20 نمونه کارت ویزیت طلا فروشی جذاب

20 نمونه کارت ویزیت طلا فروشی جذاب

برای کسانی که در زمینه فروش طلا و جواهرات فعالیت دارند نیازمند داشتن ” کارت ویزیت طلا فروشی” مختص خود هستند. از آنجا که این شغل یکی از مشاغل لاکچری و لوکس به شمار می آید از همین رو به هیچ عنوان استفاده از کارت ویزیت های معمولی توصیه نمی شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت “20 نمونه کارت ویزیت طلا فروشی جذاب” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی کارت ویزیت طلا فروشی و جواهری

وقتی می خواهید برای طراحی کارت ویزیت طلافروشی اقدام کنید باید موارد مختلفی را مدنظر قرار دهید. طلافروشی یکی از مشاغل پردرآمد است پس برای طراحی و چاپ آن حتما دست و دلباز باشید و بدون نگرانی از بهترین متریال و طراحی برای آن استفاده کنید. کارت ویزیت شما در واقع وسیله ای است برای جلب اعتماد بیشتر مخاطب برای وفاداری است. از همین رو از المان های تاثیرگذار مانند طرح های خاص و اختصاصی و نیز رنگ های تاثیرگذار استفاده کنید.

زمانی که برای طراحی کارت ویزیت طلا فروشی اقدام می کنید، به هیچ عنوان از خلاقیت غافل نشوید. داشتن طرح آماده کارت ویزیت به شما کمک می کند در زمان نیاز با چاپ کارت ویزیت فوری امکان دسترسی به آن را برای ارائه به مخاطبان و مشتریان داشته باشید.

طراحی کارت ویزیت طلا فروشی و جواهری

تاثیر کارت ویزیت در شغل طلا و جواهر

کارت ویزیتی که می خواهید برای طلافروشی طراحی کنید، با رعایت تمامی نکات و ظرافت های خاص طراحی می تواند تاثیرات زیر را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد:

  • افزایش اعتبار برند شما
  • جلب اعتماد مشتریان
  • ایجاد پل ارتباطی و دسترسی راحت مشتری
  • اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان
  • ایجاد فرصت تبلیغات غیر مستقیم توسط مشتریان
  • برای تاثیرگذاری بیشتر این کارت ویزیت لازم است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:
  • فونت و متن مناسب
  • ابعاد و جنس کارت ویزیت

فونت و متن مناسب کارت ویزیت طلا فروشی

یکی از نکات مهمی که باید در طراحی کارت ویزیت طلا فروشی مدنظر قرار دهید فونت و متنی است که برای آن انتخاب می کنید. به هیچ عنوان زیاده گویی نکنید، ارائه اطلاعات کلی که می تواند به عنوان پل ارتباطی مشتری با شما باشد کفایت می کند. این نکات در کنار لوگو و نام طلافروشی بهترین محتوایی است که می توانید برای کارت ویزیت انتخاب کنید. فونت انتخابی نیز باید کاملا خوانا و ساده باشد. نیازی نیست از فونت های پیچیده و ناخوانا برای خاص بودن استفاده کنید.

فونت هایی مانند بی نازنین، بی هما، بی یکان و ایران سنس بهترین گزینه برای کارت ویزیت طلا فروشی است. طراحان شرکت چاپ بازار با تخصص حرفه ای در این زمینه می توانند شما را کاملا در این زمینه راهنمایی کنند. برای درباره مشاوره و نیز قیمت کارت ویزیت سلفون مات، براق و… نیز می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: بهترین جنس کارت ویزیت

_________________________________________________________________

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت طلا فروشی و جواهری

نکته مهم دیگری که در کارت ویزیت برای فروش طلا و جواهر باید مورد توجه قرار گیرد، ابعاد و جنسی است که برای آن انتخاب می کنید. به طور مثال اگر می خواهید کارت ویزیت سلفون براق داشته باشید باید پس از انتخاب جنس ابعاد آن و شکلی که برای آن در نظر دارید را انتخاب کنید. جزییات بیشتر انتخاب ابعاد و جنس کارت ویزیت طلا و جواهر در ادامه مورد توجه قرار می گیرد:

ابعاد و انواع جنس کارت ویزیت طلا فروشی و جواهری

ابعاد

کارت ویزیت در ابعاد مختلفی طراحی می شود که ابعاد آن باید مطابق استانداردهای آن باشد. برای این منظور باید ابعاد زیر را برای اشکال مختلف کارت ویزیت برای طلافروشی انتخاب کنید:

  • مستطیل: 8.5 در 4.8
  • مستطیل دورگرد: 8.5 در 5.5
  • مربع: 5.5 در 5.5 یا 5.9 در 5.6
  • دایره: با قطرهای مختلف 3، 4، 5.5 و 7.5
  • پروانه ای: 8.5 در 5.5

انواع جنس

انواع کارت ویزیت های گلاسه با روکش های لمینت و سلفون مات و براق یا چاپ کارت ویزیت کتان می تواند برای کسب و کار شما مناسب باشد. برای اینکه کارت ویزیت شیک و لاکچری داشته باشید می توانید از چاپ کارت ویزیت لمینت مات که جلوه ای خاص و کیفیت بالایی دارد استفاده کنید. انتخاب این موارد کاملا تابع سلیقه شما است. اینکه چه جنسی برای کارت انتخاب کنید بر قیمت آن نیز تاثیر دارد به طور مثال قیمت چاپ کارت ویزیت لمینت براق کمتر از نوع لمینت می باشد.

ویژگی طرح کارت ویزیت جواهری و طلا فروشی

کارت ویزیتی که برای طلافروشی طراحی می کنید باید دارای ویژگی های خاصی باشد که آن را از دیگر انواع کارت ویزیت متمایز کند. از مهمترین ویژگی های آن شامل موارد زیر می باشد:

ویژگی طرح کارت ویزیت جواهری و طلا فروشی

استفاده از اطلاعات کلیدی: به هیچ عنوان برای محتوای روی کارت ویزیت زیاده گویی نکنید. کافی است لوگو و نام برند را به همراه اطلاعات کلی شامل آدرس پستی و شبکه های اجتماعی، اطلاعات تماس برای کارت درنظر بگیرید.

طراحی کارت ویزیت دو رو: حتما از کارت های دو رو استفاده کنید. این نوع طراحی به شما کمک می کند تا فضای کافی برای ارائه اطلاعات داشته باشید.

حفظ نام تجاری: کارت ویزیت و طراحی آن باید به شکلی باشد که نام تجاری و لوگو به خوبی روی آن قابل مشاهده باشد.

نشان دادن وجه تمایز خود از رقبا: کارت ویزیت باید به شکلی طراحی شود که وجه تمایز شما را از سایر رقبا به خوبی نشان دهد. کارت ویزیت سلفون مات  دورگرد می تواند در عین سادگی، با طراحی زیبا و خلاقانه خاص و متمایز باشد.

حفظ سادگی: طلافروشی اگرچه در زمره مشاغل لوکس به شمار می آید اما شما کارت را شلوغ نکنید، حفظ سادگی در عین حال طراحی خلاقانه می تواند شما را به این هدف برساند. با این وجود شما می توانید خاص بودن خود را با چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته به رخ بکشید.

در مواردی که برای طراحی کارت ویزیت فوری هم اقدام می کنید، لازم است تمامی موارد گفته شده را رعایت کنید.

معرفی چند نمونه کارت ویزیت طلا فروشی جذاب

پس از تمامی نکاتی که درباره طراحی کارت ویزیت گفته شد، در ادامه چند نمونه کارت ویزیت طلافروشی جذاب معرفی می کنیم که می توانید از آن ها ایده برداری کنید:

1. طرح سکه

یکی از بهترین نمادهایی که برای طلا فروشی می توانید روی کارت ویزیت استفاده کنید، استفاده از طرح سکه است.

2. استفاده از رنگ مشکی

برای اینکه رنگ طلایی و زرد که ارتباط تنگاتنگی با طلا دارد استفاده کنید، قطعا رنگ مشکی بهترین گزینه است.

3. طراحی دو رو

بهترین کار برای طراحی کارت ویزیت طلافروشی، استفاده از کارت های دورو است. یک طرف آن لوگو و نام تجاری را حک کنید و پشت آن نیز اطلاعات اضافی درج شود.

4. طرح های لایه باز خاص طلایی

شما می توانید از طرح های لایه باز طلایی رنگ برای طرح اختصاص برند خود استفاده کنید.

5. استفاده از رنگ مشکی و طلایی

غالب طلا فروشی ها از این ترکیب رنگی به صورت اختصاصی برای کارت ویزیت خود استفاده می کنند.

6. استفاده از رنگ بندی های خاص

استفاده از رنگهای خاص در کنار طلایی و المان های جواهرات یکی از گزینه های خاص و مطلوب برای کارت ویزیت طلا فروشی است.

7. استفاده از طرح انگشتر و حلقه

برای اینکه بتوانید از المان های خاص برای کارت ویزیت استفاده کنید، می توانید از تصاویر حلقه و انگشترهای خاص استفاده نمایید.

8. استفاده از رنگ بنفش

برای اینکه رنگ تکراری مشکی و طلایی را کنار بگذارید، رنگ بنفش قطعا یکی از بهترین گزینه های جایگزین است.

9. استفاده از نماد تاج و ترکیب رنگ طلایی و مشکی

این گزینه نیز می تواند به شکل هنرمندانی پیام شما را روی کارت ویزیت به مشتری منتقل کند.

10. استفاده از ترکیبات خاص رنگی

نیازی نیست حتما رنگ های تیره را استفاده کنید، بسیاری از رنگ های روشن نیز می تواند در کنار طراحی خلاقانه المان های جواهرات منظور شما را به مخاطب منتقل کند.

معرفی چند نمونه کارت ویزیت طلا فروشی جذاب

11. ترکیب رنگ آبی و طلایی

رنگ طلایی تقریبا رنگ ثابتی است که می تواند ارتباط میان کارت ویزیت و کسب و کار شما را برقرار کند. اما می تواند در کنار آن رنگ آبی خاص نیز به جذابیت آن بیفزاید.

12. استفاده از خطوط افقی

می توانید از زیبایی و جذابیت خطوط در کنار رنگ های مختلف برای جذابیت بیشتر طراحی استفاده کیند.

13. طراحی ساده

شما می توانید از یک طرح ساده برای معرفی کسب و کار خود و انتقال اطلاعات برای طلافروشی استفاده کنید.

14. حاشیه طلایی

استفاده از المان های طلا و جواهر در کنار حاشیه طلایی کارت ویزیت هم ایده ای جالب و خاص است.

15. زمینه مشکی

شما می توانید از رنگ پس زمینه مشکی مطلق در کنار فونت طلایی برای کارت ویزیت استفاده کیند.

16. حاشیه هاشور خورده

هاشورهای طلایی رنگ روی زمینه تیره به ویژه مشکی هم ایده ای جالب است.

17. صورتی کمرنگ

استفاده از رنگ های دیگر بجز مشکی و طلایی کمی ریسک دارد اما می توانید از رنگ صورتی در کنار المان های جواهرات برای کارت ویزیت خود استفاده کنید.

18. استفاده از المان گردنبند

گردنبند نیز یکی از گزینه های جذاب است که می توانید از تصویر آن برای روی کارت ویزیت استفاده کنید.

19. استفاده از مروارید

برای اینکه طرح خاصی برای جواهرات داشته باشید، می توانید از گردنبند مروارید برای کسب و کار خود به عنوان طرح کارت ویزیت استفاده کنید.

20. رنگ آبی تیره با حاشیه فانتزی

شما می توانید از المان های مختلف جواهرات به شکل گرافیکی برای حاشیه کارت ویزیت طلا فروشی با پس زمینه آبی تیره استفاده کنید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: نکات طراحی کارت ویزیت فوری

_________________________________________________________________

نتیجه گیری

طلافروشی یکی از کسب و کارهای لوکس است که برای ارتباط با مشتریان خود نیازمند کارت ویزیت هایی با طراحی اختصاصی است. برای این منظور باید طراح تجربه کافی از روانشناسی رنگ ها و ایده های خلاقانه برای این کسب و کار داشته باشد. برای این منظور می توانید از ایده های خلاقانه و حرفه ای طراحان شرکت چاپ بازار برای طراحی کارت ویزیت طلا فروشی استفاده کنید. این شرکت علاوه بر طرح های خاص، محصولی با کیفیت و زیبا را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می کند.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021