طراحی آنلاین سربرگ

طراحی آنلاین سربرگ

طراحی آنلاین سربرگ با استفاده از الگوهای مختلف طراحی می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند تا بتوانید سربرگ خود را به صورت حرفه‌ای ایجاد نمائید. به سادگی می‌توانید یک طرح رنگی و سبک طراحی را متناسب با تجارت خود انتخاب کنید، سپس از ابزارهای طراحی رایگان می‌توانید برای اضافه کردن تصاویر، آرم و متن سفارشی خود استفاده کنید – هرچه می‌خواهید! در این مقاله قصد داریم دلایل استفاده از الگوهای طراحی آماده در طراحی آنلاین سربرگ را شرح دهیم.

یک سربرگ تجاری یک عنوان از پیش چاپ شده روی اسنادی مانند نامه‌ها، یادداشت‌ها و نوت‌ها است. با در نظر گرفتن یک سند از پیش طراحی شده، هر سندی حرفه‌ای به نظر می‌رسد و به ثبات برند شما کمک می‌کند. ایجاد سربرگ سفارشی آسان است، به خصوص اگر کار خود را با الگوی سربرگ تجاری آغاز کنید. برای یافتن نکات مفید در مورد چگونگی طراحی سربرگ تجاری خود، به خواندن ادامه دهید.

خواه یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، انفرادی یا فریلنسر، سربرگ با برند تجاری مهم است تا سازمان شما را حرفه‌ای و سازمان یافته نشان دهد. متن، رنگ مارک، آرم — با چند کلیک همه چیز برای ساخت قالب‌های سربرگ رایگان آماده استفاده است.

استفاده از ابزار طراحی آسان برای طراحی آنلاین سربرگ

طراحی سربرگ آنلاین رایگان

شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای سربرگ ساز مختلف، سربرگ خود را کاملاً منطبق با نام تجاریتان ایجاد نمائید. همچنین با استفاده از سربرگ حرفه‌ای ارزان قیمت اعتبار و اعتماد را ایجاد کنید، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که الگوی سربرگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یک الگوی کاملا حرفه‌ای و در عین حال کاملا قابل تنظیم برای تجارت خودتان انتخاب کرده و براساس آن طراحی سربرگ را انجام دهید. در مرحله بعد، یک طرح رنگی متناسب با نام تجاری خود انتخاب کنید، سپس به ابزار طراحی اجازه دهید کار شما را به عنوان point-and-click انجام دهد و از طریق بارگذاری آرم خود و افزودن متن سفارشی و تصاویر دیگر، بتوانید طرح سربرگ خود را تکمیل‌تر نمائید. فونت‌ها را تغییر دهید و چیدمان خود را بچرخانید تا جایی که کاملاً از طراحی خود راضی باشید، سپس قبل از چاپ سربرگ سفارشی خود، PDF ایجاد کنید تا با همکاران به اشتراک بگذارید. سریع و آسان می‌توانید این کار را انجام دهید.

سربرگ ویرایش شده خود را به عنوان الگو ذخیره کنید، از آن بارها و بارها استفاده کنید.

مطمئن شوید که برند شما با سربرگ‌های سفارشی مورد توجه قرار می‌گیرد! اگر طرح سربرگ شما آماده است یا فقط به قیمت گذاری نیاز دارید، به صفحه محصولات سربرگ ما مراجعه کنید. طراحی آنلاین سربرگ به شرکت شما امکان می‌دهد بهترین قدم را در پیش ببرید.

۱. برای طراحی سربرگ خود دو یا سه رنگ متضاد انتخاب کنید.

طراحی سربرگ آنلاین

سربرگ سفارشی فرصتی برای افزودن کمی رنگ به ارتباطات تجاری شما است. می‌توانید رنگ را به حاشیه، سرصفحه و حتی قسمتهای اصلی متن بدنه اضافه کنید. از استفاده از رنگهای پررنگ نترسید. رنگ‌های روشن و متضاد یکی از بزرگترین روندهای طراحی گرافیک امسال است. یکی از راه‌های دستیابی به انتخاب رنگ انتخاب دو رنگ مکمل (رنگ‌های مقابل یکدیگر روی چرخ رنگ) است.

راهنمای رنگ ما نکات مناسبی را در خصوص انتخاب رنگ مناسب برای سربرگ به شما می‌دهد.

چرخ رنگی - طراحی آنلاین سربرگ

۲. نشان خود را نزدیک بالای سربرگ خود قرار دهید.

نشان خود را نزدیک بالای سربرگ خود قرار دهید - طراحی آنلاین سربرگ

هدف از سربرگ این است که برند تجاری شما در تمام ارتباطات تجاری شما قابل شناسایی باشد. به همین دلیل است که افراد معمولاً آرم خود را در بالای نامه خود قرار می‌دهند. یک روش ساده برای قرار دادن یکپارچه لوگو در طراحی شما استفاده از مدهای رنگی متناسب با نشان شما است.

برای برند تجاری ثابت، آرم در پایین صفحه دوم تکرار می‌شود – البته کوچکتر و به طور برجسته‌ای نمایش داده نمی‌شود، زیرا خواننده از قبل می‌داند کدام شرکت با آنها تماس گرفته است.

۳. از رنگ زمینه ثابت برای حروف خود استفاده کنید.

از رنگ زمینه ثابت برای حروف خود استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

اگر می‌خواهید نامه‌های مارک‌دار خود را با یک نگاه قابل شناسایی کنید، سعی کنید برخی از طرح‌هایی را انتخاب نمائید که دارای ریسک کمتری هستند. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از زمینه رنگی یکنواخت برای حروف خود، به جای زمینه سفید استاندارد است.

یک بار دیگر یادتان باشد که از متن روشن برای پس زمینه‌های تیره و متن تاریک برای پس زمینه‌های روشن استفاده کنید.

۴. به نامه‌های تجاری خود حاشیه‌ای رنگارنگ بدهید.

به نامه‌های تجاری خود حاشیه‌ای رنگارنگ بدهید - طراحی آنلاین سربرگ

قدرت یک مرز ساده را دست کم نگیرید. یک حاشیه می‌تواند طرح شما را با یک کمان شسته و رفته گره بزند.

برای حاشیه ظریف‌تر، از سایه‌ای مانند خاکستری یا ذغالی استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید ارتباطات شما به ویژه چشمگیر باشد، می‌توانید رنگ پررنگ را انتخاب کنید.

۵. با استفاده از اشکال هندسی یک طرح برجسته هدر ایجاد کنید.

با استفاده از اشکال هندسی یک طرح برجسته هدر ایجاد کنید - طراحی آنلاین سربرگ

در پیش دبستانی، در کلاس هنری فعالیتی به ما داده می‌شد که باید با کشیدن اشکال هندسی و سپس پر کردن آنها با رنگ‌های مختلف، یک طرح انتزاعی ایجاد می‌کردیم. طرح‌های ساده هندسی چشم نواز هستند. آنها همچنین یک سربرگ تجاری خلاقانه ایجاد می‌کنند.

شما می‌توانید با ترسیم خطوط و پر کردن قسمتها با رنگهای مختلف، طرح الگوی هندسی خود را ایجاد کنید.

برای یک طراحی کمی پیشرفته، حتی می‌توانید برخی از ساختارهای طرح گرافیکی را به شکل‌های خود اضافه کنید.

۶. برای هدایت خوانندگان از سرنخ‌های جهت دار در سربرگ شرکت خود استفاده کنید.

برای هدایت خوانندگان از سرنخ‌های جهت دار در سربرگ شرکت خود استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

نشانه‌های جهت دار شاخص‌های بصری مانند فلش‌ها، خطوط و تصاویر انگشتان اشاره هستند. آنها نشان دهنده مسیری است که یک خواننده باید دنبال کند.

اگرچه نشانه‌های جهت دار در سربرگ تجاری ضروری نیستند، اما می‌توانند به جریان اطلاعات شما کمک کنند. یک روش ساده برای افزودن نشانه بصری به سربرگ خود استفاده از یک شکل پیکان در هدر است که به ابتدای متن شما نشان می‌دهد.

۷. برای سربرگ شرکت خود یک هدر شیب دار یا نامتقارن ایجاد کنید

برای سربرگ شرکت خود یک هدر شیب دار یا نامتقارن ایجاد کنید - طراحی آنلاین سربرگ

برای اینکه جلوه تازه‌ای به ارتباطات خود بدهید، از یک سربرگ تجاری نامتقارن استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با کشیدن خط سربرگ خود روی یک شیب انجام دهید.

نتیجه یک طراحی بصری جالب همراه با حرکت است. حرکت یک اصل اساسی در طراحی جذاب است. وقتی طراحی شما حرکت دارد، مردم تمایل بیشتری به دیدن آن دارند.

۸. برای طراحی چشمگیر از زمینه رنگی تیره استفاده کنید

برای طراحی چشمگیر از زمینه رنگی تیره استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

اگر می‌خواهید انتظارات خوانندگان خود را نادیده بگیرید، سعی کنید با ایجاد پس زمینه تیره به متن خود، رنگ بندی استاندارد را برای حروف معکوس کنید.

به عنوان یک قانون کلی، فقط از متن روشن در زمینه‌های تیره استفاده کنید. در غیر این صورت … هیچ کس قادر به خواندن آن نخواهد بود!

۹. در سربرگ رسمی خود به جای هدر، پاورقی خلاقانه اضافه کنید.

در سربرگ رسمی خود به جای هدر، پاورقی خلاقانه اضافه کنید - طراحی آنلاین سربرگ

روش دیگر برای مخلوط کردن الگوی سربرگ تجاری شما استفاده از پاورقی رنگارنگ و خلاقانه به جای سرصفحه است. شما می‌توانید با استفاده از همان رنگ پاورقی خود برای نام کسب و کار / سازمان خود، نام خود و سایر اطلاعات موجود در عنوان، تعادل را در طراحی خود ایجاد کنید.

۱۰. برای قاب بندی نامه خود از عکس یا تصویر استفاده کنید.

برای قاب بندی نامه خود از عکس یا تصویر استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

به جای استفاده از سرصفحه یا پاورقی استاندارد، می‌توانید از یک تصویر برای قاب کردن حروف خود استفاده کنید. این یک روش عالی برای افزودن شخصیت به ارتباطات تجاری شماست. به طور معمول، شما می‌‍خواهید از تصویری استفاده کنید که دارای پس زمینه شفاف باشد. به این ترتیب، تصویر شما به خوبی با بقیه طرح شما ترکیب می‌شود.

۱۱. یک حاشیه به شکل سفارشی ایجاد کنید.

یک حاشیه به شکل سفارشی ایجاد کنید - طراحی آنلاین سربرگ

لازم نیست با یک مرز مستطیل استاندارد بچسبید. یک حاشیه به شکل سفارشی می‌تواند یک جذابیت جذاب به نامه‌های تجاری شما اضافه کند و از سربرگ رسمی شما تعریف کند. تغییراتی مانند گوشه‌های گرد، خط تیره به جای خطوط ثابت یا تصویر کادر را امتحان کنید.

۱۲. از شیب رنگ در سر صفحه یا ستون فقرات خود استفاده کنید.

از شیب رنگ در سر صفحه یا ستون فقرات خود استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

شیب‌های رنگ در حال بازگشت هستند. اگر می‌‎خواهید ارتباطات تجاری شما با روند طراحی به روز باشد، ممکن است بخواهید آنها را در طرح سربرگ خود بگنجانید.

این بدان معنا نیست که شما باید به دنبال یک شیب بسیار شفاف باشید. یک شیب ظریف‌تر از سایه‌های همان رنگ می‌تواند quirky باشد اما یک سربرگ حرفه‌ای ایجاد می‌کند.

۱۳. الگوی سربرگ تجاری خود را به ستون تقسیم کنید.

الگوی سربرگ تجاری خود را به ستون تقسیم کنید - طراحی آنلاین سربرگ

اگر مطمئن نیستید که چگونه به طراحی خود نزدیک شوید، مکان خوبی برای شروع تقسیم صفحه به ستون است. سپس، متناسب با بقیه صفحه می‌توانید سربرگ یا ستون فقرات خود را در کجا قرار دهید.

۱۴. از طرح‌های سربرگ و پاورقی خود برای ایجاد سلسله مراتب بصری استفاده کنید.

سلسله مراتب بصری یک اصل اساسی در طراحی است. به بیان ساده، سلسله مراتب بصری ترتیب عناصر در یک طرح برای نشان دادن اهمیت است. سلسله مراتب بصری نشان می‌دهد که کدام اطلاعات مهمترین است، یا کدام اطلاعات را باید ابتدا خواند.

سرصفحه و پاورقی شما می‌تواند به سلسله مراتب بصری صفحه شما کمک کند.

۱۵. در صورت داشتن تردید، از یک طرح سربرگ ساده استفاده کنید.

در صورت داشتن تردید، از یک طرح سربرگ ساده استفاده کنید - طراحی آنلاین سربرگ

اگر احساس می‌کنید طراحی سربرگ پر زرق و برق برای شما بسیار زیاد است، ساده نگه داشتن آن مشکلی ندارد. در این صورت، به سادگی آرم و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. این طراحی سربرگ ساده اما حرفه‌ای باعث می‌شود تا یک درجه با متن accent بیشتر و یک پاورقی داشته باشید.

با الگوهای طراحی سربرگ ارتباطات برند شده‌ی قدرتمندی را دریافت کنید.

با الگوهای قابل ویرایش آسان و ساخت سربرگ آنلاین، هر کسی می‌تواند سربرگ حرفه‌ای را به صورت رایگان ایجاد کند.

با استفاده از الگوهای طراحی سربرگ آماده می‌توانید سربرگ‌های سفارشی را با نماد و لوگوی خودتان چاپ نماپید و راه بسیار آسان و حرفه‌ای را در تمام ارتباطات خود پیش بگیرید. از نامه‌های فروش گرفته تا یادداشت‌های داخلی و موارد دیگر، سربرگ ابزاری حیاتی برای کلیه مشاغل حرفه‌ای است. حال، شما می‌توانید سربرگ خود را با استفاده از ابزارهای طراحی آنلاین مختلف بسازید – هیچ مهارت طراحی لازم نیست!

مقرون به صرفه، چاپ آنلاین با کیفیت بالا

چاپ بازار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سربرگ سفارشی خودتان را ایجاد نمائید، بنابراین با هر سفارش می‌توانید قابلیت اطمینان چاپ با کیفیت را داشته باشید.

کیفیت و خدمات مشتری ما بی‌نظیر است، به همین دلیل تعداد زیادی از شرکت‌ها به تصاویر چاپی خود به چاپ بازار اعتماد می‌کنند. از همه بهتر، چاپ سربرگ ارزان قیمت و با کیفیت ما با ۱۰۰٪ تضمین رضایت مشتری پشتیبانی می‌شود!

سایر خدمات چاپ

چاپ بازار مجموعه کاملی از راه حل‌های برند تجاری را برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد، از جمله پاکت نامه، کارت ویزیت، برچسب، پوشه جیب و موارد دیگر.

چیزی منحصر به فرد برای سربرگ خود می‌خواهید؟ تیم چاپ سفارشی ما اینجا هستند تا چشم انداز شما را زنده کنند. ببینید چه چیزی باعث می‌شود چاپ بازار امروز شریک چاپ آنلاین مورد نظر شما باشد!

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021