اقلام ست اداری شامل چه مواردی است؟

اقلام ست اداری شامل چه مواردی است؟

استفاده از ” اقلام ست اداری” به عنوان یک ابزار تبلیغاتی علاوه بر بازاریابی غیر مستقیم، وجهه حرفه ای به کسب و کارها در روند مکاتبات اداری می بخشد. از همین رو امروزه بسیاری از کسب و کارها برای توسعه برند خود و نیز داشتن تعاملات رسمی و اداری از طراحی و چاپ ست اداری استفاده می کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت “اقلام ست اداری شامل چه مواردی است؟” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

اقلام ست اداری

اقلام ست اداری

یکی از نکات مهمی که باید درباره ست اداری بدانید، اینکه ست های اداری غالبا کارکرد تبلیغاتی و برندسازی برای کسب و کارها دارند. که براساس بودجه و توانایی مالی خود سعی می کنند، از آن برای توسعه برندینگ خود استفاده کنند. اقلام ست اداری در کمترین و مختصر ترین حالت ممکن می تواند محدود به طراحی و چاپ سربرگ اداری، پاکت های مختلف و فولدر باشد. اما اگر کسب و کارها توان مالی لازم برای افزایش اقلام ست اداری را داشته باشند می توانند طیف مختلفی از محصولات را مورد استفاده قرار دهند. از جمله اقلام ست اداری رسمی و تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاکت A4 افقی، عمودی
  • انواع اسناد ارتباطی داخلی مانند فیش ها و رسیدها
  • فولدر
  • بروشورها و کاتالوگ های تبلیغاتی
  • پوستر
  • بسته بندی ها
  • تقویم و سررسید
  • استند

استفاده از انواع مختلف ست اداری مانند پاکت A4 افقی توام با مزیت های زیر برای کسب و کارها می باشد:

  • برندسازی برای کسب و کارها
  • انجام تعاملات و مکاتبات اداری
  • اعتباربخشی به برندها
  • معرفی حرفه ای کسب و کارها

_____________________________________________________________________

حتما بخوانید:ست اداری چیست ؟

_________________________________________________________________

خصوصیات اقلام ست اداری

یکی از مهمترین نکاتی که باید درباره اقلام ست اداری بدانید، ویژگی هایی است که این لوازم دارند. مهمترین ویژگی های این لوازم شامل موارد زیر می باشد:

  • داشتن طراحی مشترک لوگو و رنگ
  • داشتن زیبایی بصری
  • طراحی حرفه ای نام برند، مشخصات کلی برند اعم از آدرس و شماره تماس و… روی تمامی اقلام ست اداری مانند پاکت A5 عمودی و…

نکات مهم طراحی ست اداری

زمانی که می خواهید اقدام به طراحی ست اداری کنید لازم است نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

نکات مهم طراحی ست اداری

طراحی لوگو

یکی از مهمترین موارد در چاپ ست اداری توجه به یکسان بودن طراحی به ویژه رنگ و لوگو است که در تمامی اقلام ست اداری باید هماهنگ و یکسان باشد.

داشتن رنگ سازمانی

نکته دیگری که باید در طراحی اقلام مختلف ست اداری مانند پاکت نامه اداری افقی در ابعاد و اندازه های مختلف با بروشور و تقویم و… هماهنگ باشد، یکسان بودن رنگ سازمانی است. روانشناسی رنگ ها به شما کمک می کند تا توجه مخاطب را بیشتر جلب کنید.

جنس و گرماژ کاغذ انتخابی

زمانی که می خواهید اقدام به طراحی ست اداری کنید حتما جنس و گرماژ کاغذ را مورد توجه قرار دهید. به طور مثال اگر می خواهید پاکت کرافت را طراحی کنید، باید کیفیت مناسبی برای آن در نظر بگیرید تا در زمان استفاده مخاطب کیفیت مناسب آن را احساس کند. اقلام ست اداری نقش مستقیمی در تاثیرگذاری بر روابط اداری کسب و کارها دارد.

طراحی

نکته دیگر انتخاب تیم طراحی حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی و تولید اقلام اداری است. شرکت چاپ بازار یکی از شرکت های متخصص و باتجربه در زمینه طراحی و چاپ انواع اقلام تبلیغاتی به ویژه ست های اداری می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر سفارشات خود را به طراحان این مجموعه بسپارید.

شخصی سازی کردن طرح ست اداری

نکته مهم دیگری که باید برای طراحی این اقلام در نظر بگیرید، استفاده از طرح های شخصی و اختصاصی شده ویژه برند خودتان است. از همین رو از طرح های پیش ساخته برای این منظور خودداری کنید.

انتخاب فونت مناسب

زمانی که اقدام به طراحی ست اداری می کنید، حتما در انتخاب فونت دقت کنید. فونت ها باید خوانا و ساده باشد. به طور مثال اگر برای طراحی پاکت A5 افقی اقدام می کنید، فونت ها باید در ابعاد مناسب و خوانا باشد.

انتخاب رنگ زمینه مناسب

یکی دیگر از مواردی که در طراحی ست اداری باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب رنگ زمینه مناسب ترجیحا سفید است. این کار باعث می شود، علاوه بر حفظ سادگی طراحی انجام شده، در زمان فکس یا انجام تعاملات اداری با مشکل مواجه نشوید.

انتخاب روش چاپی مناسب

اینکه طرح ست اداری با چه روشی چاپ شود بسیار مهم است. روش های چاپی بی کیفیت نه تنها باعث کاهش کیفیت ست اداری می شود بلکه تاثیر منفی نیز بر وجهه حرفه ای برند خواهد داشت.

____________________________________________________________________

حتما بخوانید:طراحی ست اداری؛ ۲۷ نمونه ست اداری همراه با نکات طراحی آن‌ها

_________________________________________________________________

سفارش و چاپ اقلام ست اداری با طرح دلخواه | چاپ بازار

برای اینکه بتوانید اقلام ست اداری جذاب و تاثیرگذاری داشته باشید توجه به انتخاب طراح، کیفیت چاپ و اقلام کاربردی اهمیت زیادی دارد. برای این منظور می توانید از خدمات شرکت های طراحی و چاپ تخصصی در این زمینه کمک بگیرید. شرکت چاپ بازار این آمادگی را دارد که خدمات لازم در زمینه طراحی و چاپ اقلام ست اداری را با بالاترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت به مشتریان تحویل دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشاوره های تخصصی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

سفارش و چاپ اقلام ست اداری با طرح دلخواه | چاپ بازار

نتیجه گیری

اگر دارای کسب و کار حرفه ای هستید، حتما به خوبی می دانید که در تعاملات اداری یکی از مهمترین مواردی که وجهه برندها را حرفه ای نشان می دهد، استفاده از اقلام ست اداری است که روی آن لوگو، نام و مشخصات کسب و کار به صورتی زیبا و کاملا اختصاصی چاپ شده است. به طور مثال پاکت A4 عمودی که برای قرار دادن نامه ها و ضمایم آن استفاده می شود، به شما کمک می کند که بدون طولانی شدن توضیحات اضافه، تعاملات را انجام دهید. علاوه بر اینکه مخاطب با دیدن این پاکت به برند شما اعتماد بیشتری خواهد داشت. امروزه بسیاری از کسب و کارها از این اقلام استفاده می کنند، چرا که دیگر مکاتبات اداری در برگه ها و پاکت های معمولی نامه منسوخ شده و فاقد هرگونه اعتبار تلقی می شود. از همین رو اگر قصد دارید اعتبار لازم را از سوی مخاطبان خود کسب کنید، پیشنهاد می شود حتما استفاده از اقلام مختلف ست اداری را در دستور کار خود قرار دهید.

رتبه: 4.8 از 864 رأی

معرفی خدمات چاپ بازار

28421995 - 021