مزایای چاپ و استفاده از کارت ویزیت دورو

مزایای چاپ و استفاده از کارت ویزیت دورو

برای کسانی که به بازاریابی و تبلیغات کسب و کار اعتقاد دارند، کارت ویزیت یک ضرورت به شمار می آید. از میان گزینه های موجود برای کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت دورو یکی از گزینه های مناسب و پر مزیت به شمار می آید. چرا که می توان با چاپ کارت ویزیت دورو اطلاعات بیشتری را درباره برند به مخاطب ارائه کرد. در این مقاله به طور کامل درباره همه مزیت ها و معایب این نوع کارت ویزیت بیشتر خواهیم گفت.

چاپ کارت ویزیت دورو چیست؟

چاپ کارت ویزیت فوری و آنلاین می تواند در طرح ها و اشکال مختلفی باشد. یکی از آن ها می تواند انتخاب چاپ کارت ویزیت دورو باشد. به این معنا که دو طرف آن اطلاعات و طراحی های زیبایی انجام می شود. در واقع فضای دو طرف کارت برای تبلیغات برند مورد استفاده است.

چاپ کارت ویزیت دورو چیست؟

مزایا و معایب کارت ویزیت دورو

استفاده از چاپ کارت ویزیت دورو دارای مزیت هایی است که مهمترین آن ها عبارت است از:

  • فضای بیشتر برای نوشتن اطلاعات برند: یکی از مهمترین و اساسی ترین مزیت های کارت های ویزیت دو رو داشتن فضای بیشتر برای ثبت اطلاعات مربوط به برند می باشد. به طور مثال می توان از یک طرف کارت برای لوگو و شعار برند و از طرف دیگر برای اطلاعات تماس، آدرس پستی و آدرس شبکه های اجتماعی استفاده کرد. در این صورت فضای روی کارت شلوغ نمی شود، از طرفی فضای کافی نیز برای رساندن اطلاعات وجود دارد.
  • انجام طراحی جذاب تر: اگر بخواهید از طرح های مینیمال و ساده برای طراحی کارت ویزیت استفاده کنید، باید از دو روی کارت برای این منظور بهره ببرید تا فضای کافی برای این نوع طراحی در اختیار داشته باشید. همانطور که می دانید طراحی های مینیمال به سادگی و خلوت بودن شناخته می شوند، از هیمن رو استفاده از دو روی کارت این شرایط را برای شما فراهم می کند.
  • استفاده بهینه برای تبلیغات: وقتی که از دو طرف کارت برای تبلیغات استفاده می کنید، در واقع به بیشتر شدن برند خود کمک می کنید. کارت های ویزیت یکی از اقلام تبلیغاتی پرکاربرد است که به دلیل کم حجم بودن امکان جابجایی و دست به دست شدن آن نیز زیاد است. از همین رو استفاده از دو طرف کارت برای تبلیغات باعث بیشتر دیده شدن برند می شود.
  • مقرون به صرفه: یکی از مهمترین مزیت هایی که کارت های ویزیت دو رو دارند، اقتصادی بودن آن است. چرا که از دوطرف کارت برای تبلیغات استفاده می شود و همین موضوع فرایند اقتصادی را با کارت ویزیت دورو مقرون به صرفه می کند.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: نکات طراحی کارت ویزیت فوری

_________________________________________________________________

مزایا و معایب کارت ویزیت دورو

انواع جنس چاپ کارت ویزیت دورو

از متریال مختلفی می توان برای چاپ کارت ویزیت استفاده کرد. از همین رو یکی از انواع دسته بندی کارت های ویزیت بر اساس جنس آن می باشد. پرکاربردترین جنس های مورد استفاده برای کارت های ویزیت عبارت است از:

  1. کارت ویزیت کتان: یکی از انواع پرکاربرد کارت های ویزیت از جنس کتان است. شکل ظاهری این نوع کارت ها بسیار زیباست و از نظر اقتصادی قیمت مناسبی دارد. از همین رو می توان به راحتی از آن استفاده کرد.
  2. کارت ویزیت سوسماری: یکی از انواع کارت ویزیت که شکل ظاهری خاصی دارد، نوع سوسماری است. ویژگی این کارت ویزیت وجود روکشی از جنس سلفون روی آن است که غالبا جنس کاغذ مورد استفاده برای آن کتان است. این نوع کارت ویزیت از نظر ظاهری مشبک و دارای دوام و ماندگاری بسیار زیادی است.
  3. موضعی استخوانی: این کارت ویزیت ها به صورت دورگرد است، وجه تمایز این نوع کارت ویزیت با انواع دیگر ضخامت بالای است که برای آن در نظر گرفته شده از همین رو مقاومت بسیار بالایی دارد. در این کارت ویزیت از قابلیت ایجاد uv استفاده شده تا زیبایی ظاهری آن بسیار خیره کننده تر از کارت های معمولی باشد. یو وی در واقع لایه ای است که مانند روکش روی کارت قرار می گیرد. این کارت ها علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و پارگی، در برابر خم شدن نیز مقاوم است.
  4. کارت ویزیت لمینت: یکی از پرکاربردترین انواع کارت ویزیت، دارای روکش لمینت است. این جنس کارت ویزیت انواع مختلفی دارد مانند کارت لمینت برجسته. لمینت در واقع روکشی پلاستیکی و ضخیم است که در دو نوع مات و براق برای کارت ویزیت، جلد کتاب و کاتالوگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین مزیت های این نوع کارت ویزیت مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آسیب های فیزیکی است، از همین رو دوام و ماندگاری بالایی دارد. کارت ویزیت سلفون مات دورگرد نمونه ای از کارت ویزیت های لمینت است که ظاهری مخملی و نرم دارد و بسیار شکیل و زیبا دیده می شود. برخی از برندها نیز از کارت ویزیت لمینت براق استفاده می کنند که جلوه طراحی کارت ویزیت را بسیار زیبا و خیره کننده نشان می دهد.
  5. کارت ویزیت گلاسه: یکی دیگر از انواع کارت ویزیت با استفاده از کاغذهای براق گلاسه است که قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد. این نوع کارت ویزیت غالبا برای مشاغل خدماتی کاربرد داشته و بسیار ارزان قیمت است.

در صورتی که قصد دارید برای کسب و کار خود اقدام به طراحی و چاپ کارت ویزیت کنید، پیشنهاد می شود از خدمات شرکت های معتبر استفاده کنید. شرکت تبلیغاتی چاپ بازار یکی از شرکت های معتبر در زمینه طراحی و چاپ انواع اقلام تبلیغاتی از جمله کارت ویزیت است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید: کارت ویزیت هنوز مهم است؛ دلایل اهمیت کارت ویزیت

_________________________________________________________________

انواع جنس چاپ کارت ویزیت دورو1

نتیجه گیری

در میان انواع روش های تبلیغاتی و بازاریابی چاپ کارت ویزیت یکی از ضروریات و البته تکنیک های مهم و اثرگذار به شمار می آید. از میان انواع کارت ویزیت هایی که مورد استفاده برندها قرار می گیرد چاپ کارت ویزیت دورو از مزیت های زیادی برخوردار است. از جمله اینکه این نوع کارت ویزیت از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، شرایط و فضای بیشتری برای دیده شدن برند و طراحی آن نیز دارد. از همین رو می توان از متریال مختلفی برای چاپ کارت های ویزیت دو رو استفاده کرد. کتان، لمینت و گلاسه از جمله کارت های ویزیت پرطرفدار، پرکاربرد و البته مقرون به صرفه می باشد.

 

سوالات متداول

1- انواع جنس چاپ کارت ویزیت دورو چیست؟
لمینت، گلاسه و کتان از انواع کارت های ویزیت است که علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت بالای چاپ از نظر اقتصادی نیز برای کسب و کارها مناسب می باشد.

2- مزایای کارت ویزیت دو رو چیست؟
از مهمترین مزیت هایی که می توان برای این نوع کارت های ویزیت برشمرد می توان به قیمت بسیار مقرون به صرفه، امکان استفاده از طراحی مینیمال، داشتن فضای بیشتر برای اطلاعات و بیشتر دیده شدن توسط مخاطب اشاره کرد.

3- ارزانترین نوع کارت ویزیت دو رو کدام است؟
یکی دیگر از انواع کارت ویزیت با استفاده از کاغذهای براق گلاسه است که قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد. این نوع کارت ویزیت غالبا برای مشاغل خدماتی کاربرد داشته و بسیار ارزان قیمت است.

 

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021