشتری به حساب می‌آید.

۵. استفاده از فونت مناسب: یکی دیگر از مواردی که سبب جذب مشتری می‌شود، فونت به کار رفته در نوشته‌های روی تراکت است که باید به گونه‌ای انتخاب شوند که مخاطب را جذب خود کنند.

۶. استفاده از کاغذ مناسب: نوع کاغذ نیز در اثر گذاری تراکت نیز اهمیت دارد و بسته به نوع تبلیغات می‌توان کاغذ مناسب را برای طراحی تراکت در نظر گرفت.

تمام موارد گفته شده به همراه انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی تراکت آنلاین سبب می‌شود که کسب و کار شما بهتر به دیگران معرفی شود و در مقابل یک هزینه کم، سوددهی شما رشد خوبی داشته باشد.

طراحی تراکت آنلاین به چه صورت است؟

در چاپ بازار طراحی تراکت آنلاین به بهترین شکل انجام می‌گیرد و این روش تبلیغاتی ارزان را برای شما به یکی از بهترین و قوی‌ترین روش‌های تبلیغاتی تبدیل می‌کند. طراحی و چاپ آنلاین در این شرکت با یک کادر حرفه‌ای و مجرب انجام می‌گیرد تا نتیجه کار با خواسته شما یکی باشد. در ادامه نحوه طراحی تراکت آنلاین را به شما معرفی کرده‌ایم:

ایده مشتری در طراحی تراکت: ممکن است، مشتری ایده‌ای در ذهن داشته باشد که در چاپ بازار به کمک نیروهای متخصص و افراد حرفه‌ای در طراحی، شما را در عملی کردن طرح و گرافیک مورد نظر کمک می‌کنند.

نوع سبک تراکت: طراحی تراکت آنلاین در سبک‌های مختلفی انجام می‌گیرد که مشتری باید نوع سبک آن را انتخاب کند. سبک‌هایی برای طراحی و چاپ آنلاین وجود دارد که می‌توان به نوع کارتی، پولی و نوع تا شده آن اشاره کرد. هر کدام از این طرح‌ها می‌توانند برای تبلیغات شما مورد استفاده قرار بگیرند.

آپلود فایل مورد نظر: در نهایت شما باید فایل مورد نظر خود را آپلود کنید و به شرکت مورد نظر درخواست طراحی تراکت را بسپارید. البته باید نوع دو رو و یک رو آن را نیز مشخص کنید.

در طراحی تراکت آنلاین توسط چاپ بازار ایده شما هر چه باشد، با یک طراحی بی نظیر همراه می‌شود که کیفیت و قیمت مناسب در آن به صورت همزمان وجود دارد.

مزیت استفاده از نرم افزارهای طراحی تراکت آنلاین

مزیت استفاده از نرم افزارهای طراحی تراکت آنلاین - طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین

استفاده از تکنولوژی و دیجیتال در همه کارها سبب بهبود فعالیت‌ها و صرفه جویی در وقت و زمان می‌شود که برای طراحی فولدر، برچسب، تراکت و … نیز می‌توان به صورت آنلاین و با استفاده از نرم افزارهای مناسب ایده تبلیغاتی خود را به بهترین شکل عملی نمود. برخی از مزیت‌های استفاده از نرم افزارهای طراحی تراکت در ادامه لیست شده‌اند:

  • طراحی به واسطه نرم افزارهای طراحی تراکت، بسیار حرفه‌ای‌تر است.
  • استانداردهای لازم در طراحی به خوبی رعایت می‌شود.
  • این نرم افزارها طرح‌های لایه باز را همراه دارند.
  • فایل‌های مخصوص طرح تراکت در نرم افزارها وجود دارند که طراحی را ساده‌تر می‌کنند.
  • فایل‌ها با فرمت‌های مختلف در نرم افزارها وجود دارند که کیفیت کار را بالا می‌برند.
  • نمونه طرح‌های تراکت تبلیغاتی در این نرم افزارها وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای کسب و کارهای مختلف استفاده کرد.

برترین سیستم‌های نرم افزاری طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین

نرم افزارهای مختلفی برای طراحی به کار برده می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها در ادامه معرفی شده‌اند:

۱. نرم افزار ادوب ایندیزاین سی سی

برای تراکت‌های تبلیغاتی چند صفحه‌ای بسیار کاربردی است. به کمک این نوع نرم افزار می‌توان طراحی تراکت تبلیغاتی را به صورت بسیار حرفه‌ای انجام داد.

۲. نرم افزار ادوب ایلوستریتور سی سی

این نرم افزار بیشتر برای تراکت‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود که طراحی آن‌ها بسیار پیچیده و حرفه‌ای است.

۳. نرم افزار اینک اسکیپ

دارای استاندارد svg است و در ویرایش متن در تراکت تبلیغاتی ساده بسیار موثر است.

۴. نرم افزار اسکرایبس

یک نرم افزار رایگان با قابلیت‌هایی مناسب در طراحی تراکت تبلیغاتی به حساب می‌آید.

نمونه‌های سایت معتبر برای طراحی آنلاین

سایت‌های مختلفی در زمینه طراحی تراکت آنلاین و آفلاین فعالیت دارند که باید بهترین آن را انتخاب کرد. سایت چاپ بازار یا chapbazar.com طراحی آنلاین تراکت تبلیغاتی را با قیمت‌های مناسب، ابعاد مختلف و کیفیت عالی انجام می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید طرح مناسب خود را از میان طرح‌های متنوع این سایت انتخاب کنید.

چرا طراحی تراکت به صورت آنلاین مهم است؟

ساخت تراکت

  • سفارشات به صورت آنلاین ثبت می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به شرکت‌ها نیست.
  • مشاهده قیمت به صورت آنلاین
  • کیفیت بالای تراکت تبلیغاتی
  • ارائه پشتیبانی‌های لازم
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز
  • مشخص شدن زمان دقیق تحویل تراکت

مهم ترین نکات در طراحی تراکت به صورت آنلاین

در طراحی تراکت آنلاین و یا هر روش دیگری نیاز است، به نکات مختلفی دقت شود که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • نوع نوشتار و محتوای مناسب و کوتاه
  • کیفیت بالای چاپ با استفاده از کاغذ مناسب
  • ابعاد مناسب
  • طرح و گرافیک مناسب با نوع کسب و کار
  • قیمت مناسب و اقتصادی

کلام پایانی

طراحی تراکت تبلیغاتی راهی مناسب و کم هزینه برای رونق دادن به کسب و کار است که برای صرفه جویی در زمان و هزینه می‌توان از نوع آنلاین آن استفاده کرد. سایت معتبر چاپ بازار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا تراکت مناسب با کسب و کار و خدمات خود را طراحی کنید. در این مقاله اطلاعاتی در خصوص طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین ارائه شد که امید داریم، اطلاعات آن برای شما سودمند بوده باشد.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021