15 نمونه تراکت رستوران

15 نمونه تراکت رستوران

اگر صاحب رستوران هستید و قصد افزایش مشتریان رستوران خود را دارید؛ تراکت رستوران یکی از بهترین روش‌های تبلیغات رستوران است که اکثر رستوران‌ها از این روش استفاده می‌کنند. این روش به ویژه در بحث بیرون‌بر کردن غذاهای رستوران و افزایش فروش، تاثیر بسیاری دارد. با ما همراه باشید تا موارد مرتبط با تراکت رستوران را به شما توضیح دهیم. در ادامه 15 + نمونه تراکت رستوران را به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی تراکت رستوران

طراحی تراکت رستوران

کسانی که به فکر طراحی تراکت برای رستوران خود هستند، اگر با مسائل گرافیکی آشنا باشند، می‌توانند تراکت مورد نظر خود را طراحی کنند. اگر هم از چنین شرایطی برخوردار نیستند؛ می‌توانند از نمونه‌های آماده استفاده کنند که تنها نیازمند بررسی انواع تراکت و انتخاب آنها بر حسب سلیقه است. در حالت دیگر هم امکان درخواست طراحی انحصاری تراکت رستوران نیز وجود دارد که اینکار توسط چاپ بازار انجام می‌گیرد.

تاثیر چاپ تراکت برای صاحبان رستوران

اگر دقت کرده باشید، اکثر رستوران‌ها در اوایل راه‌اندازی و تاسیس از استقبال خوبی برخوردار نیستند و بعد از گذشت مدتی تعداد مشتریان آنها افزایش می‌یابد. دلیل این شرایط این است که به مرور زمان تعداد افراد بیش‌تری با رستوران مورد نظر آشنا می‌شوند و بدین شکل تعداد مشتریان رستوران نیز افزایش پیدا می‌کند. حال فرض کنید که بواسطه تراکت، تبلیغات گسترده‌ای در سطح منطقه صورت گیرد، در چنین شرایطی قطعا افراد بیش‌تری با رستوران مورد نظر آشنا می‌شوند که بدین شکل، تاثیر تراکت را می‌توان برای صاحبان رستوران مشاهده کرد.

فونت و متن مناسب تراکت رستوران

فونت و متن مناسب تراکت رستوران

اصولا در طراحی و چاپ تراکت رستوران‌ها از یک سری موارد نانوشته‌ پیروی می‌کنند که در طراحی آنها بسیار اهمیت دارد. مثلا در فونت تراکت رستوران معمولا از Arial یا Helvetica استفاده می‌کنند که در زمان چاپ به شکل خوانا و مشخصی حروف متن خوانده شود. در متن تراکت یک رستوران هم باید اطلاعات اصلی مانند نوع غذا، قیمت‌ها، آدرس رستوران، شماره تماس و ساعات کاری آن قید گردد. در تراکت رستوران می‌توان از عکس غذا در کنار اسم آنها نیز استفاده کرد.

حتما بخوانید : ۵۰ نمونه تراکت تبلیغاتی جذاب برای عاشقان دنیای تبلیغات

ابعاد و انواع جنس تراکت رستوران

انتخاب یک تراکت تنها در طراحی ظاهر آن از قبیل عکس، رنگ و… خلاصه نمی‌شود؛ چرا که برای چاپ تراکت باید ابعاد و جنس مورد نظر خود را برای چاپ، مورد بررسی قرار داد و در نهایت سفارش چاپ را تایید کرد. این موارد در قیمت نهایی چاپ تراکت‌ها که حداقل در حدود 1000 مورد هستند نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ابعاد و انواع جنس تراکت رستوران

زمانی که به دنبال سفارش تراکت هستید، امکان انتخاب ابعاد مختلفی برایتان فراهم است. برای نمونه در چاپ بازار، انواع تراکت در ابعاد ۱۰*۱۴.۵، ۲۰*۱۴.۵ و ۲۹*۲۰ سانتی‌متر چاپ می‌شوند که به ترتیب به آنها تراکت A6، تراکت A5 و تراکت A4 نیز گفته می‌شود. شما می‌توانید در هنگام سفارش از این اصطلاحات ابعادی استفاده نمایید.

جنس تراکت‌ها بسیار گسترده هستند؛ مثلا از کاغذ معمولی بگیرید که ارزان‌ترین و کم کیفیت‌ترین نوع تراکت است تا کاغذ گلاسه که جزو با کیفیت‌ترین جنس‌های موجود برای انواع تراکت هستند. هر چه کیفیت تراکت شما بیش‌تر باشد، قطعا ماندگاری بهتری را هم خواهد داشت. مثلا زمانی که تراکت رستوران از روکش پلاستیکی ضد آب برخوردار باشد؛ در هر شرایط آب و هوایی می‌توان برای تبلیغات از آنها استفاده کرد، بدون اینکه در ساختار تراکت‎ها مشکلی بوجود آید. انواع دیگری مثل کاغذ کرافت، کاغذهای تحریر و کاغذ رنگی را هم می‌توان برای جنس تراکت نام برد که بسته به سلیقه صاحب رستوران انتخاب می‌شود. در چاپ بازار می‌توانید تراکت‌هایی از جنس کرافت را سفارش دهید که جزو انواع خاص و جالبی از تراکت‌ها هستند. تراکت کرافت با رنگ و بافت کاهی خود ظاهر جذابی را برای تبلیغات ایجاد می‌کند.

ویژگی طرح تراکت رستوران

در طراحی تراکت رستوران می‌توان ویژگی‌های بسیاری را برای آن در نظر گرفت؛ از رنگ تراکت تا جنس و طرح ایجاد شده بر روی آن هر کدام از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند تراکت شما را شکل دهند.

مثلا اکثر تراکت‌های رستوران‌ها امروزه از صفحه زمینه مشکی استفاده می‌کنند و در بحث متن هم ترکیبی از رنگ‌های سفید و زرد را برای آن در نظر می‌گیرند. شما در بخش قبل با فونت، متن، ابعاد و جنس تراکت رستورانی آشنا شدید که ترکیب هر کدام از این موارد می‌تواند ویژگی جدیدی را برای تراکت شما رقم زند.

معرفی چند نمونه تراکت رستوران

تراکت‌های رستوران می‌توانند به اشکال مختلفی طراحی و چاپ شوند؛ تا جایی که تماما می‌توان سلیقه مدنظر خود را در آنها پیاده‌سازی کرد. البته این شرایط در قیمت چاپ تراکت هم تاثیر می‌گذارد. در این بخش قصد داریم چند نمونه از تراکت‌های مختلف را برای طراحی به شما معرفی کنیم تا با انواع تراکت رستوران به شکل بهتری آشنا شوید.

معرفی چند نمونه تراکت رستوران

حتما بخوانید : اهمیت کاغذ با کیفیت در چاپ تراکت

نمونه تراکت رستوران بر اساس جنس

تراکت رستوران از جنس کاغذ معمولی

این تراکت‌ها از ارزان‌ترین انواع تراکت هستند که برای رستوران‌های کوچک کاربرد دارند و بهترین فصل استفاده از آنها تابستان است.

تراکت رستوران از جنس کاغذ گلاسه

کاغذ گلاسه، بهترین کیفیت ممکن برای استفاده در چاپ تراکت رستوران می‌باشد که از دوام خوبی برخوردار است.

تراکت رستوران از جنس کاغذ تحریر

کاغذ تحریر در دو نوع بدون پوشش و دارای پوشش قابل چاپ بوده و نسبت به نوع گلاسه به صرفه‌تر است.

تراکت رستوران از جنس کاغذ کرافت

کاغذ کرافت با رنگ و بافت کاهی می‌تواند تنوعی در بین انواع تراکت‌ها باشد و جذابیت بیش‌تری را ایجاد کند.

تراکت رستوران از جنس کاغذ ضد آب

اگر قصد استفاده از تراکت در تمام فصل‌ها را دارید؛ قطعا نوع ضد آب تراکت بسیار کاربردی خواهد بود.

نمونه تراکت رستوران بر اساس رنگ

نمونه تراکت رستوران بر اساس رنگ

تراکت رستوران با رنگ مشکی

تراکت رستوران با رنگ مشکی می‌تواند کلاس تراکت چاپ شده را بالا ببرد و اصولا از آن برای رستوران‌های مدرن استفاده می‌گردد.

تراکت رستوران با رنگ سفید

رنگ سفید در تراکت علاوه بر سادگی می‌تواند القا کننده حس نستالژی باشد که برای رستوران‌های سنتی کاربرد دارد.

تراکت رستوران با رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز برای تراکت رستوران‌های فست فودی کاربرد و همخوانی بهتری دارد.

تراکت رستوران با رنگ سبز

اگر در رستوران شما انواع سالاد به طور ویژه سرو می‌شود، به شما تراکت با رنگ سبز را توصیه می‌کنیم.

تراکت رستوران با رنگ آبی

رنگ آبی به مانند رنگ قرمز برای تراکت فست فودی‌ها کاربرد بهتری دارد و همچنین برای انواع سالاد هم رنگ‌بندی بهتری را جلوه می‌دهد.

نمونه تراکت رستوران بر اساس اندازه

نمونه تراکت رستوران بر اساس اندازه

تراکت رستوران با ابعاد A4

بزرگ‌ترین ابعاد ممکن برای یک تراکت معقول رستورانی، اندازه A4 است که در داخل رستوران‌ها کاربرد بیش‌تری دارد.

تراکت رستوران با ابعاد A5

اصولا بهترین و پر استفاده‌ترین نوع تراکت رستوران بر اساس اندازه مدل A5 می‌باشد که به طرق مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت چاپ تراکت A5 را می‌توانید از طریق چاپ بازار مشاهده کنید.

تراکت رستوران با ابعاد A6

تراکت A6 کوچک‌ترین نوع از تراکت است که می‌توان آن را تهیه کرد. این تراکت برای تبلیغ دستی پر کاربرد است.

نمونه تراکت رستوران بر اساس صفحه

نمونه تراکت رستوران بر اساس صفحه

تراکت رستوران با صفحه یک رو

این تراکت تنها در یک طرف خود چاپ دارد و پشت صفحه تراکت کاملا خالی از هر گونه چاپی است.

تراکت رستوران با صفحه دو رو

شما می‌توانید تراکت خود را در هر دو سمت برگه با محتوای یکسان یا متفاوت به چاپ رسانید.

نتیجه گیری

همانطور که در موارد بالا اشاره داشتیم؛ تراکت رستوران می‌تواند در وضعیت فروش یک رستوران نقش مثبتی را ایفا کند. این تراکت می‌تواند در ابعاد، جنس، رنگ و… به طور ویژه تعیین گردد که چه مدلی باشد. اگر به دنبال چاپ تراکت با کیفیت و با قیمت مناسب هستید؛ چاپ بازار آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در این زمینه می‌باشد. امکان سفارش تراکت از 1000 عدد و یا بیش‌تر از این تعداد آغاز می‌شود. به طور کلی، چاپ بازار امکان طراحی تراکت تبلیغاتی آنلاین را برای هر کسب و کاری فراهم می‌کند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021